«Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου», είναι ο τίτλος της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας που ετοίμασε το υπουργείο Τουρισμού και θα «τρέξει» τις επόμενες ημέρες στο εσωτερικό της χώρας, με στόχο την τόνωση της τουριστικής συνείδησης.

Πρόκειται για μια σειρά από πρωτότυπα animated spots, δημιουργημένα με αρκετό χιούμορ, αλλά και με πληθώρα μηνυμάτων για τις «δύσκολες καταστάσεις» που δυσφημούν τον τουρισμό και πουδενπρέπει να βιώσει κανένας ξένος επισκέπτης στις διακοπές του στην Ελλάδα.

Οπως ανέφερε η υπουργός Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα, «δεν πρόκειται για άλλη μια καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό».

Η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία ότι φέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο, υπογράμμισε πως «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται –και ξανάρχονται –με πολλή προσπάθεια, σχέδιο και επιμονή, συλλογική δουλειά».

Επίσης, ζήτησε καθένας από το πόστο του να συνεισφέρει ώστε οι επισκέπτες να περάσουν αξέχαστες διακοπές. «Να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το όνομα «Ελλάδα» είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Η εικόνα αλλάζει, βήμα βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε».

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο, τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο Διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού τουριστών.

Σημειώνεται ότι το υπουργείο Τουρισμού έχει ζητήσει από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) να προβάλλονται τα spots από τα τηλεοπτικά μέσα ως «κοινωνικό μήνυμα», ενώ μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στη διάδοσή τους στο Ιντερνετ και μέσω των social media.

Τα spots κόστισαν περίπου 19.000 ευρώ και δημιουργήθηκαν από την εταιρεία επικοινωνίας Beetroot.

Η φωνή σε αυτά είναι του ηθοποιού Ρένου Χαραλαμπίδη, ο οποίος συμμετείχε αφιλοκερδώς στη δημιουργία τους.