Tο σκληρό βλέμμα του αγάλματος και τα κενά λαξεμένα του μάτια, οι γωνίες της πέτρας σε ακολουθούν όπου κι αν σταθείς στην αχανή βιομηχανική αίθουσα. Σε ορισμένα σημεία της διακρίνονται ακόμη τα ίχνη της παλιάς χρήσης του χώρου, ιμάντες και τρύπες από τα μηχανήματα στους τοίχους. Ομως νιώθεις πως έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία για την αρχιτεκτονική μετάβαση του κτιρίου, χαμηλά στις παρυφές της Πειραιώς ένα ακόμη από τα μισοερειπωμένα κελύφη στο κέντρο μιας επικείμενης αναδιανομής γης και πλούτου, εφήμερα αντιμνημεία καθώς στέκονται έτσι άδεια υπό καθεστώς πρόσκαιρης φθοράς. Εκεί, ανάμεσα στις τσιμεντένιες κολόνες και τις αντηχήσεις τους, προβλήθηκε, από τις 12 το μεσημέρι της Τρίτης 21 Σεπτεμβρίου έως τις 12 την επόμενη μέρα, το εικοσιτετράωρο βίντεο του γερμανού καλλιτέχνη Ολαφ Νικολάι «Marx», ταυτόχρονα με άλλα δεκαέξι σημεία σε όλο τον πλανήτη. Η διοργάνωση ήταν της Locus Athens, ενός από τους παλαιότερους ανεξάρτητους οργανισμούς σύγχρονης τέχνης της Αθήνας, φιλοξενία του αρχιτεκτονικού γραφείου ΚΝ Group, στο οποίο ανήκει το κτίριο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ