Εντυπωσιακές χορογραφίες, κινήσεις κοφτές, αισθησιακές δαντέλες και φλογερά βήματα με συνοδεία τις αργεντίνικες μελωδίες και μια υπέροχη φωνή που «αφηγείται» με πάθος μικρές –αλλά έντονες- ερωτικές ιστορίες. Αυτά είναι τα περιεχόμενα της νέας παράστασης του αργεντίνου χορογράφου και χορευτή Γκουστάβο Ρούσο, που θ’ ανέβει στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά έως τις 25 Απριλίου.

Γνωστός στο ελληνικό κοινό από τις επιτυχημένες του παραστάσεις στην Τεχνόπολη και το Θέατρο Μπάντμιντον, ο γεννημένος στο Μπουένος Άιρες καλλιτέχνες, επιστρέφει στην Ελλάδα για να παρουσιάσει τις καλύτερες χορογραφίες του από τα σόου του “Tango Seduccion” και “Tango Revolucion”.

“Μετά την επιτυχία που είχε στο παρελθόν στην Αθήνα το σόου “Τango Seduccion” όπως επίσης και το “Tango in Red Major” την τελευταία φορά που είμασταν εδώ, οι παραγωγοί μου ζήτησαν ένα σόου που θα ένωνε τις πιο δυνατές χορογραφίες των δύο θεαμάτων. Με αυτή την ιδέα κάναμε το “Tango Revolution” για να κάνουμε ένα μοναδικό τουρ ειδικά για την Ελλάδα” δηλώνει στα “Νέα” ο Ρούσο.

Προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα υπερθέαμα επί σκηνής, συγκέντρωσε σε μια παράσταση τα καλύτερά νούμερά του, επιδεικνύοντας την υψηλή τεχνική του βήμα βήμα. “Το 33% των χορογραφιών είναι από το “Tango Seduccion, το άλλο 33% από το “Tango in Red Major” κι άλλο ένα 33% που θα το δουν μόνο οι θεατές για πρώτη φορά σ’ αυτό το σόου”, τονίζει ο αργεντίνος βιρτουόζος του τάνγκο.

Αν και ο ίδιος είναι κάθε φορά το επίκεντρο των χορευτικών δρωμένων που παρουσιάζει, τον συνοδεύουν στις διάφορες χορογραφίες πιστοί του συνεργάτες, εξίσου αποτελεσματικοί χορευτές. “ Πάνε 12 χρόνια που χορεύω με τη Σαμάνθα, αυτή είναι η ντάμα μου αλλά ανάλογα με το θέαμα που ετοιμάζουμε, κάποιες φορές σε μια χορογραφία μπορεί να φτάσω να χορεύω παρέα με έναν ή δύο ακόμα χορευτές, αναλόγως και με τα πρόσωπα που είναι επί σκηνής την ίδια σκηνή”, αναφέρει.

Χτίζοντας κάθε φορά τις χορογραφίες του, αντλεί υλικό από την παράδοση, το οποίο δένει, όμως, αρμονικά με νέες ιδέες και θέματα, συνδυάζοντας τεχνικές από διαφορετικά είδη χορού – παραδοσιακό τάνγκο, μοντέρνο χορό και κλασικό μπαλέτο. “Στην πραγματικότητα όταν χορεύω, χρησιμοποιώ μία τεχνική, τη δική μου. Είναι δυνατόν στον χορό μου να συμπεριλαμβάνονται στοιχεία ή τεχνικές από άλλα είδη ώστε να γίνουν πιο ευρείες οι κινήσεις. Πάντα όμως διατηρώ το δικό μου στυλ και σέβομαι την ουσία του τάνγκο”, υπογραμμίζει ο ίδιος.

Οι υπολογισμένες κινήσεις του και τα σταθερά βήματά του την ώρα του χορού, μαρτυρούν στην σημαντική κατάρτισή του πάνω στην τέχνη του αλλά και την εξαιρετική τεχνική του. Όχι πάντως όλα αυτά, εις βάρος της ίδιας της ουσίας του τάνγκο. “Πολλοί σημερινοί χορευτές, είναι πολύ καλοί τεχνικά αλλά ξεχνούν κομμάτια της ουσίας που είναι η αίσθηση του τι κάνεις. Στην δική μου ομάδα, αν κάποιος ξεχάσει αυτό το συναίσθημα, αυτή τη φωτιά, είμαστε η Σαμάνθα κι εγώ εκεί για να την ξαναζωντανέψουμε ή ακόμα και να του την μεταδώσουμε αν είναι απαραίτητο” υποστηρίζει ο αργεντίνος.

Αν και στις παραστάσεις του δεν συνηθίζει να μιλάει με το σώμα του για την ιστορία του τάνγκο, στην πραγματικότητα μέτα από τις χορογραφίες του περνούν στοιχεία στο κοινό για την καταγωγή του. Που δεν είναι άλλη από τους δρόμους της Αργεντινής και τα ερωτικά πάθη των κατοίκων της. “Το τάνγκο έχει να κάνει πολύ με τον έρωτα και το πάθος, όχι μόνο προς τον άνδρα ή τη γυναίκα αλλά επίσης προς την ίδια τη ζωή μιας και περιγράφει όλων των τύπων τα βαθιά συναισθήματα” καταλήγει ο Ρούσο.

Info

Tango Seduccion” και “Tango Revolucion”

Έως τις 25 Απριλίου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου 32, Πειραιάς, τηλ. 210 4143 310

Εισιτήρια 15-30 ευρώ

Πώληση στα ταμεία του θεάτρου, Καταστήματα: Public, Παπασωτηρίου, Seven Spots,IANOS, Media Markt, στις σελίδες www.viva.gr , www.artinfo.gr και στα τηλέφωνα 211 800 26 84 και 11876)