Ταμπάκης-Κατέλης: από τις φετινές ανακαλύψεις του τηλεοπτικού

κουλτουροκανιβαλικού κοινού που βρίσκει άλλοθι για να χαζεύει τις ψωνάρες

βαφτίζοντάς τες αυθεντικές

Με το κλείσιμο της σεζόν είμαστε στην ευτυχή θέση να μετρήσουμε τις

προσωπικότητες τις οποίες ανέδειξε η τηλεόρασή μας και να αισθανθούμε

ιδιαιτέρως υπερήφανο έθνος που για ακόμη μία χρονιά αναζητήσαμε και βρήκαμε

μπόλικα σπουδαία ταλέντα. Εκπροσώπους μοναδικούς του εγχώριου πολιτισμού, οι

οποίοι ήρθαν να προστεθούν στην ομάδα των περσινών και προπέρσινων

προσωπικοτήτων, τα μέλη της οποίας άλλωστε παρακολουθούμε πάντα να

εξελίσσονται και χαιρόμαστε για την πρόοδό τους ως λαός καλοπροαίρετος. Ας

θυμηθούμε.

Δίπλα στη γλυκυτάτη filakia-Καλομοίρα, κόρη μεταναστών από τις ΗΠΑ, με φωνούλα

νιάου-βρε-γατούλα, ήρθε να σταθεί υπερηφάνως ο γιος μεταναστών εκ Γερμανίας, ο

ωραίος Περικλής-τσίφτης-και-νικητής. Τι παιδί! Στα πόδια του πρωινάδικα,

μεσημεριανάδικα, κουτσομπόλικα παντός είδους για μία του ατάκα, που κατόπιν θα

κάνει τον δέοντα κύκλο των εντύπων, σαν ρήση σπουδαίου ανδρός. Τι είπε ο

Περικλής; Ότι όλες οι γυναίκες τον γουστάρουν τώρα που είναι νικητής του «Fame

Story» κ.ά. Τέτοια ευφυή.

Όσο για τον Ηλία Ψινάκη, τον μαϊντανό της ατάκας, είναι να λυπάται ο σύγχρονος

πολιτισμός που τόσα χρόνια πίσω από τον ώμο του παιδιού του Sakis δεν τον είχε

ανακαλύψει. Ανάρπαστος! Μεγαλύτερο φετινό του επίτευγμα το λίφτινγκ του.

Υποκλίθηκε η σόουμπιζ στο τσιτωμένο δέρμα, αλλά και στη σπουδαία αυτή

προσωπικότητα που δεν απέκρυψε το γεγονός και το προσέφερε, από κάθε πάνελ,

από κάθε μικρόφωνο που του προτεινόταν, για εθνική κατανάλωση. Εύγε στον

μάνατζερ ο οποίος απέκτησε και την ειδικότητα του τηλεκριτή για την προσφορά

στο έθνος των Ελλήνων, εύγε και στην εγχώρια τηλεόραση που τον ανέδειξε, μην

πάει χαμένος.

Αποκάλυψη ο Νίκος Μουρατίδης, ο οποίος είχε δείξει τις δυνατότητές του από

πέρυσι, αλλά φέτος απογειώθηκε με αλήστου μνήμης παρεμβάσεις υπέρ της υψηλής

κουλτούρας των τραγουδιστικών ριάλιτι. Όχι μόνο κράτησε αποστάσεις από την

Τατιάνα, εκπρόσωπο του χειρότερου είδους τηλεπολτού, αλλά της τα ‘ριξε και

δημοσίως, επικρίνοντας τη φτηνή τηλεόραση που κάνει θέαμα την ιδιωτική ζωή.

Μία τηλεόραση με την οποία ο ίδιος απέφυγε κάθε σχέση διά της μεθόδου της

ομοιοπαθητικής, δεν άφησε πρωινάδικο και άλλη εκπομπή γενικού κουτσομπολιού

που τον κάλεσε που να μην πήγε.

Μην ξεχάσουμε τον περιβόητο Ταμπάκη, ανακάλυψη των μεταμεσονύκτιων τάλεντ σόου

της Αννίτας (Πάνια, φυσικά), αλλά και των απανταχού μιντιοκουλτουριάρηδων

ξενύχτηδων, οι οποίοι τον αναγόρευσαν σε απόλυτο εκπρόσωπο της λαϊκής

αυθεντικότητας και του αγνού πάθους της φυλής για τηλεοπτικό σουξέ. Το

τηλεοπτικό μας καρναβάλι βρήκε τον ιδανικό βασιλιά του για να σηκώσει τις

αμαρτίες της σεζόν, κάνοντας πραγματικότητα το όνειρο της ζωής του να τον

χαζεύουν τα πλήθη (μην υπερβάλλουμε κιόλας, μια χούφτα που αντέχει το

κανιβαλικό θέαμα).

Στα στερνά της σεζόν προστέθηκαν ο Ανδρέας και ο Βασιλάκης του

φρανκενσταϊνικού υβριδίου της ένωσης ριάλιτι και θεάτρου. Ο Ανδρέας ήταν ο

νικητής του ριάλιτι, αλλά για το ταλέντο του στην υποκριτική ελάχιστα μάθαμε,

γνωρίζουμε όμως τα πάντα για την οικογενειακή του τραγωδία. Τα πάντα!

Τα πάντα μάθαμε και για τον Βασιλάκη, τον αειπάρθενο, με το βουρκωμένο βλέμμα,

βασανισμένο παιδί της φτωχολογιάς, κάτι μεταξύ Βασιλάκη Καΐλα και Ξανθόπουλου

στο πιο βουτυρομπεμπέ του.

Ο θρίαμβος της προσωπικότητας στην εποχή της ελληνικής ριαλιτζίδικης

τηλεόρασης.

Ποια Λωζάννη; Κοζάνη να καταλαβαινόμαστε

Αν λένε πως ο Μπαλζάκ σημάδεψε την καθοριστική στροφή του ευρωπαϊκού

πολιτισμού προς την προσωπικότητα, προς το χάζι των ιδιωτικών λεπτομερειών που

τη χαρακτηρίζουν, τότε τι θα πουν για τον δικό μας Ανδρέα Μικρούτσικο οι σοφοί

μελετητές; Αυτός κι αν έχει σφραγίσει τον ελληνικό πολιτισμό με το χάζι των

απίθανων ιδιωτικών υποθέσεων που έχει προσφέρει.

Και τι προσωπικότητες που έχει αναδείξει! Ορισμένες μάλιστα, αφού δεν ξεχνούν

πόσα του οφείλουν, δέχονται να συμμετέχουν σε πάνελ εκπομπών του, αν και πολύ

διάσημες πλέον, όπως η Σίσσυ, από το «The wall», αλήστου μνήμης ριάλιτι και

ετέρα ξανθιά από το «Big Brother 3» αν μετράμε καλά, το όνομα μας διαφεύγει.

Παράλειψή μας θα ήταν αν δεν συμπεριλαμβάναμε στις φετινές λαμπρές ανακαλύψεις

του έθνους και την κυρία Αλεξάνδρα Πασχαλίδου, ομογενή από τη Σουηδία, η οποία

στρατεύθηκε στη μάχη για τη γιουροβιζιονική νίκη, πλην αποστρατεύθηκε πάραυτα

και έκτοτε δίνει αξιοπρεπείς συνεντεύξεις σε κουτσομπολίστικα και

κατσεκαλάδικα.

Αυτό θα πει ζωντανός πολιτισμός, λειτουργικός και παραγωγικός, με λαμπρούς

εκπροσώπους, πολύ καταδεκτικούς, που ολημερίς περιφέρονται στα κανάλια για να

μας κάνουν παρέα.