Ο μεγάλος δάσκαλος Κάρολος Κουν, όπως όλοι οι σημαντικοί δημιουργοί, είχε προσωπική άποψη για την τέχνη του και την επέβαλε. Ο Κουν ήταν ρεαλιστής σκηνοθέτης, γι’ αυτό και, εκτός του άλλου παγκόσμιου δραματολογίου, ευδοκίμησε σε έργα ρεαλιστικά και απέτυχε στο ποιητικό θέατρο. Ετσι απέτυχε στον Αισχύλο, ενώ θριάμβευσε στον Ευριπίδη. Το καλοκαίρι του 1975 ο Κουν με το Θέατρο Τέχνης παρουσίασε στο Ηρώδειο τους πρωτογενείς «Επτά επί Θήβας» του Αισχύλου, σε μετάφραση του Λεωνίδα Ζενάκου, σκηνικά και κοστούμια της Ιωάννας Παπαντωνίου και μουσική του Θόδωρου Αντωνίου. Στη διανομή, Γιώργος Λαζάνης (Ετεοκλής), Μίμης Κουγιουμτζής, Χρήστος Καλαβρούζος. Νίκος Χαραλάμπους, Γιώργος Αρμένης, Ρένη Πιττακή και τα περισσότερα αξιόλογα στελέχη του Θεάτρου Τέχνης στον Χορό, αντρικό και γυναικείο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ