Παπανδρέου: «Εισαγωγή αποφοίτων λυκείου απευθείας στα πανεπιστήμια»

Έρχεται «Καλλικράτης» στη δημόσια εκπαίδευση

Διαμαντοπούλου: «Υπάρχουν και στην παιδεία greek statistics»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/09/2010 10:57 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 26/09/2010 14:40 |

Την εφαρμογή ενός «εκπαιδευτικού Καλλικράτη», που θα επιφέρει σαρωτικές αλλαγές σε όλο το φάσμα της δημόσιας εκπαίδευσης, εξήγγειλαν σήμερα ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας.

Ο Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε ότι εξετάζεται η εφαρμογή ενός νέου συστήματος πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, με εισαγωγή των αποφοίτων λυκείου απευθείας στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ και όχι σε τμήματα, όπως ισχύει σήμερα.

Έκανε, επίσης, λόγο για ανάγκη εφαρμογής ενός συστήματος «Καλλικράτη» στα ανώτατα ιδρύματα, με σκοπό την οικονομικότερη λειτουργία τους. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την Άννα Διαμαντοπούλου, περιλαμβάνονται συνενώσεις και συγχωνεύσεις πανεπιστημίων και ΤΕΙ, καθώς και καταργήσεις τμημάτων.

Μιλώντας σε συνάντηση εργασίας που διεξάγεται στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο των Δελφών, παρουσία του πρωθυπουργού, η Άννα Διαμαντοπούλου παρουσίασε τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας, στο πλαίσιο του διαλόγου για το νέο νόμο-πλαίσιο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

«Αλλαγές στο DNA της λειτουργίας ΑΕΙ και ΤΕΙ»

«Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε με επιδερμικές αλλαγές. Οι αλλαγές πρέπει να αφορούν το DNA της λειτουργίας των ΑΕΙ και ΤΕΙ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο διάλογος, που θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες, ξεκίνησε σήμερα στους Δελφούς, με τη συμμετοχή των πρυτάνεων των ΑΕΙ, των προέδρων των ΤΕΙ και εκπροσώπων των εκπαιδευτικών και των κοινωνικών φορέων.

«Greek statistics και στην παιδεία»

Η Άννα Διαμαντοπούλου έκανε λόγο για «greek statistics όχι μόνο στην οικονομία αλλά και στην παιδεία».

«Εδώ και εννέα μήνες προσπαθούμε με τον υφυπουργό να συλλέξουμε τα στοιχεία των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ» είπε η υπουργός προτείνοντας την καθιέρωση περιφερειακών συμβουλίων, τα οποία θα έχουν τον έλεγχο για τον αριθμό των φοιτητών, των διδασκόντων, των εισακτέων και των πτυχιούχων.

Αλλάζει ο τρόπος διοίκησης των ΑΕΙ

Η διοίκηση των Πανεπιστημίων, όπως είπε η υπουργός, προτείνεται να γίνεται μέσα από ένα συμβούλιο διοίκησης, το οποίο θα ασκεί και ένα μέρος των αρμοδιοτήτων του υπουργείου Παιδείας. Αυτό το συμβούλιο θα αναλαμβάνει και τη διαχείριση της χρηματοδότησης, ενώ το ακαδημαϊκό μέρος των υποθέσεων θα είναι αρμοδιότητα των πρυτανικών αρχών.

Η υπουργός προανήγγειλε ακόμη αλλαγές στην οργάνωση των σπουδών, τον τρόπο εξέτασης των φοιτητών, τον τρόπο διδασκαλίας.

Έρχονται τα ηλεκτρονικά συγγράμματα

Εξήγγειλε, επίσης, την αλλαγή του τρόπου διανομής των συγγραμμάτων με την εισαγωγή του ηλεκτρονικού συγγράμματος, ενώ αναφέρθηκε λεπτομερώς στη διεθνοποίηση των ελληνικών πανεπιστημίων, λέγοντας ότι είναι ανάγκη να ανοίξουν προς τα έξω, αλλά και να προσελκύσουν φοιτητές προς την Ελλάδα.

Τόνισε, ακόμη, ότι πρέπει να ιδρυθούν παραρτήματα των πανεπιστήμιων μας σε ξένες χώρες.

Εξάλλου, η υπουργός συνέδεσε τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με το σύστημα των διδακτικών μονάδων και τη διά βίου μάθηση, ώστε να συνεχίζονται οι σπουδές για όλους τους πολίτες σε οποιαδήποτε ηλικία.

Σήμερα, τόνισε η υπουργός, δίνουμε «τη μητέρα των μαχών. Είμαστε έτοιμοι, διότι αλλαγή στην Παιδεία σημαίνει αλλάζουμε την Ελλάδα».

Κάλεσμα σε διάλογο

Στη συνέχεια χαρακτήρισε «εσωστρεφή και περιχαρακωμένα» τα σημερινά πανεπιστήμια και ΤΕΙ και κάλεσε στον διάλογο όλες τις πολιτικές δυνάμεις, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν ψήφισαν το μνημόνιο, που αν δεν είχε 'περάσει', δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα. Ελπίζω να μην γίνει το ίδιο και στην Παιδεία. Εμείς είχαμε πάρει μέρος στον διάλογο για την Παιδεία, όταν ήμασταν αντιπολίτευση. Δεν χωράει άλλο ράβε-ξήλωνε. Οργανώνουμε τον διάλογο και καλούμε τα πανεπιστήμια να μπουν σε διαδικασία διαρκών συνεδριάσεων των Συγκλήτων τους. Θέλουμε να δώσουμε απάντηση ποιο είναι το δημόσιο πανεπιστήμιο και ΤΕΙ που θέλουμε σήμερα, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας. Μιλάμε για διακριτούς ρόλους».

Ο διάλογος θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες και θα καταλήξει σε συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

Στη συνδιάσκεψη μίλησε και ο Πορτογάλος υπουργός Έρευνας Χοσέ Μαριάνο Γκάκο για τη μεγάλη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που έγινε στη χώρα του και της οποίας ηγήθηκε. Αμέσως μετά μίλησε ο υπουργός Παιδείας της Κύπρου, Ανδρέας Δημητρίου.

45
BX
29/09/2010 18:06
Αν τα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι τόσο άρτια γιατί όλοι ονειρεύονται μεταπτυχιακά σε πανεπιστήμια εξωτερικού; Σε πιο πανεπιστήμια Αμερικής ή Αγγλίας ή Γαλλίας ή Γερμανίας οι σπουδές κρατάνε εσαεί; Το γηράσκω αεί διδασκόμενος έχει πάρει καινούριες διαστάσεις στα ελληνικά Α.Ε.Ι. Σε πόσα πανεπιστήμια του εξωτερικού δίδονται κακογραμμένα και ελλιπή χειρόγραφα συγγράμματα; Σε πόσα γίνονται μαθήματα σε αίθουσες με 400 φοιτητές έτσι ώστε να μην μπορεί να συμμετέχει κανείς; Σε πόσα οι έδρες των καθηγητών έχουν "κληρονομικό" χαρακτήρα; Σε πόσα οι καθηγητές αφήνουν τις τύχες των φοιτητών στους άπειρους βοηθούς τους για να ασχοληθούν με τις μικροπολιτικές που διέπουν τον κόσμο τους; Σε πόσα οι καθηγητές επιλέγονται με βάση τις πεποιθήσεις τους κάι όχι το επιστημονικό και ακαδημαϊκό τους έργο; Πόσα ελληνικά ΑΕΙ διαθέτουν βιβλιοθήκες όπου οι όλοι οι φοιτητές συγχρόνως μπορούν να δανειστούν βιβλία για να μελετήσουν και να κάνουν τις εργασίες τους; Σε πόσα ελληνικά ΑΕΙ τέτοιου είδους βιβλιοθήκες και συγγράμματα είναι θύματα κλοπών και βανδαλισμού; Τι ακριβώς προσπαθείτε να συγκρίνετε;
Μιχάλης
28/09/2010 17:53
@τερας 26/9/2010 22:46
"Επίσης στους ανεγκέφαλους που λένε ότι οι φοιτητές δεν συμμετέχουν στην διοίκηση του πανε/μιου σας θυμίζω ότι στην αμερική οι φοιτητές έχουν λόγο στην επιλογή των καθηγητών... και σε άλλα ζητήματα"

Φίλε μου χαίρομαι που του έδωσες μια πραγματικά καλή απάντηση. Πράγματι, στα Αμερικανικά Πανεπιστήμια, υπάρχει ουσιαστική συμμετοχή των φοιτητών στη διοίκηση των Πανεπιστημίων. ''Οχι, όμως των κομμάτων (δύο έχουν άλλωστε στην ουσία) μέσω των κομματικών νεολαιών.

Σημείωσε μόνο ότι οι φοιτητές έχουν λόγο ΜΟΝΟ σε θέματα φοιτητικής μέριμνας και δεν καθορίζουν τα προγράμματα των σπουδών και τα οικονομικά θέματα των Πανεπιστημίων.

Αφού όμως εκτιμάς τα Αμερικανικά Πανεπιστήμια, θα πρέπει αντίστοιχα (πέραν της συνδιοίκησης των φοιτητών) να ζητάς και κάποια άλλα "καλούδια" που τα χαρακτηρίζουν.

Πες μου σε ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο μπορει κανεις να εξετάζεται επ'' άπειρο στα μαθήματα και να είναι φοιτητής για 10 χρόνια και βάλε!

Σε ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο πιάσαν φοιτητή να αντιγράφει και να μην ζήτησαν οι ίδιοι οι συμφοιτητές του την προσωρινή ή οριστική αποβολή του;

Σε ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο είδες να δίνουν δωρεάν και αγύριστα βιβλία στους φοιτητές, που οι φοιτητές δεν τα ανοίγουν καν;

Σε ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο επικρατεί το ίδιο χάλι και η βρωμιά που επικρατεί στα δικά μας; Δεν έχεις δει σε κάποια ταινία πως είναι τα πανεπιστήμια εκεί; Είδες πουθενά ένα γραμμένο σύνθημα σε τοίχο;

Ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο δεν έχει τη λεγόμενη Campus Police που έτσι και κάνεις ότι κολλάς αφίσσα σε τοίχο, έξω από τις επιτρεπόμενες περιοχές, σε βγάζουν σηκωτό από το Campus, υπό τα χειροκροτήματα και τις επευφημίες των υπολοίπων;

Σε ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο υπάρχουν χώροι που δεν τολμά ο Πρύτανης να πλησιάσει, όπως οι χώροι του ΕΜΠ όπου κατασκευάζονται οι μολότωφ σε βιομηχανική κλίμακα;

Σε ποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο, στους φοιτητικούς κοιτώνες και δωμάτια κάθονται αραχτοί παρείσαχτοι, μη έχοντες σχέση με το Πανεπιστήμιο, επειδή τους τα επινοικίασαν κάποιοι φοιτητές που έχουν χρόνια να πατήσουν στο Πανεπιστήμιο;

Ας μην διαλέγουμε λοιπόν ό,τι μας αρέσει, από τα ξένα Πανεπιστήμια, και τα άλλα που δεν μας βολεύουν να κάνουμε ότι δεν τα ξέρουμε.

Θα μου πεις, ναι αλλά στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, όλοι οι καθηγητές είναι "καθαροί"; Κάνουν σωστά μαθήματα; Βαθμολογούν σωστά χωρίς να επηρεάζονται από "διάφορες" παράγοντες; Εδώ "μαζί σου".

Κάπως όμως πρέπει να ξεκινήσει μια διαδικασία εξυγίανσης των ΑΕΙ, σίγουρα όμως τίποτα δεν θα καταφέρουν με τις κομματικές και αναρχοαυτόνομες "παρέες" να τσιρίζουν και να εναντιώνονται σε κάθε σωστό μέτρο που τολμάει να προτείνει κάποιος θαρραλέος Πρύτανης και να τον αρχίζουν στο κλωτσοβόλι και στην δια "εντοιχισμού" τιμωρία.
βελζεβουλ
28/09/2010 00:50
Γεια σου ρε Διαμαντοπούλου εκσυχρονίστρια! Άλλαξέ τα όλα, μην αφήσεις τίποτα όρθιο! Ξέρεις εσύ... όπως το πάσο Και μια που το ''φερε η κουβεντα πάσο θα πάρουμε φέτος αφεντικό? Ή για το χρέος της Ελλάδας φταίνε και τα πάσο. Και κάτι άλλο η φοιτητική λέσχη του ΑΠΘ για πόσο θα είναι ανοιχτή? Ή να την θέσω αλλιώς την ερώτηση για πόσο θα φυτοζωεί με τα αποθεματικά του ΑΠΘ? Έχω την λύση στο πρόβλημα (για την λέσχη)! Διώξε όλους τους τεμπέληδες , από το ΑΠΘ και το ΠΑΜΑΚ, που δεν έχουν τα κριτήρια (οικονομικά, κοινωνικά) να τρώνε τα σκατά που σερβίρει η λέσχη ΔΩΡΕΑΝ. Α! να διώξεις και τους 20 απόρους... Είδες, βρήκα ποιος φταίει για το χρέος. Ίσως στο μέλλον να μαθητεύσω δίπλα σου... μεγάλο μυαλό αυτής της χώρας...
αιωνιος φοιτητης
27/09/2010 23:42
Γιατι πρεπει να "πεταχτουν εξω" οι "αιωνιοι φοιτητες"?Κοστιζουν κατι?Μετα το 6ο ετος αλλωστε κοβονται τα οποια "επιδοματα" εχεις ως φοιτητης.Υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που εργαζονται και δεν μπορουν να παρακολουθησουν τις εντατικοποιημενες σπουδες και υπαρχουν και πολλοι που αποφασισαν να μην παρουν αμεσως πτυχιο αλλα να διαβασουν με τους δικους τους ρυθμους.Δεν βλεπω κατι το αρνητικο σε αυτην την επιλογη...
Manos
27/09/2010 23:30
Οι περισσότεροι από σας δενέχετε ιδέα σε τι κατάσταση βρίσκονται τα πανεπιστήμια! σε ποιά πολιτισμένη χώρα 20χρόνοι κάνουν κουμάντο στις διοικήσεις; σε ποιά χώρα δημιουργούνται τμήματα για να έχουν πελάτες οι ταβερνιάρηδες? ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!! Μέχρι και η Τουρκία έχει καλύτερα ΑΕΙ!
temis
27/09/2010 21:39
Nα μην ξεχνάμε τα λεγόμενα το κιζιγκερ / Αττίλας!
ο Mr. AGA με την κ Διαμαντόπουλου που δεν αγαπά τον Έλληνα μάλλον συνεχίζουν την ''''σύσταση'' του κιζιγκερ, Αττίλα? '' μειώνοντας κατά 30% την επένδυση στην ελληνική πεδία !! , και ? θα φέρει να δείτε ! ‘’εβραίους δάσκαλους” να μας μάθουν πώς να διαβάζουμε ελληνικά? Διότι όλες η γλώσσες είναι ελληνικά ακόμη και τα εβραϊκά, ανήκουν στην ελληνική μητέρα γλώσσα (το αναφέρει ο κ yehuda ) Σε όλον το κόσμο έλληνες επιστήμονες κρατούν διευθυντικές σε πληθώρα στρατηγικών κρατικών θέσεων ! αυτούς δεν τους θέλει ? , μάλλον τους φοβάται διότι είναι έλληνες , μας έφερε εκείνον τον κ ιταλό εβραίο να κάνη τι το καλύτερο από έναν Έλληνα !, (αλλά συνεχίζουν την ‘’οδηγία ‘ Κίσινγκερ, Αττίλα ’ αποδυναμώστε τον Έλληνα ! να μην γίνει ‘δάσκαλος’ κάντε τους εργάτες τον 500 εύρο, και αγρότες δίνοντας τους επίπεδο πρωτοβάθμιας ανά μπορείτε ‘μόνο’ εκπαίδευσης και με μουλάρια να οργώνουν αν μπορείτε !) εκεί θα μας πάει το ΔΝΤ. Έλληνα ! άμεσα επέμεινε και επέβαλε το κράτος να επένδυση περισσότερα και όχι λιγότερα σε σχολειά με δυναμική πεδία ( η αιώνιοι φοιτητές έξω) δίνοντας μεγαλύτερη βάση δημιουργώντας επιστημονική πεδία , για να γίνει η Ελλάδα ‘’παραγωγός ‘’ υψηλής τεχνογνωσίας δίνοντας στην κοινωνία της εφάμιλλους μισθούς Γερμανίας , πρόσφατα ο Εμίρης του Κατάρ όπως και πολλή ξένη ανέφερε ότι είναι λάτρης τον ελλήνων, πχ Πλάτων Ιπποκράτη Αριστοτέλη κλπ , βοηθήστε τον να ξαναφέρει την μεγάλη σχολή του Πλάτων κλπ ελλήνων στην Ελλάδα , δημιουργώντας μαρμάρινα σχολεία με ελληνική επιστημονική διεθνή πεδία, και με έλληνες αλλά και διεθνούς φήμης δάσκαλους ,.
Έλληνες είναι ανάγκη να εργαστούμε με αυτό το θέμα μην αφήσουμε ‘αυτούς’ να μειώσουν την ελληνική μόρφωση.
Βασίλης
27/09/2010 21:15
Πλάκα μας κάνει; Θα Περνάς δηλαδή ΄΄Πανεπιστήμιο Πατρών΄΄ και αν θα γίνεις γιατρός ή μηχανικός ή κάτι άλλο θ΄ αποφασίζουν τα λαμόγια οι καθηγητές; Πρώτα θα διαλέγουν τα παιδιά τους που θα πάνε, μετά οι κολλητοί τους, μετά όσοι τους λαδώνουν κι εσύ τράβα στο τμήμα που περίσσεψε. Οι πανελλήνιες είναι και αξιοκρατικές και αδιάβλητες, τώρα θέλουν να βάλουν τη διαφθορά στα πανεπιστήμια.
N.K.
27/09/2010 20:51
Για τις εταιρείες δουλεύουν οι Υπουργοί, λογικότατα επομένως όλα όσα πρεσβεύουν.
Κλείστε τα Δημόσια Πανεπιστήμια επιτέλους
27/09/2010 19:29
Φέρτε ιδιωτικά πανεπιστήμια στη χώρα και κλείστε όσα περισσότερα δημόσια πανεπιστήμια μπορείτε. Ο φορολογούμενος πολίτης δεν χρωστάει σε κανέναν να πληρώνει τους έξαλλους τραμπούκους καταστροφείς της Δημόσιας και Ιδιωτικής περιουσίας. Κάποτε πρέπει να αποκτήσουμε πολιτισμένα παν/μια όπως του εξωτερικού, και όχι άντρα της ΚΝΕ, του ΟΔΗΓΗΤΗ, των Αναρχικών και των Αντεξουσιαστών.
Μαρία
27/09/2010 17:55
Είναι ντροπή! Ντροπή στο ελληνικό κράτος κι ενώ υπάρχουν Έλληνες του εξωτερικού που έχουν διαπρέψει η κ. Διαμαντοπούλου και οι κ. Κυβερνώντες γι άλλη μια φορα προτίμησαν αλλοδαπούς να κάνουν τη συμβουλευτική επιτροπή. Γιατί στην Ελλάδα το ξένο είναι πάντα καλύτερο.
Γιατί τα Ελληνόπουλα καλά θα κάνουν να φύγουν, τα δημόσια Πανεπιστήμια να γίνουν ιδιωτικά και τα Ιδιωτικά να ανήκουν σε πολυεθνικές του εξωτερικού και εδω να έρχονται τα πλουσιόπαιδα του εξωτερικού και να επωφελούνται του καλού κλίματος. Όσο για σας και για μας ..μαύρο φίδι που μας έφαγε...
Τελικά ψηφίσαμε μια κυβέρνηση που δεν θέλει το καλό του Έλληνα πολίτη... Μας έφερε ένα μνημόνιο και μαζί και την ξεφτύλα και στο μόνο που μπορούμε να ελπίζουμε είναι τα παιδιά μας να απαρνηθούν αυτή τη χώρα και τουλάχστον να ζήσουν καλά τη ζωή τους.
ΣΣ
27/09/2010 14:43
Κι όμως θα κάνουν αυτό που απεύχονται: Επιδερμικές αλλαγές! Αν στα πανεπιστήμια δεν παταχθεί η ατιμωρησία και η ασυδοσία ορισμένων ομάδων τίποτα δε θα αλλάξει. Με τον όρο ομάδες δεν εννοώ απαραίτητα ομάδες φοιτητών. Το πλαίσιο λειτουργίας των πανεπιστημίων πρέπει να θωρακιστεί ώστε να εμποδίζει την αυθαιρεσία, ασυδοσία και την ασυλία (δεν εννοώ το άσυλο) οποιουδήποτε θέλει να μετατρέψει ένα πανεπιστήμιο σε Ελντοράντο.
Σ.Ε.
27/09/2010 14:28
Αν κάνουν προσπάθεια για μία ορθότερη και πληρέστερη εκπαίδευση, θα έπρεπε να προσπαθήσουν και στην κατεύθυνση που αφορά τη σχεδόν παντοδυναμία που απέκτησαν οι κομματικοποιημένοι φοιτητές σε όλα τα ιδρύματα της χώρας. Οι μεθοδεύσεις τους έφτασαν μέχρι και τις εφημερίδες. Έκαναν τους καθηγητές, μορφές άλλοτε της εκπαίδευσης που εξέπεμπαν κύρος και σεβασμό ανάμικτο με θαυμασμό σε παλαιότερες γενιές, ζητιανεύοντες πελάτες τους για ψήφο. Μετατράπηκαν οι καθηγητές σε ψηφοθήρες τάζοντας κάθε είδους "εξυπηρέτηση" σε διψασμένους για εξουσία (και παρατυπία) φοιτητές, οι οποίοι σε μεγάλο ποσοστό αποτελούν το χειρότερο κομμάτι της φοιτητικής νεολαίας. Φτάσαμε στο σημείο τεμπέληδες φοιτητές να επιλέγουν ποιοι καθηγητές θα τους διδάξουν και ποιοι διοικητικοί υπάλληλοι θα τους εξυπηρετούν" παράτυπα χωρίς να τους στέκονται εμπόδιο στα συμφέροντά τους. Αλλιώς σπέρνουν τον τρόμο και τον φόβο. Αν αυτό δεν είναι κατάντια, ας μου πει κάποιος τι είναι;
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
27/09/2010 14:26
Kαταργείστε και τα 15μελή στα σχολεία! Εισήγαγαν τον κοματισμό και τον κοματοσκυλισμό στην εκπαίδευση! Εκθρέφουν τους αυριανούς διεφθαρμένους!
Τριπ
27/09/2010 11:00
Αυτές οι στατιστικές είναι από τους ίδιους αξιόπιστους κύκλους που βγάζαν τους υπεράριθμούς δημοσίους υπαλλήλους?
ναι στις καταργήσεις τμημάτων αλλά όχι στην υποβάθμιση των τεχνολογικών ιδρυμάτων (τει)
27/09/2010 10:57
έλεος πια με τις αλλαγές στην παιδεία. έλεος!
τι θα γίνει άραγε με τους πτυχιούχους τει θα υποβαθμιστούν τα πτυχία τους? (σχολές μηχανικών κ γεωπόνων)
πρόταση
1.κλεισιμο των τμήματων που δεν προσελκύουν φοιτητές
2.ενιαια ανωτατη πανεπιστημιακη εκπαίδευση που θα προκύπσει απο τις συγχωνεύσεις σχολών αει πανεπιστημιακου και τεχνολογικού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης. με αυτόν τον τρόπο θα μπει τέλος στη <<μάχη>> πανεπιστημίων και τει (επιμελητήρια-επαγγελματικά δικαιώματα)
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
27/09/2010 08:42
Tα Πανεπιστήμια τα πήρε ο διάολος, από τότε που ουσιαστικά διοικούνται απ''τούς φοιτητές, ή μάλον από τα κοματόσκυλα-φοιτητές, μέσω των κοματικών τους παρατάξεων! Τα κοματόσκυλα ευθύνονται και για την υποβάθμιση των Πανεπιστημίων μας! Γενικά, τα κοματόσκυλα ευθύνονται για ότι στραβό συμβαίνει στην χώρα μας!
Τάσος Δελής
27/09/2010 08:04
Εύγε γιωργάκη! Εύγε αννούλα!
Βαρεθήκαμε να ακούμε οτι θα τα κάνετε όλα "πράσινα" (ενέργεια, ανάπτυξη), την παιδεία θα την κάνετε μαύρη, θα της αλλάξετε το DNA, τα φώτα, τα πετρέλαια.
Σοβαρά τώρα. Αφού το Σύνταγμα δεν σας αφήνει να κάνετε ιδιωτικά ΑΕΙ, ο μόνος τρόπος είναι να αποτελειώσετε τα μισοπεθαμένα δημόσια.
ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ
27/09/2010 04:31
Η Άννα Διαμαντοπούλου έκανε λόγο για greek statistics όχι μόνο στην οικονομία αλλά και στην παιδεία.

Τα κάνατε μαντάρα με την οικονομία, περιλάβατε τώρα και την παιδεία. Είστε τόσο άχρηστοι που σε κανά χρόνο ο κόσμος θα ζητάει πάλι τον Μπούλη. Οι πειραματισμοί μάλλον θα οδηγήσουν σε Greek Mess.

Σήμερα, τόνισε η υπουργός, δίνουμε τη μητέρα των μαχών. Είμαστε έτοιμοι, διότι αλλαγή στην Παιδεία σημαίνει αλλάζουμε την Ελλάδα.

ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ.

Τελικά ο Χοντρός είχε αφήσει την Ελλάδα στον Αυτόματο Πιλότο, αλλά τουλάχιστον έκανε μόκο και δεν τα έβλεπε όλα στραβά.

Τούτοι δω τσιρίζουν δεξιά και αριστερά ότι τα πάντα είναι χάλια και στην παιδεία.

Τον Κακό τους τιν Καιρό και τον Ανάποδο το Χρόνο.

They don''t have a bloody clue what they are talking about.

Ελληνιστί δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Οι σοβαροί απόφοιτοι και οι σοβαροί διδάκτορες των Ελληνικών Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων έχουν εξαιρετική αποδοχή στο εξωτερικό.

Με τις ανόητες τσιρίδες τους για την οικονομία τα spreads πήγαν μέχρι εκεί που δεν υπάρχει παραπάνω.

Με τις ανόητες τσιρίδες τους για την παοδεία είναι ενδιφέρον να δούμε τι θα προκύψει..

ΚΚΕ
27/09/2010 03:12
Περισσότεη αγραμματοσύνη στα σκαριά από την υπουργό των πουκατοικιών και των Ιδιωτικών Σχολίων! Ντροπή!
Χωρις αυταπατες
27/09/2010 02:37
Ουσιαστικα αυτο που κανει η κυβερνηση ειναι να υποτασει την εκπαιδευση στο κεφαλαιο.Δηλαδη να ευνοει την περαιτερω επελαση των αφεντικων στο εκπαιδευτικο συστημα με προφανη οφελη για τις εταιρειες και φυσικα εξαθλιωση για την μεγαλη εργαζομενη πλειοψηφια...
φοιτητης
27/09/2010 02:35
al, ποιο ακριβως ειναι το προβλημα με τους "αιωνιους φοιτητες"?Για εξηγησε το λιγο καλυτερα..Οσο για "Επίσης, σε ποια πολιτισμένη χώρα νοείται φοιτητες να έχουν λόγο στη διοίκηση των ιδρυμάτων?", αστο φαινεται ποσο δημοκρατης εισαι...
AS
27/09/2010 00:35
Μία Ελλάδα ιδανικά πλασμένη, όλοι θα είμαστε άνεργοι αλλά Πτυχιούχοι άνεργοι, αυτό θα κάνει την διαφορά , αλλιώς στέκεται ένας πτυχιούχος στο κισσέ του ΟΑΕΔ για την ανανέωση της κάρτας ανεργίας… έχει στυλ!
Σοσιαλιστής
27/09/2010 00:19
Πρώτα καταργείς τα ιδιωτικά πανεπιστημια για να μην θυσαυρίσουν πουλώντας πτυχία, και ύστερα ξεκινάς κάτι τέτοιο.
τερας
26/09/2010 22:46
Επίσης στους ανεγκέφαλους που λένε ότι οι φοιτητές δεν συμμετέχουν στην διοίκηση του πανε/μιου σας θυμίζω ότι στην αμερική οι φοιτητές έχουν λόγο στην επιλογή των καθηγητών... και σε άλλα ζητήματα... Τώρα το κονόμι θα γίνεται από τους πανεπιστημιακους αντί για τους ιδιαιτεράδες... Δεν είναι και παράλογο, αλλά αλλαγές στην ποιότητα μην περιμένετε...
teras
26/09/2010 22:43
Αλλά τα παιδιά του τζέφρυ, όπως της κατσέλη και των λοιπών δεν θα σπουδάσουν Ελλάδα... Άσε μας ρε τζέφρυ όλο ψέμματα...
tzims
26/09/2010 21:33
Καιρος ειναι να σφηξουν μερικοι πανεπιστημιακοι κ__οι...
Δημήτρης Κορίνθιος
26/09/2010 21:27
ΡΑΒΕ ΞΥΛΩΝΕ .... Δουλειά νά μήν σόυ λείπει΄.......
καβαλίσαμε τούς γονείς ,τώρα βάζουμε χέρι στή{ά} παιδεία??
Σπύρος Γιακουμάκης
26/09/2010 21:21
Ακούω πολύ συχνά τώρα τελευταία από κυβερνητικούς τη λέξη DNA που συνήθως χρησιμοποιούν οι ιατροδικαστές μετά την εξέταση του πτώματος. Εν προκειμένω της Παιδείας! Δημόσιας αλλά όχι Δωρεάν. Αλλωστε όλες οι "δημόσιες" του αρχαιοτάτου επαγγέλματος του εκδίδεσθαι ποτέ δεν ήταν δωρεάν από καταβολής κόσμου. Η Παιδεία μας θα ήταν; Αλλοίμονο! Δημόσια. Μόνο. Σκέτο! Κάνει μονίμως πιάτσα στην οδό Αγραμματοσύνης αριθμός Μηδέν εις την περίπτωσιν καθ'' ην τις εξ ημών επιθυμεί συνεύρεσιν. Με το αζημίωτο ασφαλώς!
Μιχάλης
26/09/2010 20:15
Εύγε Γιωργάκη!

Από από το ποιο αξιόπιστο σύστημα χωρίς λαδώματα και χιλιαρικάκια το μετατρέπεις σε δούνε και λαβείν των πανεπιστημιακών γιατί τα παιδάκια τους δεν μπορούσαν να περάσουν αλλιώς.

Έπρεπε να γράψουν στις εξετάσεις για να περάσουν στην σχολή, τώρα θα περνούν σε ίδρυμα και θα φροντίζουν οι μπαμπάδες τους με τα χιλιαρικάκια να έχουν την κατάληξη που θέλουν.

Ελπίζω να το καταλάβουν τα κορόιδα που σε ψηφίζουν πως δεν το κάνεις για αυτούς αλλά τους γιούς σας.

Της υπουργού τα παιδιά πηγαίνουν σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ σχολείο και πρέπει οι κανακάρηδες της να μπορούν να μπουν στην σχολή που θέλουν καπέλο σε αυτούς που κοπιάζουν.

Ούτε η ΝΔ δε θα σκεφτόταν να το κάνει.

Εύγε Γιωργάκη!
Α.Λ.Π.
26/09/2010 20:10
Κανένα "εκπαιδευτικό σύστημα" δεν μπορεί να "διδάξει" αν δεν υπάρχουν καθηγητές που να θέλουν να διδάξουν και φοιτητές που θέλουν να διδαχτούν. Αν υπάρχουν οι δύο αυτές προϋποθέσεις, τα "συστήματα" περισεύουν...
Πρώτα ο Πολίτης...by Παράγκας (Λεκανοπέντιο Ατινανιστάν)
26/09/2010 19:29
Με την Παραπαιδεία τι θα κάνετε;;;;
ΣΤΑΘ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
26/09/2010 19:03
Εύγε Γεώργιε !
Ο πατέρας σου του τρίτου δρόμου έχει πάει μπροστά την παιδία με την όπισθεν , εσύ πως θα την πας ?
Μήπως πλάγιος σαν τον κάβουρα ?
Μια και ,μιλάμε για τον Καλλικράτη ,θα μας πει το Πασοκ η εκλεκτή του Γεώργιου στην Ροδόπη η μουσουλμάνα κατά τα αλλά Ελληνίδα , σαν τι θα κατέβει ? εγώ διάβασα ότι αποκαλεί τους μουσουλμάνους της Θράκης Τούρκους και όχι Έλληνες , μουσουλμάνοι στην Θρησκεία .
Η μήπως θα μας διαφωτίσει ο κυρ. Ραγκουσης ο αρχιτέκτονας του Καλλικράτη made in Pasok .
Αλήθεια ! ο εκάστοτε που κάθετε στα έδρανα της βουλής δεν πρέπει να έχει αναρτημένο πλήρη βιογραφικό στο Internet ,έψαξα του κ. Ραγκουση και το μόνο που βρήκα ήτανε ποτέ και που γεννήθηκε ,καλά μανά δεν έχει ο άνθρωπος ? δεν πρέπει να γνωρίζουμε το γένος του ?
Φυσικά ούτε λόγος για κομματισμό, συνδικαλισμό και άσυλο εντός του ναού της γνώσης.
26/09/2010 17:08

Πάντως πέρα από διοικητικές χρειάζονται και χωροταξικές αλλαγές.

Ένα πανεπιστήμιο πρέπει να στεγάζεται σε κτήρια με αρχιτεκτονική αξία τα οποία θα αναδεικνύουν την αποστολή του. Επίσης πρέπει να βρίσκετε σε χώρο όπου θα υπάρχει αρκετό πράσινο και καθαρός αέρας.

Μεγάλης σημασίας είναι να στεγάζονται στο ίδιο συγκρότημα και οι φοιτητές (στην ουσία να ζουν μέσα στο πανεπιστημιακό συγκρότημα) ώστε να μην υπάρχουν τριβές και χάσιμο χρόνου κατά τις μετακινήσεις.
xaxax
26/09/2010 17:08
Καλα οσοι εδω περα νομιζουν οτι το προβλημα του πανεπιστημιου ειναι οι κολλημενες αφισες ας γραψουν τις εξυπναδες τους σε αλλα θεματα, γιατι για το πανεπιστημιο δεν φαινεται να εχουν ασχοληθει και πολυ..
al
26/09/2010 16:39
Δεν διάβασα να λένε τίποτα για τις κομματικές οργανώσεις που λυμαίνονται τόσα χρόνια την ανώτατη εκπαίδευση. Το καρκίνωμα αυτό ποιος θα το γιατρέψει;

Επίσης, σε ποια πολιτισμένη χώρα νοείται φοιτητες να έχουν λόγο στη διοίκηση των ιδρυμάτων.

Τέλος, ποια πολιτισμένη χώρα ανέχεται "αιώνιους" φοιτητές;
Χάρης
26/09/2010 16:17
Πολύ σωστός φίλε ''ο Γιώργος έχει αναγνωρίσει τα πτυχία του από το ΔΟΑΤΑΠ'' , έτσι ακριβώς!! Έχουν αφόρητη πλάκα με το πόσο γελοίοι είναι, όλες τις φαεινές ιδέες τους τις ανακοινώνουν στα πιο άσχετα μέρη, μια στη Σύμη, μια στο Καστελλόριζο, και μια στους Δελφούς. Δεν έχουν το παραμικρό θάρρος να κάνουν τα απλά πράγματα, τα οποία απαιτούν όμως κότσια, και βαυκαλίζονται με μεγάλα νομοσχέδια. Άντε να δούμε.. εγώ όμως το παιδί μου δεν το στέλνω σε ελληνικό πανεπιστήμιο αν δεν δω ν''αλλάζει κάτι στα σοβαρά.
Ναι στις αλλαγές
26/09/2010 15:56
Διαλύστε τα και ξαναφτιάξτε τα όλα και μην ακούτε τους καθηγητάδες. Όποιος καταφέρει να φτιάξει την παιδεία σ΄αυτή τη χώρα θα έχει προσφέρει τεράστια υπηρεσία. Γι΄αυτό προχωρήστε, όσο οι βολεμένοι καλοπερασάκηδες δεν μπορούν να αντιδράσουν. Ελπίζω να σκοπεύετε να πιάσετε και τις μικρότερες βαθμίδες... από το δημοτικό.
Αν δώσεις γκάζι σε χαλασμένη μηχανή ή θα σβήσει ή θα τιναχτεί.
26/09/2010 15:36

Αν ο μαθητής της δευτεροβάθμιας ξέρει ότι θα περάσει στην τριτοβάθμια εύκολα και με χαλαρά κριτήρια ποίο θα είναι το κίνητρο του για να βελτιωθεί ;

Από ποσοτικής άποψης έχουμε τους υψηλότερους δείκτες σε εισακτέους και απόφοιτους σε όλη την Ευρώπη. Σε τι θα ωφελήσει να τους αυξήσουμε ;

Γιατί άραγε από την άλλη όλες οι σοβαρές επιχειρήσεις ψάχνουν απόφοιτους πανεπιστημίων του εξωτερικού ;
Δημοσθενης Μπογδης
26/09/2010 15:32
Σε μια κυβέρνηση η οποία μεσούσης της δυσμενέστατης κατάστασης από τους πονοκεφάλους του μνημονίου , έχει ενσωματώσει στην πολιτική της κοσμογονικές αλλαγές και την εμπέδωση των βάσεων προς την λύση των περισσότερων προβλημάτων που καταταλαιπώρησαν και εξακολουθούν να ταλαιπωρούν το Ελληνικό Κράτος και την Κοινωνία μας , η Κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου έχει πρωτοφανή και καταπληκτική για τα Ελληνικά δεδομένα και δρώμενα , συνοχή , συνεργασία και αποτελεσματικότητα .
Ενώ δεν πέρασε ακόμη χρόνος στην Εξουσία , το νέο ΠΑΣΟΚ μας εκπλήσσει καθημερινά με τις ενέργειες , τα νομοθετήματα , τα μέτρα και τα σταθμά που παίρνει όχι μοναχά για να βγάλει από το αδιέξοδο που είχε οδηγήσει την χώρα η ασυδοσία , η μη λογοδοσία και το ξεπούλημα της τα Νεοδημοκρατικα , Νεοφιλελεύθερα δόγματα του << δώσε ημιν σημερον >> η <<του ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό >> … άσε τα προσωπικά ,η τα ληστοσυμμοριακα κατορθώματα της προηγούμενης κυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή του νοσηρού , και οικονομολόγου του Αντώνη Σαμαρά του αερολόγου και του διασπαστή που τον συμβούλευε ακόμη και στα πολιτιστικά !
Οι πληγές του παρελθόντος επουλώνονται η μια μετά την άλλη ενώ τα ειδικά συμφέροντα πολεμούν , λασπολογούν , αντιδρούν και βρίθουν λαθών ,η αντεθνικών και αντιλαϊκών ενεργειών προκειμένου να περισώσουν ότι περισσότερα μπορούν από το αμαρτωλό παρελθόν τους .
Για παρατηρείστε ορισμένες << κρητικές σκέψεις >> από το Πάνο Παναγιωτόπουλο για το … εργασιακό , και το ασφαλιστικό π.χ. , από τον Γιάννη Παπαθανασιου για το φορολογικό … . για τις εξωτερικές μας σχέσεις από την Μητσοτακαινοπουλα , τον Παυλόπουλο για τον Καλλικράτη και την αυτοδιοίκηση , τον Κ. Χατζηδάκη για τις επενδύσεις , από τον Μαρκόπουλο για τον Τουρισμό ….τον Δένδρα τον Χατζηγακη και τον Παπαληγουρα για το τι επιχειρείται από τον Χάρη Καστανιδη τώρα , στην Δικαιοσύνη και τα Δικαστήρια ! και για την παιδεία θυμηθείτε τα φούμαρα της Γιαννακου και συγκρίνατε τα με τις χειροπιαστές ενέργειες που φέρνει στην παιδεία ,δίδοντας λύσεις στα προβλήματα η κ. Διαμαντοπούλου . Την ασφάλεια του πολίτη από τον Πολύδωρα με τους πραίτορες …. Στην υγεία , πάλι τα προβλήματα δεν λυθήκαν επί 5.5 χρόνια με τα κουστούμια Pier Gardin του κ. Αβραμόπουλου , αλλά μπαίνουν τώρα στην γραμμή να διευθετηθούν , επ’ ωφελεία του Ελληνικού Λαού με τον Λομβερδο ! Τι να πρωτοθυμηθούμε για σύγκριση με το παρελθόν και είναι δεν είναι μοναχά ένας Χρόνος από τότε !
Αυτός είναι και ο λόγος που παρόλα τα δυσμενή για την οικονομία μας ( αργότερα ελπίζω και εγώ θα διορθωθούν όπως δείχνουν τα πράγματα και για τους μικρό-συνταξιουχους και τους χαμηλόμισθους εργαζόμενους συγγενείς και φίλους μας , με το που θα εκδιωχτούν οι τοκογλύφοι από τον σβέρκο μας ) , η εκλογική βάσης στο ΠΑΣΟΚ παραμένει αρραγής και οι βουλευτές του κόμματος αμελλητί διπλά στην Κυβέρνηση . Είναι Τυχαίο ; Δεν νομίζω !
Κάτι ξέρουμε και εμείς οι Ενεργοί Πολίτες . Όταν δούμε μια καλή κυβέρνηση την αναγνωρίζουμε !

Δ.μ. 26/9/10 15:32
Μιχάλης
26/09/2010 15:21
Να σταματήσει αυτό το "δωρεάν" χάλι, τάχα "Δωρεάν εκπαίδευση". Κακά τα ψέματα! Ο Έλληνας σέβεται μόνο ό,τι πληρώνει.

Να μπουν αμέσως δίδακτρα σε όλα τα ΑΕΙ για να σταματήσει και αυτό το χάλι. Γιατί στα ιδιωτικά κολλέγια δεν βλέπεις ούτε μια αφίσσα κολλημένη;

Άκόμη: Όταν πληρώνεις βίαζεσαι και να τελειώσεις. Ρωτάνε κάποιοι πώς και αυτοι που δεν πετυχαίνουν στις εισαγωγικές εξετάσεις, γίνεται να τα καταφέρνουν καλά στα ΑΕΙ του εξωτερικού.

Η απάντηση είναι απλή: Επειδή πληρώνουν. Πληρώνουν τα πάντα και δεν πάνε εκεί για να χαζέψουν.

Ακόμη στα ΑΕΙ του εξωτερικού, μια κόβεσαι, δύο κόβεσαι και παίρνεις πόδι. Δεν δίνεις εξετάσεις επ'' άπειρον ελπίζοντας σε κάποια ΣΟΣ θέματα, σε κάποια ψιλοαντιγραφή, στον οίκτο ή στη βαριεμάρα του εξετάζοντος.

Αμέσως δίδακτρα! Και κάθε χρόνο που παραμένει κανείς φοιτητής, πέρα από την κανονική διάρκεια των σπουδών, ακόμη ακριβότερα δίδακτρα ή έξω!

Και άφθονες υποτροφίες! Οι φοιτητές που μπαίνουν στα ΑΕΙ γιατί θέλουν να σπουδάσουν και το αποδεικνύουν με τις επιδόσεις τους, να παίρνουν υποτροφίες. Αυτοί που μπαίνουν στα ΑΕΙ για να κω..βαρούν ή να παριστάνουν τους φοιτητοπατέρες, να πληρώνουν.

ΣΠΥΡΟΣ
26/09/2010 14:02
Ρε παιδιά, ρε παιδιά τι μας λέτε τώρα! Ολο μεγάλα λόγια και ατελειωτους διαλόγους με ταρατατζούμ. Κάθε φέτος και χειρότερα στα αει. Οσο οι κομματικές νεολαίες κάνουν κουμάντο στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν αλλάζει τίποτα. Ολα τα άλλα είναι κουραφέξαλα.
Μιχάλης
26/09/2010 13:53
Για χρόνια πανεπιστημιακοί και άλλοι τα λέγανε στους εκάστοτε κυβερνούντες.

- Υπερβολικός αριθμός ΑΕΙ
- Υπερβολικός αριθμός φοιτητών, αλλά και πτυχιούχων
- Αδιέξοδες και μέχρι βλακείας "δημοκρατικές" διαδικασίες στα ΑΕΙ
- Αιώνιοι φοιτητές που ρυθμίζουν τα των ΑΕΙ
- Κομματισμός φοιτητών και διδασκόντων
- Βλακώδη "πανεπιστημιακά άσυλα"

Τι συνέβη και ξαφνικά άρχισαν να τα σκέφτονται; Μήπως στο σημείο που φτάσαμε ισχύει πλέον το ότι "ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται";
Ο Γιώργος έχει αναγνωρίσει τα πτυχία του απ'' το ΔΟΑΤΑΠ??
26/09/2010 13:27
Μη ξεχάσετε να υπενθυμίσετε στους ξένους προσκεκλημένους ότι στην Ελλαδα , το πτυχιο Μηχανικού του Μ.Ι.Τ δεν αναγνωρίζεται απ''το ΔΟΑΤΑΠ.
καθηγητης
26/09/2010 12:41
αλλη μια απο τις ''διεθνεις'' εμμονες του γιωργακη... ειναι προφανες οτι ζει εκτος ελληνικης πραγματικοτητας. τα ελληνικα πανεπιστημια απευθυνονται στους ελληνες. θα πρεπει να ειναι αφελης κανεις για να πιστευει οτι πραγματικα μεγαλα μυαλα απο το εξωτερικο θα αφησουν το χαρβαρντ και την οξφορδη για να ερθουν σε ελληνικα πανεπιστημια. το πολυ να ερθουν διεθνεις μετριοτητες. ειδικα σε προπτυχιακο επιπεδο, που ας μη γελιομαστε ειναι και το βασικο κομματι των πανεπιστημιων, τα αγγλικα των περισσοτερων φοιτητων ειναι πολυ μετρια για να μπορεσουν να παρακολουθησουν μαθηματα στη γλωσσα αυτη.
A. M.
26/09/2010 12:37
Σήμερα θα σας αναλύσω το δίκαιο, το πρέπον, το τίμιο.
Επιχείρηση Βατοπαίδι ( γιατί ήταν στημένο).
Τι συμβολίζει για τον Έλληνα το Βατοπαίδι και η πολιτική;
Tην πίστη του και την ελπίδα του.
Μόνο και μόνο λοιπόν το ότι το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε αυτή την τακτική της ισοπέδωσης για να καρπωθεί την εξουσία αποδεικνύει και την ενοχή του.
Με έναν σπάρο δύο τρυγόνια.
Ο σωστός πολιτικός αφού διαπίστωνε μια τέτοια παρανομία έπρεπε χωρίς τυμπανοκρουσίες να συγκαλέσει συνέλευση όλων των εμπλεκομένων και να απαιτήσει λύση εδώ και τώρα.
Όχι πατώντας επί πτωμάτων να προσπαθεί να κάνει τα στανικά του σχέδια.
Με αυτό τον λόγο εξαπάτησε όλο τον Ελληνικό λαό.
Τους Πολιτικούς, την Εκκλησία, τον Έλληνα πολίτη.
Η βρομιά αυτού του GAP δεν έχει όρια.
Ο κλέφτης μιλάει για δικαιοσύνη.
Πολλοί αποκάλεσαν τον κόσμο βόδια, αλλά αυτοί που τον ακολουθούν είναι κάτι χειρότερο.
Μετά από αυτό ως Έλλην πολίτης απαιτώ την αποκατάσταση της τάξης και της ηθικής.
Την πίστη μου και την ελπίδα μου πίσω.
Αντώνης Μαύρος