Είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Ford στην κατηγορία των SUV. Και δικαίως! Το Ford Kuga κερδίζει τις εντυπώσεις, τόσο με το δυναμικό του look – όντας σε αυτό το επίπεδο οι σχεδιαστές έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό – αλλά και στους επιμέρους τομείς, της άνεσης , της τεχνολογίας με την οδική συμπεριφορά του να δίνει τα …ρέστα της.

Το νέο μοντέλο, που είναι χτισμένο, στη νέα  πλατφόρμα C2 της εταιρίας – την χρησιμοποιεί και το Focus – είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις, σε σχέση με τον προκάτοχο του , ενώ, το μήκος των 4,4 μέτρων, υπόσχεται ακόμη καλύτερες ανέσεις για τους επιβάτες.

Η εικόνα στο εσωτερικό του είναι η αναμενόμενη, με πιο ξεχωριστό στοιχείο την οθόνη αφής 8 ιντσών, με το SYNC 3 infotainment της εταιρείας.

Η εργονομία, η άνεση στη χρήση των χειριστηρίων κ.α. είναι μερικά από τα στοιχεία που διακρίναμε στην πρώτη οδηγική μας εμπειρία.

Όσο για τη θέση οδήγησης, είναι αρκετά άνετη και ρυθμίζεται πλήρως στο σωματότυπο του οδηγού. Παράλληλα, για τους λάτρεις των gadget, μπορούν να ελέγχουν το αυτοκίνητο από το κινητό τους, μέσω της εφαρμογής Ford Pass.

Πληθώρα υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Intersection Assist 1.0, το οποίο επενεργεί αυτόματα στα φρένα, εάν ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης σε μία διασταύρωση, καθώς και το Local Hazard Information.

Στον τομέα της άνεσης, το νέο μοντέλο μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ευμεγέθεις επιβάτες, ενώ, η απλοχερία διακρίνεται και από το διαιρούμενο και συρόμενο κατά 15 εκατοστά πίσω κάθισμα.

Τα εύσημα και τα παράσημα στην κατηγορία παίρνει ο χώρος φόρτωσης των 645 λίτρων – με διαφορά το μεγαλύτερο της κατηγορίας.

Πρακτική η θήκη εμπρός από τον λεβιέ, με αντιολισθητική επιφάνεια και ασύρματη φόρτιση, συνδυάζεται με έναν πρακτικό χώρο που διαμορφώνεται σε δύο ποτηροθήκες, ανάμεσα στα καθίσματα.

Επίσης, το νέο Ford Kuga διαθέτει ένα ενσωματωμένο modem που του επιτρέπει να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός του νέου Ford Kuga μπορεί μέσα από την εφαρμογή FordPass να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο από μακριά, να ελέγχει την στάθμη καυσίμου.

Οδηγήσαμε το νέο μοντέλο στην βενζινοκίνητη εκδοχή με το βενζινοκίνητο 1.5 EcoBoost των 150 ίππων.

Είναι το μοτέρ που ταιριάζει γάντι με το αμάξωμα του, αλλά και με τη ροπή 240 Nm, να δίνει ένα ισχυρό αβαντάζ στιςε επιδόσεις, όταν αυτές απαιτηθούν στις επαρχιακές οδούς και τον αυτοκινητόδρομο.  Το συγκεκριμένο μοτέρ …αφυπνίζεται από τις 1.600 σ.α.λ.  και πρακτικά μέχρι τις 4.500 σ.α.. παρέχει την ώθηση που θέλει ο οδηγός.

Σε γενικές γραμμές, ο  τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ισχύ και κινεί αξιοπρεπέστατα τα 1.500+ κιλά του αυτοκινήτου. Επίσης, το ευμεγέθες SUV δείχνει ιδιαίτερα στιβαρό, οι κλίσεις στις στροφές είναι οι αναμενόμενες, ενώ, η απόσβεση των αναρτήσεων συμπληρώνουν το υποδειγματικό οδηγικό κομμάτι.  Εδώ, σημειώστε και τα 19,1 εκ. που θα επιτρέψει να κινηθεί με σχετική άνεση σε πιο δύσβατους χωματόδρομους.

Από τα πρώτα μέτρα σε εντυπωσιάζει η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, που είναι κορυφαίες για την κατηγορία. Θα πρέπει να είναι πολύ τραχιά η άσφαλτος για να φτάσει στα αυτιά σου θόρυβος κύλισης.  Στο τέλος πρέπει να γίνει αναφορά στην έκδοση Trend, την εφαλτήρια έκδοση, που ίσως πολλοί να αποφεύγουν – επειδή έχει αρκετές ελλείψεις – όμως στην περίπτωση του Kuga, η αρχική εξοπλιστική έκδοση προσφέρει σχεδόν τα πάντα, όπως   – μεταξύ πολλών άλλων – το αυτόματο φρενάρισμα, το σύστημα για την ενεργή διατήρηση λωρίδας, τους αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, την εκκίνηση χωρίς κλειδί, το SYNC 3 με οθόνη 8″, το σύστημα πλοήγησης, έξι ηχεία και δύο θύρες USB κ.α.