«Στέλνω παντού βιογραφικά, αλλά μάταια...»

Μεγάλα εμπόδια στην επαγγελματική τους αποκατάσταση συναντούν οι νέοι πτυχιούχοι

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Εύη Σαλτού Αγγελική Καραγεώργου   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/11/2009 07:00 |
 «Στέλνω παντού βιογραφικά, αλλά μάταια...»
«Ψάχνουμε για δουλειά, αλλά δεν βρίσκουμε», λένε οι πτυχιούχοι, οι οποίοι ψάχνουν για εργασία αλλά δυστυχώς η πλειονότητα πέφτει σε... κλειστές πόρτες.

Oι περισσότεροι ψάχνουν για αρκετό διάστημα. Οι «τυχεροί» βρίσκουν την ιδανική εργασία μέσα σε μερικούς μήνες, οι πιο πολλοί όμως χρειάζεται να περιμένουν δύο με τρία χρόνια. Είναι ενδεικτικό πάντως ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας Ελλάδας (ΕΣΥΕ), από τους 442.600 ανέργους το δεύτερο τρίμηνο του 2009, οι 52.700

έχουν πτυχίο πανεπιστημίου ή ΤΕΙ.

«Η ύπαρξη ενός πτυχίου δεν συνεπάγεται εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση. Χρειάζεται συνεχής προσπάθεια και οργανωμένο πλάνο ενεργειών», επισημαίνει η κ. Χριστίνα Δακτυλίδου, διευθύντρια τμήματος στελέχωσης μόνιμου προσωπικού της Αdecco Ελλάδος.

Η κύρια αιτία, όπως προσθέτει, που οδηγεί μεγάλο αριθμό νέων σε αδιέξοδο είναι σίγουρα η ίδια η αγορά εργασίας, «η οποία έχει κορεστεί σε συγκεκριμένους τομείς και δεν επιτρέπει την είσοδο νέων υποψηφίων, με τη ζήτηση να είναι υπερβολικά περιορισμένη και την προσφορά υπερβολικά αυξημένη».

Δεν είναι λίγοι πάντως κι εκείνοι οι οποίοι, βλέποντας ότι το πτυχίο δεν είναι αρκετό για μία θέση εργασίας, σκέφτονται να αφήσουν τον τόπο κατοικίας τους και να μεταναστεύσουν σε άλλη πόλη ή χώρα ή ακόμα και να καταφύγουν σε ένα δεύτερο πτυχίο. Οι περισσότεροι όμως, επειδή δεν έχουν την πολυτέλεια του χρόνου, ψάχνουν να βρουν μία οποιαδήποτε δουλειά για να καλύψουν τα έξοδά τους. «Η ευελιξία των νέων κατά την αναζήτηση εργασίας είναι πολύ σημαντική, καθώς η εμμονή σε συγκεκριμένη κατεύθυνση μπορεί να οδηγήσει τον υποψήφιο σε αδιέξοδο και να του κοστίσει σε χρόνο και πολύτιμες εμπειρίες», τονίζει η κ. Δακτυλίδου. Πανελλαδική έρευνα στους αποφοίτους των ετών 1998- 2000, η οποία ολοκληρώθηκε το 2007 κι έγινε με βάση τα στοιχεία των Γραφείων Διασύνδεσης των Πανεπιστημίων όλης της χώρας, παρακολούθησε την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων μετά την ορκωμοσία τους. Έτσι, διαπιστώθηκε ότι το 17,1% των πτυχιούχων του Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας παραμένουν άνεργοι επτά με εννέα χρόνια αφού πήραν το πτυχίο. Μάλιστα, υπάρχουν πτυχιούχοι οι οποίοι εργάζονται σε τομείς άσχετους με τις σπουδές τους. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα όσων τελείωσαν το Τμήμα Θεολογίας, όπου το 56,4% απασχολείται σε θέση που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο σπουδών.

«Όταν έρχονται οι απόφοιτοι για να τους κατευθύνουμε αγωνιούν γιατί δεν ξέρουν ποιο θα είναι το επόμενο βήμα», λέει η υπεύθυνη του Γραφείου Διασύνδεσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Κατιάνα Ευσταθίου. Συμπληρώνει δε ότι για κάποιους είναι μονόδρομος ένα νέο πτυχίο ή ένα μεταπτυχιακό, «φτάνοντας στο σημείο να έχουμε νέους με δύο πτυχία, μεταπτυχιακά, οι οποίοι όμως είναι για τις εταιρείες υπερβολικά... ικανοί».

Φαντασία στις συνεντεύξεις
Η απόγνωση των νέων ανέργων στην Αμερική τούς φτάνει στο σημείο να επιστρατεύουν εκτός από το βιογραφικό τους σημείωμα και τη φαντασία, προκειμένου να βρουν δουλειά. Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης του διεθνούς δικτύου ευρέσεως εργασίας Career Βuilder, όπου διαπιστώθηκε ότι το 2009 οι υποψήφιοι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν ανορθόδοξους τρόπους για να ξεχωρίσουν από τους συνυποψηφίους τους. Έτσι, για παράδειγμα, κάνουν καθιστική διαμαρτυρία στην είσοδο των εταιρειών μέχρι να τους δεχτεί ο διευθυντής.

Η ΜΕΤΡΗΣΗ
Ένας στους οκτώ ανέργους στην Ελλάδα έχει πτυχίο ανώτατου ή ανώτερου ιδρύματος

«Τα τρία πτυχία δεν αρκούν...»

«ΨΑΧΝΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ως ψυχολόγος εδώ και ενάμιση χρόνο. Μόνο εθελοντικά θα μπορούσα να δουλέψω ή χωρίς χρήματα. Στο Δημόσιο, το πτυχίο ψυχολογίας που έχω από κολέγιο δεν αναγνωρίζεται, ενώ στον ιδιωτικό τομέα θα μπορούσα να δουλέψω μόνο ως σύμβουλος ψυχικής υγείας». Η Μαρία Παπαφιλίππου είναι απόφοιτη του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Παντείου με πτυχίο στην ψυχολογία από ιδιωτικό κολέγιο και μεταπτυχιακό τίτλο στην Ψυχική Υγεία από το Πανεπιστήμιο Κing΄s του Λονδίνου και επαγγελματική εκπαίδευση στην ψυχοθεραπεία και την προγεννητική ψυχολογία. Αυτή την περίοδο κάνει μπέιμπι σίτινγκ και δημιουργική απασχόληση σε μικρά παιδιά. «Σε δύο χρόνια τελειώνω με τις επαγγελματικές εκπαιδεύσεις και τότε θα προσπαθήσω να κάνω κάτι μόνη μου. Αυτό είναι το χρονικό περιθώριο που έχω βάλει στον εαυτό μου. Εάν δεν τα καταφέρω, τότε θα αφήσω το όνειρό μου και θα στραφώ αλλού».
«Ίσως αλλάξω πόλη...»

ΠΡΙΝ από περίπου ένα χρόνο η Βανέσα Πανταζή πήρε το πτυχίο της από το ΤΕΙ Άρτας. Οι σπουδές της στο Τμήμα Φυτικής Παραγωγής όμως δεν ήταν αρκετές για να της ανοίξουν τις επαγγελματικές πόρτες.

«Διαπιστώνω μέρα με τη μέρα ότι έξω στην αγορά εργασίας τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Ως πτυχιούχος μπορώ να εργαστώ σε ενώσεις γεωργικών συνεταιρισμών, στον δημόσιο τομέα αλλά και στον ιδιωτικό, σε φυτώρια, σε εταιρείες εξαγωγών ή λιπασμάτων. Ωστόσο οι θέσεις είναι λίγες».

«Έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι πως αν δεν βρω σύντομα δουλειά στον τομέα των σπουδών μου εδώ στην Άρτα, θα αναγκαστώ να φύγω και να κινηθώ σε άλλες πόλεις». Μάλιστα, η ανασφάλεια του ενός και μοναδικού πτυχίου την έκανε να δώσει κατατακτήριες και να παρακολουθεί τώρα τα μαθήματα στο Τμήμα Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου, «μήπως και σταθώ πιο τυχερή επαγγελματικά με αυτό».


«Τώρα κοιτάω για δουλειές άσχετες με το πτυχίο μου»

ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ στα χέρια του το 2005. Ένα χρόνο αργότερα, κι αφού ολοκλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία, ο 28χρονος Ευθύμης Καρανίκας άρχισε να ψάχνει για δουλειά πάνω στη διοίκηση μονάδων υγείας και πρόνοιας. Έστειλε δεκάδες βιογραφικά στα μεγαλύτερα ιδιωτικά νοσοκομεία της Αθήνας, τον κάλεσαν όμως, όπως λέει, σε μόλις δύο συνεντεύξεις.

Με το πτυχίο από το Τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Καλαμάτας έχει τη δυνατότητα να εργαστεί στο διοικητικό τμήμα νοσοκομειακών και παρεμφερών μονάδων. «Έξι μήνες έψαχνα, έστελνα βιογραφικά, αλλά μάταια. Άρχισα να απογοητεύομαι και να κοιτάω πια κι άλλες θέσεις εργασίας, άσχετες με το δικό μου αντικείμενο». Τους τελευταίους επτά μήνες συνεχίζει να ψάχνει για δουλειά. «Το παλεύω γιατί θέλω να προσπαθήσω να βρω κάτι σχετικό με τις σπουδές μου. Ωστόσο τα έξοδα τρέχουν και δεν μπορώ να κάθομαι μέχρι να έρθει η ιδανική δουλειά. Έτσι, η λύση της νύχτας με έσωσε, κι εργάζομαι σήμερα ως μπάρμαν», λέει.


Χτύπησα 50 πόρτες, απάντησαν μόνο οι 5

«ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ψάχνω δουλειά ως μηχανολόγος, έχω στείλει 50 βιογραφικά και μου έχουν απαντήσει μόνο οι 5. Από αυτούς οι περισσότεροι μου είπαν ότι η δουλειά για την οποία με θέλουν δεν ανταποκρίνεται στην αγγελία και ότι θα πρέπει να δουλεύω με part-time ωράρια. Όμως τα έξοδά μου είναι πολύ συγκεκριμένα. Δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα με τέτοιες δουλειές», λέει στα «ΝΕΑ» ο 25χρονος Μάνος Ζερβάκης, απόφοιτος του ΤΕΙ Μηχανολογίας στην Κρήτη.

«Δεν είναι λίγοι κι εκείνοι που ζητάνε τριετή εμπειρία στη μηχανολογία για να με προσλάβουν.

Όμως, πώς μπορώ να αποκτήσω εμπειρία στο αντικείμενο αυτό, αν δεν μου προσφέρει κανείς αυτή την ευκαιρία να δουλέψω;». Από τον Σεπτέμβριο, ο 25χρονος από την Κρήτη γράφτηκε σε μία σχολή υποκριτικής, κάτι που ήθελε από μικρός να κάνει. «Αφού βλέπω ότι το πιο “σίγουρο” που σπούδασα δεν μου δίνει απολαβές, σκέφτηκα ότι είναι καιρός να κάνω κάτι που αγαπάω, χωρίς να σταματώ την προσπάθεια εύρεσης εργασίας ακόμη και διαφορετικού αντικειμένου».

Γιάννης Κολοκοτρώνης
01/12/2009 21:45
καλά μας δουλεύετε εδώ δεν βρίσκουν αυτοί με ΑΕΙ ποιος θα ασχοληθεί με τα ΤΕΙ
ΤΕΡΙ
25/11/2009 08:07
@john 24/11/2009 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΙΔ.ΤΟΜΕΑ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΜΟΥ
ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ Κ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ .
ctod
25/11/2009 06:48
Σε συνεχεια του "οσο πιο μακρια σας..." Οταν εγινε το τσουναμι ο καθηγητης μου απο το τμημα γεωλογιας πηγε για ερευνα στη σρι λανκα. εκει λοιπον βρηκε ιαπωνες συναδελφους οι οποιοι ειχαν μαζι τους 16χρονα παιδια. ρωτησε λοιπον τι ειναι αυτα τα παιδια. η απαντηση αποστομωτικη. "Α, εμεις στην ιαπωνια ετοιμαζουμε τη νεα γενια επιστημονων απο νωρις.." Κ εμεις στα 16 μας ακομη διαλεγουμε κατευθυνση..
MA
25/11/2009 00:13
@ Αργύρης Μ. Δηλαδή τι θες να πεις; Πως υπάρχουν ιδιωτικοί υπάλληλοι που τεμπελιάζουν; Ή μήπως ότι πολλοί δημόσιοι δουλεύουν τρελλά; Μάλλον δεν έχεις δουλέψει ποτέ στον ιδιωτικό τομέα... Και πάντα εξαρτάται το τι εννοείς με το αραλίκι. Δηλαδή η δουλειά της μαμάς μου (δημόσιο) που μοιάζει με τη δικιά μου (ιδωτική). Σε μια πολύ σκληρή μέρα βγάζει 30 χαρτιά (και είναι η πιο παραγωγική ανάμεσα στους 15 συναδέλφους της με 3500 χαρτιά τον χρόνο) και εγώ 50 (και γύρω στα 10000 χαρτιά το χρόνο). Εξάρταται με ποιόν συγκρίνεις. Μεταξύ των χαραμοφάηδων να είσαι ο πιο δουλευταράς σε τιμά μεν αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα επιβίωνες αν ήσουν στον ιδιωτικό τομέα. Διαφορετικά γιατί δεν το κυνήγησες σε μια ιδιωτική επιχείρηση που σίγουρα θα έβγαζες και πολύ καλύτερα λεφτά; @Τραπεζικός Πολύ σωστά τα λες, συνάδελφε! @ Κ. Μανωλίδης Γιατί τόσος φανατισμός; Μπάρμπα έχεις τον Γιωργάκη; Νομίζω δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση αν υπήρχαν δουλειές για όλους ανεξαρτήτως ειδικότητας. Το δικαίωμα στην εργασία είναι αναφαίρετο δικαίωμα για όλους τους πολίτες και σε αυτό έγγειται η αδυναμία του κράτους. Όμως είναι καλό είναι να υπάρχουν πολλές ειδικότητες στα πανεπιστήμια ακόμη κι αν δεν μπορούν να απορροφηθούν όλοι στις ειδικότητές τους. Καλύτερα να είσαι μορφωμένος και άνεργος παρά σκέτο άνεργος. Ανεβαίνοντας το μορφωτικό επίπεδο ενός λαού, είναι πιο δύσκολο να χειραγωγηθεί. Αυτό ισχύει εφόσουν θεωρήσουμε τα πανεπιστήμια μορφωτικά ιδρύματα και όχι σκέτο ιδρύματα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση...
ΣΦΑΛΙΑΡΙΔΗΣ
25/11/2009 00:09
Ψευτοπανεπιστημιακοι πιαστε την σκαλιδα να βγαλετε ενα φραγκο και αφηστε τους φραπεδες την γκρινια την λουφα και τις κοντρες ποιος θα κατσει πρωτος στην καρεκλα.
Mας τα πριξατε με τα πτυχια εδω πτυχια εκει γερασατε και δεν βαλατε ενα ενσημο.
kwstis
24/11/2009 22:33
Ανέκαθεν στην Ελλάδα το φαί και η ύλη άξιζε περισσότερο από οτιδήποτε πνευματικό.
Oσο πιο μακρια σας, τοσο πιο καλα μου
24/11/2009 21:34
Κολοκατασταση πατριωτακια, το ξερω, I''ve been there, οπως λενε και οι ιθαγενεις...
Και δυστυχως τα νεα δεν ειναι καλα: θυμαστε οταν εισασταν φοιτητες, τα σπανια εργαστηρια? θυμαστε τι ωραια που ηταν που δεν χρειαζοταν παρακολουθησεις? θυμαστε τα γκομενιλικια, τα νησακια, την πλατεια? θυμαστε τις καταληψεις? θυμαστε το κλεψιμο στις εξετασεις? θυμαστε τα τζαμπα βιβλια που τα εγραφε ενας καθηγητης που δεν εκανε μια μερα στη ζωη του ερευνα και δεν περασε απο αξιολογηση? ΠΡΕΠΕΙ να τα θυμαστε, εγω παντως τα θυμαμαι σαν να ηταν χθες...ααα αυτη ηταν ζωη... λοιπον μαγκακια μου καλα, αυτη τη ζωη πληρωνετε τωρα και θα πληρωσετε στο μελλον. Η ευθηνη δεν ειναι δικη σας, αλλα ακουστε τωρα γιατι ο μηχανολογος (ειδικοτητα αναρπαστη εδω που ειμαι) δεν εχει δουλια: Οταν περνουσατε ωραια, κατι ααααλλα μαγκακια στην αμερικη, ιαπωνια, δ ευρωπη, χτυπουσαν 16ωρα στα εργαστηρια και στις βιβλιοθηκες καθε μερα, μπροστα σε κομπιουτερς με καθηγητες που χτυπουσαν αλλα 16ωρα στη ερευνα και την βιομηχανια. Λοιπον αυτοι τελειωσαν και καναν δουλιες. Τα τεχνολογικα προιοντα τους ειναι τετοιας ποιοτητας που κατακτησαν τις αγορες. Λοιπον με αυτους, δεν εχετε ουτε μια στο εκατομυριο πιθανοτητες ανταγωνισμου, σας τρωνε για μπρεκφαστ. Και επειδη δεν εχετε τα προσοντα να τους ανταγωνιστητε, τετοιες δουλιες (καλοπληρωμενες δουλιες ΓΝΩΣΗΣ) απλα δεν υπαρχουν στη ελλαδα... Και επειδη δεν υπαρχουν τετοιες επιχειρησεις που να παραγουν πλουτο στην ελλαδα, δεν υπαρχουν δουλιες και για οοοοολα εκεινα τα επαγγελματα που στηριζουν τεττοιες οικονομιες, οπως οι δικηγοροι, οι ελεγκτες, κλπ
Και μενει το δημοσιο...αλλα ουτε και το δημοσιο παραγει και ετσι για να πληρωσει το1 εκατ ΔΥ, τι κανει? δανειζεται, και οσο πιο πολυ δανειζεται τοσο δεν ειναι σε θεση να φτιαξει εκεινα τα σχολια που θα μπορουσαν μια μερα να σας κανουν ανταγωνιστικους επαγγελματιες γνωσης... και ο φαυλος κυκλος κλεινει...με σας ημιμαθεις, ανανταγωνιστικους πτυχιουχους που κανενας δεν χρειαζεται, να αναρωτιεστε τι πηγε στραβα...
Antigoni
24/11/2009 21:27
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που λειτουργεί με δικούς της κανόνες...που κατασπαράζει τα παιδιά της!
Από προσωπική εμπειρία(σαν νέος επιστήμων) πιστέυω ότι το μόνο που μετράει για να βρείς μια σοβαρή δουλειά είναι οι γνωριμίες (τα λεγόμενα "κοννέ" ). ''Οσα πτυχία και να έχεις ,προυπηρεσία και όση διάθεση άμα δεν σου δίνονται οι σωστές ευκαιρίες μπορείς να ψάχνεις για χρόνια και να βρίσκεσαι μονίμως σε σημείο εκκίνησης λόγω ασταθούς εργασίας!
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...
Επίσης άν πας σε μια δουλειά και δεν είσαι "γνωστός,-η" κάποιου είσαι πιο κοντά στην "έξοδο" από όλους και είσαι μονίμως στο μικροσκόπιο! Κλίκες και ρουφιανιές παντού...χρειάζεται να γλύφεις τους πάντες και να γίνεσαι δουλοπρεπής για να εξασφαλήσεις τη θέση σου! Δεν το αντέχω...Πόσα άτομα απολύονται χωρίς λόγο για να μπεί κάποιος "συστημένος" ?

Παιδιά το θέμα δεν είναι απλά να βρείς μια δουλειά αλλά να είσαι και σ''ενα υγιές εργασιακό περιβάλλον για να μπορείς να εξελιχθείς και να σου εξασφαλίζει ηρεμία και ασφάλεια!
Εγώ σκέφτομαι να ρίξω μαύρη πέτρα και να φύγω...ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΣ !

Professional Certifications
24/11/2009 21:10
Μία συμβουλή για όποιους ξεκινούν τις σπουδές τους (οικονομικές κατά βάση):
Αν δεν θέλετε να κάνετε ακαδημαϊκή καριέρα (καθηγητής πανεπιστημίου) ούτε έξω απο πανεπιστήμιο μην περάσετε. Η μόνη λύση για ανταγωνιστικό βιογραφικό είναι η κτήση επαγγελματικών τίτλων (ACCA, CFA, CIA, CISA.....). Έφαγα 7 χρόνια στα πανεπιστήμια (1 πτυχίο και 2 μεταπτυχιακά) και όταν μπήκα στη αγορά κατάλαβα ότι δεν έχουν αξία για να σταθείς. Αυτή τη στιγμή είμαι 31 και είμαι σε διαδικασία απόκτησης της 3 κατά σειρά πιστοποίησης, ενώ θα μπορούσα να είμαι 21 και να ξεκινήσω πιο νωρίς την επαγγελματική μου σταδιοδρομία.
Μόνο με τις επαγγελματικές πιστοποιήσεις έχεις σίγουρη είσοδο στην αγορά και βιώσιμη εξέλιξη.
Harry the Canadian
24/11/2009 21:00
@citizen Babis 24/11/2009 09:57
"........The problem is their families here, which probably afraid to let them go........."

"Yes" that is a real problem, but not the only one. I came to Canada with only two suitcases (one of them full of books). My most precious possession was my slide rule (in the pre-computer era). I had no relatives or friends. I had to work hard (3-shifts work). I studied by correspondence to get my Canadian papers.

At first I felt like a prisoner, 9 months out of the year, when it was below zero. But I learned how to ski and started to enjoy the winters.

Greek society cultivates the "Pasha-Efendi" syndrome, which of course is a brainwashing product of the 400 years of you know what. It is basically composed by "Fear and Contempt" for real work. Unfortunately the Greek psykhe glorifies laziness and parasitism. It is a copy of the fundamental tenet of Islam, that destines the "Faithfull" to live at the expense of the "Infidels".

One reason for my relative success as an engineer in Canada was that I started as a machinist (metal-lathe operator). It has given me knowledge in depth, of how mechanical systems really work. Today, I am equally at ease, either with a computer keyboard, or with a shop wrench. And this is what many young Greek pencil-pushers disdain and avoid. But not all. The really worthy ones will find their way (like I did).
Lana Kantiani
24/11/2009 19:42
DIABAZOME EDO THN AGANAKTISI THN APOGOITEUSI ALLA KAI THN EPIMONH TON PAIDION TA OPOIA TELIOSAN APIROI MEN, ALLA ME ENA PTUXIO STO XERI THE. OLLA AYTA TA KATALABENOME KAI EXETE APOLITO DIKEO. H EROTISEI EINAI AN OI GONEIS FOUSKOMENOI APO EGOISMO GIA ANADIXI TOU PAIDOU TOYS OTI (TELIOSE) OTI DIPOTE EKTOS @ IDRAULIKOS, HLEKTROLOGOS, KALIERGITHS AGROTHS, FURNARHS, TYROKOMOS, ELAIOXROMATISTIS, XTISTIS, RAFTHS, PSALTIS, KAI XILIA DYO ALLA EPAGELMATA POU AMESOS MPOREI NA BRETHEI DOULEIA @ MHPOS KATHISATE NA SPATALISETE GONEIS LIGH ORA PROTA NA DITE THN ZITISI THS AGORAS POU EMPIROI XEROUN OTAN TO PAIDI THA TELIOSEI AN AUTO POU AKOLOUTHI H THA AKOLOUTHISEI THA YPARXEI H POLIPOTHITH KAREKLA? EDO KYRIOI GONEIS DEN EINAI TO PROBLHMA TO ( KRATOS ) OPIO KRATOS EDO EINAI H MANIA TOU ELLHNA NA MILANE OLLOI GIA TO PAIDI TOU TO OPOIO ZEI SE MIA (XOUFTA) KRATOS TON DEKA EKATOMURION POU MESA SE AUTA ME ENAN PROXIRO YPOLOGISMO (TELIONOUN KATHE XRONO) DEKA XILIADES KENOURGOI EPISTIMONES POU ZHTANE TI ALLO ????????
DOULEIA ! POU? AFOU H SXEDON YPOGENIIKOTITA STHN ELLADA KONTEVEI SE TROMAKTIKA EPIPEDA KAI OLLA TA XORIA SXEDON KATIKOUNTE APO HLIKIOMENOUS !! TA PRAGMATA NA TA BLEPOUME OPOS EINAI KAI OXI POS THA THELAME NA EINAI. ME APOLITI BEBEOTITA SAS PLIROFORO OTI POUTHENA DEN PROSLAMBANOUN ATOMA XORIS PEIRA ALLA MONO ME THN THEORIA TOU PANEPISTIMIOU DIOTI THEORIA EINAI. DIABASAME TOUS NEOUS NOMOUS THS ELLADOS KAI EIDAME OTI NAI, THA PROSLAMBANONTE XVRIS THN APETOUMENH PEIRA. AUTO EINAI KALO. NA TO DIABASETE POLLES FORES PAIDIA ESEIS POU EXETE TELIOSEI KAI DEN YPARXEI THESI DIOTI POUTHENA DEN PROKITE (EXO) NA BRHTE THESI EAN DEN EXETE PEIRA !!! POS THA THN APOKTISETE? AUTO EINAI ALLH KOUBENTA ! ME TO PROTO BHMA IN DOOR H PROTH EROTISEI POU YPOXREOUSTHE NA SIMLIROSETE EINAI !!! POSA XRONIA PROIPYRESIAS EXETE. HREMISTE LOIPON SAS KATALABENOUME APOLITA ALLA DEN EINAI YPOTIMITIKO NA ARXISETE STHN IDIKOTITA SAS GIATI OXI ME KAPIA PROSORINI DOULIA GIA NA MHN TALEPORISTE APO TO ANXOS, AKOMA KAI XORIS APOLITOS KAMIA AMIVI. KAI AS MHN XEXNAME OTI # ARGIA MHTHR PASIS KAKIAS # AKOMA MPORITE NA BRETHITE KROUP GIA BOITHIA SE TOSA YDRIMATA POU PANTA EISTE EFPROSDEXTOI KAI APO EKEI APOKTATE KAI PEIRA. H ELLHNIKH OIKOGENEIA AS SYGENTROTHI KAI AS EXEI ANOIXTES TIS PORTES PANTA GIA TO ( PAIDI ) TO OPOIO EINAI PANTA TO PAIDI MAS OPOIA HLIKIA KAI AN EXEI. PAIDI KANE OTI TO KALITERO GIA TON EAUTO SOU KAI GIA THN KINONIA OPIA MORFOSI H OXI EXEIS APOKTISEI. MORFOMENOI KANETE PAREA (KAI) ME PAIDIA POU GIA DIAFOROUS LOGOUS DEN PERASAN TO KATOFLH TOU PANEPISTIMIOU, ETSI EKEINA THA MATHOUN APO ESAS KAI ESEIS APO EKEINA. Ti? TA PROBLHMATA TOUS, ESEIS, KAI THN BOITHIA SAS EKEINOI. PERA APO GLOSSA XROMA ETHNIKOTITA. BOITHISTE OI KINONIES NA EINAI MAZI O KOSMOS NA XANAAPOKTISEI OSO GINETE EMPISTOSINI METAXI TOU KAI FILIA. OXI ADIAFORIA. AUTH FERNEI PANTA FASARIES KAI STENAXORIES SE OIKOGENEIES GITONIES KAI KRATH. EXETE ANIXTH AGGALIA KAI DHTE POS OI MERES SAS THA KILOUN EUXARISTA ME THN IKANOPIISI OTI PROSFERETE.
SAS EUXOME, KALH STADIODROMIA UGEIA KAI KATHE PROSOPIKI EUTIXIA SE OLLOUS SAS.
Lana Kantiani Psixologos Kinoniologos USA
ΠΑΝΘΗΡΑΣ
24/11/2009 18:33
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΟ ΑΓ ΔΟΜΙΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΓΧΑΧΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ????????????????
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
ΚΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
24/11/2009 18:31
ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
ΧΑΧΑΧΑ????????????
sk
24/11/2009 18:24
ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ - ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΝΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΧΗΝ? - ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΩΡΑΙΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΟΙΤΙΤΙΚΗ ΖΩΗ. ΤΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ? ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ "ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ" ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΓΝΩΜΗ. ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΙΣΙΑ - TEΧΝΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΔΗΛΑΔΗ? ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ!!
archaeoworker
24/11/2009 17:58
1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟΙ ΚΛΑΔΟΙ. ΟΠΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ. ΜΟΡΤΗΣ 23/11/2009 12:53

2. Και που να μιλήσουμε για ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ και ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ των οποίων ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ. Αφού δεν μπορεί να απορροφήσει το ήδη υπάρχον επιστημονικό δυναμικό ΓΙΑΤΙ δεν κλείνει την σχολή, γιατί δεν σταματά να παράγει ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ καινούργιους ΑΝΕΡΓΟΥΣ; Αννα 23/11/2009 10:14


3. OTAN BGENOUN ME TO TSOUBALI 8EOLOGOI, ARXAIOLOGOI, FILOSOFOI (SIC), GYMNASTES, FYSIKOMA8HMATIKOI, KTL, OI OPOIOI DEN PROKEITE POTE NA SYNEISFEROUN KATI PARAGWGIKO STHN OIKONOMIA, TOTE EINAI KALO NA MHN BRISKOUN ERGASIA - GIATI AN EBRISKAN, KAPOIOS ALLOS 8A TOUS KOUBALOUSE STHN PLATH TOU.
TO ERWTHMA DEN EINAI GIATI DEN BRISKOUN DOULEIA, ALLA GIATI YPARXOUN TMHMATA POU AKOMH PARAGOUN AUTES TIS "EIDIKOTHTES" ME TO TSOUBALI.
POLLOI ELLHNES 8ELOUN NA ANTIKATASTHSOUN TO BYZI THS MAMAS ME TO BYZI TOU KRATOUS. BRE OUST! Jimbo Jr 23/11/2009 20:55

....................................................................

σταχυολογοντας μερικα σχολια, οπως τα ανωτερω εδω, γινεται φανερο, αν παραμερησει κανεις το παραπετασμα της ειρωνιας και του σαρκασμου, οτι ο νεοελληνας εχει συνδεσει τους ορους εργασια/ δουλεια στο μυαλο του, ειτε με τον δημοσιο, ειτε με τον ιδιωτικο τομεα. Ειτε με την εικονα του τυπου/τυπισσας σε γραφειο με χαρτια και τηλεφωνα, ειτε με τον χαμαλη που κουβαλαει βαρη, φτυαριζει, οδηγαει λεοφορειο, ξεβουλωνει νεροχυτες κτλ. Δεν εχει καταλαβει τι εστι επιστημη, οπως η Αρχαιολογια και η Ανθρωπολογια, και τι θυσιες εχει κανει αυτος που εχει ασχοληθει με αυτα τα αντικειμενα.

Η Αννα ειναι της λογικης ποναει χερι κοψει κεφαλι. Δεν εχει ενημερωθει οτι το ΥΠ.ΠΟ. διαρκως γκρινιαζει για επιδοτησεις και χορηγησεις χρηματων, και ενω εχει την δυνατοτητα να προσλαβει προσωπικο, δεν το κανει. ( Βλ. προβληματα με συμβασιουχους, ανοιγοκλεισιμο Ακροπολης κτλ.). Αν θελει το κρατος, μπορει να βρει χρηματα, οχι απαραιτητα απο τους φορους των πολιτων. Αν θελει το κρατος, μπορει να δημιουργησει θεσεις.

Οσο για τον φιλο που κανει αστειακια για την Ανθρωπολογια, προκειται περι συναρπαστικης επιστημης. Και εδω ισχυουν τα ιδια, περι κρατους και παν/μιων.

Εν κατακλειδι, αυτοι που σπουδαζουν τετοιες επιστημες, το κανουν επειδη τρεφουν αγαπη προς τους αρχαιους πολιτισμους. Αν σκεφτονταν ολοι το χρημα και μονο, θα γινονταν γιατροι, δικηγοροι, μηχανικοι, τηλεπαρουσιαστες, μοντελα! Τουτο ομως δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα πρεπει οι αποφοιτοι μιας επιστημης, τα επιτευγματα της οποιας τα θυμουνται οι νεοελληνες μολις π.χ. βγει απαγορευτικο για τα Ελγινεια απο το Βρετανικο Μουσειο η οταν οι Σκοπιανοι τολμησουν να στησουν αγαλμα του Μεγαλεξανδρου, να πεινασουν μια ζωη, μενοντας ανεργοι. Και οπωσδηποτε ουτε λυση, ουτε απαντηση ειναι να λες σε αυτους τους ανθρωπους να πανε στις οικοδομες η να κανουν τους πιτσαδορους. Αυτα να τα κανουν οσοι οταν επρεπε περι αλλων ετυρβαζαν και οταν εβρεχε μυαλα κρατουσανε ομπρελες.

Κ.Γ.
24/11/2009 17:38
@κΚ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ....Φιλέ μου λες ΝΔ και ανατριχιάζω ολόκληρος...Κοιταξε να δεις...Ποτέ δεν θα δεχόμουν μια θέση με στειτζ...Αλλά υποτίθεται το ΠΑΣΟΚ θα έδινε μια δίκαιη λύση στο θέμα της εύρεσης εργασίας. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι για να βρει ο νέος Έλληνας δουλειά θα πρέπει να είναι καθηγητής πανεπιστημίου με δοκτωρά και παράλληλα καθηγητής δυο και τριών ξένων γλωσσών, πάω πάσο....
EΥΓΕΝΙΑ
24/11/2009 17:28
ΣΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΖΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ. ΤΡΟΜΑΞΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑ ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ. ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ. ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΜΕ, ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΟΔΑ, ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ.
john
24/11/2009 17:27
@ TEPI

Xmmmmm.... File mou den kserw poso xronwn eisai alla elpizw na eisai panw apo 50. Ayta pou les einai adianohta gia kapoion neo. Dhmosio h'' xaos re file? Kai ti tha paragei ayth h xwra tha mas peis? Dhmosies anyparktes yphresies? Ean theleis pragmatika na doulepseis tha vreis kapou. H nootropia sou mas eftase sta prothyra ths xreokopias.
dimitris korinthios
24/11/2009 15:25
Ορισμοί που φέρνουν παραζάλη σε μια χώρα γεμάτη αντιφάσεις που η μεγαλύτερη παθογένεια της καταπως φαίνεται είναι η βαρεμάρα της για αλλαγές, ακόμα και να θάψει τα σκουπίδια της βαριέται...
dimitris korinthios
24/11/2009 15:25
Ορισμοί που φέρνουν παραζάλη σε μια χώρα γεμάτη αντιφάσεις που η μεγαλύτερη παθογένεια της καταπως φαίνεται είναι η βαρεμάρα της για αλλαγές, ακόμα και να θάψει τα σκουπίδια της βαριέται...
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ
24/11/2009 14:06
ΟΣΟ ΞΕΡΕΙ ΟΔΗΓΗΣΗ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ
ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΠΟΚΡΙΘΕΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ...
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ !

ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ....

Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
24/11/2009 13:52
@Kανέλλα Καλατζοπούλου
Μείνε πιστή στο Ν.Δ.-system
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
24/11/2009 13:51
@Κ.Γ. 24/11 10.40
Ενώ, με τα αξιοκρατικά κριτήρια της Ν.Δ., ένα stage ας πούμε θα τόχες.
μικρη κινεζα ραφτρα
24/11/2009 13:45
Προς τον κυριο πτυχιουχο νομικης παρακατω.
οταν καμαρι μου πηγες να σπουδασεις και πολυ καλα εκανες επρεπε να κοιταξεις την αγορα.
Ποσοι δικηγοροι ειναι ποσοι δουλευουν ποσο αμοιβονται και ολα τα σχετικα που κανει ενας νεος στο εξωτερικο πρωτου
παρει την αποφαση να δει τι θα ακολουθησει.Εσεις κυριοι σωνει και καλα για την αποφαση σας να σπουδασετε πρεπει να εχει λυσει το κρατος ωστε να εξασκησετε το επαγγελμα σας? Δηλαδη αν εγω παω και σπουδασω κατι που να εχει σχεση με πολικες αρκουδες και πιγκουινους οφειλει το κρατος να μου ανοιξει καπου θεση αναλογη? Τι λογικη ειναι αυτη? Σπουδασες δικηγορος? Καλα εκανες.Δε βρισκεις δουλεια? προβλημα σου ας προσεχες.Το κρατος που σου οφειλει κατι σε αυτο? Το κρατος οφειλει να εχει καλο πανεπιστημιο καθαρο με καλους καθηγητες το υπολοιπο ειναι δικο σου θεμα.
Επισης προς τον κυριο μηχανολογο που δε θελει να κανει part time εργασια.
Ρε ανθρωπε.ο μηχανολογος που σημερα καλειται να λυσει τεραστια προβληματα παγκοσμιου βεληνεκους πχ ενεργειακη κριση και μολυνση περιβαλλοντος ειναι ανθρωπος που βρισκει λυσεις και οχι προβληματα.Τιποτα δε κινειται στον κοσμο χωρις μηχανολογους.Εσυ εχεις τη λυση μπροστα σου αλλα ακομα προβλημα εισαι.Μου ρθες με το υφακι δε θελω part time γιατι εχω εξοδα σιγα ρε μεγιστανα τι εξοδα εχεις και γιατι οφειλει καποιος σε εταιρεια να σε προσλαβει με μηδεν προυπηρεσια ? οχι δεν οφειλει γιαυτο και εισαι ανεργος.οποτε παρε το part time εμπα στην εταιρεια δειξε την αξια σου και αν εισαι καλος μενεις και προαγεσαι.Στο φιναλε εστω και με παρτ ταιμ θα παρεις καποια προυπηρεσια για την επομενη δουλεια.
Αλλα εκει που σπουδασες σε εμαθαν να εισαι πρωτα Αλη πασας και μετα επιστημονας.Αη κανε καμια φραπα τωρα !
The EmPeroR
24/11/2009 13:29
Στη σημερινή αγορά εργασίας δε μετράει τόσο το πτυχίο όσο άλλες δεξιότητες. Η σημαντικότερη είναι η ευελιξία, τόσο γεωγραφικά, όσο και η ικανότητα να προσαρμόζεσαι άμεσα σε καινούργιες απαιτήσεις. Μερικοί πρέπει να είναι ρεαλιστές, μη περιμένετε να βρείτε άμεσα αυτο ακριβώς μου θέλετε, αυτο είναι ουτοπία . Διευρύνετε τους οριζοντές σας και γίνετε πιο ανοιχτόμυαλοι..
vicky
24/11/2009 12:35
μωρέ ας είχα το κουράγιο να αφήσω τους γονείς μου εδώ και θα την έκανα αύριο στο εξωτερικό και να μην ξαναγύριζα ποτέ σε αυτή την άθλια χώρα.
KANELOS
24/11/2009 12:00
ESEIS OI POLY MORFOMENOI NA STILETAI KAI ENA BIOGRA-

FIKO STON AYIO BASHLH,TORA TA XRISTOUGENNA

MPAS KAI BRITE KAMIA DOULIA STHN FINLANDIA.

LAKIS GALIOURIS.
24/11/2009 12:00
POIOS NA PROSLAVH STHN DOULEPSH TOU AN8ROPOUS ME PTYXEIA MAIMOUDES.

PARMENA APO SKOUPIDOTOPOUS ( KAPOTE HTANE SXOLEIA ).
KAI ME KATO TOU 10% ORES DIDASKALEIAS, POU SYMPLHRONONTE KATAXRASTHKA KAI PARANOMA GIA NA PERNOUNE OI SUPER KA8HGHTADES TA LEFTA TOUS,
KAI OI SUPER SPOUDASTES, MAIMOUDES, TA DIPLOMATA TOUS..

POTE NA MHN VROUNE DOULEIA. PAYTIME ...

LAKIS GALIOURIS.
El Athan Artist
24/11/2009 10:54
Η Δουλεία δεν είναι ντροπή...έτσι δεν λένε?

Κ.Γ.
24/11/2009 10:40
Είμαι πτυχιούχος νομικής του ΑΠΘ..Έχω τα αντίστοιχα Λόουερ δύο ξένων γλωσσών καθώς και το ecdl...Κατά το αξιοκρατικό σύστημα του ΠΑΣΟΚ που μπορώ να ενταχθώ?Απάντηση...πουθενά. Για να ενταχθείς κάπου θα πρέπει να εισαι πυρηνικός φυσικός και άνω...Αυτό δεν είναι αξιοκρατία. Αυτό είναι κοροιδία. ΥΓ. όταν σπουδάζαμε και πριν δεν μας είπε κανείς ότι τελικά από τους 100 μελλοντικούς δικηγόρους οι 10 μόνο θα καταφέρουν να ασκήσουν το επάγγελμα επιτυχώς.
ΟΥΣΤ ΜΠΙΖΝΕΣΑΙΟΙ
24/11/2009 10:35
Η ύπαρξη ενός πτυχίου δεν συνεπάγεται εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση. Χρειάζεται συνεχής προσπάθεια και οργανωμένο πλάνο ενεργειών, επισημαίνει η κ. Χριστίνα Δακτυλίδου, διευθύντρια τμήματος στελέχωσης μόνιμου προσωπικού της Αdecco Ελλάδος.

Ωραία τα λέει η κυρία Δακτυλίδου, μόνο που αυτή μιλάει από θέση ασφάλειας γιατί έχει ήδη σταθερή δουλειά. Η "συνεχής προσπάθεια" και το "οργανωμένο πλάνο ενεργειών" είναι λόγια του αέρα για να γεμίζουν τα άρθρα των εφημερίδων και να χαϊδεύουν τα αυτιά των απογοητευμένων ανέργων οι οποίοι ξέρετε που τα γράφουν όλα αυτά.

Όσο για τους μπιζνεσαίους εργοδότες που αρνούνται τη δουλειά στους νέους ανθρώπους, οι ίδιοι δεν είναι που παραπονιούνται κάθε τόσο ότι δεν βρίσκουν άτομα;
citizen Babis
24/11/2009 09:57
@Harry the Canadian, I agree, I would encourage some young talented ones to migrate, remember although that Canada''s point system avantages are University / College degree, age, previous years working experience and the "care of" factor. Especially the "care of" factor gives you many points, so you are lucky if you have relatives in Canada so they can invite you, or an other (family? or someone else there) invites you. They point not to be alone there for the known reasons, if you need help etc. An other point is for you to have an amount of money to migrate (I think it''s about 5000-6000 Canada dollars), and that you have already found a job for the most of the cases. Of course young ones with a University degree can do the most of these things to get the points (except the c/o factor maybe), and can migrate. The problem is their families here, which probably afraid to let them go, or, they simply afraid of been leaved alone by their sons and daughters...
ΤΕΡΙ
24/11/2009 08:19
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ Κ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ .
ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΘΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΝ ΕΚΑΤΣΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΦΑΜΠΡΙΚΑ .
ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟ ΤΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ Κ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΧΕΙΣ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ.
Harry the Canadian
24/11/2009 03:56
Hello, all you [young] Greek unemployed. Why are you afraid to leave Greece?

Many years ago I was like you. I was 27 years old (a marine engineer, fluent in 4 languages) and still living from my father''s pension. Then I decided to leave for Germany and later for Canada, where I became a mechanical engineer.

In Canada, I have not become rich. Today, I am 71 years old and on a $3150/month pension (the equivalent of 2000 Euros/month) . Yet, I am still working part time, just for the fun of it. I do part time mechanical design (AutoCAD, Solidworks, heat balances, visual basic programming) working from my home, via the internet. And working for less than 3 months in a year, I make about $50000 Canadian (about 32000 Euros).

You young Greek men/women should be able to do a lot better. Why are you afraid? What is holding you back? Do you, or don''t you have the skills?
ΓΙΩΡΓΟΣ
24/11/2009 03:15
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΑ 22 ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ 5,000 ΤΟ ΜΗΝΑ????ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ??ΜΕ ΤΟ Κ****ΧΑΡΤΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΧΑΝΙΩΝ,ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΟΥΤΡΟΥΒΑΛΑΣ????ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΙΝΑΙ,ΑΦΟΥ ΜΕ ΒΑΘΜΟ 8 ΓΙΝΕΣΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΜΕ ΧΑΛΙΑ ΣΑΝ ΧΩΡΑ....
n/a
24/11/2009 02:18
Jimbo Jr sorry diladi alla apo pote oi fusikomathimatikoi einai mh paragwgikoi stin koinwnia?? :-S
Α.Σ.
24/11/2009 01:28
Για σιγά, βρε παιδιά! Επειδή αρέσει σε πολλούς να σπουδάζουν ψυχολογία, πρέπει να χρειαστούμε όλοι οι Έλληνες ψυχολόγο για να βρούν δουλειά; Αυτές είναι γενικές σπουδές που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένες με την επαγγελματική αποκατάσταση. Και αυτό συμβαίνει σε όλο τον κόσμο για τις σπουδές αυτές (και εν γένει για τα humanities)
Δημήτρης Β.
24/11/2009 00:48
@kikitsa 23/11/2009 20:10

Κίκιτσα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Πράγματι, την ορθογραφία την παίζω στα δάχτυλα γιατί όλα μου τα πτυχεία είναι από Ελλάδα. Όπως και ο δάσκαλος που που το ''82/85 (δημοτικό ήμουν τότε) με αφορμή την κατάργηση των επιθεωρήτων και των τόνων, σταμάτησε να χρησιμοποιεί κόκκινο μελάνι να μας διορθώνει τα λάθη. Έλεγε το ωραίο "οι τόνοι καταργήθηκαν, μη παιδεύεστε βρε παιδία, μην βάζεται τίποτα". Όπως το λές κικίτσα μου, μ'' όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.

Να μην θυμηθώ κι άλλους φωστήρες που είχα κατά καιρούς. Πολλές ιστορίες αμαρτωλές, αλλά πέρασαν και καλοί δάσκαλοι.

Γι αυτό κι όταν πήρα το πτυχείο ΤΕΙ πληροφορικής από Ελλάδα έφυγα όξω από δω. Δεν χρειάστικα άλλα πτυχεία. Οι δασκάλοι στην πληροφορική μου μάθαν καλά γράμματα και προκόψα, και θα κάτσω εδώ πέρα (Αγγλία). Όσο για τους δασκαλούς της εκπαιδευτικής μεταρυθμισής του ΠΑΣΟΚ, ε το αποτέλεσμα το εκτιμάς και μόνη σου.

Και πάλι σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα ξέρω τα κουσουριά μου, και ξέρω τι έφταιξε, σημασιά έχει να μην βγουν κι άλλοι ανορθογράφοι και παράτονοι σαν κι εμέ. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι αυτό το κακό συνεχίζεται αφού έλεγχος δεν υπάρχει.
Αργύρης Μ.
23/11/2009 23:59
Αυτά περί δημοσίων υπαλλήλων να κοπούν...
δεν είναι όλοι οι δημόσιοι λαμόγια και χαραμοφάηδες και οι ιδιωτικοί σκληρά εργαζόμενοι και άξιοι...έλεος!!!
Τυγχάνει να έχω μπει στο δημόσιο με ΑΣΕΠ και δεν έχω αράξει όπως πολλοί νομίζουν...επίσης ξέρω και άλλους που επίσης δέν έχουν αράξει αλλά το παλεύουν...
Το θέμα της ανεργίας είναι απλό...προσαρμόζεσαι στις εκάστοτε συνθήκες και μετά έχεις απαιτήσεις...εδώ ξεκινάμε πάντα από το δεύτερο...εάν είναι δυνατόν να γίνουμε διευθυντές επειδή βγάλαμε μια σχολή...δεν είναι έτσι!!!
Κανέλλα Καζακοπούλου
23/11/2009 23:51
Γιατί δέν στέλνουν όλοι οι άνεργοι πτυχιούχοι το βιογραφικό τους στο ΠΑΣΟΚ ΣΥΣΤΕΜ? εκεί δόξα τω θεώ από βιογραφικά άλλο τίποτα. βέβαια μέχρι να τα ξεκαθαρίσουν οι σημερινοί δυστυχώς άνεργοι πτυχιούχοι ανάμεσα σ ενα ανώνυμο πληθος ανέργων ή θάχουνε γεράσει ή θάχουνε αναγκαστεί να δουλέψουν σε φάστ φούντ ή ντελίβερυ, γιατί όπως έλεγε και ο πρώην-πρώην καταλληλότερος το να σπουδάζεις δέν σημαίνει ότι θα βρείς κιόλας δουλειά στο αντικείμενό σου... (σημίτης). απλώς επειδή ο πατέρας σου δέν ξέρει τι να κάνει τα φράγκα άς σε στείλει σε μερικά φροντιστήρια, άς σε χαρτζιλικώνει έτσι για πλάκα. εσύ όμως θάχεις αποκτήσει <ανώτερη μόρφωση> ΣΚΕΤΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ. ΖΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ???
ΑΦΜ
23/11/2009 23:38
Ανοιξτε λοπον δική σας επιχείρηση να σας κατηγορήσει την επόμενη μέρα η κυβέρνηση για φοροφυγάδες
GR
23/11/2009 23:37
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.
Α) ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ Η ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
Β)ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ Κ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΩΝΟΥΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΝ ΒΡΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Κ ΟΠΩΣ ΤΗ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ
Γ)ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ Κ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΓΑΜΠΡΟ Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΝΥΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ Κ ΕΞΩ
Δ)ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ Κ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΦΡΑΓΚΑ Κ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 40 ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΤΥΧΙΑ! Η ΠΕΦΤΕΙ ΕΞΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ
Ε)ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 50 Κ ΔΕ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΣΗΜΟ
Ζ)ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΗ ΩΡΑΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ Κ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΧΕΤΕ Κ ΑΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝΕ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ
Η)ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟΙ .
Θ)ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΕΙ Κ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΛΟΥΗΣ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΘΡΕΨΕΙ ΣΤΟΜΑΤΑ
Ι )ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΤΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ Κ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
Λεωνίδας Γ.
23/11/2009 23:17
@Μάνο Ζερβάκη: αν σπουδαζε από την αρχή σε μία σχολή υποκριτικής, κάτι που ήθελε από μικρός να κάνει και όχι αυτό που ίσως σε πίεζε ο κοινωνικός του περίγυρος να σπουδάσει, θα είχε ίσως μία καλύτερη εξέλιξη. Παρόλα αυτά χρειάζεται επιμονή και ίσως περισσότερη mobility π.χ Μακεδονία. @Μαρία Παπαφιλίππου: το μπέιμπι σίτινγκ είναι ίσως ένα καλό training της προγεννητικής ψυχολογίας που σπούδασε. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς απο Πολιτικές Επιστημες βρέθηκε στην Ψυχική Υγεία. Μήπως δεν ξέρει και η ίδια τι ακριβώς θέλει? Δεν βλέπω continuity σε αυτά που κάνει, σαν εργοδότης θα ήμουν σκεπτικός απεναντί της. @Βανέσα Πανταζή: έκανε σωστές επιλογές. Χρειάζεται μόνο περισσότερη mobility και σιγουρα μία δίχρονη παραμονή σε μία χώρα όπως η Γερμανία, Ολλανδία ή Σουηδία. Το επάγγελμα της έχει μέλλον, εντός και εκτός Ελλάδος. @Ευθύμης Καρανίκας. Η αγορά "υγείας" είναι μεν μεγάλη αλλά κακοπληρωμένη και δύσκολη. Κάποια επιπρόσθετη εξειδίκευση, π.χ. σε quality assurance, θα του άνοιγε περισσότερες προοπτικές. ΥΓ: τέλος της 48ωρης αναρρωτικής μου (Κυριακή Δευτέρα). Αναρρωτική πάλι σε 3 χρόνια.
ΑΛΕΞΗΣ
23/11/2009 23:16
@ Jimbo Jr Συμφωνώ απόλυτα με την θέση σου: STHN ELLADA DEN YPARXEI SXEDON KAMIA ANTISTOIXIA AGORAS KAI PANEPISTHMIAKWN SPOUDWN.
G.K
23/11/2009 23:03
Paides, ean den ksiristeite den prokeite na vreite douleia. Eiste san agroikoi...
ΤΕΡΙ
23/11/2009 23:03
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΣΚΑΛΩΣΕΙΣ.
α
23/11/2009 23:02
όλοι αυτοί στο ρεπορτάζ έχουν πτυχία για τα μπάζα! ανεργία δεν υπάρχει! όποιος θέλει να βρει δουλειά βρίσκει! άμα ο άλλος είναι ψωνάρα δικό του πρόβλημα!
Λεωνίδας Γ.
23/11/2009 22:49
@Jimbo Jr Αγαπητέ Jimbo Jr, και οι γυμναστές και οι αρχαιολόγοι και οι φιλόσοφοι μπορούν να είναι μέροι της παραγωγικής αλυσίδας ενός κράτους: στην εταιρία μας στην Νότια Γερμανία (high-tech development για mission-critical systems με 45 άτομα) απασχολούμε εκτός μηχανικών και οικονομολόγων, και έναν γυμναστή, έναν ψυχολόγο, 4 μαθηματικούς, 2 φιλόλογους και παράγουμε μαζί τους τεχνολογία. Ο γυμναστής π.χ. είναι part-time 3 ώρες την ήμερα και είναι υπεύθυνος του μικρού μας γυμναστηρίου, ο ψυχολόγος και οι φιλόλογοι εργάζονται στο marketing και το documentation, και οι μαθηματικοί στην έρευνα και ανάπτυξη (λογισμικό, προσομοίωση). Μαζί με τρεις άλλες εταιρίες απασχολούμε και δύο παιδαγωγούς σε έναν παιδικό σταθμό. Αλλά και η τοπική πολιτική μας δίνει τα ανάλογα κίνητρα - κυρίως οικονομικά αλλά και θεσμικά. Αντίθετα στην Ελλάδα δεν υπάρχει παράδοση επιχειρηματικού ήθους και όπου αυτό εμφανίζεται θεωρείται αμέσως "αδυναμία". Η πολιτική είναι δέσμια συντεχνιών και ξεπερασμένων θεσμών, μόνο στην Ελλάδα πληρώνουμε σαν εταιρεία που παράγει hardware software για την διεθνή αγορά έξτρα επίδομα για γνώση αγγλικών ή για χρήση υπολογιστή σε απόφοιτους πανεπιστημίων με πτυχία π.χ μηχανικών ηλεκτρονικών υπολογιστών!!! Σκέτη παράνοια. Και μεγαλύτεροι παρανοϊκοι εμείς που ερχόμαστε να φτιάξουμε εταιρείες στην Ελλάδα!!! -
N.S
23/11/2009 22:47
Υπογεννητικοτητα, ασφαλιστικο, ανεργεια, εγκληματικοτητα, παρανομοι μεταναστες, ψυχ(ανωμαλια),ακρίβεια,ανισοτητα,δημοσιο ουφ πια με αυτην την χωρα. Απορω πως δεν μας πηρε ο διαολος ακομη. Φταιμε και εμεις ομως παιδια οι φραπεδακηδες οπως λεει και ο ανωθεν παραειμαστε τα παιδια της μαμας. Οποιος εχει κοτσια να παει εξωτερικο εγω πηγα τα βρηκα δυσκολα. Και εδω δυσκολα ειναι αλλα πρεπει να αγωνιστει κανεις.
Axilleas
23/11/2009 22:47
Polloi milane gia tis efkairies pou yparxoun sto eksoteriko, alla afta den einai gia ollous. Otan eisai me ton frape sto xeri oli mera tote asto file, katse kalytera ellada kai trekse stous vouleftes. Den exei asteia sthn agglia (h opoia allh voreia xora), h douleia einai douleia. Thn paraskevi to bradi eixa katsei mexri tis 11misi to vrady kai anagkastika na doulepso kai to sabbato ston ypologisti apo to spiti. Polloi ligoi tha antexan tetoia zwh. Gi'' ayto kai trexoun olloi sto ypertrofiko dhmosio, gia na kathontai, na arazoun kai na perimenoun apo to ypoloipo 50% tis xwras na tous taisei. Alliws, apergia kai katevazoume to diakopti...

Dystyxws, to yparxwn politiko systhma sthn ellada alla kai h diafthora afrikanikou typou sterei apo ti xwra mas tis paragwgikes dynameis pou apaitountai gia ena kalytero mellon.
dimitris korinthios
23/11/2009 22:17
O εκλεγμένος με την σημαία του ΠΑΣΟΚ δήμαρχος Κορινθίων Αλέκος Πνευματικός έκανε πάλι το θαύμα του. Κατάφερε να βγάλει στους δρόμους τους αγανακτισμένους υπαλλήλους της ΔΕΥΑΚ, οι οποίοι οργισμένοι τον καταγγέλλουν για μια σειρά από ενέργειες που μάλλον προσιδιάζουν σε δεξιές πολιτικές. Αυθαιρεσίες, αντεργατική πολιτική, απαξίωση της εργασίας, έλλειψη ενδιαφέροντος για μέτρα ασφαλείας, απειλές για ιδιωτικοποίηση. Είναι η πρώτη φορά στην Κόρινθο που δημοτικοί υπάλληλοι κατεβαίνουν σε απεργία η οποία δεν προκαλείται από δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση.

Για την προσωπική συμπεριφορά του δημάρχου Κορινθίων έχουμε γράψει κατά καιρούς πολλά –δυστυχώς εις ώτα μη ακουόντων. Η ευγένεια και η πολιτισμένη συμπεριφορά δεν είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του. Ακούγονται πολλά ακόμα και για τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται και στους πιο στενούς συνεργάτες του. Ωστόσο, η προσωπική του συμπεριφορά αφορά μόνο τον ίδιο και τους ανθρώπους με τους οποίους σχετίζεται. Αν δεν τους ενοχλεί, ούτε και σε εμάς πέφτει λόγος.

Αντίθετα είναι σαφές πως η πολιτική του συμπεριφορά πρέπει να ενδιαφέρει όλους μας και πρώτα απ’ όλα το κυβερνητικό κόμμα που τον στήριξε –και τον εξέλεξε. Είναι αδιανόητο εργαζόμενοι (οι οποίοι μάλιστα προέρχονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ και ψήφισαν τον σημερινό δήμαρχο) να μιλούν για απαξίωση της εργασίας τους. Είναι αδιανόητο να απειλούνται καθημερινά για ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Είναι ανεπίτρεπτο να υφίστανται άνιση μεταχείριση και κατ’ επιλογή αυξήσεις μισθών, όπως καταγγέλλουν.
Οι πληροφορίες λένε πως ίδιες συνθήκες επικρατούν και μέσα στο ίδιο το δημαρχείο, όπου οι συνεργάτες του δημάρχου κάνουν τιτάνιες προσπάθειες να κατευνάσουν τα συχνά οξυμένα πνεύματα. Θυμίζουμε μόνον την υπόθεση του περασμένου χρόνου, όταν ο δήμαρχος αρνιόταν να υλοποιήσει δικαστικές αποφάσεις και να καταβάλλει στους εργαζόμενους δεδουλευμένα πολλών μηνών.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι λέει για όλα αυτά το ΠΑΣΟΚ, εν όψει και των νέων εκλογών; Κάποιοι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ, μάλιστα, ανέπτυξαν μαζί του ιδιαίτερες σχέσεις κατά την προεκλογική περίοδο. Με απλά λόγια: Τι θα γίνει με τον Αλέκο Πνευματικό κ. Μπεγλίτη, κυρία Φαρμάκη, κ. Μανωλάκη; Το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε το πρόβλημα, το ΠΑΣΟΚ οφείλει να το επιλύσει.

Αναρτήθηκε από ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ στις 7:54 μμ 0 σχόλια
Pecos
23/11/2009 21:04
Στην ευρώπη έχει δουλιές που δεν τις κάνουνε οι ντόπιοι. Τι να κάνουμε, θα γίνουμε οι Αλβανοί της ευρώπης. Ο ξάδερφός μου δεν σπούδασε (και να σπούδαζε δηλαδή τι θα γινότανε), και έκλεισε η βιοτεχνία που δούλευε και έμεινε άνεργος για ένα χρόνο. Τελικά το πήρε απόφαση και πήγε στην Ολλανδία στο Ρότερνταμ, και έπιασε δουλιά σαν εργάτης στο λιμάνι σε κατασκευαστική εταιρία. Βρήκε την υγειά του ο άνθρωπος. Του δίνουνε 2μιση χιλιάρικα τον μήνα και του πληρώνουνε διαμέρισμα. Για να καταλάβεται το επίπεδο εκεί του εργοδότη του, τον επισκεύτηκε δικηγόρος της εταιρίας και τον ρώτησε εάν έχει χρέη στην Ελλάδα. Γιατί? Για να του τα ξεπληρώσουνε σαν εταιρία και να τα κρατάνε λίγα λίγα από τον μισθό του. Έπαθε πλάκα ο ξάδερφος, δεν το πίστευε. Τώρα έχει πάρει και την οικογένεια του πάνω και δεν ξαναέρχεται παρά μόνο το καλοκαίρι για διακοπές. Όσοι έχουνε όρεξη για δουλιά θα την βρούνε στην ΕΕ. Οι τεμπέληδες και φραπεδάκηδες να αράξουνε εδώ γιατί έξω δεν θα σταυρώσουνε δουλιά.
Λεωνίδας Γ
23/11/2009 21:02
@ jsiff Αυτά να τα βλέπουν οι καταληψίες των σχολών. Εκεί που πρέπει να κάνουν "γιούργια" δεν είναι οι πρυτανείες αλλά κάποια γραφεία πολιτικάντηδων / εθνολοπωδητών όλων των κομματικών αποχρώσεων Εμείς όμως, πότε θα αντισταθούμε, και πώς? @Afti ekeini Σίγουρα είναι μία λύση το να κάνει κάποιος απόφοιτος δική του δουλειά. Αυτό προϋποθέτει ομώς τέσσερα βασικά πράγματα - εκτός του αρχικού κεφαλαίου και της γνώσης αντικειμένου - (α) τόλμη, (β) επιμονή, (γ) υπομονή, και (δ) υπευθυνότητα. Πόσα από αυτά τα μαθαίνουν οι νέες/νεοι στην σημερινή ελληνική κοινωνία?
Jimbo Jr
23/11/2009 20:55
STHN ELLADA DEN YPARXEI SXEDON KAMIA ANTISTOIXIA AGORAS KAI PANEPISTHMIAKWN SPOUDWN.
OTAN BGENOUN ME TO TSOUBALI 8EOLOGOI, ARXAIOLOGOI, FILOSOFOI (SIC), GYMNASTES, FYSIKOMA8HMATIKOI, KTL, OI OPOIOI DEN PROKEITE POTE NA SYNEISFEROUN KATI PARAGWGIKO STHN OIKONOMIA, TOTE EINAI KALO NA MHN BRISKOUN ERGASIA - GIATI AN EBRISKAN, KAPOIOS ALLOS 8A TOUS KOUBALOUSE STHN PLATH TOU.
TO ERWTHMA DEN EINAI GIATI DEN BRISKOUN DOULEIA, ALLA GIATI YPARXOUN TMHMATA POU AKOMH PARAGOUN AUTES TIS "EIDIKOTHTES" ME TO TSOUBALI.
POLLOI ELLHNES 8ELOUN NA ANTIKATASTHSOUN TO BYZI THS MAMAS ME TO BYZI TOU KRATOUS. BRE OUST!
kikitsa
23/11/2009 20:10
Προς Δημήτρης Β. δεν ξέρω τι πτυχία πήρες στη αλλοδαπή, πάντως την ελληνική γλώσσα την παίζεις στα δάχτυλα - Μάστερ ορθογραφίας θα έχεις σίγουρα! Τι αξιόπιστα είναι τα πτυχία που δίνουν εκεί στην Αγγλία, όταν τα δίνουν σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν ούτε την μητρική τους γλώσσα; Κάνε μας τη χάρη και μείνε στην Αγγλία, θα μας υποχρεώσεις!!!
Afti ekeini
23/11/2009 20:09
τι να γίνει βρε παιδιά; Σπουδάστε, και; Τώρα έρχεστε και απαιτείτε δουλειά στο δημόσιο, με τη γραφειάρα και τις 5 ώρες εργασίας καθημερινα. ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ Η ΠΑΡΑΧΑΙΔΕΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕ. ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ; ΤΟΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΡΤΑΣ;;; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΑΣ; ΕΞΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΙΕΝΑΙ ΣΚΛΗΡΆ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ. ΟΠΟΤΕ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΣΤΙς ΚΑΦΕΤΕΡΙΕς, ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΟΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΕΔΩ, ΣΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΣΑΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΆ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΔΩ, ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
23/11/2009 19:55
ΕΛΑ ΕΛΑ, ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΡΑΝ ΕΝΑ ΠΤΥΧΕΙΟ... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ.
ΧΑΣΤΟΥΚΙΔΗΣ
23/11/2009 19:42
Στέλνω παντού βιογραφικά, αλλά μάταια...

Του Τζωρτζη Παπα(τζη)νδρεου του στειλατε το βιογραφικοσας;;Αυτος δεν ηταν που σας υποσχεθηκε καρεκλα και εσεις τον ψηφισατε;; τοοοοοσες προεκλογικες υποσχεσεις, αλλα τωρα σας αλλαζει τα φωτα .Θυματα να το θυμαστε και αυτον θα τον κανουν ευεργετη σαν και τον Παπα(τζη)νδρεου τον πατερα του μετα απο λιγα χρονια.
Ραγια Ελληνα ποτε θα ξυπνησεις και θα καταλαβεις οτι τα LOBBY της ΚΑBΒΑLΑ σε κυβερνανε?!
dimitris korinthios
23/11/2009 19:19
...Eνα Έθνος σε ΑΠΟΣύΝΘΕΣΗ, όπου το 60% από μας υποστηρίζει ακόμα τα δύο Κόμματα
που ευθύνονται σαφώς γι αυτό, και ένα 30% τον ΚΑΝέΝΑ.
...ο ΚΑΝEΝΑΣ τον λένε ΛΕΥΚH ΨήΦΟ δηλαδή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡίΑ. Aλλά όταν
πάτε στην κάλπη, το ρίχνετε δαγκωτό σ'' αυτούς που μας κάνανε ουραγούς και ΌΝΕΙΔΟΣ
της Ευρώπης !!!
ΞΥΠΝHΣΤΕ γκιαούρηδες πιό κάτω δεν πάει..... ?
Μιχάλης Δ
23/11/2009 19:18
ΑΜΑΝ ΠΙΑ 23/11/2009 11:23\
Φίλε μου εσύ τί έχεις σπουδάσει;



jsiff 23/11/2009 11:37
Φίλε μου να πας να σε δει κανένας ψυχίατρος γιατί χάνεις!!! Δεν εξηγείται τέτοια εμπάθεια με το ΠΑΣΟΚ και τέτοιοι χαραχτηρισμοί για έναν άνθρωπο που κέρδιε με 10,4 μονάδες διαφορά!!! Αλήθεια εσύ τί ψήφισες
Λεωνίδας Γ
23/11/2009 19:15
Ως επιχειρηματίας, μηχανικός και εργοδότης στη Γερμανία και Βρετανία ο οποίος έκανε το βήμα να ιδρύσει μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας στην Ελλάδα, έμεινα άναυδος από την εδώ επικρατούσα κατάσταση. Παράδειγμα μία θέση μηχανικού πάνω σε συγκεριμένο θέμα, χωρίς προϋπηρεσία, όπου στην αγγελία ήταν ξεκάθαρα γραμμένο το τι περιμένουμε απο την/τον μέλλουσα/μέλλοντα συνεργατρια/τη, καθώς και ποιά ήσαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά - και δή ζητούσαμε ένα opening-letter στα ελληνικά ή αγγλικά και ένα βιογραφικό σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο. Τα σχετικά πρότυπα και συμβουλές υπήρχαν στην ιστοσελίδα μας. Λάβαμε πανωαπό 300 αιτήσεις (για την συγκεκριμένη θέση). Απαντήσαμε βεβαίως σε όλες τις αιτήσεις, με πιστοποίηση ότι λάβαμε την αίτηση και μετά την διαδικασία επιλογής με ένα γράμμα. 1) Πάνω απο 250 αιτούντες μας "είχαν γράψει εκεί που δεν ποιάνει η μελάνι" όπως έλεγε ο παπούς μου και έστειλαν ότι νόμιζαν ότι έπρεπε να στείλουν και όχι ότι ζητήσαμε εμείς. Στην καλύτερη περίπτωση το opening-letter ήταν ένα κειμενάκι 2-3 γραμμών στο email όπου έγραφε: "σας στέλνω το βιογραφικό μου και περιμένω να με καλέσετε σε συνέντευξη". Πολλά βιογραφικά εμοιαζαν να γραφτηκαν σε καφετέρια ή σε ουζερί, μέχρι και βιογραφικό προχειρογραμμένο στο χέρι κάτω από την πόρτα εισόδου στα γραφεία βρήκαμε. Ο πιό επιεικής χαρακτηρισμός είναι: τσαπατσούληδες. Όλες αυτές οι αιτήσεις πήραν αρνητική απαντηση και πήγαν κατ''ευθείαν στον κάλαθο αχρήστων. 2) απο τα υπόλοιπα άτομα καλέσαμε 24-25 για συνεντευξη. Προς μεγάλη μου έκπληξη ένα σημαντικό ποσοστό αυτών των ατόμων μας είπε ξεκάθαρα ότι την προσφερόμενη θέση την βλέπει σαν ενδιάμεσο σταθμό μέχρι να εξασφαλίσει μία θέση στο δημόσιο!!! και προς ακόμα μεγαλύτερη μου εκπληξη, ήσαν πολλοί περισσοτεροι οι άντρες από γυναίκες που στόχευαν στο δημόσιο τεμπελχανίο. 3) για την τεχνολογική τους κατάρτηση μπορώ να πώ οτι η πλειοψηφία (των καλεσμένων) είχε ακουστά πολλά για το τεχνικό αντικείμενο της προκηρυχθήσας θέσης, αλλά πολλοί λιγοι είχαν κάποιες γνώσεις. Τελικά προσλάβαμε για μία θέση δύο άτομα, τα οποία σαν σύνολο εκπληρούσαν τις απαιτήσεις της θέσης εργασίας. Η ταπεινή μου γνώμη: άσχετα αν καταργηθεί η βάση του 10 ή αυξηθεί στα 1000, η παιδεία αρχίζει μέσα στην οικογένεια με τους γονείς ως πρότυπα ήθους και συνέπειας και μετά έρχεται το σχολείο με μορφωμένους και το επάγγελμά τους σεβόμενους και αγαπούντες δασκάλους - αυτοί που γίνονται δάσκαλοι λόγω βολέματος (όπως δυστυχώς φάνηκε και στις συνεντεύξεις), καταστρέφουν τα παιδιά και την Ελλάδα ολόκληρη. Δεν ειναι η βάση του 10 το προβλημα αλλά η ΤΣΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ που διεπει τον Έλληνα της Ελλάδας!!!!
jsiff
23/11/2009 19:11
ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΖΟΡΙΣΤΗΚΕ ΠΟΛΗ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ......ΣΤΙΣ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩΣΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ......ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΥΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ........ΣΤΟΝ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΣΑΝΕ ΤΟ ΑΣΕΠ, ΣΤΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΟΧΙ .......

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ: ΤΕΥΧΟΣ ΥΟΔΔ, , ΑΡ.ΦΥΛΛΟΥ 473, 4-11-2009.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΙ ΕΔΩ....ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ....Λ-Α-Μ-Ο-Γ-Ι-Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Με την υπ’ αριθμ. 12710/9101/4.11.2009 απόφαση του
Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων διορίζεται στο
Γραφείο του Δ΄ Αντιπροέδρου της Βουλής, Βύρωνος
Πολύδωρα, στη Βουλή, μετά την κατά νόμο πρότασή
του, σε υπάρχουσα κενή οργανική θέση μετακλητού
υπαλλήλου, που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρ?
θρου 41 παρ. 1Β΄ εδαφ. β΄ του Κανονισμού της Βουλής
(Μέρος Β΄, ΦΕΚ 51/Α΄/1997), όπως ισχύει, η Μαργαρίτα
Πολύδωρα του Βύρωνος, με Β΄ βαθμό και 14ο Μ.Κ., όπως
τούτο ισχύει για τους υπαλλήλους της Βουλής, της ΠΕ
μισθολογικής κατηγορίας (Μ.Κ. 18?1) του ν. 3205/2003
(ΦΕΚ 297/Α΄/2003), όπως ισχύει.
(Αριθμ. εγκρ. δαπάνης Δ/νσεως Οικον. Υπηρεσιών της
Βουλής 12716/9106/4.11.2009).
BABHS
23/11/2009 18:51
TI E8NOAFTOKTONIA
NA SE MEGALWNEI H POLITEIA NA SU PAREXEI SPUDES KAI H AGORA ERGASIAS NA MHN SE XWRAEI KAI NA SE STELNEI STHN EVRWPH NA PLHRWNEIS FWRUS
EKEI OPU YPARXEI DULIA GIA NEUS
GEROKOMEION H ELLAS
AS SINEL8EI TO KRATOS KAI AS DWSEI STA NIATA DULIA
EINAI KEROS NA STAMATISEI H AIMORAGIA
THS ELLINIKHS OIKONOMIAS PU STELNEI TA SPUDASMENA NIATA EXW XANWNTAS TO KALYTERO ERGATIKO DYNAMIKO THS
KAI NA EISAGEI SKAFTIADES APO ALVANIA PAKISTAN KLP
TI AISXOS EINAI AFTO
ΔΗΜΗΤ26
23/11/2009 18:50
ME ΠΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑ , ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΝΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΕΠ
Λευτέρης
23/11/2009 18:38
Η εκπαίδευση στην Ελλάδα αιμοραγεί. Τα πανεπιστήμια μας έχουν τα μαύρα τους τα χάλια (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) και παράγουν δεκάδες χιλιάδες απόφοιτους από τους οποίους οι περισσότεροι είναι στουρνάρια. Και μετά θέλουν να καταργήσουν τη βάση του 10. Στο 15 πρέπει να την πάνε ώστε να παράγει η χώρα επιστήμονες και όχι επαγγελματίες τουρίστες. Και γιατί όχι να στραφούν οι νέοι προς άλλα πιο τεχνικά και παραγκωνισμένα επαγγέλματα (υδραυλικοί, χρωματιστές κτλπ) τα οποία τα έχουν αναλάβει ξένοι και τα κονομάνε χοντρά. Στην Ευρώπη, θα συμφωνήσω και με τους προλλαλήσαντες, υπάρχει εργασία σε αρκετά εξειδικευμένα επαγγέλματα τα οποία δεν υπάρχουν στην Ελλάδα μιας και ούτε παραμάνες δεν παράγει η χώρα. Εγώ από τύχη κατέληξα Λουξεμβούργο να κάνω μεταπτυχιακό στην πληροφορική και με καλές προοπτικές για διδακτορικό αργότερα. Μου λείπει η Ελλάδα αλλά χίλιες φορές ξενιτιά από το να έχω πάνω από το κεφάλι μου τον κάθε άσχετο και ανιδείκευτο που με βάση την οιωνοσκοπία κουμαντάρει την επιχείρησή του.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
23/11/2009 18:29
@george 23/11 12.10
Φίλε μου, επειδή είναι καλοπροαίρετη η κριτική σου, θα σου απαντήσω. Μάλον δέν με κατάλαβες. Δεν εννοώ όλους όσους ψάχνουν για δουλειά να τους πάρει το κράτος. Να δημιουργήσει τις συνθήκες γράφω, το περιβάλον. Να μην σπαταλώνται οι πόροι καί να επενδύονται παραγωγικά ώστε να δημιουργηθούν δουλειές για όλους. Δεν φταίνε τα παιδιά αν οι γονείς τα έχουν εμπνεύσει με το δημοσιοϋπαλληλίκι. Δεν φταίνε τα παιδιά αν η εργασία στο δημόσιο έγινε τόσο ελκυστική καί από απόψεως αμοιβής καί από απόψεως ασφαλείας. Όταν εγώ βγήκα στην αγορά εργασίας, το μεροκάματα του ανειδίκευτου εργάτη, ήταν σχεδόν διπλάσιο από τον πρώτο μισθό στο δημόσιο. Το "δημόσιος υπάλληλος"
ήταν σχεδόν συνώνυμο με το "φτωχαδάκι" με τα τριμμένα μανίκια και το ξεθωριασμένο παντελόνι καί για να γυρίσει γυναίκα να δεί δημόσιο υπάλληλο, πρέπει να ήταν πολύ απελπισμένη. Σήμερα όπως ξέρεις τα πράγματα αναποδογύρισαν. Καί απο εδώ πηγάζουν όλα τα κακά.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
23/11/2009 18:29
@george 23/11 12.10
Φίλε μου, επειδή είναι καλοπροαίρετη η κριτική σου, θα σου απαντήσω. Μάλον δέν με κατάλαβες. Δεν εννοώ όλους όσους ψάχνουν για δουλειά να τους πάρει το κράτος. Να δημιουργήσει τις συνθήκες γράφω, το περιβάλον. Να μην σπαταλώνται οι πόροι καί να επενδύονται παραγωγικά ώστε να δημιουργηθούν δουλειές για όλους. Δεν φταίνε τα παιδιά αν οι γονείς τα έχουν εμπνεύσει με το δημοσιοϋπαλληλίκι. Δεν φταίνε τα παιδιά αν η εργασία στο δημόσιο έγινε τόσο ελκυστική καί από απόψεως αμοιβής καί από απόψεως ασφαλείας. Όταν εγώ βγήκα στην αγορά εργασίας, το μεροκάματα του ανειδίκευτου εργάτη, ήταν σχεδόν διπλάσιο από τον πρώτο μισθό στο δημόσιο. Το "δημόσιος υπάλληλος"
ήταν σχεδόν συνώνυμο με το "φτωχαδάκι" με τα τριμμένα μανίκια και το ξεθωριασμένο παντελόνι καί για να γυρίσει γυναίκα να δεί δημόσιο υπάλληλο, πρέπει να ήταν πολύ απελπισμένη. Σήμερα όπως ξέρεις τα πράγματα αναποδογύρισαν. Καί απο εδώ πηγάζουν όλα τα κακά.
Δημήτρης Β.
23/11/2009 17:53
....με πτυχίο στην ψυχολογία από ιδιωτικό κολέγιο και μεταπτυχιακό τίτλο στην Ψυχική Υγεία από το Πανεπιστήμιο Κing΄s του Λονδίνου και επαγγελματική εκπαίδευση στην ψυχοθεραπεία και την προγεννητική ψυχολογία....

Αφού κοπέλα μου έξω σπουδάσες τι ήρθες πίσω. Κάτσε Αγγλία, όπως εγώ, να προκόψεις!! Τα πτυχεία που δίνονται έξω είναι αξιόλογα για εκεί που δίνονται. Μην ελπίζεται για μέσα.

..Έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι πως αν δεν βρω σύντομα δουλειά στον τομέα των σπουδών μου εδώ στην Άρτα, θα αναγκαστώ να φύγω και να κινηθώ σε άλλες πόλεις...

Γιατί κοπέλα μου; Τι κακό έχουν οι άλλες πόλεις. Το 80% των πτυχιούχων στην Αγγλία βρίσκουν δουλειά σε άλλη πολή από αυτή των σπουδών/καταγώγης! Τι το αλόκοτο. Πήγαινε Λάρισα που ''χει γεωργία, Αρτά τι θα κάνεις;

....Με το πτυχίο από το Τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Καλαμάτας έχει τη δυνατότητα να εργαστεί στο διοικητικό τμήμα νοσοκομειακών και παρεμφερών μονάδων....

Κάτσε και δίνε ΑΣΕΠ τώρα. Που ξέρεις, τέτοιο πτυχείο που ''χεις αυτά έχει η ζώη. Ελπίζω τουλάχιστον να καλοπέρασες ως φοιτητής.

...όσων τελείωσαν το Τμήμα Θεολογίας, όπου το 56,4% απασχολείται σε θέση που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο σπουδών...

Ψηφίζεται Γιωργάκη παιδία. Ο παππούς Γεωργίος Παπανδρέου αύξησε το ''62 τα θρησκευτικά από μια σε δυό ώρες για να βρείτε δουλεία. Ε, ο εγγονός να μην τα κάνει τέσσερεις;; Αμαρτία δεν είναι;;

Αυτά για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Berliner
23/11/2009 17:26
Εδω στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ τα πραγματα πανε απ''το κακο στο χειροτερο. Ολοι στο δημοσιο θελουν να μπουν και να γινουν μονιμοι. Ποιος θα τους πληρωσει? Η βαρια βιομηχανια της Ελλαδος ειναι τελικα το ΔΗΜΟΣΙΟ και οχι ο Τουρισμος. Το μονο που πρεπι να κανουν ολοι αυτοι, ειναι να παρουν τις βαλιτσες τους και να φυγουν απ''αυτη τη χωρα που δεν εχει τιποτα να δωσει αλλο. Εκει θα βρουν κουτσα στραβα μια δουλεια και θα παρουν και χρηματα, ασχετα που η Ελλαδα ειναι η πιο ακριβη χωρα στην Ευρωπη. Οποιος τωλμαει και φευγει αυτος θα κερδισει. Υπαρχουν και αλλες χωρες που ειναι ομορφες και σε εκτιμουν σαν ανθρωπο. Οποιος εχει κοτσια την κανει λουης... Γρηγορης, Βερολινο
Κώστας Μ.
23/11/2009 17:13
Τι να πει κανείς! Υποτίθεται τα Λύκεια είχαν και μάθημα επαγγελματικού προσανατολισμού για να δώσουν μια αρχική κατεύθυνση στους τελειοφοίτους. Ακόμα και αυτό να γινόταν, η πλειοψηφία τους μπαίνει στο Πανεπιστήμιο στη τύχη και ανάλογα πως θα δηλώσουν σχολές. Και μετά; Τί γίνεται όταν μπουν; Χ...ε μέσα.

Δεν το χωρά ο νους μου να υπάρχει σχολή ΤΕΙ για αγροτικά θέματα στη μέση γεωργικής περιοχής (ΤΕΙ Άρτας) και να μη μπορούν να βρουν δουλειά οι απόφοιτοί τους. Ρε παιδιά, βάλτε λίγο τη φαντασία σας να δουλέψει. Στο εξωτερικό τα καταστήματα εξυπηρέτησης αγροτών και κτηνοτρόφων δεν προλαβαίνουν να προβάλουν καινούργια προϊόντα, οχι μόνο για επαγγελματίες αλλά και απλούς ιδιώτες. Στη περιοχή Άρτας ψάχνω και δε μπορώ να βρω στοιχειώδη βοηθήματα για ένα απλό κήπο!

Στη σημερινή επόχη 6 μήνες για ψάξιμο δεν είναι μεγάλο χρονικό διάστημα. Και μια και η αγορά της Ελλάδας είναι συρρικνωμένη, σκεφτήτε και το εξωτερικό. Από κάπου θα αρχίσετε για να πετύχετε στο τέλος αυτό που ονειρεύεστε. Μη το βάζετε κάτω. Όλοι από κάπου άρχισαν και χρησιμοποίησαν έξυπνη τακτική για να βάλουν "το πόδι στη πόρτα" και να πιάσουν τη πρώτη δουλεία.
Alex G
23/11/2009 16:40
Θα συμφωνήσω οτί και δω στη Αγγλία τα πράγματα έχουν ζορίσει και ξέρω πολλούς Έλληνες που έχουν απολυθεί και έχουν γυρίσει Ελλάδα...επίσης λόγω πιέσουν εκ τω έσω έχουν σταματήσει να παίρνουν ξένους εκτός αν δεν έχουν αντίστοιχους δικούς τους για τη θέση....
Παλιατσος
23/11/2009 16:05
παιδια να η ευκαιρια....περαστε απο το γραφειο της Ντορας και μετα του Σαμαρα και πεστε τους οτι βρισκεστε σε διλλημα για τον ποιον θα ψηφισετε....δεν χρειαζονται ουτε βιογραφικα ουτε τιτλοι σπουδων...εισαστε οτι τους πειτε....κατα τη διαδρομη μαθετε καλα το ...μαλιστα κυριε, μαλιστα κυριε κλπ....και το... οτι πεις αφεντικο κλπ...Εαν δεν σας βρουν επι τοπου δουλεια...να μου τρυπησετε τη μυτη...Συγνωμη για το χιουμορ παιδια αλλα αυτη ειναι η αληθεια εδω που ζουμε
JJ
23/11/2009 16:04
Έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη από Μπέιμπι σίτερ παρά για ψυχολόγους . Γιατί να παίρνουμε για τέτοια δουλειά κάθε καρυδιάς καρύδι αλλοδαπούς και όχι Ελληνες
paki
23/11/2009 16:03
@kwstas m.

Ti les? ? ? brwmismenoi den einai oi toixoi kai oi foitites, brwmismena einai miala san kai to diko sou..
kostas
23/11/2009 15:57
PAIDIA, APOXTISTE OSA PERISSOTERA EFODIA MPORITE ! KAI ISOS TA 50 VIOGRAFIKA POU STEILATE NA MIN EINAI ARKETA, STEILTE 150 ! EPISIS, YPARXOUN EFKAIRIES KAI STIN EVRITERI GEITONIA MAS, EVROPI KAI MESI ANATOLI, PSAKSTE KI EKEI ! MIN AFINETE KANENA NA SAS APOGO''I''TEFSEI. KALI TYXI !
SPYROS
23/11/2009 15:45
ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΟΡΜΗ ΤΟΥ ΞΕΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΡΧΙΣΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΩ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ. ΕΦΑΓΑ ΠΟΛΥ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ. Η ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ Η ''ΕΜΠΕΙΡΙΑ'' ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ. ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΠΑ ΓΕΜΑΤΟΣ ΘΥΜΟ ''ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ''Η Ο ΑΛΛΟΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ? ΑΣΕ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ'' ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ. ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
ΜΑΛΛΟΝ Ο ΘΥΜΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕ. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ''YES SIR''. ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΛΩΣ ''Η ΚΑΚΩΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε., ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΕ 1 ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ.
ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ. ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΑΠΙΑΣΤΑ!
kai eksw dyskola ta pragmata
23/11/2009 15:00
Akomi kai sto ekswteriko einai pio dyskolo gia neous ptyxiouxous na vroun douleia. Enw palia evriskan molis epernan to ptyxio, twra perimenoun anergoi. H diafora omws einai oti oi ptyxiouxoi tis Agglias gia paradeigma, psaxnoun syggekrimenes theseis (graduate positions) panw sto 8ema tous syni8ws, oi opoies odigoun meta apo liga xronia se 8eseis management.
BABHS
23/11/2009 14:38
AFU ZHTANE 25 RH ME 30 XPWNIA EMPIRIA
AFTO FTEEI TELIKA
KWSTAS M
23/11/2009 14:36
KAPOTE EPISKEFTHKA TA TEI PSAXNWN ( XALKIDOS ) , GIA NA DW KAPOIO GNWSTO FILO POY SPOYDAZE EKEI .

H EIKONA TOY KTIRIOY POY ANTIKRYSA ME TROMOKRATHSE .

OLOI OI TOIXOI GRAMENOI ME DIAFORA SYNTHIMATA APO OLES TIS PARATAKSEIS .

BRWMISMENO PERIBALLON , BRWMISMENOI FOITHTES .

OI OPOIOI DEN SEBONTAN TA XRHMATA TWN FOROLOGOYMENWN POY KSODEYTHKAN GIA NA FTIAXTEI AYTO TO IDRYMA / KTIRIO .

AYTOI OI BANDALOI SHMERA PARAPONIOYNTAI OTI DEN BRISKOYN DOYLEIA .

KALA NA PATHOYN , GIA NA MATHOYN NA SEBONTAI TON IDRWTA TWN ALLONWN .

Nikos
23/11/2009 14:29
Αληθεια, αυτη η ειδησεογραφια, οποτε εμφανιζεται, δημιουργει πολλα σχολια, πολλα εκ των οποιων ειναι εντελως ανουσια. Επι του αποτελεσματος, ομως πολυ λιγοι μιλανε. Ειναι λυπητερη αληθεια, ανθρωποι να αισθανονται παρεισακτοι και παρασιτα επειδη δε μπορουν να βρουν δουλεια. Και ακομη χειροτερα οταν εχουν επενδυσει χρημα και χρονο για να αποκτησουν καποιες γνωσεις και καταρτιση. Η ελληνικη οικονομια ποτε δε θα μπορουσε να απορροφησει τοσους πτυχιουχους οπως ειναι τωρα. Χρειαζεται οραμα, και πανω απο ολα συνειδητοποιηση του γεγονοτος πως πρεπει να υπαρξει διασυνδεση της παραγωγης μας με την ερευνα (εως ενα σημειο βεβαια, μια και η ερευνα δε πρεπει να γινει δουλα της οικονομιας).Αυτη την στιγμη, η Ελλαδα χανει το καλυτερο κεφαλαιο της για το μελλον, μια και πολλοι επιστημονες φευγουν για το εξωτερικο, και δυστυχως οι περισσοτεροι που επιστρεφουν καταληγουν να κανουν βαρετες δουλειες. Τα λαθη της πολιτειας ειναι πολλα, αλλα και η νοοτροπια μας πρεπει να αλλαξει.
μμ
23/11/2009 14:08
θα βρειτε δουλεια απο το πρασινο ασεπ.
Π.Ρ.
23/11/2009 14:08
ΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ !!! ΕΔΩ, ΤΕΛΟΣ ! ΦΡΑΚΑΡΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΟΡΙΣΤΙΚΑ !!!
e.p.
23/11/2009 13:42
TO HLITHIO GRAPHIKO EINAI AYTO????? NAI KAI EGO PSILOSA 10 cm APO ta 25 mexri ta 40... VLAKES!!! KAI GIATI O ANERGOS SYMBOLIZETAI ME ANDRIKH FIGOURA??/ DEN XERETE OTI EINAI H GYNAIKIA ANERGIA POU ANEVAZEI TA POSOSTA STHN ELLADA??? oi mises ptyxiouxes tha einai anerges meta tis spoudes (noumero pou den isxuei gia tous antres). Episis oi gynaikes einai aftes pou apolyontai protes otan ta pramata pane strava stin oikonomia... POU SHMAINEI PTI DEN EXOUME OLOI TIS IDIES EPIPTOSEIS APO TIN ANERGIA!!! OI GYNAIKES TIN EXOUN XEIROTERA!!
Pecos
23/11/2009 13:35
Η μόνή λύση για τους μορφωμένους νέους που δεν βρίσκουνε δουλιά εδώ είναι να πάνε στις χώρες της ΕΕ για δουλιά. Εκεί άμα είσαι ικανός και άξιος θα προκόψεις.

Ξένες γλώσσες ξέρουνε όλοι οι νέοι οπότε είναι δυνατή αυτή η ευκαιρία.

Η γερμανία είναι 2 ώρες με το αεροπλάνο , οσος χρόνος χρειάζεται να οδηγήσεις από παραλιακή στο κέντρο με μποτιλιάρισμα.

Εδώ δεν υπάρχει ούτε παρόν ούτε μέλλον. Μόνο για ΔΥ και σταζέρ είναι ο τόπος μας.
akis
23/11/2009 13:23
@ GOLDEN BOY

Οσα πτυχια και να εχεις "χρυσο αγορι" , ο τροπος που σκεπετεσαι μαλλον παραπεμπει σε ατομο μειωμενης αντιληψης .....Απορω ποιος σε πληρωνει για να ακουει τις κουταμαρες σου , εκτος αν σε πληρωνουμε για να τους ψυχαγωγεις.
Μ.Λ.
23/11/2009 13:20
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΣΑ Μ.
Κ.Γ.
23/11/2009 13:11
Το ζήτημα δεν είναι μόνο ότι δεν μπορεις να βρεις δουλειά...Το ζήτημα είναι αν την βρεις την δουλειά νομίζεις ότι θα πληρώνεσαι? Όχι βέβαια...Και σε αυτο δεν φταίει ο Γιώργος..Φταίει ο Έλληνας και η απατεωνιά που κυλλά στο αίμα του. Δεν λυπάμαι κανέναν. Ούτε και τον εαυτό μου. Μας αξίζουν όλα όσα τραβάμε...Εξάλλου κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει...Είμαστε βρώμικος λαός...Βρώμικους πολιτικούς θα έχουμε...Όποιος νόμιζε ότι η απατεωνιά και ο "εξυπνακισμός" δεν θα είχε τίμημα γελάστηκε. Γιατί κλαιγεστε?
aris
23/11/2009 13:02
opoia petra ki an sikoseis,oxi mono sthn ellada,s olokliro ton kosmo,ti tha vreis???ena xamogelasto kinezaki.tsin-tson.tsin-tson.sou xamogelaei kai sou boytaei to dekariko gia to t-shirt tjn ftini apomimisi tou amerikanikou tzin.to tilefono.to pc,to aytokinitaki sou klp.klp.OLA apo tin KINA!!!!!EOK katargisi synoron ,dasmon (PANGOSMIOPOIHSH)!!!!xaxaxa!!!fate tin twra leventes mou,.Pou einai twra i elliniki viotexnia?thymaste akoma tin leksi FASSON???? Ma kala!!!poios einai o kerdismenos apo aftin tin istoria??? OI KINEZOI!!!!!fysika..xxxxaxaxaxaxaxa! Lathos leventes mou.!! gia tous newterous pou mallon den akousan pote to onoma:KARL MARX,tha tous ekane kalo mia prwth diereynisi. kai gia tous pio .....tolmirous....????? ekei sto monastiraki tis kyriakes as psaksoun sta paliatzidika.isws parei to mati tous kana skonismeno kai grizo biblio me ton titlo :KEFALAIO. p.s:gia osous viazontai yparxei kai o ......PERISSOS!!! filakia
ΜΟΡΤΗΣ
23/11/2009 12:53
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟΙ ΚΛΑΔΟΙ. ΟΠΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.
agnostos
23/11/2009 12:53
arketes apo tis sxoles den prosferoun ousiastiki gnosi. yparxoun gia na vroun doyleia orismenoi mesatzides kathigites panepistimiou. kai vevaia meta oi apofoitoi twn sxolwn psaxnoun gia douleia. AN h paideia itan tis prokopis, epainre o kathe mathitis ton vathmo pou tou aksizei gia na katalavei kai autos alla kyriws oi goneis tou oti den kanei gia ta grammata, kai oxi arista mipos pathei psyxologika provlimata, tha katalavaine isos oti den kanoun oloi gia giatroi kai dikigoroi, alla oti enas kalos tenxitis einai eksisou simantikos gia tin koinonia mas. Etsi den tha ypirxan pseuto-anergoi. Etsi simera kathe "vodi" spoudazei dioikisi epixoiriseon se mia xwra pou oloi theloun na mpoun sto dhmosio.
pikis
23/11/2009 12:42
Πράγματι υπάρχει πρόβλημα με ΑΕΙ/ΤΕΙ που δεν έπρεπε να υπάρχουν. Αλλά και πάλι η Ελλάδα δεν έχει τη δυνατότητα να απορροφήσει επιστήμονες αφού δεν υπάρχει παραγωγή σε τίποτα. Ποια βιομηχανία, έρευνα κλπ υπάρχει για να εργαστεί κάποιος; Φταίμε και εμείς όμως. Οταν κάποιος μπαίνει στη θεολογική δεν ξέρει ότι δεν πρόκειται να δουλέψει στο αντικείμενο του; Επίσης κάτι απίθανα ΤΕΙ γιατί τα άνοιξαν; Μπάχαλο η κατάσταση. Και κάποιοι θέλουν να αναγνωριστούν τα κολέγια!!! Απίστευτα πράγματα στη χώρα του φραπέ. Όπως ανέφερε και κάποιος άλλος εδώ, όλα περνάνε από τα κομματικά γραφεία. Ο άχρηστος βαφτίζεται χρήσιμος και ο άξιος...ατυχής περίπτωση. Βέβαια η κατάσταση βοηθάει τα αφεντικά που σου πετάνε ένα ξεροκόματο και σου λένε "αμα σου αρέσει, αν όχι περιμένουν 1000 απ'' έξω".
Μεταναστης Αμβουργο
23/11/2009 12:23
Είναι και η νοοτροπία τον Ελλήνων τέτοια "ξιπασιαρικη" Θυμάμαι πριν από χρονια όταν δούλευα σαν σερβιτόρος στην Ρόδο στην Κω και στην Κρήτη πως με βλέπανε οι ντόπιοι
με τη αλαζονεία σαν έναν σκλάβο σαν έναν φτωχό χωριάτη με κορόιδευαν και τους συναδέλφους μου για το κατόρθωμα μας να δουλεύουμε για ένα κομμάτι ψωμί φυσικά ούτε λόγος για να κάνουμε σχέσεις με κοπέλα από αυτά τα μέρη με λέγανε φτωχό και αγράμματο μα αυτός είναι γκαρσόνι χρυση μου εσύ είσαι κυρια .Ενώ τα παιδιά αυτόν σπουδάζανε ιατροί ,δικηγόροι,βέβαιος ουδεμίαν σχέση με γκαρσόνια,πίσω όμως έχει η αχλάδα την ουρα όπως και η αλεπού την φούντα τα πράγματα αλλάξανε.
Τώρα τα παιδιά μας τα βλαστάρια μας ίσως να εξαναγκασθούν να δουλέψουν και σερβιτόροι δε το πιστεύω?
Τελικά έτσι είναι στην ζωή οι μούτσοι που γα....με γίναν καπεταναίοι.
stelios
23/11/2009 12:23
exei teleiosei o allos ena tei tis kakias oras kai anarotiete giati den briskei douleia sto antikeimeno. Afou den exeis idea apo ti douleia re mastora, otan den ekanes katalipseis antegrafes apo opou prolabenes gia na peraseis kanena mathima. Katse tora me 700 euro na matheis ti douleia sou, h an nomizeis oti eisai ontos kalos bges sto eksoteriko h kane kati diko sou.
Νικόλαος Τριβυζαδάκης
23/11/2009 12:21
Εγώ πάντως είμαι 28 χρονών, έχω δύο πτυχία και δύο μεταπτυχιακά και τώρα τελειώνω τώρα το διδακτορικό μου. Έχω επίσης ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια και άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά. Και φυσικά είμαι άνεργος, γιατί όπου και αν πάω για εργασία, μου λένε : " είσαι υπερπροσοντούχος και δεν έχουμε τι να σε κάνουμε ". Δεν απογοητεύομαι όμως. Η ζωή δεν είναι πάντα δίκαιη και πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό. Ας μην απογοητευόμαστε, ας μη μιζεριάζουμε και ας κοιτάμε πάντα μπροστά.
Nikos G
23/11/2009 12:20
Η κοπελα της Φυτικης παραγωγης γιατι περιμενει να την προσλαβουν καπου. Δεν εχει γνωσεις να ανοιξει μια επιχειρηση πανω στον τομεα της? Ο μηχανολογος γιατι ξυνιζει με το part time, μπορει να μην βγαζει αρκετα αλλα θα αποκτησει εμπειρια που θα τον οδηγησει αργοτερα σε καλυτερη θεση. Αλλα προτιμα να ρουφαει φραπεδες....
BASILIOS PIGKOULAS, koureas
23/11/2009 12:10
ELLINOPAIDA NA FTIAXETE TIS BALITSES SAS KAI NA FYGETE STO EXOTERIKO OPOU XEROUN NA ANTAMOIBOUN KAI NA EKTIMOUN TA PROSONTA SAS. MH XALATE TA NEIATA SAS STHN ELLADA THS APATHS. H ZOH STO EXOTERIKO EINAI POLY YPOFERTH SHMERA GIATI YPARXOUN XILIADES ELLINES SAN KAI ESAS KAI THAXETE KALH PAREA, XRHSIMOUS SYNDESMOUS, POIOTHTA ZOHS, OIKONOMIES STH TRAPEZA KAI FANTASTIKH EMPEIRIA KAI EKPAIDEVSH. TA AEROPLANA THES AEGEAN SAS FERNOUN STO SPITI SAS MESA SE LIGES ORES. OI MISTHOI EINAI TOSO POLY KALOI POU MBOREITE NARXESTE STO SPITI GIA EPISKEPSH KATHE MHNA. MATHETE XENES GLOSSES KAI MH DISTAZETE KATHOLOU, FYGETE GIA NA BRHTE TH TYXH SAS.
george
23/11/2009 12:10
@Μανωλίδης αγαπητέ μου μήπως μας δουλευεις ψιλό γαζί. Τι να σου κάνει το κράτος όταν κάποιος πάει και σπουδάζει φυτική παραγωγή ή ιχθυοκαλλιέργειες. πως να σε βοηθήσει το κράτος να βρείς δουλειά όταν όλοι ψάχνουν δουλειά ακριβώς όπως την θέλουν με 1500 καθαρά και με ένα γραφιάκι. Μην τρελάθούμε εντελώς. έξω η αγορά είναι εντελώς ανταγονιστική, κάποιος που έχει τελειώσει το πανεπιστήμιο μακεδονίας και ψάχνει για δουλειά πίστεψε με δεν θα βρεί όταν παράλληλα ψάχνουν άτομα που έχουν κάνει και μεταπτυχιακό και έχουν φροντίσει να έχουν και κανα δυο χρονια προυπηρεσίας έστω και σαν σερβιτόρος κατα την διάρκεια των σπουδών του. αυτά κοιτάει ο εργοδότης και προσλαμβάνει. Με την ψυχολογία δε που σπούδασε ο κοπέλα μόνο στο δημόσιο αν χτυπήσει καμία θέση γιατί στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα δεν υπάρχει ζήτηση κάτι το οποίο προφανώς το γνώριζε αλλά παραταύτα έκανε την επιλογή της. Αντι να λέτε τέτοια πράγματα καλό είναι οι γονείς να καθοδηγούν τα παιδιά τους με σωστό τρόπο έτσι ώστε να κάνει κάτι που του αρέσει αλλά να υπάρχει και κάποιο μέλλον. Η λογική ας πάρεις ένα πτυχίο και ας είναι οτι να ναι έχουν οδηγήσει σε αυτό το χάλι. Το κράτος έχει τις ευθύνες του αλλά όχι εκεί που το παρουσιάζεις. Ο άλλος λέει οτι ψάχνει για δουλειά ως μηχανολόγος αλλά απορίπτει την part time δουλειά γιατί έχει έξοδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!με τέτοια λογική κανείς ποτέ δεν θα βρεί δουλειά
LAKIS GALIOURIS.
23/11/2009 12:01
ME OLES AFTES TIS KATALYPSEIS KAI APERGEIES.
POSOS HTANE O OFELIMOS " XRONOS " POU OLOI AFTOI, OI
MONIMA DIAMATHROMENOI NEAROI , KA8HSANE STA 8RANIA????

OMOS MESA SE AFTOUS TOUS VROMEROUS SKOUPIDOTOPOUS, POU METATREPSANE OI IDIOIOLA TA EKPEDEFTIKA YDRHMATA, TI GRAMATA NA MA8HS?????????

KALA NA PA8OUNE TA KOMATOSKYLA. PAYTIME..

LAKIS GALIOURIS
XRHSTOS KANENAS
23/11/2009 11:57
PRWTON: OTAN H ELLINIKH H OIKOGENEIA 8A PAPSEI NA NTREPETAI GIA TO TI DOULEIA KANEI O KANAKARHS/A TOYS, TOTE PISTEYW H ANERGIA 8A EXEI BREI DIEKSODO. KAI DEYTERON: OI PERISSOTEROI ANERGOI PTYXIOUXOI TH SHMERON HMERA DEN EXOUN KANEI APOLYTWS TIPOTA EKTOS APO ENA PTYXIO. KAI PANTA MILAW GIA THN PLEIOPSIFIA (KAI OXI THN EKSAIRESH TOY KANONA) H ALH8EIA EINAI OTI O ELLHNAS OPWS KAI OLOI AN8RWPOI PISTEYW, STH SHMERINH EPOXH TA 8ELOYN OLA EDW KAI TWRA. SYMFWNW ME OLA OSA EXOUN EIPW8EI PARAPANW ALLA 8A PREPEI NA SYMPLHRWSW TO EKSHS: PREPEI OLOI MAS NA ANALABOYME TIS EY8YNES MAS KAI NA MH SKEFTOMASTE MIKROPRO8ESMA ALLA MAKROPRO8ESMA. OXI TO SHMERA ALLA TO AYRIO. AYTO POU LEGANE OI PROGONOI MAS KAI MEIS TO KSEXASAME. DHLADH KANEIS DEN KSERE "TI MELLEI GENES8AI"
ZHTW PROKATABOLIKA SYGNWMH GIA TOUS LATINIKOYS XARAKTHRES.
jsiff
23/11/2009 11:37
Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΤΕ.......ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ''''ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ'''' ΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.................ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ..................ΚΑΘΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
Α, Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΣΤΗ ΚΟΡΩΝΗ ΑΚΟΜΑ ΙΣΧΥΕΙ.....ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΣ Μ..ΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ..............ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.....ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ, ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ.....................!!!!!!!!!!!!!
ΛΛ
23/11/2009 11:32
Ξέρω άτομο με δύο πτυχία στα ναυτιλιακά και στα λογιστικά που ψάχνει χρόνια τώρα. Πήγε και έδωσε μερικές συνεντεύξεις (έχει και προϋπηρεσία 3 χρόνια) και του πρότειναν να δουλέψει με 700 χωρίς υπερωρίες αλλά εννοείτο 9 ώρες την ημέρα και 2 Σάβαττα τον μήνα. Κάτι τέτοια σε οδηγούν στην αναρχία.
ΑΜΑΝ ΠΙΑ
23/11/2009 11:23
Ολοι στην καρεκλα δεν γινεται.Να μαθουν να κανουν και καμια αλλη δουλεια.Ολοι στην λουφα και στον φραπε .Αμα πια μας πριξανε με αυτα τα πανεπιστημιακα τους οι ψευτοεπιστημονες που βγαζουν το πανεπιστημιο αντιγραφοντας ο ενας απο τον αλλο.Να τα παρουν τα πτυχια τους και να τα βαλουν στον πωπω τους
Θεόδωρος Παναγιωτόπουλος
23/11/2009 10:57
Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οποιαδήποτε προϋπηρεσία, ακόμη κι άσχετη με τις σπουδές τους είναι σημαντική για να βρουν δουλειά και να αποκτήσουν κάποια γνώση σχετικά με το πως είναι να δουλεύει κανείς, την πίεση της δουλειάς, τη συνεργασία με άλλους, κλπ. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα πρέπει να αποφεύγεται η "μαύρη" εργασία. Πρέπει πάντως οι νέοι μας να επιλέγουν με μεγαλύτερη προσοχή και τα αντικείμενα των σπουδών τους, καθώς υπάρχουν όντως σχολές που δεν ανταποκρίνονται ούτε στο ελάχιστο στις σύγχρονες ανάγκες μίας τόσο ανταγωνιστικής αγοράς εργασίας.
Έλσα Μ.
23/11/2009 10:21
Αυτή είναι η κατάντια της παιδείας στην Ελλάδα- παράγει ανέργους. Άνοιξε τα πανεπιστήμια, δημιούργησε ΤΕΙ για να στηρίξει οικονομικά τις τοπικές κοινωνίες και να βολέψει καθηγητές και τώρα δεν ξέρει τί να τους κάνει. Άσε που πολλοί από τους αποφοίτους τέτοιων τμημάτων είναι εντελώς απαίδευτοι. Αν καταργηθεί και η βάση του 10 όπως και ακούγεται τις τελευταίες μέρες, τότε ...δεν έμεινε τίποτα όρθιο. Στρατιές πτυχιούχων ανέργων ανακατεμένοι με παιδιά που δεν άξιζαν μια θέση στο πανεπιστήμιο και που όμως θα διεκδικούν ίδιες θέσεις με τους τους πρώτους... Δεν υπάρχει πλέον καμία βάση. Ο κάθενας όπου και όπως επιβιώσει. .. Για κερασάκι στην τούρτα, εξάγουμε και τα καλύτερα μυαλά μας στο εξωτερικό (γιατί υπάρχουν αρκετοί νέοι με πολύ μυαλό) αφού και να μείνουν εντός των συνόρων, τί θα κάνουν??? Κρίμα.. η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της..
Αννα
23/11/2009 10:14
Και που να μιλήσουμε για ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ και ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ των οποίων ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ. Αφού δεν μπορεί να απορροφήσει το ήδη υπάρχον επιστημονικό δυναμικό ΓΙΑΤΙ δεν κλείνει την σχολή, γιατί δεν σταματά να παράγει ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ καινούργιους ΑΝΕΡΓΟΥΣ;
GOLDEN BOY
23/11/2009 09:56
ΕΧΟΥΝΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ; ΠΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ; ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
23/11/2009 09:54
Αυτά τα παιδιά πρέπει να δεί η Κυβέρνηση. Γι''αυτά τα παιδιά θα πρέπει να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες να βρούν δουλειά. Αυτά τα παιδιά που ζητούν κάτι ανάλογο των προσόντων τους. Μας έπρηξαν οι μεταοθωμανοί της Ν.Δ. με τούς stagers και τούς συμβασιούχους, που τους άνοιξαν δίοδο πρός το δημόσιο μέσα απ''τα βρώμικα πολιτικά τους γραφεία. Η διαρκής ενασχόληση με τους stagers, είναι ύβρις γι''αυτά τά έντιμα παιδιά, που απαιτούν το ελάχιστο απο μια οργανωμένη κοινωνία. Ευκαιρία απασχόλησης σύμφωνη με τα προσόντα τους.
ΙΚΑΡΟΣ
23/11/2009 09:45
Πως το είπε το ΠΑΣΟΚ(και το κάθε ΠΑΣΟΚ); Αξιοκρατικά κριτήρια παλικάρια! Είσαστε ανάξιοι σύμφωνα με τη λογική τους και καθίστε στον πάγκο! Πως το λέει το ΚΚΕ; Η εργασία είναι δικαίωμα για όλους και ότι το επιχείρημα της "αξιοκρατίας" είναι βούτηρο στο ψωμί του κεφαλαίου για να αναπαράγει την ανεργία! Έλα όλοι με το ΠΑΜΕ αύριο!!!
LAKIS GALIOURIS.
23/11/2009 09:43
Στέλνω παντού βιογραφικά, αλλά μάταια...
Εύη Σαλτού Αγγελική Καραγεώργου

Ψάχνουμε για δουλειά, αλλά δεν βρίσκουμε, λένε οι πτυχιούχοι, οι οποίοι ψάχνουν για εργασία αλλά δυστυχώς η πλειονότητα πέφτει σε... κλειστές πόρτες.


XTYPHSTE TORA TIS PORTES TON K*LOKOMATON, POU GIA PARTH TOUS RIMAKSATE OLA TA ANOTERA EKPEDEFTIKA YDRYMATA, KAI TA KANATE ATELEIOTOI SKOUPHDOTOPOI.....

ELPIZO NA MHN VRHTE DOULEIA POTE SAS..
KOMATOSKYLA TOU KERATA.

LAKIS GALIOURIS.
δημητρης
23/11/2009 09:27
Καταλαβαινω απολυτα τα παιδια , εγω ειχα την τυχη να βρω δουλεια πριν απολυθω ακομα απο φανταρος , βεβαια μιλαω για το 1991 που μαλλον τα πραγματα ηταν καλυτερα αν και ο τομεας που εργαζομαι ηταν και ειναι παντα δυσκολος να μπεις . Αυτο που εχω να πω στα παιδια που ψαχνουν για δουλεια και αυτο το πιστευω ακραδαντα ειναι το οτι εαν εχεις ορεξη για δουλεια τελικα θα βρεις , ισως οχι αυτο που ψαχνεις η στα λεφτα που θελεις αλλα θα βρεις , λιγη υπομονη και φυσικα αρκετη τυχη.
ανώνυμος
23/11/2009 09:21
Όταν οι άφρονες πολιτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων δημιούργησαν τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ σε όλη τη χώρα, χωρίς ουσιαστική μελέτη των αναγκών της χώρας, όταν κατέληξε η Ελλάδα να είναι μία από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως σε ποσοστό νέων που εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κάποια στιγμή ήταν αναμενόμενο πως θα υπάρξουν στρατιές πτυχιούχων που θα έχουν προβλήματα ανεύρεσης εργασίας. Και όλα αυτά, διότι καμία πολιτική παράταξη δεν είχε το θάρρος να πει ανοικτά στον κόσμο πως καμία κοινωνία και καμία οικονομία (πολύ περισσότερο δε η ελληνική) δεν έχει τη δυνατότητα να παρέχει θέσεις στην ανώτατη εκπαίδευση για όλους σχεδόν τους 19άρηδες.
eri meri
23/11/2009 09:10
Πάλι καλά που είναι τόσο λίγοι οι άνεργοι πτυχιούχοι σχετικά με τους υπόλοιπους. Πάλι καλά που απαντούν μερικοί απο όσους στέλνουν βιογραφικά. ΔΙότι εγώ ξέρω και πολύ χειρότερες καταστάσεις που συνέβαιναν και πριν κάμποσα χρόνια
μμμμμμμ
23/11/2009 08:49
τωρα με το κοιν.πασοκ ολοι θα βρουν δουλεια.ηρεμια και αισιοδοξια.μονο 650.000 ανεργοι .ελατε ολοι θα βρειτε δουλεια.η νεα κυβερνηση εχει προγραμμα για τουσ ανεργουσ.
vassilis
23/11/2009 08:40
i pedia einai i megaliteri wiomichania tis ellados ean skefthume poso chrima echun xodepsei oi goneis eos to ptichio. para polles ellinikes poleis zun me tus fitites. Fantastite lipon poso megali ine iapogoitevsi pedion ke goneon otan vlepun ton gitona pu einai apofitos lykiu na volevete sto dimosio ke ta pedia tus na min mporun ute garson logo ilikias....kamia kivernisi den echei skopo na alaxei kati pano sto thema avto dioti tus volevei etsi ...
ΜΙΧΑΛΗΣ
23/11/2009 08:33
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΡΕ-ΔΩΣΕ,,,ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΔΙΝΩ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ...

όλες οι τελευταίες ειδήσεις