Το γεγονός ότι η Microsoft βρισκόταν σε πρώιμες συνομιλίες με την Apple για την πώληση του Bing αποκάλυψε το Bloomberg.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, εκπρόσωποι της Microsoft είχαν συναντήσεις με τον τότε Αντιπρόεδρο Υπηρεσιών της Apple, Eddy Cue, κατά το 2020 προκειμένου να προτείνουν στην Apple να αγοράσει το τμήμα Bing.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου, οι συνομιλίες δεν ξεπέρασαν ποτέ το διερευνητικό στάδιο.

Στο δημοσίευμα υπάρχει ο ισχυρισμός ότι η Apple είχε λόγους να μην προχωρήσει σε μια τέτοια συμφωνία. Η εταιρεία προφανώς ήταν πολύ ευχαριστημένη με τα έσοδα που είχε από την Google χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησής της σαν προεπιλογή σε συσκευές της Apple όπως το iPhone.

Ένας άλλος λόγος που οι συνομιλίες δεν προχώρησαν ήταν ότι η Apple «είχε επίσης ανησυχίες για την ικανότητα του Bing να ανταγωνιστεί την Google σε ποιότητα και δυνατότητες».

Οι συζητήσεις

Με τα χρόνια, οι εταιρείες έχουν συζητήσει άλλους τρόπους για να κάνουν το Bing την προτιμώμενη επιλογή, αν και η Apple τελικά «κόλλησε» με την Google. Αυτές οι συνομιλίες έχουν αποκτήσει νέα σημασία τώρα που το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ βρίσκεται σε δικαστικό αγώνα με την Google για να δείξει ότι η εταιρεία έκανε κατάχρηση της κυριαρχίας της στην αναζήτηση. Η σχέση της Apple με την Google, η οποία πληρώνει δισεκατομμύρια δολάρια για να δώσει στη μηχανή αναζήτησής της μια κορυφαία θέση στο iPhone και σε άλλες συσκευές, είναι βασικό ζήτημα.

Εκπρόσωποι της Microsoft και της Apple αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

Η Microsoft «έριξε» στην αγορά το Bing το 2009 ως αντίπαλο δέος της Google, αλλά η εφαρμογή δεν κέρδισε ποτέ μερίδιο στην αγορά με ουσιαστικό τρόπο. Η Google εξακολουθεί να κυριαρχεί στον κλάδο, με το Bing να αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των αναζητήσεων.

Η Apple και η Microsoft έχουν πλέον εμπλακεί στη μήνυση της κυβέρνησης κατά της Google, με στελέχη και από τις δύο εταιρείες να καταθέτουν στη δίκη που βρίσκεται σε εξέλιξη. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης χρησιμοποιεί τη συμφωνία της Apple ως απόδειξη ότι η Google κυριαρχεί άδικα στην αγορά αναζήτησης.

Πηγή ΟΤ