Κατά καιρούς η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έχει δεχθεί τα πυρά τόσο κλινικών όσο και ψυχολόγων σχετικά με την αύξηση των ποσοστών απομόνωσης, κατάθλιψης, βίας, αλλά και παχυσαρκίας. Επιπλέον, το 2020 δημοσιεύτηκε μια μελέτη που συνέδεε την ενασχόληση με τα βιντεοπαιχνίδια με σοβαρές καρδιακές αρρυθμίες, εστιάζοντας μάλιστα στις νεαρές ηλικιές. Σε μια συστηματική ανασκόπηση της ιατρικής βιβλιογραφίας εντοπίστηκαν 22 περιπτώσεις λιποθυμίας σε παιδιά ηλικίας 7-16 ετών, οι οποίες συνέβησαν κυρίως κατά την παρακολούθηση ή συμμετοχή στη διάρκεια βιντεοπαιχνιδιών πολέμου. Οι ερευνητές απέδωσαν τα περιστατικά στη συνοδό συναισθηματική φόρτιση των παιδιών έχοντας μόλις κερδίσει ή χάσει ένα παιχνίδι ή μόνο με την αντιπαράθεση με τους συμπαίκτες τους. Κατέληξαν δε στο συμπέρασμα ότι το ηλεκτρονικό παιχνίδι θα μπορούσε να προκαλέσει δυνητικά επικίνδυνες αρρυθμίες σε παιδιά που έχουν προδιάθεση για αρρυθμιολογικά συμβάντα ή έχουν αδιάγνωστη υποκείμενη αρρυθμία. Ωστόσο, νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό του Αμερικανικού Κολεγίου Καρδιολογίας, η οποία εστίασε στο πόσο συχνά εμφανίζονται τέτοιες αρρυθμίες και ποιοι κινδυνεύουν, διαπίστωσε ότι ο κίνδυνος καρδιακού επεισοδίου στα άτομα με καρδιακή πάθηση είναι πολύ χαμηλός εφόσον λαμβάνουν την απαραίτητη θεραπεία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ