Στον δρόμο της Vodafone και τα καταστήματα Κωτσόβολος, που εισέρχονται στον τομέα παροχής υπηρεσιών επισκευής – συντήρησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών με δικά τους οργανωμένα τεχνικά κέντρα.

Το νέο κατάστημα Κωτσόβολος, που ξεκίνησε να λειτουργεί πριν λίγες μέρες στον Πειραιά (στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος), διαθέτει ένα πλήρως εξοπλισμένο και επανδρωμένο Service Corner, (Support 360°) με στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα στο ίδιο σημείο πραγματοποιούνται και επισκευές. Στο Service Corner, σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix & Go για αντικατάσταση σπασμένης οθόνης κινητού τηλεφώνου μέσα σε διάστημα μόλις 20 λεπτών!

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Fix & Go παρέχεται ήδη σε 13 σημεία της Κωτσόβολος, ενώ μέσα σε σύντομο διάστημα τα σημεία προβλέπεται να αυξηθούν σε 20. Επίσης Service Corners υπάρχουν σε περισσότερα από 30 καταστήματα της αλυσίδας σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Παράλληλα με την επένδυσή της στο χώρο των υπηρεσιών επισκευών – συντήρησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, η εταιρεία εστιάζει και στην εκπαίδευση των καταναλωτών. Ως επιτυχές παράδειγμα αναφέρεται η προσπάθεια να στραφούν οι καταναλωτές σε λιγότερο ενεργοβόρες λευκές συσκευές, όπως είναι τα ψυγεία ενεργειακής κατηγορίας Α+++, το μερίδιο των οποίων στην ελληνική αγορά ήταν 9% πριν το καλοκαίρι και πλέον έχει φθάσει στο 25%.