Το NBA έρχεται στην Αθήνα. Το φέρνει στο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός που, όπως φάνηκε

στον αγώνα τής ομάδας με την Ορτέζ, είναι αποφασισμένος να γυρίσει σελίδα. Το

πρωτάθλημα των ΗΠΑ δεν ξεχωρίζει μόνο γιατί αγωνίζονται σε αυτό οι πιο

θεαματικοί παίκτες του πλανήτη, αλλά και διότι το marketing και το promotion

λειτουργούν με επιστημονικό τρόπο.

Με το ίδιο σκεπτικό, λοιπόν, ο Παναθηναϊκός αποφάσισε (επιτέλους) το

εξαιρετικό, δίχως αμφιβολία, προϊόν που προσφέρει η ομάδα στους φίλους της, να

το… αμπαλάρει, να το παρουσιάσει με τον καλύτερο τρόπο και να μετατρέψει την

παρακολούθηση ενός αγώνα σε διασκέδαση!

«Μοιράσαμε ερωτηματολόγια στους θεατές και συγκεντρώσαμε περίπου 3.000

απαντήσεις. Σε αυτές διαπιστώσαμε ότι ο κόσμος διψά για προϊόντα της ομάδας

και πως επιθυμεί να συνδυάζει τους αγώνες με θέαμα και διασκέδαση», εξηγεί

στην «ΟΜΑΔΑ», ο κ. Άγγελος Κοταρίδης που ως μάρκετινγκ μάνατζερ θα χειριστεί

με την εταιρεία Gietra όλα τα σχετικά θέματα.

Τα σχέδια των πρωταθλητών δεν περιορίζονται μόνο στη δημιουργία μπουτίκ ή στη

χρησιμοποίηση DJ που θα διασκεδάζει με μουσική τους θεατές. Στόχος, σύμφωνα

πάντα με το πλανόγραμμα των «πρασίνων», είναι μέχρι την αρχή της νέας σεζόν

να… έρθει το NBA στην Ελλάδα. Τα χάπενιγκς και οι εκπλήξεις πολλές. Από

γνωστούς τραγουδιστές που θα τραγουδούν τον ύμνο του συλλόγου, μέχρι ζέπελιν

που θα κάνει πτήσεις πάνω από το ΟΑΚΑ και θα ρίχνει δώρα στους θεατές. Από

ειδικές ομάδες που θα βάφουν τα πρόσωπα όσων οπαδών επιθυμούν με τα χρώματα

του ΠΑΟ, μέχρι δημιουργία θέσεων executive VIP γύρω από τον αγωνιστικό χώρο,

που θα προσφέρουν στους κατόχους τους την ευκαιρία μετά το ματς να

απολαμβάνουν το ποτό τους στο μπαρ των VIP, συντροφιά με κάποιους από τους

παίκτες. Και δεν είναι μόνο αυτά!

«Τα πάντα θα γίνουν σταδιακά. Είναι πολλοί οι λόγοι που επιτάσσουν μια τέτοια

διαδικασία. Δεν θέλουμε να επηρεάσουμε την ομάδα, καθώς έρχονται σημαντικοί

αγώνες, ενώ στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε σε όσα το κοινό μας επιθυμεί να

βλέπει. Θέλουμε να φτιάξουμε τα πάντα με τη βοήθεια των φίλων του

Παναθηναϊκού», επεσήμανε ο κ. Κοταρίδης που προκειμένου να γίνει πιο

κατανοητός, χρησιμοποίησε ένα παράδειγμα: «Από την ανάλυση των απαντήσεων,

διαμορφώσαμε άποψη για τις επιθυμίες του κόσμου. Εκείνο που έλαβε τις

περισσότερες αρνητικές απαντήσεις είναι η παρουσία ομάδας cheerleaders. Δεν

ήταν στο σύνολο αρνητικό, αλλά εισέπραξε τις πιο πολλές αρνητικές απαντήσεις.

Επομένως δεν θέλουμε να βάλουμε στο γήπεδο κάτι, το οποίο μια σημαντική μερίδα

οπαδών δεν θέλει».

ΜΠΟΥΤΙΚ KAI ΖΕΠΕΛΙΝ

H πρώτη επιθυμία των οπαδών του Παναθηναϊκού θα πάρει σάρκα και οστά την

επόμενη εβδομάδα. Στο πρώτο εντός έδρας ματς του ΤΟΡ-16, οι φίλοι του ΠΑΟ θα

υποδεχτούν την Εφές Πίλσεν και τα περίπτερα όπου θα μπορούν να αποκτήσουν

προϊόντα του Παναθηναϊκού. Ένα κιόσκι θα λειτουργεί στην είσοδο των VIP, ένα

στις θύρες των προσκλήσεων και άλλα δύο για τους υπόλοιπους θεατές.

Το Σάββατο, στον αγώνα με τον Άρη, θα αρχίσει η συνεργασία με την εταιρεία

καλλυντικών Mac, άνθρωποι της οποίας θα βρίσκονται έξω από το ΟΑΚΑ και θα

βάφουν στα χρώματα του Παναθηναϊκού τα πρόσωπα όσων οπαδών το επιθυμούν.

Σύντομα πάνω από το ΟΑΚΑ θα πετά ζέπελιν που θα ψυχαγωγεί τους θεατές και θα

τους μοιράζει δώρα. Πρόκειται για το εξάμετρο «Aero Blimp» που χρησιμοποιείται

στις ΗΠΑ σε γήπεδα NBA και NHL και μπορεί να κάνει για 30 λεπτά πτήσεις πάνω

από τις κερκίδες. Είτε για να βιντεοσκοπεί θεατές και να προβάλλει στις δύο

γιγαντοοθόνες τα πρόσωπά τους είτε για να τους πετά κουπόνια, εισιτήρια,

αναμνηστικά δώρα κ.λπ.

Επίσης, εντός της σεζόν σχεδιάζεται η δημιουργία μασκότ (μάλλον θα παραπέμπει

στον γνωστό ήρωα ταινίας επιστημονικής φαντασίας «Hulk») που θα πλαισιώνεται

από ακροβατική ομάδα. Το όνομα της θα είναι «ΡΑΟ entertainment team» και μαζί

με τη μασκότ θα διασκεδάζουν το κοινό, με καρφώματα, χορευτικά και άλλα σόου.

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΩΡΑ

Μασκότ σε πράσινο χρώμα, όπως ο χολιγουντιανός Χουλκ, ζέπελιν με το λογότυπο

του ΠΑΟ, αλλά και νέα κασκόλ και τραγουδιστές και δρώμενα με εκπλήξεις και

δώρα για τους θεατές, θα περιλαμβάνει το άνοιγμα… NBA που επιχειρεί ο Παναθηναϊκός

H παρουσίαση των ομάδων θα συνοδεύεται με εφέ ηχητικών και φωτός που θα

δημιουργούν ατμόσφαιρα NBA, ενώ ετοιμάζονται κληρώσεις και διαγωνισμοί με

πλούσια δώρα. Το πιο συναρπαστικό δώρο θα είναι ότι οι νικητές κάποιου

διαγωνισμού θα έχουν την ευκαιρία να δειπνούν σε γνωστή αλυσίδα εστιατορίων

(οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη) μαζί με την ομάδα!

Παράλληλα, παίκτες θα επισκέπτονται σχολεία, IEK κ.ά, προσφέροντας μαθητικά

εισιτήρια και οικογενειακά πακέτα διαρκείας, ενώ ήδη γίνονται συζητήσεις με

δισκογραφική εταιρεία, προκειμένου τραγουδιστές της να εμφανίζονται στο ΟΑΚΑ

για να τραγουδούν τον ύμνο του Παναθηναϊκού. Όμως, το πιο μεγαλεπήβολο σχέδιο

είναι η καθιέρωση «exhibition pre-season game» με ομάδα του NBA, με το οποίο

κάθε χρονιά θα ανοίγει με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο η αγωνιστική σεζόν!