Πέμπτη 23 Ιανουαρίου, 2014. Η πρωτοτυπία, η καινοτομία και η δημιουργικότητα θα αναδειχθούν και θα βραβευθούν για μια ακόμα χρονιά στα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ με τίτλο Μεταμόρφωση/Αναμόρφωση/Επιμόρφωση που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 11-13 Φεβρουαρίου, 2014 στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Φέτος, οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συμμετοχή καθώς η επταμελής Κριτική Επιτροπή με Πρόεδρο τον Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη, Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εξέτασε στην προκριματική φάση 29 υποψηφιότητες από 18 εταιρείες για εκστρατείες που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ της περιόδου 2011-2013. Η παρουσίαση των 10 φιναλίστ όπως αξιολογήθηκαν από την Κριτική Επιτροπή και η βράβευση των καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών ενώπιον του συνεδριακού κοινού, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου, ενώ και οι 29 αρχικές συμμετοχές θα παρουσιαστούν με Poster στον συνεδριακό χώρο.

Στον φετινό διαγωνισμό η Οργανωτική Επιτροπή της ΕΕΦΑΜ ανανέωσε τις τρεις διαγωνιζόμενες κατηγορίες δίνοντας την ευκαιρία να παρουσιαστούν εκστρατείες που αφορούν στην:

1.Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων (νέων και ώριμων)

2.Υποστήριξη Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ.)

3.Ενημέρωση & Ευαισθητοποίηση του κοινού

Τα κριτήρια με τα οποία αξιολογήθηκαν οι παρουσιάσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, την αποτελεσματικότητα, τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία, την καινοτομία, την ποικιλία μέσων και μεθόδων, την χρήση ερευνών και μελετών και αξιοποίησή τους, τη δομή και σαφήνεια της παρουσίασης. Το υψηλό επίπεδο όλων των παρουσιάσεων συντέλεσε ώστε στην κατηγορία Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ., να παρουσιαστούν κατ’ εξαίρεση στην τελική φάση 4 αντί 3 υποψηφιοτήτων καθώς υπήρξε απόλυτη ισοβαθμία.

Πιο συγκεκριμένα, στην τελική φάση για τη Διαχείριση Κύκλου Ζωής προκρίθηκαν εκστρατείες που αφορούν στις Ψυχικές Παθήσεις, την Χοληστερίνη και την πρόληψη θρομβοεμβολικών επεισοδίων. Στην κατηγορία Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. θα διαγωνιστούν 4 υποψήφιοι για προϊόντα όπως Hexalen, Ezixin, Tantum Verde και Bisolvon. Ενώ στην κατηγορία για την Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση του Κοινού περιλαμβάνονται εκστρατείες με Αντικαπνιστικό μήνυμα, για την Ηπατίτιδα C και για την Ρευμαδοειδή Αρθρίτιδα/ Σπονδυλαρθρίτιδα.

Ο θεσμός των Αριστείων στόχο έχει να διαδώσει και να επιβραβεύσει τις πιο επιτυχημένες και αποτελεσματικές ενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, να προωθήσει την δημιουργική άμιλλα τόσο μεταξύ εταιριών όσο και στελεχών και να ενθαρρύνει την εφαρμογή σύγχρονων, καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ που συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου αλλά και την έγκυρη ενημέρωση των ασθενών.

Ο Πρόεδρος της επταμελούς Κριτικής Επιτροπής Δρ. Γ. Αυλωνίτης, ΚαθηγητήςMarketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τόνισε ότι, «Έχοντας την τιμή να συμμετέχω για δεύτερη φορά στην Κριτική Επιτροπή των Αριστείων, με χαρά διαπιστώνω ότι φέτος είχαμε το προνόμιο να αξιολογήσουμε 29 υποψηφιότητες ίσες μεταξύ ίσων. Ο πήχης ήταν τόσο υψηλός που έκανε την τελική αξιολόγηση απ’ όλους τους συναδέλφους εξαιρετικά δύσκολη. Χάρη στα αδιάβλητα και αξιοκρατικά κριτήρια που έχουμε όμως θέσει τόσο ως επιτροπή όσο και ως Ε.Ε.Φα.Μ., καθιστούν τις παρουσιάσεις της τελικής δεκάδας, αν και με ελάχιστες βαθμολογικές διαφορές, άξιες φιναλίστ. Είναι ευχής έργον που μέσα από τέτοιες υψηλού επιπέδου διοργανώσεις και πρακτικές αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο η σπουδαιότητα και η αξία του μάρκετινγκ. Τώρα οι 10 υποψηφιότητες θα τεθούν ενώπιον του αλάνθαστου αισθητηρίου του συνεδριακού κοινού. Καλή επιτυχία σε όλους τους επαγγελματίες που με την ποιότητα και το ήθος της εργασίας τους τιμούν τόσο τον χώρο του μάρκετινγκ όσο και τον τελικό αποδέκτη, τον ασθενή.»

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του 9ου Συνεδρίου: www.eefamcongress2014.gr