Chevrolet Volt

Το μέλλον, σήμερα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΛΒΕΤΙΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/11/2011 20:00 |
Σήμερα, το Chevrolet Volt αλλάζει τα δεδομένα στις ηλεκτροκίνητες προτάσεις, κρύβοντας πίσω από τον φουτουριστικό σχεδιασμό του τεχνολογίες που του επιτρέπουν να κινείται αυτόνομα για περίπου 500 χλμ.
Το μέλλον, σήμερα!
Εναν «καθαρό» και απόλυτα βιώσιμο τρόπο μετακίνησης εισάγει το Volt στην ευρωπαϊκή αγορά, όντας το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτροκίνητο όχημα με εκτεταμένη αυτονομία
Ξεχάστε τους περιορισμούς, την ανασφάλεια και την αβεβαιότητα που μέχρι πρότινος χαρακτήριζαν τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Σήμερα, το Chevrolet Volt αλλάζει τα δεδομένα, κρύβοντας πίσω από τον φουτουριστικό σχεδιασμό του τεχνολογίες που του επιτρέπουν να κινείται αυτόνομα για περίπου 500 χλμ.
Τα πράγματα είναι πιο απλά απ' όσο φαίνονται. Συνδέοντας το Volt με το οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας εξασφαλίζεις αυτονομία 80 χιλιομέτρων. Σε περίπτωση που η απόσταση που θα χρειαστεί να διανύσεις είναι μεγαλύτερη από αυτήν των 80 χλμ., τότε τον πρώτο λόγο έχει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1,4 λίτρων, ο οποίος σε ρόλο γεννήτριας παράγει την απαραίτητη ενέργεια που στιγμές αργότερα θα τροφοδοτήσει το ηλεκτρικό μοτέρ. Το τελευταίο αποδίδει 150 ίππους και 370 Nm ροπής, χαρίζοντας ανταγωνιστικές επιδόσεις στο βαρύ, εξαιτίας των συσσωρευτών, σύνολο των 1.732 κιλών. Μόλις 9 δευτερόλεπτα αρκούν ώστε το Volt να ολοκληρώσει με επιτυχία τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητά του αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα.
Τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης σου επιτρέπουν να προσαρμόσεις αναλόγως τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου και να επιτύχεις την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της ενέργειας.
Κατά τα άλλα, το αποκλειστικά τετραθέσιο εσωτερικό του Volt δεν επιβάλλει οδυνηρούς χωροταξικούς συμβιβασμούς, ενώ ο χώρος αποσκευών αρχίζει από τα 310 λίτρα. Στον δρόμο το Volt θυμίζει τους μακρινούς υβριδικούς συγγενείς του. Το ελαφρύ τιμόνι και η μέτρια αίσθηση του πεντάλ του φρένου δεν διεκδικούν δάφνες πρωτοτυπίας.
Εξοικείωση απαιτεί τόσο το γεγονός ότι ο θόρυβος από τον θερμικό κινητήρα βενζίνης δεν συμβαδίζει με την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, όσο και το σύνθετο εξοπλιστικά εσωτερικό.
Περισσότερα τον Μάρτιο του 2012 όταν το Volt θα διατεθεί και στην ελληνική αγορά, ξεπερνώντας σε κόστος τα 42.000 ευρώ.
Ο κινητήρας βενζίνης μπαίνει σε λειτουργία μόνον όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, παράγοντας - σε ρόλο γεννήτριας - την απαιτούμενη ενέργεια ώστε ο ηλεκτροκινητήρας των 150 ίππων και των 370 Nm ροπής να παραμείνει σε λειτουργία.
Το εσωτερικό υπογραμμίζει τον φουτουριστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου με πολλούς διακόπτες και χειριστήρια. Ο πλούσιος εξοπλισμός δεν δημιουργεί ερωτηματικά σε επίπεδο άνεσης ή ασφάλειας.
Η διαδικασία της φόρτισης των μπαταριών ιόντων λιθίου διαρκεί μόλις τέσσερις ώρες και κοστίζει περίπου 2 ευρώ, εξασφαλίζοντας αυτονομία 80 χιλιομέτρων.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις