Στα σχεδόν είκοσι χρόνια της καριέρας της έχει υποδυθεί δεκάδες ρόλους κι έχει βγει στη σκηνή ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες που της έδιναν οι εκάστοτε σκηνοθέτες. Για να καθήσει όμως στην καρέκλα του σκηνοθέτη και να τολμήσει να ανεβάσει τη δική της παράσταση, το «Χαιρετίσματα στην Μπέρθα» στο Studio Μαυρομιχάλη έως το τέλος Οκτωβρίου, έπρεπε να της το ζητήσουν οι πρωταγωνίστριές της. «Δεν μπορώ να πω ότι ήρθε η σκηνοθεσία ξαφνικά. Εχει να κάνει με το γεγονός ότι ασχολιόμουν εδώ και χρόνια με τη μετάφραση έργων κι έχω υπάρξει βοηθός σκηνοθέτη με αρκετούς σκηνοθέτες όπως οι Τσακίρης, Ευαγγελάτου και Παπακωνσταντίνου. Πάντα με ενδιέφερε το σύνολο της παράστασης. Κάθε φορά καθόμουν μέχρι το τέλος των προβών, ακόμα κι αν είχα το ελεύθερο να φύγω κι άκουγα τον σκηνοθέτη τι θα πει με τον φωτιστή, πώς θα οργανώσει τα πάντα», λέει η ίδια. Αποδεχόμενη την πρόταση της Θωμαΐδας Κρητικού και της Μάρως Μελισσάρη, έκανε μια συρραφή των τριών μονόπρακτων του Τενεσί Ουίλιαμς «Το σκοτεινό δωμάτιο», «Γιατί καπνίζεις τόσο πολύ Λίλι», «Χαιρετίσματα από την Μπέρθα» και τα παρουσιάζει σε ενιαία παράσταση, βάζοντας στο επίκεντρό της το δίπολο μητέρα – κόρη. «Οι φιγούρες του Ουίλιαμς έχουν πανομοιότυπα στοιχεία. Οπότε έφτιαξα χαρακτήρες που έχουν αρχή, μέση και τέλος. Σ’ αυτό μας οδήγησε ουσιαστικά ο ίδιος ο συγγραφέας, οπότε δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε την ιστορία παρά μόνο τα ονόματα», τονίζει η σκηνοθέτρια. Παράλληλα, χρησιμοποίησε αποσπάσματα από άλλα δύο μονόπρακτα, τα «Προς κατεδάφιση» και «Λαίδη Φθειροσόλ», που ακούγονται μόνο ηχητικά, ώστε να εμφανίσει επίσης τους άνδρες της υπόθεσης.

ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ. Τα ευρήματα αυτά δεν της είναι ξένα. Αντίστοιχα μοτίβα είχε χρησιμοποιήσει στην πειραματική παράσταση του «Κύκλωπα» του Ευριπίδη, όπου συμμετείχε το καλοκαίρι στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη, ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη. Στη μέχρι τώρα πορεία της στην υποκριτική έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 20 θεατρικές παραγωγές, έχοντας δουλέψει για μεγάλους θιάσους στο Εθνικό Θέατρο, το Σύγχρονο Θέατρο και το θέατρο Χώρα. Ο δρόμος της πέρασε και από την τηλεόραση όπου συμμετείχε σε επιτυχημένες σειρές όπως «Για μια θέση στον ήλιο», «Απαγορευμένη αγάπη», «Η ζωή της άλλης» στο Mega, «Καλημέρα ζωή» στον ΑΝΤ1 και «Αν μ’ αγαπάς» και «Κόκκινος κύκλος» στον Alpha. Παράλληλα δοκιμάστηκε στον κινηματογράφο, σε τρεις ταινίες των Παναγιώτη Φαφούτη και Γιούκι Κροντηρά. Γνωρίζοντας καλά γερμανικά ως απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών (πολύ πριν πάρει πτυχίο από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και του Θεατρικού Τμήματος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου), έχει μεταφράσει έργα γερμανών συγγραφέων. Την περίοδο αυτή, συνεχίζει τις παραστάσεις με τον γερμανόφωνο θίασο Maerz Buehne για τον «Φόβο» του Τσβάιχ, σε σκηνοθεσία Μάρτιν Σάρνχορστ.