Η MINI γιορτάζει την πρεμιέρα του πρώτου crossover για την κατηγορία των πολυτελών μικρών αυτοκινήτων. Το νέο MINI Aceman συνδυάζει compact εξωτερικές διαστάσεις με τον μέγιστο δυνατό χώρο για τους επιβάτες και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Με την αρωγή καινοτόμων τεχνολογιών, επιτυγχάνεται μία ε ψηφιακή εμπειρία στο εσωτερικό, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του MINI Aceman δίνει νέα ώθηση στη χαρακτηριστική go-kart αίσθηση MINI. Σε συνδυασμό με τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και την εμβληματική σχεδίαση MINI, οι παραδοσιακές αξίες της μάρκας ανοίγουν τον δρόμο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.

Εξωτερικά, το MINI Aceman αποπνέει σπορ ευελιξία και αυτοπεποίθηση. Η αρχιτεκτονική του νέου crossover βασίζεται στη φιλοσοφία ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

Με ένα εντυπωσιακό μπροστινό μέρος, τις στιβαρές καμπύλες και το αθλητικό του στήσιμο, το σπορ crossover μοντέλο της MINI είναι η επιτομή της ευελιξίας και της αυτοπεποίθησης. Με μήκος 4,07 m, πλάτος 1,75 m και ύψος 1,50 m, το MINI Aceman τοποθετείται ανάμεσα στο MINI Cooper και το MINI Countryman.

Με μήκος στα τέσσερα μέτρα, το νέο MINI Aceman διαθέτει πέντε θέσεις και έναν ευέλικτο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 300 λίτρων, τιμή που μπορεί να αυξηθεί στα 1.005 λίτρα χάρη στις πολυάριθμες δυνατότητες προσαρμογής του.

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία “Charismatic Simplicity” της MINI εκφράζεται ξεκάθαρα στο εσωτερικό.

Με καινοτόμες τεχνολογίες, η στρογγυλή οθόνη OLED προσδίδει στο εσωτερικό πρόσθετη ποιότητα σε επίπεδο έκφρασης. Με διάμετρο 240 mm, το κεντρικό όργανο διαθέτει εξαιρετικά επίπεδη σχεδίαση και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας. Το καινοτόμο MINI Operating System 9 επιτρέπει τον διαισθητικό χειρισμό όλων των λειτουργιών οδήγησης μέσω αφής ή φωνής. Αποτελώντας το σημείο αναφοράς σε ότι έχει να κάνει με την άνεση και την εμπειρία, η κεντρική μονάδα αλληλεπίδρασης MINI Interaction Unit ελέγχεται με παρόμοιο τρόπο με ένα smartphone.

Μεταξύ των άλλων διαθέσιμων λειτουργιών είναι οι επιλογές Go-Kart Mode, Vivid Mode, Core Mode, Green Mode, Timeless Mode, Balance Mode και Trail Mode, με κάθε μια να εστιάζει στην οθόνη σε μια «εφαρμογή λειτουργίας» που ταιριάζει με την ατμόσφαιρα.

Ο πρώτος ολοκληρωμένος φωνητικός βοηθός της μάρκας μπορεί να ενεργοποιηθεί στο MINI Aceman λέγοντας «Hey MINI!» Εναλλακτικά, το κουμπί push-to-talk στο τιμόνι είναι επίσης διαθέσιμο για το σκοπό αυτό.

Το Driving Assistant Plus παρέχει στο MINI Aceman πρόσθετη υποβοήθηση διεύθυνσης και κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας κατά τον εγκάρσιο άξονα. Η άνετη και συνεργατική υποβοήθηση διεύθυνσης βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη σωστή πορεία. Το νέο Trailer Assistant είναι στάνταρ και βοηθά κατά τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης με ρυμουλκούμενο, προσφέροντας επίσης συμβουλές σχετικά με την απαιτούμενη γωνία του τιμονιού κατά την κίνηση με όπισθεν.

Χάρη σε δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και τέσσερις κάμερες Surround View, το MINI Aceman μπορεί να εντοπίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις κενές θέσεις στάθμευσης, ξεκινώντας αυτόματα ελιγμούς στάθμευσης όταν ο χώρος είναι περιορισμένος, ενώ η νέα λειτουργία Remote Parking του προαιρετικού Parking Assistant Pro επιτρέπει τη στάθμευση του οχήματος με τη χρήση smartphone.

Το MINI Aceman διατίθεται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, εξασφαλίζοντας μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων. Ο αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει τη χαρακτηριστική διασκεδαστική οδήγηση MINI τόσο σε αστικές περιοχές όσο και σε διαδρομές εκτός των ορίων της πόλης. Κατά το λανσάρισμα στην αγορά, το νέο MINI Aceman θα είναι διαθέσιμο ως MINI Aceman E  και με αυξημένη ισχύς ως MINI Aceman SE.

Ο ηλεκτροκινητήρας 135 kW/184 hp του MINI Aceman E παράγει ροπή 290 Nm, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 160 km/h. Με ισχύ 160 kW/218 hp, το MINI Aceman SE παράγει ροπή 330 Nm, επιτρέποντας στο όχημα να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,1 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 170 km/h.

Με προβλεπόμενη αυτονομία έως και 406 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών WLTP, το MINI Aceman είναι άριστα εξοπλισμένο για μετακινήσεις απαλλαγμένες από εκπομπές ρύπων και εκτός των ορίων της πόλης.