Παραδόθηκε το Σάββατο προς χρήση από το επιβατικό κοινό ο νέος σταθμός «Αγία Μαρίνα» στο Χαϊδάρι, ο οποίος αποτελεί επέκταση της γραμμής 3 από τον σταθμό Αιγάλεω.

Η διαδρομή μέχρι το Σύνταγμα θα καλύπτεται σε εννέα λεπτά, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα απευθείας μετάβασης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε 40 λεπτά.

Ο σταθμός βρίσκεται επί της Ιεράς Οδού, ενώ η μια έξοδός του θα οδηγεί εντός των ορίων του Δήμου Αιγάλεω, στο ύψος του δημαρχείου της πόλης.

Ο σταθμός της Αγίας Μαρίνας, που θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 30.000 επιβάτες, επρόκειτο να δοθεί στην κυκλοφορία τον περασμένο Σεπτέμβριο, όμως τα προβλήματα στο σύστημα της σηματοδότησης ανέτρεψαν τον αρχικό προγραμματισμό. Η αποπεράτωση του σταθμού καθυστέρησε κάποιους μήνες, κυρίως λόγω της Siemens.

Για τις ανάγκες του σταθμού «Αγία Μαρίνα» κατασκευάστηκε χώρος μετεπιβίβασης ο οποίος διαθέτει χωρητικότητα για στάθμευση 382 ΙΧ οχημάτων. Ωστόσο, σε αυτή τη φάση δεν θα λειτουργήσει το πάρκινγκ επειδή δεν έχει γίνει ακόμη ο διαγωνισμός για την ανάθεση της λειτουργίας του από ιδιώτη.

Η λειτουργία του πάρκινγκ αναμένεται τους πρώτους μήνες του 2014. Το ίδιο θα γίνει και με το υπόγειο πάρκινγκ των 500 θέσεων στον Κεραμεικό, που και αυτό δεν λειτουργεί ακόμη και αναμένεται να γίνει διαγωνισμός.

Αλλάζουν τα δρομολόγια των λεωφορείων

Η λειτουργία του σταθμού οδηγεί σε σημαντικές τροποποιήσεις στη διαδρομή των λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούν την περιοχή.

Ειδικότερα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του σταθμού με το υπάρχον δίκτυο λεωφορείων θα εφαρμοστούν οι ακόλουθες τροποποιήσεις:

Η γραμμή Χ63 μετονομάζεται σε Χ63 ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ)- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (EXPRESS) και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Μάνδρα- Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.

Η γραμμή 866 μετονομάζεται σε 866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Ασπρόπυργος- Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.

Η γραμμή Β16 μετονομάζεται σε 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Ελευσίνα- Παλατάκι παραμένει ως έχει, ενώ στη συνέχεια, η σύνδεση με τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» πραγματοποιείται μέσω της οδού Καραϊσκάκη και της Ιεράς Οδού.

Η γραμμή 837 μετονομάζεται σε 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή τής γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Ανω Αγ. Βαρβάρα πραγματοποιείται μέσω των οδών Αγ. Μαρίνας, Αγ. Βαρβάρας, Βύρωνος, 28ης Οκτωβρίου, Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια κανονικά.

Η γραμμή 811 μετονομάζεται σε 811 ΧΑΪΔΑΡΙ- ΣΤ. ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή τής γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Χαϊδάρι, πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών, αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Τροποποιείται η διαδρομή της γραμμής 803 ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΔΑΣΟΣ, στην κατεύθυνση προς «Δάσος» και θα πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών, αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Επεκτείνεται η διαδρομή της γραμμής 830 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ και θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Ελ. Βενιζέλου, Ιεράς, Αγ. Μαρίνας, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Για οποιαδήποτε πληροφορία, οι επιβάτες μπορούν να απευθύνονται στον ιστότοπο του ΟΑΣΑ www.oasa.gr καθώς και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.