Η Ferrari από σήμερα βάζει στην θέση του κάθε επίδοξο ανταγωνιστή, και επιβεβαιώνει τις πληροφορίες, που πλανώνταν το τελευταίο διάστημα για μια ιταλική super car κατασκευή που θα άγγιζε τους 1.000 ίππους. Σήμερα, η ιταλική φίρμα παρουσιάζει με περηφάνεια την  SF90 Stradale, αλλά και το πρώτο PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) μοντέλο παραγωγής.

Το νέο μοντέλο διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης , το οποίο κρύβει κάτω από το καπό της έναν V8 turbo κινητήρα 4.0 λτ. ισχύος 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. με ροπή 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, - οι δύο εμπρός για την κίνηση των μπροστινών τροχών -  απόδοσης 220 ίππων. Ετσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 1.000 ίππους!

Να σημειωθεί, ότι, το υπερόπλο των ιταλών μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά, για περίπου 25 χιλιόμετρα, αρκεί ο οδηγός να μην ξεπεράσει σε τελική ταχύτητα τα 135χλμ/ώρα. Όλα αυτά χάρη στη συνδρομή της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 7,9 kWh.

Η επίδειξη ισχύος συνοδεύεται και από την υπεροχή των επιδόσεων. Η τετρακίνητη SF90 Stradale , που ζυγίζει τα 1.570 κιλά (270 κιλά έχει προσθέσει το υβριδικό σύστημα) και σε συνδυασμό με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να πιάσει χωρίς ιδιαίτερο κόπο τα 0-100 χλμ./ώρα  σε 2,5 δλ., τα 0-200 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης, το  eDrive , την Hybrid , την πιο αποδοτική Performance, που λειτουργεί και ο θερμικός κινητήρας, ωστόσο προτεραιότητα έχει η φόρτιση της μπαταρίας, ενώ στο πρόγραμμα Qualify, το mode επιτρέπει στο σύστημα τα φτάνει στη μέγιστη ισχύ και δίνει προτεραιότητα στην απόδοση έναντι της φόρτισης της μπαταρίας.