Ηδη αρκετές αντιπροσωπείες προσφέρουν τις πλέον αναβαθμισμένες ψηφιακές πλατφόρμες, όπου ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να δει, να επιλέξει το μοντέλο της αρεσκείας του, με όλες τις παραμέτρους σε εξοπλισμό, κινητήρες και τις εξατομικευμένες λύσεις που προτείνουν οι κατασκευαστές.

Πρώτη τον χορό ,την περίοδο της καραντίνας, άνοιξε η Toyota, η οποία εγκαινίασε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να «παρακάμψει» την επίσκεψή του στην αντιπροσωπεία και να παραγγείλει το μοντέλο της αρεσκείας του On line. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ελληνική αντιπροσωπεία ανέφερε ότι ήδη περισσότερα από 65 νέα μοντέλα της έχουν πουληθεί μέσω Δδιαδικτύου. Η Volvo προτείνει τη διαδικτυακή πώληση μέσω της πλατφόρμας, που την ονομάζει Online Ordering. Μέσω αυτής ο πελάτης μπορεί πλέον να βρει συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές για τα μοντέλα της Volvo και να κατοχυρώσει αυτή που τον ενδιαφέρει.

Εκτός από το μοντέλο που θα επιλέξει, μπορεί να προχωρήσει και την τραπεζική χρηματοδότηση και να υλοποιήσει τα πρώτα στάδια της παραγγελίας. Η Kosmocar προτείνει την υπηρεσία Mycarnow@Kosmocar μέσω της οποίας ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να κάνει άμεση κράτηση των ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία και αφορά όλα τα μοντέλα της VW, Αudi και Skoda.

Για παράδειγμα, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας «SKODA ONE CLICK» δίνεται η δυνατότητα για την online αγορά κάτι που θα διευκολύνει ακόμη και τους υποψήφιους πελάτες που βρίσκονται σε γεωγραφικές περιοχές που δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένος έμπορος των μαρκών της, να βρουν το μοντέλο που επιθυμούν, εύκολα και γρήγορα.

Σαφώς, το μεγάλο μειονέκτημα είναι το γεγονόςότι ο πελάτης δεν έχει άμεση οπτική επαφή με το μοντέλο που επιθυμεί να αγοράσει, να δει τους χώρους του, τον εξοπλισμό του (μια περιήγηση στα εξοπλιστικά, τεχνολογικά καλούδια που προσφέρει) να πραγματοποιήσει μια δοκιμή, πολύ πριν καταλήξει στην αγορά του αυτοκινήτου ή έστω και την προπαραγγελία.