Με την πανδημία να δίνει την χαριστική βολή στις φετινές εκθέσεις αυτοκινήτου διεθνώς, και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να στρέφονται με ταχύ βήμα στην προβολή των νέων τους μοντέλων μέσω των ψηφιακών μέσων ( διαδίκτυο, στοχοποιημένες ιντερνετικά αγοραστικά κοινά κ.α.) , τα επόμενα χρόνια, όπως διαφαίνεται τα τετράτροχα σόου – ακόμη και τα πιο μεγάλα στον κόσμο – θα περάσουν δύσκολες ημέρες. Ήδη, φέτος, ο κορωνοϊός ακύρωσε όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτου στην γηραιά ήπειρο, ενώ, και το 2021 αναμένεται, σύμφωνα με τους αναλυτές δυσοίωνο για τις εκθέσεις αυτοκινήτου. Πριν από λίγες ημέρες, οι διοργανωτές της μεγαλύτερης έκθεσης αυτοκινήτου στην Ευρώπη, η διεθνής έκθεση των τεσσάρων τροχών στην Γενεύη, ανακοίνωσαν, ότι η φιέστα για το 2021 ακυρώνεται.

Μάλιστα, η βασική αιτία που ανέφεραν είναι οι μεγάλες οικονομικές απώλειες που δημιούργήθηκαν φέτος, από την ακύρωση της φετινής διοργάνωσης ( ήταν να πραγματοποιηθεί τον περασμένο Μάρτιο, αλλά, πέντε ημέρες πριν τα εγκαίνια ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας), κάτι που όπως φαίνεται επηρεάζει αρνητικά και την διοργάνωση του 2021 που πάει…περίπατο. Οι διοργανωτές της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής γιορτής της αυτοκίνησης ανακοίνωσαν, ότι από την σχετική έρευνα τους, η μεγαλύτερη μερίδα των εκθετών ( αυτοκινητοβιομηχανίες από όλο τον κόσμο) δήλωσαν ότι δεν προβλέπουν να συμμετάσχουν στην έκθεση του 2021.

«Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει να πληττεται από την πανδημία και οι εκθέτες χρειάζονται μεγάλο χρονικό διάστημα για να ανακάμψουν» ανέφερε μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση της διοργάνωσης. Σαφώς, το αρνητικό κλίμα για τις εκθέσεις αυτοκινήτου και οι απουσίες μεγάλων φιρμών άρχισαν να διαφαίνονται τα τελευταία χρόνια, με τις περισσότερες εκθέσεις να σημειώνουν ρεκόρ απουσιών. Το διαδίκτυο, η προβολή στις ψηφιακές πλατφόρμες και τα ιντερνετικά αυτοκινητικά κανάλια αποτελούν το αγαπημένο μέσο προβολής για το λανσάρισμα των αυτοκινητοβιομηχανιών ( κάτι που γιγαντώθηκε την περίοδο της πανδημίας, όπου οι ψηφιακές πρεμιέρες αντικατέστησαν τα γιγαντιαία περίπτερα στις εκθέσεις αυτοκινήτου). Επίσης, τα ψηφιακά μέσα είναι το πλέον δημοφιλές μέσο, για να ενημερώσουν με τον πιο έγκυρο και πιο κατατοπιστικό τρόπο τους νέους πελάτες – αγοραστές αυτοκινήτων για την στροφή που διέπει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα της τεχνολογίας, της αυτόνομης οδήγησης και των δυνατοτήτων που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση.