Η έρευνα καταγράφει επίσης τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των γυναικών που καθορίζουν την επαγγελματική τους επιτυχία. Οι ίδιες θεωρούν σε ποσοστό 80% ότι οι γυναίκες κατανοούν καλύτερα τους συναδέλφους τους. Οι γυναίκες ηγέτες έχουν αφθονία συναισθηματικής νοημοσύνης. Εχουν αυτογνωσία και είναι σε αρμονία με τα συναισθήματά τους καθώς και τα συναισθήματα των άλλων. Οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες (74%) είναι υψηλότερες από αυτές των ανδρών, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι είναι και καλές ακροάτριες. Επίσης, το 65% πιστεύει ότι η γυναίκα ανώτατο στέλεχος έχει αυξημένη διορατικότητα και το 60% ότι αποτελεί παράδειγμα για τους συναδέλφους της. Μάλιστα το ποσοστό  αυτό εμφανίζεται ενισχυμένο σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του 2016 (53%). Εντούτοις, η πλειοψηφία των  γυναικών θεωρεί ότι οι γυναίκες είναι πιο διστακτικές στο να αναλαμβάνουν ρίσκα (μόλις 10% δήλωσε ότι υπερτερεί), ενώ φαίνεται ότι είναι και λιγότερο φιλόδοξες (11%) και ανταγωνιστικές (15%). Επίσης, προκύπτει ότι έχουν και μειωμένη αυτοπεποίθηση για τις ικανότητές τους σε σχέση με τους άνδρες (17%).

Τέλος, όσον αφορά την επαγγελματική τους δικτύωση, οι γυναίκες ανώτατα στελέχη απάντησαν ότι χρησιμοποιούν τόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (41%), όσο και τα συνέδρια – εταιρικές εκδηλώσεις (41%). Εντύπωση προκαλεί ότι ένα 25% (λιγότερες από 1 στις 3) χρησιμοποιεί τα επαγγελματικά γεύματα.