Παγίδα έξτρα φόρων για τα μεσαία εισοδήματα

Πώς ροκανίζει το αφορολόγητο όριο των 12.000 ευρώ η σύνδεσή του με αποδείξεις αξίας ίσης με το 30% του εισοδήματος

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Έλενα Λάσκαρη   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/02/2010 07:00 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 11/02/2010 16:47 |
 Παγίδα έξτρα φόρων για τα μεσαία εισοδήματα
Παγίδες έξτρα φόρων, κυρίως για τα μεσαία εισοδήματα, κρύβει η σύνδεση του αφορολόγητου ορίου των 12.000 ευρώ με αποδείξεις αξίας ίσης με το...
Γίνετε Συνδρομητής
Πειραιωτης Μαουνιερης
12/02/2010 22:20
Κορινθιε,ακομα δεν ειδες τιποτα. Ερχεται Ευρωπαικος...δακτυλος,για το σχετικο DRE... Ετοιμασου.(Και οχι μονον εσυ βεβαια,αλλα ολοι μας). Δυστυχως.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
12/02/2010 18:38
@ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
Σε κυρίεψε ο διάολος καλό μου παιδί. Δυστυχώς δέν προλάβαμε. Κάνε κάνα ευχέλαιο μωρέ μπάς καί διώξεις τα διαόλια. Τί άλλο να κάνουμε εμείς από μακρυά. Μέχρι καί από γυναίκες, τις διαβολικές διαλέγεις!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΣ
12/02/2010 17:44
Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί?
το ρεφενεδακι μεταξυ σας το κανατε , βγαλτε τα ματια σας
και οι 300 χαραμοφαιδες τις ΨΩΡΟΓΙΟΡΓΕΝΑΣ
Θανάσης
12/02/2010 17:38
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ 12/2/2010

Η συμβολλή μου θα είναι με το να ζητάω αποδείξεις, και να είμαι νομότυπος στις υποχρεώσεις μου.
Μέχρι εκεί όμως.
Δεν θα με υποχρεώνει κάνεις να ξοδέυω εκεί που δεν θέλω.
Είναι φασιστικό.
Είναι έμμεσος εκβιασμός.
Το όλο νομοσχέδιο είναι φτιαγμένο εκ του πονηρού, γιατί αν δεν αντιλαμβάνοντε πόσο ζορίζουν τα νοικοκυριά και την μεσαία τάξη είναι άχρηστοι και βλάκες και αποδυκνείοντε κατώτεροι των περιστάσεων.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΣ
12/02/2010 17:35
Αγαπητε μου 666 δεν καταλαβες οτι τα πασοκια
αρχισαν ομαδικος το << ΤΕΣΤ ΠΑΠ >>,αν και με καποια
αργοπορια
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΣ
12/02/2010 17:28
@Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ 11/2/2010 14:34,καλώς ήλθες στην παρέα μας. Ο μεγάλος μας Δάσκαλος Φιλιππινέζος θα σου δείξει τον σωστό δρόμο.Εμείς, ο Κορίνθιος και εγώ θα είμαστε δίπλα σου μεχρι να ενηλικιωθείς.Δυστυχώς ο Κορίνθιος θα επιστρέψει από την Κυριακή και αυτήν την στιγμή κάνει μεγάλες προσπάθειες να περισώσει από την λαίλαπα του παθοκ τα υπάρχοντά του!Να είσαι πάντα καλά. 666 11/2/2010 17:14
666 ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ
ΣΤΕΛΝΩ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,
ΟΠΟΣ ΒΛΕΠΟ ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΕΑ
ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΠΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
12/02/2010 15:53
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΣΙΟΙΓΡΑΦΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΡΙΚΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ... ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΠΡΟΒΑΛΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΕΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ Η ΚΗΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ... ΡΕ ΜΠΑΜΠΕΣΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ...
PROF GEORGIOS
12/02/2010 15:41
POLU GELIO ME SAS TOUS KRUFOARISTEROUS KAI NEOUS TROMOKRATES. AAARE MPAGASIDES, KUTATE POU NA KRUFTITE KAI POS NA FERETE THN XORA STO ALALOUM GIA NA SOTHITE.

O PAPANDREOU EDREOSE THN DHMOKRATIA, ALA AFTO DEN SAS ARESE KAI ETSH BALATE TON MITSO- NA FERH TOUS ALBANOUS KAI META THS POUTANES APO ROSIA GIA NA DIALUSETE TO KRATOS. KAI TO DIALUSATE.
(EKEI FTENE TA KOTHONIA AGROTES POU DIALUSANE THN OIKOGENIA TOUS KAI TA KERDOI TOUS GIA THS ROSIDES)

O SUMITHS EFERE TOUS OLYMPIAKOUS ALA H ASTHENIA SAS EGINE PIO MEGALH, DEN THELATE NA PETIXH O SUMITHS KAI ETSH TON RIKSATE ME THS AROSTIMENES SAS DIKEOLOGIES, TO XRIMATHSTHRIO POU KANENAS SAS DEN HKSERE TH HNAI, KAI XASATE TA KLEMENA SAS.
KALA NA PATHETE KURIOS TA KOUMOUNIA.

META FERATE TON DIOSMO GIATH HXATE KAIRO NA FATE KAI KANATE BOUTIA APO POLOI PSULA NA TA ARPAKSETE GIATH HXATE NA FATE 19 XRONIA.
NAI,, TO PASOK EIXE KLEFTRONIA! ALA ESEIS EIXATE KAI EXETE ARXILUSTES..

AFOU TA KATAFERATE NA PISETE TOUS ATHOOUS NA PSUFISOUN TOUS ANHKANOUS KAI TOUS ARXILUSTES TORA THELETE NA SOTHITE ME THN ARPAGI TOU EONA.

TORA HNAI ARGA, O ELLINAS KATALABE TON ROLO THS PAPARIGAS KAI TON NEON DHMOKRATON, AFTA TA SUNETERAKIA MAS TA EPERNAN XONTRA OI MASOXES,
EFTIXOS POU KAI O KARATSAFERHS SAS KATALABE KAI TO ETHESE STHN BOULH PROXTES.

BLEPETE DEN EXEI SXESH POSO MEGALO H MIKRO HNAI ENA KOMA, AFTO POU EXEI SXESI OMOS HNAI NA MIN AFINHS NA SE TUFLONOUN OI NEKROI.

KAI GIA MENA OLOI ESUS POU KATIGORITE MIA KUBERNISH POU THELEI PRAGMATI NA NUKOKUREPSH THN PARAGA (ETSH THN KATANTISATE) SAS AKSIZH H NEKROAKOLOUTHIA, BGITE MONOI SAS STOUS DROMOUS "DEAD ONES"."DEAD BEATS"
ZHTO H ELLADA!!!
ZHTO O ELLHNAS LOGIKOS PATRIOTHS.
ΟΧΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΣΟ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
12/02/2010 14:29
Συνειδητά ... ΔΕΝ συμμετέχω σε καμμία <<κοινή προσπάθεια>> (<<Βάλετε όλοι ένα χεράκι>> και ... κουραφέξαλα) αν δεν τιμωρηθούν όσοι έκλεψαν τα τελευταία 20 χρόνια!Καλώ και τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο. Το κράτος αν δεν δικάσει και δεν βάλει φυλακή τους κλέφτες ΔΕΝ γίνεται πιστευτό!!! Είναι τόσο απλό.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
12/02/2010 13:31
@gk
Δεν ζητούμε φίλε μου από κανένα να γίνει έντιμος αν δέν είναι. Η εντιμότητα είναι στο DNA του καθενός, ή τήν έχεις ή δέν τήν έχεις. Αυστηρούς ελέγχους καί ποινές για τους φοροφυγάδες επιζητούμε, ώστε να μήν πληρώνουν μόνο οι έντιμοι καί αυτοί που δέν μπορούν να κρύψουν τα εισοδήματά τους. Οι αποδείξεις, είναι ένας τρόπος να συμμετάσχουμε όλοι μας στό κυνήγι της φοροδιαφυγής. Αφού τελικά, τα κλεμμένα των φοροφυγάδων θα κληθούμε να τα καλύψουμε εμείς, δέν πρέπει να συμμετάσχουμε ώστε να πληρώσουν; Αν το αντίτιμο πάταξης της φοροδιαφυγής είναι να μή μας κόψουν το δώρο Χριστουγέννων, δέν αξίζει τον κόπο; Θάθελες να εξακολουθήσουν αυτοί να πλουτίζουν εις βάρος μας;
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
12/02/2010 13:23
@Θανάσης
Δεν σας επικρίνω! Κάπως όμως πρέπει να συμβάλλεται στήν οικονομική εξυγίανση καί εσείς! Για να κατοχυρώσετε εξ''άλλου καί τήν αξία των μασουριών σας. Για να περιορίσετε την ανασφάλεια που νοιώθετε καί τήν καταλαβαίνω απόλυτα!
st
12/02/2010 11:50
ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ;
ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ Η΄ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΧΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ: Ε.Σ.Π.Α. ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΑΓΩΜΕΝΑ, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΜΗΔΕΝ. ΜΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΥΦΕΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ( ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ) ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ. ΓΙΑ ΑΠΟΤΑΜΕΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ...
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ. ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΥΡΩ...
ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΡΜΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΜΕΣΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
12/02/2010 11:44
Σήμερα την έκανα πάλι κοπάνα από το σχολείο. Τι έχουμε εδώ; Που έχουμε μείνει;

@ 666 11/2/2010 19:42

666 το παίζεις καλά το παιγνίδι. Συνέχισε. Είμαι οπαδός στην ομάδα και fan μαζί σου. Να πεις στον κύριο Φιλιππινέζο να μη χάνει τον ύπνο του, γιατί όταν κοιμόμαστε βρίσκουμε ηδονή στη διαστροφή των ονείρων.

@ Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ 11/2/2010 19:12 @ nionios 11/2/2010 23:20

Είστε κι εσείς καλά παιδιά, αλλά μαζί σας δεν παίζω μπάλα. Ο λόγος είναι πως δεν τα βρίσκουμε στο στήσιμο του παιγνιδιού. Σας ευχαριστώ για την προσοχή που μου δείξατε.

Εύχομαι σε όλους καλό Σαββατοκύριακο. Να ξέρετε πως οι ωραιότερες γυναίκες κυκλοφορούν τις βροχερές μέρες με μπότες ψηλοτάκουνες και μαύρα δερμάτινα.


Αποφέυγετε......
12/02/2010 11:35
Κύριε Μπογδήήήήή

Αποφεύγετε να σχολιάσετε τα αντιλαικά μέτρα του νέου συστήματος φορολογίας.Πήτε κάτι, και μήν ανησυχήτε δεν θα σας μαρτυρήσουμε στον αρχηγό σας.....
ΒΛΑΧΟΣ
12/02/2010 11:14
Βρε Μανωλίδη άφησε τις ακρίδες ήσυχες μωρε οι υπάλληλοι τις βουλής είναι το πρωτεύον πρόβλημα ? είσαι τελικά πολύ Αμάθητος Θα σου θυμίσω το Ξένος εγώ κη αμάθητος, δεν ΄ήξερα το ΄δρόμο ,το λέμε εκεί στο Περτούλι στα βουνά έχω την κόρη μου στην Βουλή φτάνει πια ότι ήταν να τις το κόψουν τις το κόψανε Βρες άλλοι.μας ζαλσες.
Θανάσης
12/02/2010 10:13
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ 12/2/2010 09:12
Όσο για σας που ζήτε μίζερα καί χωρίς απολαύσεις, κάνοντας
μασούρια περιμένοντας να πεθάνεται καί βλέποντας την ζωή να περνάει μπροστά σας σαν ταινία, χωρίς την δική σας συμμετοχή, τί να πώ.

Αν και με βρίσκετε αρκέτα συχνά σύμφωνο με αυτά που γράφετε σε αυτό θα διαφωνήσω.
Δεν είναι μιζέρια η αποταμίευση.Και δεν μπορείτε να να ξέρετε για πιο λόγο κάποιος στερήτε τις μικρές καθημερινές
"απολάυσεις".Ο κάθε ένας καθορίζει μόνος του τι θα κάνει με αυτά που κερδίζει από την δουλειά του, και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει γιατί τα κάνει μασούρια όπως λέτε, και τι αγωνίες ή υποχρεώσεις ή ανασφάλειες λόγω μή σταθερής δουλειάς μπορεί να έχει.Το αν εσείς έχετε "δέσει τον γάιδαρο σας" και δεν σας φοβίζει το αύριο, δεν σημαίνει ότι ισχυεί για όλους το ίδιο.
Οπότε ο χαρακτηρισμός σας για μίζερους, φραγκοφονιάδες που τα κάνουν μασούρια περιμένοντας να πεθάνουν, ίσως να είναι για εσάς μια στάση και φιλοσοφία του τρόπου ζώης σας, αλλά δεν είναι σωστό να επικρίνετε με αυτό τον τρόπο όσους δεν τον ασπάζονται και εκφράζουν την αγωνία τους.

Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
12/02/2010 09:29
Nα σοβαρευτούμε καί λίγο εδώ στο φόρουμ. Δεξιοί, αριστεροί, Πασόκοι καί Τσιριμώκοι, διατρέχουμε όλοι τόν ίδιο κίνδυνο. Να κληθούμε να πληρώσουμε εμείς την τυχόν αποτυχία των ληφθέντων μέτρων. Κινδυνεύουν τα δώρα μας. Αν δέν στριμώξουμε όλοι τους φοροφυγάδες να πληρώσουν καί μας ξεφύγουν, εμείς θα πληρώσουμε τον λσμό. Ο κίνδυνος είναι ο ίδιος για όλους μας. Ας μας ενώσει σε μια κοινή προσπάθεια. Βάλετε όλοι ένα χεράκι, ζητάτε αποδείξεις, πιέσετε για ελέγχους, είναι ανάγκη αυτοί ο κόπροι επιτέλους να πληρώσουν. Γιατί, αν δέν πληρώσουν καί πάλι αυτοί, τότε θα πληρώσουμε όλοι, Δεξιοί, Κεντρώοι, αριστεροί καί φασίστες!

Καί με την ευκαιρία, ας φωνάξουμε όλοι μαζί:
Κύριε Πετσάλνικε, οι περικοπές που αναγγείλατε για τις ακρίδες της Βουλής, δέν μας ικανοποιούν. Δεν κατευνάζουν τήν οργή μας. Δεν ανεχόμαστε πλέον προνόμια! ΚΟΨΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ όλα τα προνόμια των πολύχρωμων ακρίδων της Βουλής καί περιορίστε τήν δύναμή τους τουλάχιστον κατά 50%. Δέν αντέχουμε πλέον, ούτε να τούς πληρώνουμε ΤΟΣΟ πολύ, ούτε να πληρώνουμε ΤΟΣΟΥΣ πολλούς!
Οι πολιτικές ανατροπές και οι εκβιασμοί τους δεν έχουν όρια
12/02/2010 09:18
Η διαμόρφωση της νέας φορολογικής κλίμακας έχει την τεχνογνωσία και τις συνταγές του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Η νέας κοπής κλίμακα σε συνδυασμό και με τις άλλες ρυθμίσεις έχει πλέον πολύ σχετική έννοια αφού συναρτά το αφορολόγητο όριο με την αξία των αποδείξεων λιανικής που θα καταφέρει να συγκεντρώσει το κάθε νοικοκυριό. Στην καλύτερη περίπτωση το αφορολόγητο όριο παραμένει καθηλωμένο στα 12.000 ευρώ, ακριβώς στο ίδιο σημείο που ήταν και το έτος 2007. Σύμφωνα με τις κυβερνητικές ανακοινώσεις, ο κάθε φορολογούμενος προκειμένου να έχει αφορολόγητο υποχρεώνεται να προσκομίσει αποδείξεις αξίας ίσης με το 30% του εισοδήματος. Για παράδειγμα, λαϊκό νοικοκυριό με 1 παιδί, το σύζυγο να παίρνει 13.000 ευρώ το χρόνο και τη σύζυγο 12.000 ευρώ και συνολικά 25.000 ευρώ που μέχρι σήμερα δεν πλήρωνε κανένα φόρο εισοδήματος, στο εξής θα πρέπει να συγκεντρώσει αποδείξεις 25.000 x 30%, δηλαδή 7.500 ευρώ. Έστω ότι θα καταφέρει να μαζέψει 5.000 ευρώ στα οποία δεν μπορούν να περιλαμβάνονται τα τιμολόγια των πρώην ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ύδρευση, συγκοινωνίες κ.ά.). Για τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ που αξιώνει η κυβέρνηση θα πρέπει να πληρώσει φόρο 10%, δηλαδή 250 ευρώ! Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών στην προσπάθειά τους να θολώσουν τα νερά δήλωναν χτες ότι θα επανεξετάσουν τις ρυθμίσεις.
Ένας ακόμη εμπαιγμός απέναντι στα λαϊκά στρώματα είναι η φορολόγηση των μερισμάτων με βάση τη φορολογική κλίμακα. Για παράδειγμα, είναι γνωστό ότι πάνω από το 50% των μερισμάτων στο σύνολο των εισηγμένων στο χρηματιστήριο και πολύ παραπάνω στις τράπεζες πηγαίνει σε μεγαλομετόχους και άλλους θεσμικούς μεγαλορεντιέρηδες που δηλώνουν έδρα σε κράτη με τα οποία έχουν υπογραφεί συμβάσεις αποφυγής διπλής φορολογίας. Και αυτοί παραμένουν στο απυρόβλητο, όπως και όλοι οι άλλοι που έχουν στη διάθεσή τους ορθάνοιχτες πόρτες και πολλούς νόμιμους τρόπους προκειμένου να μην πληρώσουν ούτε δεκάρα τσακιστή. Άλλωστε σταθερά στο απυρόβλητο παραμένουν και τα έσοδα από τόκους που είναι και η κύρια πηγή πλουτισμού για το τραπεζικό κεφάλαιο, αλλά και για τις άλλες μερίδες της πλουτοκρατίας.
gk
12/02/2010 09:13
To ήθος ορισμένων ΠΑΣΟΚΩΝ φαίνεται από τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούν στο forum για οποιονδήποτε άλλον που δεν ΄΄λατρεύει΄΄ το Γιωργάκη τους: Λαμόγια, κοπρίτες, μπουχέσας κτλ. δείχνουν πως εννοούν ορισμένοι τη δημοκρατία. Όσο για τα νέα μέτρα έχω να πω τα εξής:
1. Αν έβλεπα τους βουλευτές να μην εξαιρούνται θα τα δεχόμουνα.
2. Είναι τόσο μεγάλη η αγωνία του Γιωργάκη να μη χάσει την εξουσία ώστε 5 μήνες τώρα κάνει ΄΄διαβούλευση΄΄ μπας κι έχει πολιτικό κόστος για μια μπαρούφα. Σε μια ημέρα 20 λεπτά επάνω η βενζίνη. Αυτό δεν μπήκε στη διαβούλευση;;
3. Μανωλίδη και λοιποί, αν καπνίζετε και είστε αλκοολικοί πρόβλημά σας΄. Εγώ που δεν είμαι τι φταίω; Δεν πίνω 7Ε καφέδες την ημέρα, ας σοβαρευτούμε.
4. Αν σε 6 μήνες οι εγκέφαλοι μας πούνε ότι απέτυχαν τα μέτρα και μπουν άλλα νέα, τι θα πείτε στον κόσμο που θα μαζεύει τη χαρτούρα;;
5. Η στοχοποίηση κάποιων κλάδων και η αθώωση άλλων είναι απαράδεκτη και εκ του πονηρού. Ο μικροεπαγγελματίας είναι πάντα κλέφτης ενώ ο μισθωτός που κάνει δεύτερη μαύρη δουλειά αθώος;
6. Το θέμα δεν είναι ποιος είναι τίμιος με την εφορία επειδή δεν μπορεί να κάνει αλλιώς αλλά ποιος θα ήταν τίμιος αν μπορούσε να φοροδιαφύγει.Μη βιαστείτε να απαντήσετε ορισμένοι ΄΄τίμιοι΄΄...
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
12/02/2010 09:12
@ΑΦΜ
Με 8.400 οφείλει κάποιος να μαζέψει 840 ευρώ αποδείξεις! Δύσκολο είναι φίλε μου;
Όσο για σας που ζήτε μίζερα καί χωρίς απολαύσεις, κάνοντας
μασούρια περιμένοντας να πεθάνεται καί βλέποντας την ζωή να περνάει μπροστά σας σαν ταινία, χωρίς την δική σας συμμετοχή, τί να πώ. Πληρώνετε 2 με 3 κατοστάρικα φόρο μιζέριας καί καθαρίζετε! Κάπου δέν πρέπει να συμβάλετε καί εσείς στήν οικονομική εξυγίανση, μιά καί δεν συμμετέχετε στήν οικονομική ζωή του τόπου; Καί τί θα τά κάνετε τα μασούρια; Μαζί σας θα τα πάρετε;
Basketball Bballer
12/02/2010 09:10
Δε μου λέτε βρε παιδιά... Οι αποδείξεις του εξωτερικού ισχύουν?? Και οι αποδείξεις από αγορές στο ίντερνετ (amazon etc).. ?? Από το εισόδημά μας δεν εκπίπτουν και αυτές;;;
Κι αν είναι δυνατόν να μην μετράνε τα αεροπορικά ειισιτήρια!! Μ''αυτά και μ''αυτά θα πρέπει να πηγαίνω να αγοράζω καθημερινά τσίχλες και καραμέλες για να συγκεντρώσω το ποσό που ζητάνε...
Πράσινους θέλαμε.....
Πέτρος Κ.
12/02/2010 08:53
@ Δημοσθενησ Μπογδης 11/2/2010 23:08

Αυτή την εύλογη απορία την έχει ο καθένας μας.
Είναι σίγουρο ότι χωρίς την παρουσία τη δική του και των παραφυάδων του, θα υπήρχε πολύ μικρότερη συμμετοχή στο παρόν φόρουμ.
Έχουμε μπει και εμείς στη διαδικασία να απαντάμε σε αρλούμπες.
Πάντως αν έχεις παρατηρήσει τις τελευταίες εβδομάδες δεν του δίνουν έτοιμα κείμενα και αναγκάζεται να ασχολείται με τις δικές μας αναρτήσεις.

Καλημέρα...

χρήστος
12/02/2010 02:09
Απλά μας κοροιδεύουν , αν αυτό είναι σοσιαλισμός εγώ είμαι δεν ξέρω τι είμαι , θα τα πούμε το 2013 , τότε δεν είναι οι εκλογές γιωργάκη ; - 20 % είναι καλά ; καληνύχτα george
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΙΚΑ
12/02/2010 00:22
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΡΝΗΣΕΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ?
ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ
12/02/2010 00:18
Οταν συμπληρώσετε τις αποδείξεις που χρειζόσαστε παρακαλώ να μη σταματήσετε να μαζεύετε και άλλες. ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΥΜΟ .... ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ! Οσο για τα πικρόχολα σχόλια που αποδοκιμάζουν τα νέα φορολογικά μέτρα , μια είναι η απάντηση - ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΡΥΨΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ....
ΖΑΜ
12/02/2010 00:12
Δυστυχώς οι λεπτομερειες του φορολογικου ν/σ το κάνουν προχειρο, αδικο, πολύπλοκο καί μη πρακτικό. Εχει ουσιώδη λαθη. Παιδεύονται 5 μηνες τώρα καί εμφανίζουν τέτοιες ατέλειες? Καλά ποιο''ι αγράματοι έχουν επεξεργαστεί το νομοσχέδιο? Παραλειψεις καί για τους φορολογούμενους κατοικους εξωτερικου, που μετο παληό συστημα δεν έχουν αφορολόγητο.., καί ουτε αποδειξεις μπορουν να φέρουν ... γι αυτούς τί γινεται?. Εμενα, πιό δικαιο καί αποτελεσματικό μου φαίνεται το ακόλουθο== Για παράδειγμα (προχειρα) προτείνω το αφορολόγητο (των π.χ. 12000Ε) να ειναι ανεξαρτητο αποδείξεων. Καί σε ολους τους φορολογούμενους επιστροφή φορου 30% επί του συνολου των αποδείξεων που προσκομίζουν μεχρι ενα ποσο (π.χ. 10000Ε). Οι πρωχοί με εισοδημα κάτω των 6000Ε που δεν φορολογουνται, να τους διδονται χρήματα αν φερνουν αποδειξεις (Πως να σήση κανείς με 500Ε τον μηνα?).
Jimbo Jr
11/02/2010 23:32
TI LABRAKIA YPARXOUN EDW!
"με τον απαράδεκτο καθαρό μισθό 1440€ το μήνα ΣΤΟ ΧΕΡΙ "

ME TO MPARDON AFENTIKO, ALLA POSA PREPEI NA SE PLHRWNEI O FOROLOGOUMENOS GIA NA EINAI PARADEKTOS O KA8AROS SOU MIS8OS? APO TON TROPO GRAFHS KAI MONO, OI DHMOSIO-KHFHNES KANOUN MPAM!

NOMIZEIS OTI A3IZEIS PARAPANW AFENTIKO?
IDOU H RODOS, IDOU KAI TO PHDHMA OPWS LENE KAI KATI ALLOI.
ALLA DEN 3ERW KANENA DHMOSIO POU NA EFYGE POTE GIA IDIWTIKO TOMEA - GIA TO ANAPODO YPARXOUN XILIADES PERIPTWSEIS.

PARAKALA NA MPEIS STO DHMOSIO KAI META ALLA3E TOUS TA FWTA SE APERGIES KAI DIAF8ORA GIA PARAPANW LEFTA - 3EDIANTROPOI!

PARAKALA NA GINEIS SYMBASIOUXOS KAI META EKBIASE GIA MONIMOTHTA - 8ELOUME KAI ALLOUS DHMOSIOUS.
AISXROI!
ΑΦΜ
11/02/2010 23:25
@ Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
Δυστυχώς δεν είμαστε όλοι ούτε αλκοολικοί, ούτε καφεϊνομανείς ούτε νικοτινομανείς. Δεν είμαστε τρελοί να δίνουμε 6100 ευρώ το χρόνο για αυτές τις αηδίες. Προτιμούμε να τα κρατάμε τα λεφτά για τον εαυτό μας. Αντίθετα όταν η γενιά των 700 ευρώ έχει εισόδημα 8400 το χρόνο πώς θα συγκεντρώσει αποδείξεις για αυτά που ζητάει η κυβέρνηση. Οι μόνοι που οφελο΄νται από αυτό το σύστημα είναι οι έχοντες και κατέχοντες που όπως λέει και το άρθρο μόλις καλύπτουν τις αποδείξεις για το αφορολόγητο θα τακτοποιούν τις υποθέσεις τους με τον τρόπο που συνηθίζεται. Τα μικρά και μεσαία στρώματα είναι αυτά που θα πληρώσουν εξολοκλήρου τη νύφη
nionios
11/02/2010 23:20
@ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ 11/2/2010 14:34

Τις εταιρ-ί-ες που έφυγαν στην Βουλγαρία δεν πρόκειται να τις φορολογήσουν...
Δημοσθενησ Μπογδης
11/02/2010 23:08
...<<Ποιος ξέχασε ,πως το φθινόπωρο του 2009 κατηγορούσαν τον Καραμανλή για αμέλεια που δεν έκλεισε τα σύνορα για να προστατέψει τον ελληνικό λαό από την καταστροφική λαίλαπα της γρίπης; >> ....666 19:42 Παιδια μιλαμε οτι ο << δικος μου >> τα εχει φτυσει εντελως με τις ασυναρτησιες του ... Κατοπιν τουτου, σας βαζω ενα ευλογο ερωτημα και θελω και την δικη σας γνωμη .. Μηπως ειναι ο λαγος της εφημεριδας για να βγαινουν πολλα σχολια στην στηλη ; Γιατι απο περοιεχομενο ,ο τυπος δεν περπαταει . Απλως αναμασαει ,...... εξου και η γρυπη του , αυτη των χοιρων ....
B.K
11/02/2010 22:54
ειμαι μισθωτος στον ιδιωτικο τομεα με μισθο 1000 ευρω πως θα καταναλωσω για να μαζεψω αποδειξεις αφου δεν μου μενουν λεφτα μετα τη πλιρωμη ΔΕΚΟ ενικοιου και αλλων παγιων εξοδων μας δουλευουνε και δεν το εχουμε παρει χαμπαρη
Δημοσθενης Μπογδης
11/02/2010 22:49
<< Γιατί δεν εξυμνήτε τις φιλολαικές αποφάσεις του ΠΑΣΟΚ? Κύριε ΜΠΟΓΔΗ.................... Σας παρακαλώ πείτε κάτι από τα σοφά σας λόγια. Που είσαι? 11/2/2010 12:53 >> Λεω : Το που ειναι κανεις ειναι ενα ευλογο ερωτημα ... Το ποιος ειναι ομως καποιος ,ειναι ΒΑΣΙΚΟ . και σεις δεν το πλησιαζετε καν !
ZAM
11/02/2010 22:10
Το συστημα των αποδείξεων άν καί σωστό στην κατευθυνση, έχει μαθηματικά ΛΑΘΗ που πρεπει να διορθωθουν. Παρτε για παραδειγμα δυο φορολογουμενουςΟ Κωστας με 12000Ε καί ο Γιωργος με 12001Ε. Εστω οτι καί οι δυο μαζευουν απο 3000Ε αποδειξεις ο καθένας (γιατί εχουν την ιδια αγοραστική δυναμη). Ο Κώστας εχει μείωση φορου απο τις αποδειξεις (3000 -12000χ0.1)χ 0.1 = 180Ε. Ο Γιωργος έχει επιβάρυνση απο τίς αποδείξεις (12001χ0.3 - 3000)χ0.1 = 60Ε. Δηλαδή Ο Γιωργος για 1 Ε παραπάνω εισόδημα φορολογειται 180 60 = 240 Ε παραπάνω από το Κώστα, πού ειναι παράλογο καί άδικο, καί φυσικά θα φοροδιαφυγει για να πέση στο μικροτερο κλιμακιο, κατω τν 12000 Ε. Δυστυχ''ως το ΥΠΟΙΚ δείχνει χοντρή ανικανότητα καί δεν έχει ουτε ανθρώπους που να μπορουν να κάνουν στοιχειωδεις μαθηματικές πραξεις. Οι απαλλαγές μεσω αποδειξεων πρεπει να βασιζονται στα κλιμακια ειδοδήματος, καί οχι σε όλο το εισόδημα. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ, ώστε ολοι να νοιωθουν οτι υπάρχει καυθεστώς ορθολογισμενο καί δίκαιο.
mia
11/02/2010 22:06
Pros:
κουκουρουκου 11/2/2010 12:30

"ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ??
ΦΑΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!
TΟ 44% ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ.
ΜΟΚΟ!!
ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΚΟ !!!"

Vre koukounara,
Gia pio 44% milas, des dipla!
59,59 % Δίκαια ( 2681 ψήφοι )
Pos na se parexigiso omos,
Ton zantonat kanis ki xan!
Prepi na ise poli mikros alios varia tha se krino....
//Filakia
pan pan
11/02/2010 21:49
Φίλε Θιγόμενε,

δεν πα΄να φέρεις όσα παραδείγματα θέλεις κ άλλα τόσα λογικά επιχειρήματα...Φωνή βοώντος εν τη ερήμω... Οι νεο-έλληνες θέλουν μόνο δικαιώματα , παροχές κ επιδόματα. Μην τους πεις τίποτα για υποχρεώσεις, υπευθυνότητα, φορολογική -επαγγελματική συνείδηση ... σε μίσησαν .Το μόνο που τους νοιάζει είναι η πάρτη τους κ ας είναι ανίκανοι να δουν πέρα από τη μύτη τους. Θέλουν να τρων χωρίς να πληρώνουν λογαριασμό, να κάνουν ό,τι γουστάρουν χωρίς συνέπειες κ φυσικά το αγαπημένο τους χόμπι είναι η γκρίνια κ η μίρλα. Μιρμιρμιρ δεν έχουμε λεφτά, μιριμιρμιρ η κακή κυβέρνηση κυνηγά τους μικρομεσαίους, μιριμιρμιρ αν δώσουν αποδείξεις τα μαγαζιά θα κλείσουν, μιριμιριμιρ πώς θα αποταμιεύουμε ( άλλο ανέκδοτο κι αυτό: απ΄τη μια οι Έλληνες λένε ότι έιναι χρεωμένοι στις κάρτες κ τα δάνεια ,απ΄την άλλη αποταμιεύουνε...)
Γενικά δε βγάζεις άκρη.
ΑΝΔΡΙΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
11/02/2010 20:59
ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΚΑΙ Η ΤΥΧΟΝ ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ.
AIR
11/02/2010 20:28
Ευτυχως που μιλανε και καποιοι λογικα και μπορουμε να συννενοηθουμε.
Κατα την αποψη μου, το προβλημα δεν ειναι αν θα μαζευουμε αποδειξεις, αλλα αν περισσεουν χρηματα ωστε να ξοδευουμε και να τις μαζευουμε.
Ποιος δεν θα ηθελε να ειχε χρηματα να καλυπτε τα ορια αυτα που εχουν θεσει, να ξοδευει, που σημαινει οτι περνα καλα και τελος να αποταμιευει κιολας!!!!
Το ιδανικο δεν ειναι;;;
Αγαπητε " Θιγομενε" μαζι σου ειμαι, στην σκεψη, μονο, γιατι στην πραξη, δυστυχως δεν μου φτανουν ωστε να υλοποιησω το ιδανικο που περιγραφω παραπανω!!!!
Επειδη ειμαι μισθωτος, ιδιωτικος υπαλληλος με ετησιες αποδοχες οι οποιες δεν ξεπερνουν τις 20.000 ευρω.
Εχω παιδι που σπουδαζει στο πανεπιστημιο της Κρητης και δεν ντρεπομαι να πω οτι με βοηθουν οι γονεις μου, για να μπορω να ανταπεξελθω στα παγια εξοδα.
Εχω αναγκαστει να περιορισω οσο μπορω τα προσωπικα μου εξοδα ή καλυτερα τα εχω μηδενισει να πω.
Δεν ξερω τι θα γινει με τα νεα μετρα που πηρε η κυβερνηση, αν για μενα θα ειναι καλα ή οχι.
Ομως θα ήθελα εσυ να σκεφτεις και αυτες τις περιπτωσεις σαν τη δικη μου. Μην κρινεις τα παντα με τα οσα εσυ μπορεις!!!
Αυτο που για εσενα ειναι αυτονοητο, σκεψου , οτι για καποιους ειναι πολυ δυσκολο εως ακατορθωτο.

Φιλικα!!!!
666
11/02/2010 20:02
@Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ 11/2/2010 19:02, ΕΓΩ Σταμάτησα TA COHIBA ΓΙΑΤΊ ΒΆΡΕΣΑ ΠΊΕΣΗ! Σταμάτησα ακόμα τον καφέ και το ποτό και πίνω μόνο νερό, αν και παλαιά δεν έπινα ποτέ νερό γιατί πίστευα, πως είναι μόνο για τα ψάρια.Γλυκά τέρμα. Ο Υδραυλικός είναι τσάμπα διότι τα έχει με την γυναίκα μου και στην βουλή έχω να πάω χρόνια όπως είπα στον μικρό Αλέξη.Που να τα χαλάσω τα λεφτά;Βέβαια ΛΕΦΤΆ ΥΠΆΡΧΟΥΝ
ΘΙΓΟΜΕΝΟΣ
11/02/2010 19:53
@Λίγη απλή αριθμητική 11/2/2010 17:40

- Δεν είπα να φορολογηθούν αποταμιεύσεις προηγουμένων ετών! Σε καμμία περίπτωση! Αυτό που είπα είναι ότι φέτος, το έτος 2010, αν έγω ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ 40000€ (δηλαδή καθαρισμένο από εισφορές και άλλες τυχόν εκπτώσεις όπως ενοίκια, ιατρικά κλπ), και δεν ξοδεύω γιατί δεν θέλω ή δεν έχω ανάγκη να ξοδέψω, και τελικά μείνουν 30000€ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ (τυχαία το ποσό, έτσι για το παράδειγμα), τότε πρέπει να φορολογηθώ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΩ. Μετά αυτά αποταμιεύτηκαν και είναι φορολογημένα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός στο τι εννοούσα.

- Έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα των καρτών. Είναι άλλη κουβέντα το γιατί υπερχρεώνονται, δεν είναι της παρούσης. Προφανώς και δεν έχουν αγοραστική δύναμη, διότι εξοφλούν πανωτόκια και λοιπά, αλλά ευθύνονται σε κάποιο βαθμό (μην το αναλύσουμε τώρα) για αυτό. Οπότε ποιά είναι η λύση, να αποτελέσουν ειδική κατηγορία φορολόγησης;

- Σε ότι αφορά τον τρόπο υπολογισμού του φόρου και του ποσού των αποδείξεων όπως τον αναλύεις, αν και δεν είμαι λογιστής ή φοροτέχνης, και πριν βγει επίσημα σαν νόμος όλο αυτό, νομίζω ότι είσαι λάθος. Κατά την άποψή μου, και πάλι με πάσα επιφύλαξη, το πράγμα πάει ως εξής:

Μισθωτός με ΜΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ π.χ. 2000€. Από αυτές το 20% είναι ασφαλιστικές κρατήσεις (χοντρικά για το παράδειγμα), άρα μένουν ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 1600€. Αυτά όλο το χρόνο θα δώσουν 1600x14=22400€. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ. Ο φόρος που προκύπτει για αυτό ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ 12000€ είναι 2264€ με τη νέα κλίμακα. Με βάση αυτό θα υπολογιστή η παρακράτηση φόρου του μισθωτού, που αντιστοιχεί σε περίπου 162€ ανά μισθό (πάντα με βάση 14 μισθούς).

Στο τέλος του χρόνου θα κάνει τη δήλωση ο μισθωτός. Για χάριν του παραδείγματος αφαιρώ 400€ ως φοροαπαλλαγή από ασφαλιστήρια και ιατρικά. Άρα μένουν 22000€ ΤΕΛΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ. Εδώ θα υπολογιστεί ο τελικός φόρος, ο οποίος με βάση τη νέα κλίμακα ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ 12000€ είναι 2160€.

Μέχρι στιγμής η εφορία ΧΡΩΣΤΑΕΙ στον μισθωτό 104€, διότι έχει προεισπράξει μέσω της παρακράτησης 2264€ ενώ τελικά πρέπει να κρατήσει 2160€.

Πάμε τώρα στο αφορολόγητο. Ποιό είναι το δηλωθέν εισόδημα, αυτό που ΤΕΛΙΚΑ φορολογείται; Είναι 22000€ διότι έχουν ήδη αναγνωριστεί εκπτώσεις και μειώσεις. Εδώ έρχεται και σου λέει "φέρε 30%x22000€=6600€ αποδείξεις κι εγώ θα αναγνωρίσω πλήρως το αφορολόγητο των 12000€ και θα σου επιστρέψω 104€ που σου χρωστάω". Αν εσύ πας 4800€, τότε σου λείπουν 6600-4800=1800€ όπου σου κοπανάει ένα 10% ήτοι 180€, οπότε βρίσκεσαι να χρωστάς και 76€...

Για να συνοψίσω το παράδειγμα, ο μισθωτός των 2000€ ΜΙΚΤΩΝ δηλαδή περίπου 1440€ καθαρών επί 14, ο οποίος πρέπει να προσκομίσει αποδείξεις 6600€ αλλά τελικά προσκόμισε μόλις 4800€ (ή 400€ το μήνα μέσο όρο), πληρώνει 2264€ (που έχουν παρακρατηθεί) συν 76€ (που είναι η τιμωρία μη προσκόμισης αποδείξεων) 2340€ ΤΕΛΙΚΟ ΦΟΡΟ.

Με την παλιά κλίμακα, για το ίδιο εισόδημα, άρα για το ίδιο τελικό φορολογητέο, ο φόρος ήταν 2500€ και ο φορολογούμενος δεν μάζεψε καμμία απόδειξη...

Ελπίζω να μην έκανα λάθος κάπου, ας με διορθώσει όποιος δει κάτι λάθος. Αν π.χ. έχω λάθος στο ποσοστό ασφαλιστικών κρατήσεων 2% ή 3% το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει και πολύ.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι, με τον απαράδεκτο καθαρό μισθό 1440€ το μήνα ΣΤΟ ΧΕΡΙ (με πληρωμένο σχεδόν όλο το φόρο), για 14 μήνες, και με ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ 400€, δαπάνες καθημερινές και αναπόφευκτες, μένουν άλλα 1040€ το μήνα για ενοίκιο ΔΕΚΟ κλπ συν 2x1440=2880€ για άλλα έξοδα, και τελικά ο φόρος είναι μικρότερος από ότι με την παλιά κλίμακα παρά την τιμωρία λόγω αποδείξεων. Αυτά με τις παραδοχές που περιέγραψα παραπάνω. Και όλα αυτά για έναν άνθρωπο που ζει ΜΟΝΟΣ. Δεν περνάει σούπερ, αλλά δεν θίγεται κιόλας!

Τα υπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας...

666
11/02/2010 19:42
To ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΛΕΞΗ Αθήνα, 11 Φεβρουαρίου 2010. Η πόλη ανασαίνει ξανά τον αέρα της οικονομικής ελευθερίας και η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με 2 επείγουσες εκκρεμότητες. Την ανάγκη άμεσης ανάγκης διαφάνειας στην λειτουργία των μηχανισμών της οικονομίας και των πολιτικών αρουραίων για να απαντηθεί και καταπολεμηθεί το πρόβλημα της διαφθοράς. Το δεύτερο, είναι το ζήτημα της εξουσίας.Πρέπει να απαντηθούν και να διαλυθούν όλα τα κακά που συσσώρευσε χρόνια τώρα η οικογένεια Παπανδρέου και τα τσιράκια της.Οι τρεις <μεγάλοι> Παπανδρέου πέρα από το κοινό οικογενειακό συμφέρον δεν είχαν άλλα σημεία επαφής - εκτός από την κοινή προσήλωση στον ωμό ρεαλισμό την ώρα της μοιρασιάς - με τον Ελληνικό λαό που συνεχώς κοροϊδεύουν.Το ή τα ΆΛΛΟΘΙ που είχαν με την δεξιά, ξεθώριασαν!Η καθοριστική για τις τύχες της χώρας σχέση της ελληνικής περίπτωσης και οικονομίας με τους παραπάνω όρους και διακανονισμούς που θα μάθουμε αργότερα, αλλά φανταζόμαστε, δεν είναι άμοιρη με την πολιτική του Τσοβόλα δω στα όλα και την ηλίθια και καταστροφική άρνηση του Γιωργάκη της πολιτικής του ΌΧΙ σε όλα, μας έφεραν αυτά τα αποτελέσματα.. Ποιος ξέχασε ,πως το φθινόπωρο του 2009 κατηγορούσαν τον Καραμανλή για αμέλεια που δεν έκλεισε τα σύνορα για να προστατέψει τον ελληνικό λαό από την καταστροφική λαίλαπα της γρίπης; Σημερα αυτό που έγινε είναι ένα πολιτικό και οικονομικό γεγονός πρώτοι μεγέθους και ταυτόχρονα η απαξίωση της οικογένειας Παπανδρέου! Έδωσε δικαίωμα στους Ευρωπαίους , με τους ήδη μπασμένους Αμερικάνους,να μπουν και αυτοί για τα καλά στην ζωή μας και να πάρουν στα χέρια τους για τα καλά τις τύχες της χώρας μας για διάστημα πολύ μεγαλύτερο απ΄ό,τι νομίζουν.Ο πόνος είναι διπλός διότι προκλήθηκε από ξενόφερτο χέρι. Εκεί μας κατάντησε το ΠΑΣΟΚ. Και αυτό είναι μόνο η ΑΡΧΉ. Ο Φιλιππινέζος έχει χάσει πλέον τον ύπνο του.ΑΙΣΧΟΣ και αναίδεια του Γιωργάκη ο ισχυρισμός, πως δεν ζήτησε βοήθεια. 666, 11.Φεβρουαρίου 2010
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
11/02/2010 19:12
@ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
Μικρός, αλλά θαυματουργός βλέπω! Δικαιούσαι Αλέξη να υποβάλεις αίτημα να μπουν Ταμειακές μηχανές καί στούς οίκους ανοχής. Εξ''άλλου, ο Αλογοσκούφης προσμέτρησε το εισόδημά τους στό ΑΕΠ. Τότε να δείς αποδείξεις που έχουν να μαζέψουν πολλοί εδώ στο φόρουμ που γκρινιάζουν!
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
11/02/2010 19:04
@ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
Κάνε κάνα ευχέλαιο μικρέ! Διαολίστηκες!
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
11/02/2010 19:02
Πολύ μιζέρια βλέπω βρέ παιδιά! Σιγά μήν είναι δύσκολο να μαζευτούν 12.000 ευρώ αποδείξεις. Αρκεί να βάλουν ταμειακή μηχανή όλοι. Καί τα περίπτερα. Έχουμε λοιπόν. 300 ευρώ τσιγάρα τον μήνα Χ 12 ίσος 3.600 ευρώ. Εφτά ευρώ τουλάχιστον καφέδες τήν μέρα επί 365 μέρες, νάτα τα 2,500 ευρώ. Άντε καί 100 ποτάκια τον χρόνο, νάτα άλλα 600 ευρώ. Διακοπές δέν θα πάς, ξενοδοχεία βενζίνες, νάτα άλλα 1.000 ευρώ. 400 ευρώ τον μήνα Σούπερ μάρκετ δέν δίνεις, επί 12, νάτα άλλα 4.800 ευρώ. Ένα 500άρι δέν θέλεις για βενζίνες τον χρόνο εκτός διακοπών. Ρούχα, παπούτσια, σώβρακα, βρακιά, πυτζάμες να μήν θέλεις κάνα χιλιάρικο. Βλέπετε πώς βγαίνουν; Καί δέν υπολογίζω φροντιστήρια, γιατρούς, ταβέρνες, κομμωτήρια κ.λ.π. που ούτως ή άλλως μπαίνουν σε άλλες στήλες καί δίνουν μεγαλύτερη έκπτωση. Εντάξει δέν είναι; Και δέν κάλεσα καί τον Σάκη τον υδραυλικό, ούτε τον Σταύρο τον ηλεκτρολόγο. Φούλ παιδιά, μαζέψτε αποδείξεις. Καί μή χαρίζεστε σε κανένα. Επιτυχία μας θάναι άν ο αποδιδόμενος ΦΠΑ αυξηθεί τουλάχιστον 50%. Όλοι ωφελημένοι θα βγούμε. Καί αν κάποιοι στριμωγμένοι λόγω κραιπάλης προηγουμένων ετών δέν τα καταφέρουν, καλή καρδιά μωρέ. Μέ κάνα δύο κατοστάρικα επί πλέον φόρο, καθαρίζετε! Αμάν πιά αυτή η μιζέρια!
Γ. Κ.
11/02/2010 18:45
Όσοι (κυρίως μισθωτοί με δάνεια) δεν έχουν καταλάβει τι τους περιμένει, ας περιμένουν ένα χρόνο ακόμα για να καταλάβουν, όταν τους έρθει η λυπητερή της εφορίας. Οι υπόλοιποι ας ξεσηκωθούμε μήπως και καταλάβουνε αυτοί οι κύριοι με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα: "λεφτά υπάρχουν", "θα τα βρούμε τα λεφτά" , "την κρίση δεν θα την πληρώσει ο κοσμάκης" και άλλα ηχηρά παρόμοια, ότι δεν είμαστε όλοι "τσουκάτοι", "άκηδες", "βουλγαράκηδες", "βατοπαιδινοί", "ομολογητές" κλπ, κλπ, κλπ...για να μαζέψουμε αποδείξεις από λεφτά που δεν υπάρχουν. Όταν για μία τετραμελή οικογένεια, τα δάνεια είναι 35-40% του εισοδήματος (με τα επιτόκια να ανεβαίνουν), ο μέσος φόρος 15-20% και τα πάγια έξοδα (λογαριασμοί ΔΕΚΟ, βενζίνη, λαϊκή, ασφάλειες αυτ/του, φροντιστήρια και ενοίκια (πέρα από ένα ασήμαντο ποσοστό που μειώνει λίγο το φόρο), που δεν υπολογίζονται στις αποδείξεις είναι 25-30%, άντε να δούμε πως κάποιος θα μαζέψει το 30% του εισοδήματος του σε αποδείξεις για να καλύψει το αφορολόγητο, αφού είναι απλή αριθμητική ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ότι έτσι όπως μείωσαν σε μία νύχτα τους μισθούς στο Δημόσιο αντί να μειώσουν το ίδιο το Δημόσιο, έτσι θα μειώσουν (με τυμπανοκρουσίες για φοροελαφρύνσεις κλπ αισχρά ψέματα) και το αφορολόγητο όριο για τον κάθε κακομοίρη καταχρεωμένο μισθοσυντήρητο. Γιατί αντί απλά το να κάνουν τη δουλειά τους (έλεγχο σε αυτούς που κλέβουν και να πάρουν πίσω τα κλεμμένα της τελευταίας 10ετίας τουλάχιστον, που πρέπει να είναι κοντά στο μισό Δημόσιο Χρέος), δεν τους βολεύει καθόλου…. Τα κομματικά γυαλιά πράσινα, μπλε, κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα κλπ, νομίζω ότι είναι καιρός πλέον να τα βγάλουμε, τουλάχιστον όλοι εμείς που μια ζωή τους πληρώνουμε….
Γ. Κ.
11/02/2010 18:35
Όσοι (κυρίως μισθωτοί με δάνεια) δεν έχουν καταλάβει τι τους περιμένει, ας περιμένουν ένα χρόνο ακόμα για να καταλάβουν, όταν τους έρθει η λυπητερή της εφορίας. Οι υπόλοιποι ας ξεσηκωθούμε μήπως και καταλάβουνε αυτοί οι κύριοι με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα: "λεφτά υπάρχουν", "θα τα βρούμε τα λεφτά" , "την κρίση δεν θα την πληρώσει ο κοσμάκης" και άλλα ηχηρά παρόμοια, ότι δεν είμαστε όλοι "τσουκάτοι", "άκηδες", "βουλγαράκηδες", "βατοπαιδινοί", "ομολογητές" κλπ, κλπ, κλπ...για να μαζέψουμε αποδείξεις από λεφτά που δεν υπάρχουν. Όταν για μία τετραμελή οικογένεια, τα δάνεια είναι 35-40% του εισοδήματος (με τα επιτόκια να ανεβαίνουν), ο μέσος φόρος 15-20% και τα πάγια έξοδα (λογαριασμοί ΔΕΚΟ, βενζίνη, λαϊκή, ασφάλειες αυτ/του, φροντιστήρια και ενοίκια (πέρα από ένα ασήμαντο ποσοστό που μειώνει λίγο το φόρο), που δεν υπολογίζονται στις αποδείξεις είναι 25-30%, άντε να δούμε πως κάποιος θα μαζέψει το 30% του εισοδήματος του σε αποδείξεις για να καλύψει το αφορολόγητο, αφού είναι απλή αριθμητική ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ότι έτσι όπως μείωσαν σε μία νύχτα τους μισθούς στο Δημόσιο αντί να μειώσουν το ίδιο το Δημόσιο, έτσι θα μειώσουν (με τυμπανοκρουσίες για φοροελαφρύνσεις κλπ αισχρά ψέματα) και το αφορολόγητο όριο για τον κάθε κακομοίρη καταχρεωμένο μισθοσυντήρητο. Γιατί αντί απλά το να κάνουν τη δουλειά τους (έλεγχο σε αυτούς που κλέβουν και να πάρουν πίσω τα κλεμμένα της τελευταίας 10ετίας τουλάχιστον, που πρέπει να είναι κοντά στο μισό Δημόσιο Χρέος), δεν τους βολεύει καθόλου…. Τα κομματικά γυαλιά πράσινα, μπλε, κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα κλπ, νομίζω ότι είναι καιρός πλέον να τα βγάλουμε, τουλάχιστον όλοι εμείς που μια ζωή τους πληρώνουμε….
Σ.Π.
11/02/2010 18:32
Εγώ που σπουδάζω δύο παιδιά σε διαφορετικές πόλεις (πληρώνοντας για αυτά δύο ενοίκια 3 ΔΕΗ 3 ΟΤΕ 3 ΙΝΤΕΡΝΕΤ) αφού ούτε τα εισητήρια των Αστικώ και των ΚΤΕΛ δεν μετράνε; Αρχίζω να νοιώθω πλούσιος αφού μου καταργούν το μισό αφορολόγητο.
θα μπορούσε...
11/02/2010 18:09
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ 11/2/2010 17:33

Θα μπορούσε να σας απαντήσει ο κύριος Σαμάρας ότι αυτά τα έκανε η ΝΔ.Αυτός όμως είναι η Νέα ΝΔ.
Κατά το Νέο ΠΑΣΟΚ του κυρίου Παπανδρέου.......
Το παλιό ΠΑΣΟΚ και τα μεγαλουργηματά του ξεχάστηκαν από όλους ! ! ! !
για δεσιμο
11/02/2010 17:41
Καλα τα λες ρε Μανωλιδη εχω ομως μια απορια ,απο το αλλο ματι δεν βλεπεις ?
Λίγη απλή αριθμητική
11/02/2010 17:40
@ΘΙΓΟΜΕΝΟΣ
- Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει με τα εσοδά του. Να τα αποταμιεύσει, να τα ξοδέψει, να βάλει φωτιά και να τα κάψει. Δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει αυτό που θέλουν οι άλλοι. Το αποταμιευμένο κεφάλαιο προηγούμενων ετών, έχει φορολογηθεί, απλά δεν έχει ξοδευτεί. Το να ξαναφορολογήσεις αποταμιευμένο κεφάλαιο είναι παράλογο.

- Οι περισσότερες οικογένειες είναι υπερχρεωμένες σε πιστωτικές κάρτες και καταναλωτικά δάνεια. Δεν είναι ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις αποδείξεις των αγορών με πιστωτικές κάρτες, είναι ότι τα συσωρευμένα χρέη από τις κάρτες, σε συνάρτηση με τα πάγια σταθερά έξοδα, δεν τους αφήνουν αγοραστική δύναμη. Τους τρώνε τα τοκοχρεωλύσια. Ναι είναι πολύ κακός οικονομικός χειρισμός να χρωστάς περισσότερα από όσα μπορείς να ξοφλήσεις (Ελλάδα;), δεν πιστεύω όμως ότι πρέπει να τιμωρηθούν και με έξτρα φορολόγηση.

- Για τους μισθωτούς ισχύει η υποχρεωτική παρακράτηση/προκαταβολή του φόρου με έκπτωση 1.5% (αν δεν κάνω λάθος στο ποσοστό). Δηλαδή ο μισθωτός των 30.000 έχει στη τσέπη του περίπου 25.000-26.000 ευρώ (πρέπει όμως να μαζέψει 9.000 ευρώ σε αποδείξεις). Με τις νέες κλίμακες, αν η παρακράτηση/προκαταβολή φόρου ισχύσει και για τις πρώτες 12.000 (εφόσον το αφορολόγητο ισχύει μόνο με αποδείξεις που θα υποβληθούν με τη δήλωση του φορολογούμενου), τότε ο μισθωτός των 30.000 ευρώ θα έχει στη τσέπη 24.000 ευρώ. Βγάλε ενοίκιο/στεγαστικό, ΔΕΚΟ, ασφάλειες, δάνεια, ιατρικά έξοδα, φροντιστήρια παιδιών και δες τι του μένει να ξοδέψει (χωρίς να χρεωθεί ή να χρησιμοποιήσει τις οικονομίες του). Ναι συμφωνώ ότι κάποια από τα παραπάνω έξοδα μειώνουν το φορολογητέο εισόδημα αλλά τα επιστρεφόμενα η εφορία τα στέλνει τον επόμενο χρόνο.
Οι αλλαγές έγιναν για να αυξηθούν άμεσα οι χρηματικές εισροές στις εφορίες (από τους μισθωτούς), και όχι για να πάρω εγώ ή εσύ απόδειξη από τον Μήτσο τον υδραυλικό (αλήθεια πόσες φορές το χρόνο φωνάζουμε το υδραυλικό;).

Πρέπει να γίνουν αλλαγές και πρέπει να φορολογηθούν όλοι. Ναι, πρέπει όλοι να ζητάμε τις αποδείξεις για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες. Είναι άδικο όλα τα βάρη να τα πληρώνουν πάντα τόσο λίγοι. Το συγκεκριμένο μέτρο όμως δεν έχει αυτό σαν στόχο.


για δεσιμο
11/02/2010 17:38
Αν ενα ζευγαρι δημ.υπαλλ. με 30 και 30 αντιστοιχα παρουσιασει απο 9 χιλ. αποδειξεις και δαπανες που δεν μπορει να κρυψει (δανεια,κλπ) πανω απο το εισοδημα του θα τους ελεγξει κανεις για το που τα βρηκαν ???? Πολυ μονοπλευρο και μιζερο το δημοσιευμα,αρχισαν νομιζω τα νιαουρισματα,,,,για να δουμε.
666
11/02/2010 17:14
@Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ 11/2/2010 14:34,καλώς ήλθες στην παρέα μας. Ο μεγάλος μας Δάσκαλος Φιλιππινέζος θα σου δείξει τον σωστό δρόμο.Εμείς, ο Κορίνθιος και εγώ θα είμαστε δίπλα σου μεχρι να ενηλικιωθείς.Δυστυχώς ο Κορίνθιος θα επιστρέψει από την Κυριακή και αυτήν την στιγμή κάνει μεγάλες προσπάθειες να περισώσει από την λαίλαπα του παθοκ τα υπάρχοντά του!Να είσαι πάντα καλά.
ΚΑΡΑΜΑΛΑΠΑΣ
11/02/2010 17:04
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΡΑΜΑΛΑΠΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΜΕ. ΠΡΩΤΑ ΝΔ ΤΩΡΑ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΦΟΡΟ.
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΓΛΥΤΩΝΑΝ ΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΑΝ.
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΕΣΑΣ ΑΞΙΟΤΙΟΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΕΤΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΣΕΓΓΟΝΑ ΣΑΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΛΑΠΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑ ΜΙΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΜΕ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Νικος
11/02/2010 16:53
Μια ερωτηση: Εκανα διακοπες στην Γαλλια και εχω την αποδειξη του ξενοδοχειου που ειναι 633 Ευρω. Τι γινετε μετραει και αυτη στην εφορια για το αφορολογητο????

Αν μπορει να μου απαντησει καποιος παρακαλω
SK
11/02/2010 15:26
Pros Anergos 11/2/2010 13:41
Anerge, adi na thigese pou sou "enoxlume" to PASOK ke tous sosiaLISTES sidrofus sou, pigene na vris kamia dulia palio-tebeloxana, giati se ligo ute epidoma anergias de tha su dini o dikos sou...tha to pernun oi alvanoi ke pakistanoi tis gitonias sou...vre usttttttt.....
george
11/02/2010 14:42
@anergos να σου θυμίσω οτι ο αρχηγός προεκλογικά έλεγε οτι λεφτά υπάρχουν, οτι δεν θα μπούν νέοι φόροι και οτι θα στηρίξει τα μικρομεσαία εισοδήματα. αποδείχθηκε μέγας ψεύτης όπως φαντάζομαι οτι θα συμφωνείς.τώρα οτι ο κωστάκης τα έκανε χάλια τα πράγματα είναι γνωστό σε όλους αλλα αυτό δεν δικαιολογεί τα ψέμματα και την ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης. αλλά σε αυτό πατάει ο γιωργάκης και η παρέα του, σε όλους εσας τους κολλημένους πασόκους που δεν σας χαλάει να σας πη.....ει το κράτος αρκεί αρχηγός να είναι ο γιωργάκης
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
11/02/2010 14:34
@ 666 11/2/2010 13:31

Πόσο έξυπνος είσαι 666! Σε θαυμάζω. Όταν μεγαλώσω θέλω να σου μοιάσω.
Αλήθεια στο λέω, που να σκάσουν οι εχθροί σου.
RHGOPOYLOS S.
11/02/2010 14:14
EINAI EMESA KRYFOS FOROS AYTO ME THS APODHJEIS,

PREPEI TO PSOSTO NA MEIVUEI KATA 15% TOYLAXISTON,
OXI PVS ETSI UE LUYUEI TO PROBLHMA....ALLA LEME TVRA
GIA THN TIMH TVN OPLVN.
SK
11/02/2010 14:11
Mikre Alexi, an pigenis sixna pare ke kamia apodixi apo ta koritsia...pote de xeris..to pasok ine ikano na mas forologi ke to g....i.. opos pai to pragma...perasan to minima oti i iperkatanalosi vlapti..elpizo tulaxisto i m...a pu tis xaraktirizi na mini aforologiti.....
tk
11/02/2010 14:01
@ Θανάσης 11/2/2010 13:02

Εύγε και σε εμάς που τους ψηφίζουμε!!!!!!!!
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΙΚΑ
11/02/2010 13:52
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΣΑΝΤΑΡΕΣ ΤΟΥΣ ?
παροιμιωδώς
11/02/2010 13:50
ΚΟΣΤΑΣ 11/2/2010 13:04


Οι ψεύτες και οι κλέφτες τον πρώτο χρόνο χαίρονται …



nikjager
11/02/2010 13:46
Η ''''κυβέρνηση'''' κήρυξε τον πόλεμο στα μεσαία εισοδήματα. Άλλωστε αυτά ήσαν ο στόχος της και όχι οι έχοντες και κατέχοντες, οι οποίοι είναι και φίλοι τους και συγγενείς τους και χορηγοί τους. Το εισόδημα ενός μεσαίου δε φτάνει ούτε για τις κολώνιες μιας ''''κυρίας'''' Υπουργού.
11/02/2010 13:42
Αλήθεια και ψέματα για τους μισθούς των εκπαιδευτικών


Μας προξενεί κατάπληξη το γεγονός ότι, λίγες ημέρες πριν από τη μεγάλη απεργία στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα της 10ης Φεβρουαρίου 2010, που πραγματοποιείται για να εκφραστεί η αγανάκτηση και η αντίστασή μας στα νεοφιλελεύθερα μέτρα σκληρής και μονόπλευρης λιτότητας που μας επιφυλάσσει το κυβερνητικό πρόγραμμα σταθερότητας, στις εφημερίδες "Έθνος", "Ελευθεροτυπία" και "Νέα" δημοσιεύονται ανακριβή στοιχεία που αφορούν τις αμοιβές των εκπαιδευτικών.



Συγκεκριμένα, ενώ η κυβέρνηση εξαγγέλλοντας την περικοπή των επιδομάτων στο δημόσιο ουσιαστικά επιχειρεί με την οικονομική της πολιτική να φορτώσει και πάλι τα βάρη της κρίσης στους εργαζομένους, προσπαθώντας παράλληλα να πείσει και την κοινωνία για δήθεν υψηλόμισθους εργαζόμενους στο δημόσιο, στην προσπάθεια αυτή ηθελημένα ή αθέλητα συμμετέχει και μέρος των ΜΜΕ.



Για παράδειγμα, στις παραπάνω εφημερίδες παρουσιάστηκαν πίνακες μισθοδοσίας ή επιδόματα που λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί, που όμως απέχουν από την πραγματικότητα.



Συγκεκριμένα:



Α) Στην εφημερίδα "Έθνος" στις 4.2.2010 γράφτηκε ότι οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν ως μηνιαίο μισθό 2.436 ευρώ, χωρίς να διευκρινίζεται αν είναι μικτά ή καθαρά και σε πόσα χρόνια υπηρεσίας αντιστοιχεί ο μισθός αυτός.

Επίσης γράφεται ψευδώς ότι οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν το επίδομα (παροχή) των 176 ευρώ, όταν είναι σε όλους γνωστό πως αυτό δεν συμβαίνει και οι εκπαιδευτικοί έχουν προσφύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας την καταβολή του επιδόματος.

Το κίνητρο απόδοσης αναφέρεται, επίσης ψευδώς, ότι είναι 160 ευρώ, ενώ είναι 100 ευρώ και χορηγείται ως γενικό επίδομα σε όλους τους δημόσιους υπάλληλους (κατηγορίας Π.Ε.).

Αναφέρεται δε, τέλος, και ένα ποσό υπερωριών 200 ευρώ, που δεν λαμβάνει κανείς εκπαιδευτικός.

Παρουσιάζεται έτσι ένας πλασματικός μισθός υψηλόμισθου εκπαιδευτικού.



Β) Στην εφημερίδα “Τα Νέα” στις 6.2.2010 αναφέρεται ψευδώς ότι το επίδομα των εκπαιδευτικών είναι 410 - 820 ευρώ (!) ενώ η πραγματικότητα είναι πως τα δυο επιδόματα των εκπαιδευτικών είναι: το εξωδιδακτικής απασχόλησης 355,91 ευρώ και το διδακτικής προετοιμασίας 105 ευρώ, δηλαδή σύνολο 460,91 ευρώ.

Ακόμη και αν προσθέσουμε το κίνητρο απόδοσης, που είναι 100 ευρώ και χορηγείται, όμως, ως γενικό επίδομα σε όλους τους δημόσιους υπάλληλους, τότε έχουμε 560,91 ευρώ.

Σε καμία περίπτωση, πάντως, δεν φτάνει το ύψος του δημοσιεύματος της εφημερίδας.



Γ) Στην εφημερίδα “Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία” στις 7.2.2010 (σελ. 16) αναφέρεται, επίσης ψευδώς, πως το επίδομα εξωδιδακτικής προετοιμασίας είναι 355 - 821 ευρώ (!), ενώ, όπως ήδη αναφέρθηκε, είναι 355,91 ευρώ.

Για την πλήρη επιβεβαίωση των όσων γράφουμε επικαλούμαστε στοιχεία που υπάρχουν τόσο στις ιστοσελίδες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ) όσο και της ΟΛΜΕ.

Τέλος, για να συμπεράνει ορθά κανείς αν ο εκπαιδευτικός στην Ελλάδα ανήκει στους υψηλόμισθους ή όχι, εμείς απλώς αναφέρουμε πως οι καθαρές αποδοχές του νεοδιόριστου άγαμου εκπαιδευτικού είναι 1.061,41 ευρώ, ενώ μετά από 35 χρόνια υπηρεσίας φθάνουν στο αστρονομικό ποσό των 1.628,85 ευρώ !!



Ο παρακάτω πίνακας είναι αποκαλυπτικός.

Καθηγητής/-τρια άγαμος/-η ΠΕ 4ετούς φοίτησης








Έτη Υπηρεσίας
Βασικός Μισθός
Διδακτικής Προετοιμασίας
Εξωδιδακτικής Απασχόλησης
Κίνητρο Απόδοσης
Μικτές Αποδοχές
Κρατήσεις
Καθαρές Αποδοχές

0-1
985
105
355,91
100
1.545,91
484,50
1.061,41

20-21
1.385
105
355,91
100
1.945,91
485,09
1.460,82

33
1.666
105
355,91
100
2.226,91
598,06
1.628,85




Όπως είναι αποκαλυπτική και κάθε σύγκριση με τους μισθούς των Ευρωπαίων συναδέλφων μας. Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία του ΟΟΣΑ, ο Έλληνας εκπαιδευτικός λαμβάνει στα 35 χρόνια υπηρεσίας μόλις το 51% του μέσου όρου του μισθού του εκπαιδευτικού στις 12 πρώτες χώρες της ευρωζώνης!!
Anergos
11/02/2010 13:41
Kαλα μαζευτηκε ολη η δεξια στο φορουμ να μας πη οτι φταιει το πασοκ, βλεπω δεν ειστε στα καλα σας πιαστε μια εφημεριδα η δειτε Γερμανικη τηλεοραση να δειτε τα χαλια σας, κοπριτες και λαμογια της δεξιας, και να ξεστραβωθητε, ο μπουχεσας διαλυσε τα παντα και εσεις μιλατε ακομα, δηλαδη αν ηταν αυτος, δεν θα σας εβαζε φορους, για πεστε μας να το καταλαβωμε, τι θελεται να μην πληρωσετε, ε, αυτο δεν κανατε επι ΝΔ και διαλυσατε την οικονομια, τα ξεχασατε για να σας θυμισω οτι δεν μπορεσατε να κανετε εναν προυπολογισμο, σκανδαλα, βατοπαιδια, κουμπαροι, βουλγαρακηδες, Ρουσοπουλοι και ολη η μαφια σας, τι θελεται επιτελους πεστε μας, λιγη ντροπη δεν εχεται, που φερατε την ελλαδα στο χειλος του γκρεμου, και ερχονται ολη οι Ευρωπαιοι να πληρωσουν για τα χρεει της ελλαδος,,μπορειται να μου πητε τι φταινε αυτοι, για τα λαμογια της ΝΔ, που εφτασαν στον πατο την πατριδα μας, και εμεις ακομα φυγοδικουμε ποιος θα πληρωσει, ολοι μας γιατι εμπιστευτηκαμε τον καραμανλη σας τον ανικανο, χαμενο, και επικηνδυνο.
sfs
11/02/2010 13:41
αληθεια οι πωλητες στην λαικη γιατι τιμωρουνται? διοτι με τις παοδειξεις δινεις κινητρο στον πολιτη να αγορασει τα λαχανικα απο το μαρκετ-οπου θα παρει αποδειξη-και οχι απο τον παγκο της λαικης
ΘΙΓΟΜΕΝΟΣ
11/02/2010 13:40
@ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΑΛΛΗΣ 11/2/2010 11:31
Αγαπητέ μου, έχετε βέβαια δίκιο στο ότι, μη ξοδεύοντας εσείς δεν εισπράττουν οι έμποροι κλπ άρα δεν υφίσταται πράξη προς φορολόγηση. Από την άλλη πλευρά όμως το 40000€ με ελάχιστα έξοδα, όπως εσείς ο ίδιος λέτε, αφήνουν ένα σεβαστό ποσό στην άκρη, σίγουρα όχι 1-2-3 χιλιάρικα αλλά αρκετά παραπάνω, επομένως σωρεύεται ένα υπολογίσιμο κεφάλαιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην φορολογηθεί αυτό! Προσωπικά δεν το βλέπω σαν τιμωρία ή εξαναγκασμό να ξοδέψετε, κανείς δεν σας υποχρεώνει να ξοδεύετε εάν δεν το θέλετε, αλλά μην έχετε την απαίτηση να μην φορολογείστε για κεφάλαιο που έχετε! Δηλαδή από ποιό σωρευμένο κεφάλαιο και άνω πρέπει να φορολογείται κανείς; Μάλλον "πάνω από το δικό μας", έτσι;

@Γιώργος Κ 11/2/2010 11:35
Αγαπητέ Γιώργο, αναφέρεις έξοδα σε κάρτες. Και το αναφέρουν και άλλοι/άλλες. Για να καταλάβω κάτι: η αγορά ενός αγαθού ή μίας υπηρεσίας με πιστωτική κάρτα δεν αποτελεί έξοδο; Εκτός εάν εννοείτε τους τόκους που φορτώνονται στις κάρτες με υπαιτιότητα ή από ανάγκη των κατόχων τους (αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση). Πάντως εγώ είτε τα δώσω μετρητά είτε πληρώσω με κάρτα, την ίδια απόδειξη παίρνω.

Και γιατί φίλε Γιώργο είναι αδύνατο να συγκεντρωθούν αποδείξεις 9000€ με εισόδημα 30000€; Μιλάμε για 750€ το μήνα, τα οποία ένα ζευγάρι χωρίς παιδιά ή - ακόμη πιο εύκολα - μία οικογένεια με 1 ή 2 παιδιά τα ξοδεύει! Και αυτά χωρίς ενοίκια, δάνεια και ΔΕΚΟ, έτσι; Μην προσπαθούμε τώρα όλοι να δείξουμε ότι δεν ξοδεύουμε!

Να δώσω μια εικόνα του τι ξοδεύω εγώ με τη γυναίκα μου, χωρίς να έχουμε παιδιά:

- σουπερ μαρκετ, λαϊκή, κρέας, ψάρι 400€/μήνα
- βενζίνη 80€/μήνα (έχουμε ένα μόνο όχημα)
- καθημερινά προσωπικά έξοδα 80€/μήνα (και για τους δύο)
- διάφορα έξοδα 80€/μήνα (και για τους δύο)
- έξοδα διασκέδασης 80€/μήνα (καφεδάκι, delivery, σινεμά)

Μέχρι εδώ μέτρησα περίπου 720€. Δεν έβαλα μέσα άλλα έξοδα όπως π.χ. 5-6 ημέρες διακοπές το χρόνο, ρουχισμό, σέρβις αυτοκινήτου, έξοδα που απορρέουν από κοινωνικές και οικογενειακές υποχρεώσεις (κοινώς: δώρα). Φυσικά δεν αναφέρω πουθενά ενοίκιο, κοινόχρηστα, ΔΕΚΟ, κινητά/σταθερά διότι αυτά δεν μετράνε, το είπαμε.

Πείτε μου, σας παρακαλώ πολύ, που είμαι υπερβολικός στα παραπάνω. Αν μπορώ να μαζέψω 720€x12=8640€ μόνο με την καθημερινότητα, πόσο θα φτάσω με τα υπόλοιπα; Και αν κάνουμε και ένα παιδί, πόσο θα φτάσουν αυτά τα έξοδα;

Αυτό φωνάζω από την αρχή φίλες και φίλοι, και έχω φάει κράξιμο... Τα έξοδα υπάρχουν, πλέον τώρα θα μαζευτούν οι αντίστοιχες αποδείξεις, και μάλιστα και από επαγγελματίες που τώρα δεν δίνουν (λαϊκές, βενζινάδικα, περίπτερα, ταξί) και φορολογούνται "αλλιώς"!

Ένα έχω να πω: στο τέλος όλοι θα βρουν την άκρη με τις αποδείξεις, όλοι θα μαζέψουν το ποσό που πρέπει διότι έτσι κι αλλιώς τα δίνουν τα λεφτά και θα μας γίνει μια καλή συνήθεια που θα την περάσουμε και στα παιδιά μας...
βαλτός
11/02/2010 13:38
@ Δεν σε βλέπω καλά..... 11/2/2010 13:05 (προς Παράγκα)

Εμφανίστηκε στο φόρουμ ο εξάδελφός του ο Καλύβας και θα αποκαλύψει προσεχώς τον ... ιδιωτικό βίο και πολιτεία του.


666
11/02/2010 13:31
@Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ 11/2/2010 13:25, οχι μικρέ μου. Την βουλή δεν την φορολογούν από τότε που πρωτοπήγα.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
11/02/2010 13:25
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΝΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΕ;




Παναγιώτης Μ
11/02/2010 13:23
Η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται ποτέ να ξεβρομίσει, τον έμπορα ναρκωτικών Μανώλη Κεφαλογιάννη τον έχουν ακόμα στην πρώτη γραμμή. Να τον χαίρεστε,
Λίγη απλή αριθμητική
11/02/2010 13:22
Θα ήθελα να διευκρινιστεί πως θα χειριστεί η κυβέρνηση το θέμα της παρακράτησης του φόρου.
Όπως είναι γνωστό οι μισθωτοί προκαταβάλουν το φόρο εισοδήματος. Τώρα που το αφορολόγητο ισχύει μόνο με την κατάθεση αποδείξεων τι θα συμβεί με το φόρο; Το υψηλά εισοδήματα των 860 περίπου ευρώ το μήνα (το πρώην αφορολόγητο των 12.000) θα μειωθούν σε 780 περίπου (προκαταβολή φόρου) και περίμενε την εκκαθάριση να τα πάρεις πίσω (αν μπορέσεις να μαζέψεις τις αποδείξεις); Πόση μείωση εισοδήματος είναι αυτή; Και φυσικά ΟΛΟΙ οι μισθωτοί θα δουν μείωση στα χρήματα που έχουν στις τσέπες τους τουλάχιστον κατά 1.200 ευρώ ετησίως. Τζάμπα δανεισμός στο κράτος. Αυτό πόσο θα πλήξει την κατανάλωση τι στιγμή που θα πρέπει να τονωθεί η αγορά και όχι να παγώσει ακόμα περισσότερο;

Όσο και αν κάποιοι δεν θέλουν να το καταλάβουν αυτό το σύστημα καταργεί το αφορολόγητο και επιβαρύνει κυρίως όσους έχουν χαμηλά ή μεσαία εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες, και όσοι φοροδιαφεύγουν, θα κάνουν αυτό που κάνουν πάντα: θα δηλώσουν ότι είναι απαραίτητο για καλύψουν τα τεκμήρια διαβίωσης. Το τελευταίο δεν το κατηγορώ: το σύστημα τους έδινε και τους δίνει το δικαίωμα να το κάνουν.

Το νούμερα στο παράδειγμα τα βρίσκω αντιπροσωπευτικά. Σε πολλές οικογένειες δεν περισεύει το 30% για τις δαπάνες που αφορούν οι συγκεκριμένες αποδείξεις (που είναι πάνω από 30% για τους μισθωτούς επειδή ισχύει η παρακράτηση φόρου).
ΒΧ
11/02/2010 13:17
Το μέτρο που αποσκοπεί στη συλλογή αποδείξεων και μάλιστα στο ύψος του 30% του εισοδήματος, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα από τη στιγμή που από πρόχειρους υπολογισμούς το οικογενειακό εισόδημα ( 2 μισθωτοί με 2 παιδιά= 45.000€) αναλώνεται σε ποσοστό μικρότερο από 30% σε δαπάνες που εξαιρούνται από τον υπολογισμό.
Συγκεκριμένα δεν φαίνεται να συνυπολογίζονται δαπάνες για δημόσια εκπαίδευση π.χ. δημοτικοί παιδικοί σταθμοί και εισφορές σε δημόσια σχολεία ή για συνδρομή σε δημοτικές αθλητικές δραστηριότητες καθώς και οι δαπάνες για τις οποίες ακόμη δεν είναι υποχρεωτική η έκδοση απόδειξης όπως στις λαϊκές αγορές και εν γένη η προμήθεια απ ευθείας από τον παραγωγό προϊόντων (φρούτα, ψάρια κλπ) βενζίνη, κοινόχρηστα, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα αυτοκινήτου, αλλά κυρίως ο ετήσιος φόρος εισοδήματος δεδομένου ότι το 30% είναι απ΄ ότι φαίνεται επί της αμοιβής προ φόρων. Από πρόχειρους υπολογισμούς στις παραπάνω δαπάνες αναλώνεται περίπου το 40% του οικογενειακού εισοδήματος, ενώ η δαπάνη για ενοίκιο ή δόση δανείου, καθώς και δαπάνες σε οργανισμούς ΔΕΗ, ΟΤΕ, δαπάνες υγείας συμπεριλαμβανομένου και των ασφαλίστρων σε ιδιωτική εταιρία, καθώς και οι ετήσιες μετακινήσεις επίσης 45% κλπ . Το υπόλοιπο 10-15%, ενός οικογενειακού εισοδήματος περίπου 45.000€, το γίνεται προφανώς προσπάθεια να αποταμιευτεί για δύσκολες ώρες, στις οποίες το κράτος δεν αποτελεί, τουλάχιστον μέχρι σήμερα αρωγό και η αποταμίευση αυτή ως γνωστόν ήδη φορολογείται με 10-15% επί των τόκων.
Συμπέρασμα το σύστημα πολύ γρήγορα θα αποδειχθεί ότι θα οδηγήσει σε συλλογή αποδείξεων από σημεία όπου δεν υπάρχει φοροδιαφυγή (π.χ. σουπερμάρκετ) και σε παράλληλη φορολόγηση του ποσού που μέχρι σήμερα είναι αφορολόγητο εξαιτίας αδυναμίας συγκέντρωσης των αποδείξεων. Σκέφτηκε κανείς ότι σε εισόδημα 15.000€, ενός τυπικού συνταξιούχου, το 80% αναλώνεται σε δαπάνες ενοικίου, κοινοχρήστων και ιατρών ή παραϊατρικών υπηρεσιών; Πολύ γρήγορα φοβάμαι ότι η ίδια κυβέρνηση θα το εγκαταλείψει εξαιτίας αδυναμίας ελέγχου του όγκου των παραστατικών ή εν γένει του άσκοπου διαχειριστικού φόρτου με τον οποίο επιβαρύνει τις υπηρεσίες του κράτους. Επομένως ΝΑΙ στις αποδείξεις αλλά ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ στη φοροδιαφυγή. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΩΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ
Nikos
11/02/2010 13:15
egw tha pw ta pragmata me to onoma tous.
Ta katakreourgimata poy ekane o pateras, to oikonomiko teras pou genise o pateras to opoio gia na xortasei thelei poli xrima,
prospathei na to skotwsei o gios.
Den exei katalabei omws giati einai gios tou patera kai den einai gios tou laou oti me auta ta metra de tha kataferei tipota.
Lipamei omws tou eleutherous epaggmelmaties kai tous idiwtikous ipallilous pou einai einai mouggoi.
den exoun tropo antidrasis.
χώστα λίγο να γουστάρω
11/02/2010 13:09
Pavlos Xanthopoulos

Θέλω να ακούσω λίγο κράξιμο για την Ευρωπαική Ενωση και την παγκοσμιοποίηση.Σε παρακαλώ φτιάξε με.Είσαι μεγιστοτεράστιος.
Δεν σε βλέπω καλά.....
11/02/2010 13:05
Παράγκας ο....περι-γραφικός(ανάμεσα σε 1.022.100 Δ/Υ!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Έχεις πέσει σε απόδοση τελευταία.
Έγινε κάτι που σε πείραξε?
sfs
11/02/2010 13:05
Με καθε καλη διαθεση μπορει ο συν-επιστημων κος παπακωνσταντινου να μου βρει μια αληθοφανη εστω συνδεση της αμεσης φορολογησης του εισοδηματος με την καταναλωση (αποδειξεις) για την διατηρηση του αφορολογητου οριου?
σε ποια σχολη τα διδαχθηκε αυτα? δεν γνωριζει οτι ο αμεσος φορος φορολογει το εισοδημα?
πως γινεται να επιβαρυνεται καποιος που ΔΕΝ ξοδευει και να επιβραβευεται καποιος που σπαταλα ασυστολα?
γιατι δεν μετρανε οι αποδειξεις πληρωμης των ΑΕ-εισηγμενων στο ΧΑΑ- ΔΕΗ, ΟΤΕ, COSMOTE, VODOFONE κλπ?
χθες με προχειρο υπολογισμο λογαριασα οτι με συμφερει να μην πληρωνω πουθενα φπα (χωρις αποδειξη) και ας φορολογηθω ανευ αφορολογητου!
απο ποτε φταιει ο πολιτης για την ελλειψη ελεγκτικου φορολογικου μηχανισμου και καλειται να παιξει το ρολο του ελεγκτη μεσω της συλλογης αποδειξεων?
γιατι δεν ενσωματωνουν στο μισθο τα επιδοματα των δημοσιων υπαλληλων (ωστε να παψουν τα παραθυρα και τα εξαιρεσεις) και κατοπιν να γινει μια ποσοστιαια περικοπη αναλογα το μισθο?
γιατι οι φανταροι πληρωνουν μεταφορικα και οι αξιωματικοι εχουν ατελεια?
με ποια λογικη εξαιρουνται του ασφαλιστικου οι στρατιωτικοι οι οποιοι πληρωνονται απο την πρωτη μερα που ειναι στην ευελπιδων ενω ενας γιατρος μεχρι τα 30 τουλαχιστον πληρωνει για σπουδες ωστε να ενταχθει με μισθο 1200 ευρω στο εσυ μετα απο 5-6 χρονια?
πότε θα εισπραχθουν τα 500 εκατομμυρια ευρω που οφειλουν στο ικα 5 τραπεζες και γιατι δεν τους παρακρατηθηκαν απο τα περσινα δις( που υποτιθεται θα εριχναν στην αγορα μεσω δανειων)?
μηπως εχουν χασει τη μπαλλα?
μηπως προβλεπονται αμεσα νεα δεκεμβριανα?
ΚΟΣΤΑΣ
11/02/2010 13:04
ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΨΕΥΤΕΣ
Θανάσης
11/02/2010 13:02
Και για να μην λέμε μόνο τα αρνητικά, θέλω να επισημάνω ότι οι πολιτικοί μας έχουν φοβερή αντίληψη των προβλημάτων. Πάντα, με το που αναλαμβάνει μία νέα κυβέρνηση αντιλαμβάνεται σε χρόνο ντε τε τα προβλήματα της χώρας.Ασφαλιστικό, υγείας παιδείας, φοροδιαφυγής, διαπλοκής, και τα λοιπά.Να μην τους θεωρούμε και βλάκες.το κατέχουν το αντικείμενο.Και από προτάσεις για επίλυση των προβλημάτων, ουουου, να φάνε και οι κότες.
ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ! ! ! ! ! !
Vassilis
11/02/2010 12:59
Συγχαρητηρια στον δημοσιογραφο
Πιο μεγαλη αναλυση μπουρδολογιας δυσκολα βρισκω.
Θελω να καταλαβω γιατι η λογικη 100 με αποδειξη 80 χωρις ισχυει γι''αυτους με εισοδημα >300.000€ και οχι για ολους.
Ποιος βλακας θα προκαταβαλει 20% περισσοτερο για να παρει την αποδειξη τωρα, ετσι ωστε να εχει πιθανο οφελος φορου 10% μετα απο ενα χρονο?

Επισης θα ηθελα να μου βρει καποιον με εισοδημα >300.000€ (ο οποιος πληρωνει φορο 120.000€ που θα ενδιαφερεται για ενα εξτρα εισοδημα 100-200€ απο εμπορια αποδειξεων.

Κοινη Λογικη δυστυχως λειπει και απο τους νομοθετες (οι οποιοι εχουν και πολιτικα κριτηρια και ειναι εν μερει αιτιολογημενοι) αλλα ακομη χειροτερα και απο τους δημοσιογραφους σας.

Το αποσπασμα:
''Πιθανά ψεγάδια μπορεί να κρύβονται και για τα υψηλότερα εισοδήματα, με το Δημόσιο αυτή τη φορά να κινδυνεύει να χάσει φόρους. Κι αυτό γιατί ασχέτως ύψους εισοδήματος, εφόσον αυτό υπερβαίνει τα 40.000 ευρώ, οι απαιτούμενες αποδείξεις για να καλυφθεί το αφορολόγητο είναι 12.000 ευρώ.

Έτσι, ένας φορολογούμενος με ετήσιο εισόδημα 300.000 ευρώ, ο οποίος προφανώς δεν έχει κανένα πρόβλημα να συγκεντρώσει τις αποδείξεις των 12.000 ευρώ και μπορεί άνετα να φτάσει στα 15.000 αποδείξεων κερδίζοντας και μπόνους έκπτωση φόρου 300 ευρώ, δεν έχει κανένα λόγο να ζητήσει επιπλέον αποδείξεις και μπορεί κάλλιστα να επιμείνει στην κλασική λύση της αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών στη λογική, π.χ., 100 ευρώ με απόδειξη- 80 χωρίς. Παράλληλα, σε περιπτώσεις υψηλών εισοδημάτων με άνεση στη συγκέντρωση των απαιτούμενων αποδείξεων, τίποτα δεν εμποδίζει την εμπορία αποδείξεων.''
Α/Α
11/02/2010 12:59
Ξεσηκωθείτε ρεεεεεεεεεε!!!! Φωτιά στο κράτος. Σας κλέβουν τόσα χρόνια κι ακόμα τους κοιτάτε και ψάχνετε "δικαιότερα" συστήματα κλεψιάς. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ
george
11/02/2010 12:56
@που εισαι φίλε μπογδαίοι και μανωλιδαίοι επιλεκτικά γράφουν όπου τους βολεύει, μην ανησυχείς είμαι σίγουρος οτι σε λίγο θα γράψουν για το μεγαλειώδες αυτό μέτρο και θα μας βγάλουν όλους τρελούς.
Egw eimai re!
11/02/2010 12:55
Αχ!το είχε πει ο Αντρέας( ο ΓΑΠ αν ποτέ γίνει προθυπουργός θα μας διαλύσει την χωρα) Δεν θα προλάβουμε ούτε το 2012 να πεθανουμε από τον αρμαγεδόνα!!!Μεχρι τοτε Θα μας έχει διαλυσει ο Γιωργακής την Ελλαδίτσα!!!!
Που είσαι?
11/02/2010 12:53
Γιατί δεν εξυμνήτε τις φιλολαικές αποφάσεις του ΠΑΣΟΚ?
Κύριε ΜΠΟΓΔΗ....................
Σας παρακαλώ πείτε κάτι από τα σοφά σας λόγια.
Στάθης
11/02/2010 12:40
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ

ΠΑ.ΣΟ.ΚΙ ΓΙ.ΛΙ.

ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ: ΧΑΪΜΑΛΙ Ή ΠΑΤΙΡΝΤΙ Ή ΜΠΑΪΛΝΤΙ...
Maxmara
11/02/2010 12:38
ΑΡΓΗΣΑΝ λίγο τα ΝΕΑ αλλά το πιάσανε το κόλπο.
Οι γνωστοί-άγνωστοι θύματα (οι εγκληματίες μισθωτοί παντρεμένοι με επίσης εγκληματίες συζύγους-μισθωτές που εγκληματικώς καταφέρανε να έχουν μια καλή δουλειά δουλεύοντας 10 ώρες την ημέρα) που πληρώνουν τους φόρους ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ άλλους, θα πληρώσουν, ελέω "αποδείξεων" περισσότερο φόρο.
Γιατί, πολύ απλά, 24000 ευρώ σε αποδείξεις δεν μαζεύεις.
ιωαννης
11/02/2010 12:35
Ρε βλακα Μητσε ο Περικλης ηταν ΕΛΛΗΝΑΣ οχι αμερικανοεβραιος ..... ασε τα τρωω καλυτερα μονος μου παρα να γινουνε μισθοι στους πολιτικαντηδες ......αν θελουνε φραγκα να τα παρουνε απο τους διεφθαρμενους με τις τεραστιες περιουσιες...σιγα μη πληρωσω φορο για τα ρεμαλια ... ας ξεκαθαρισουνε το δικο τους βρωμερο τοπιο και μετα να ασχοληθουνε με το λαο...... ας βγαλουνε 100 μετρα ....
ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ??
11/02/2010 12:35
ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ !!!!!

ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΛΕΞΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ !!!!!

ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΝΑΙ !!!!

ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑΙ !!!!!

ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΙΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ !!!!!!
κουκουρουκου
11/02/2010 12:30
ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ??

ΦΑΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!

ΤΟ 44% ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ.

ΜΟΚΟ!!

ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΚΟ !!!
Παράγκας ο περι-γραφικός(ανάμεσα σε 1.022.100 Δ/Υ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
11/02/2010 12:29
Μιλώντας στον Flash, o Θεόδωρος Πάγκαλος άφησε να γίνει κατανοητό σε σχέση με τις σκέψεις του Μαξίμου πως η ελληνική κυβέρνηση δεν θα επιδιώξει την παροχή οικονομικής βοήθειας από τους Ευρωπαίους εταίρους: Πρέπει να πιούμε το ποτήρι μέχρι τέλους, εμείς το γεμίσαμε, εμείς πρέπει να το αδειάσουμε, ήρθε η στιγμή να ανασυγκροτηθούμε............_Προς μασκαρεμένους σε "Ιδιωτικούς" Υπαλλήλους, ένεκα Απόκρεω 2010 μ.Χριστόν......Αυτοί όλοι αι βουλευταί και πολιτικοί που “πλακώνονται” στα τηλεοπτικά πάνελ για το καλό (sic) της χώρας….πως……..επέτρεψαν οι Υπάλληλοι της Βουλής να ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ;;;;;;;;.......εεεε;;;;;……..
Θανάσης
11/02/2010 12:29
mitsos-monaxo 11/2/2010 12:13

Ο Περικλής τα μάζεψε και έχτισε την Ακρόπολη.
Αυτοί μας τα πέρνουν για να φτιάξουν τι?
Σχολεία?ΟΧΙ
Νοσοκομεία?ΟΧΙ
Δρόμους?ΟΧΙ
Έργα?ΟΧΙ
Υποδομές?ΟΧΙ
Ανάπτυξη?ΟΧΙ
Θα φτιάξουν βίλες, θα αγοράσουν σκάφη, θα γεμίσουν τους λογαριασμούς τους.
Και αν στους έλληνες έμεινε από τον Περικλή η Ακρόπολη, στους Νεοέλληνες από αυτά τα συνεχόμενα χαράτσια θα μείνει το τρίτο το μακρύτερο.
pp
11/02/2010 12:27
ΠΡΟΧΕΙΡΟ-ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ (΄Η ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΠΟΝΗΡΟ) -ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!
30% ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ. ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 15-20% ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ Η ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΚΟ -ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΠΑ ΣΤΟΥ ΛΟΓ/ΣΜΟΥΣ)
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!!
mitsos-monaxo
11/02/2010 12:13
ELLHNES STAMATISTE NA DIAMARTIRESTE KAI NA FONAZETE GIA TOUS FOROUS STA EISODHMATA,TO XEXASATE POS EXTISE TIN AKROPOLH O PERIKLIS; TOTES OLOI OI ATHINEOI EDOSAN OTI XRYSO HXAN STIN KATOXYTOUS GIA NA XTYSOUN TON PARTHENONA, ETSI LIPON KAI SHMERA OLOIMAS NA STERITHOUME LIGA EURO GIA NA SOSOUME TIN PATRIDAMAS !! ALA OLOIMAS !! PAME !!
ΣΤΑΘ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
11/02/2010 12:11
Περίεργο ,αλλά όχι μη αναμενόμενο ,κανένα σχόλιο από τους Πασοκους για το ρεπορτάζ , και την καλοπέραση που μας περιμένει , όχι ότι δεν χρειάζονται μέτρα , αλλά όχι με καλπάκια να τα παίρνουνε από χαμηλόμισθους και χαμηλόσυνταξιούχους , δαπάνες είναι τα πάντα ότι σχετίζεται με την ανθρώπινη διαβίωση , δεν είναι δαπάνες οι λογαριασμοί της ΔΕΗ ? του ΟΤΕ? της ΕΥΔΑΠ ? τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων ? τα ΔΑΝΕΙΑ πρώτης κατοικίας , και πολλά αλλά , από όλα αυτά το κράτος δεν εισπράττει ΦΠΑ , το ΦΠΑ αμέσως φόρος δεν είναι για τον πολίτη ? πώς θα το ονομάσουμε δηλαδή το ΦΠΑ αυτόν τον υπηρεσιών που αποκλείσατε από έξοδα διαβίωσης , φόρος του νταβατζή που δεν καταλήγει στα ταμεία του κράτους , και ας πούμε ότι πρέπει ,είναι ανάγκη να βοηθήσουμε (που κανονικά έπρεπε όλους να τους κρεμάσουμε ) γιατί δεν μου τα αναγνωρίζετε κύριοι της κατά τα αλλά δικαίας δημοκρατικής ΨΕΥΤΟ σοσιαλιστικής κυβέρνησης όλες ανεξαρτήτως της δαπάνες , εσείς οι ίδιοι πόσους φόρους πληρώνετε ?
Ροδανθός
11/02/2010 12:05
Καλώς τον Χαδούμη του Συμβουλίου των Σοφών Φιλιππινέζο ΧαΧαΧα...
ΔΑΣ
11/02/2010 12:01
Νομίζω ότι το παράδειγμα είναι ατυχές.
Μπάζει από πολλά σημεία.
Ο εμπνευστής θέλει να δείξει ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ και στη βιασύνη του τα έκανε "μούτι με κρεμμύδια"
Δηλαδή πρώτα υπολογίζεις τον φόρο και μετά υπολογίζεις το αφορολόγητο ??
Τα νούμερα πάντως, εκτός απο ανεδαφικά, δείχνουν ότι ο υποτιθέμενος φορολογούμενος θα έχει φεσώσει τις κάρτες μέχρι 7ης γενεάς.
Αυτό πιστεύει ο δημοσιογράφος ότι είναι το μεγαλύτερο ποσοστό των ελλήνων ???
Δεν είμαι υπέρμαχος του νομοσχεδίου, αλλά αυτό μόνο ενημέρωση δεν λέγεται ! ! !
Α.Λ.Π.
11/02/2010 11:59
Όποιος βλέπει πως σύμφωνα με τις "ρυθμίσεις"θα πληρώσει λιγότερους φόρους, να ετοιμάζεται να πληρώσει περισσότερους. ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ χρόνια τώρα.. Για κείνους που ...λέγεται πως θα πληρώσουν περισσότερα, όσοι το λένε είναι μακριά νυχτωμένοι.
yyy
11/02/2010 11:58
@Λέλος 11/2/2010 11:00

πληρωνε και μοκο
Antonis
11/02/2010 11:49
Μια διευκρινηση ρε παιδια.. Αν καποιος ξεπερασει το αφορολογητο οριο των 12.000 σε αποδειξεις(ασχετα με το εισοδημα, οσο και να ειναι αυτο), τη διαφορα προς τα πανω που υπολογιζεται με 10% , απο που ακριβως την κερδιζει ως μπονους...αφου ηδη δεν φορολογειται λογω αποδειξεων..ή μηπως εννοειται οτι θα αποδιδεται ως επιστροφη?
ΠΑΟ 13
11/02/2010 11:47
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ.Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΦΤΑΙΓΕ ΕΝΩ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΙΣ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΠΑΣΟΚ ΘΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ.
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
11/02/2010 11:43
Θα πρέπει το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών να εξετάσει και τα εξής:

- Οικογένεια που έχει άνεργο ή ανέργους να τυγχάνει φοροελάφρυνση, για τη φορολογική δήλωση πχ της μητέρας ή του πατέρα του ανέργου ο οποίος τον φιλοξενεί και του καλύπτει τα έξοδα του (κατοικιά, νερό, ρεύμα κτλ.)

- Τα supermarket (πχ Βασιλόπουλος) δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες τους (εάν θέλουν) μέσο μίας κάρτας να μαζεύουν πόντους για προιόντα που αγοράζουν. Επομένως νομίζω θα υπάρχει η δυνατότητα από την παραπάνω εταιρία να δίνει στο τέλος του έτους το κόστος το οικογενεικό σε είδη supermarket για τον φορολογούμενο. Και ακόμα καλύτερα σε ένα πιο ηλεκτρονικό περιβάλλον η κάρτα αυτή η οποία θα έχει και το ΑΦΜ του καταναλωτή θα συνδέεται με την βάση του Υπουργείου Οικονομικών επομένως στο αντίστοιχο πεδίο για έξοδα σε supermarket θα καταχωρείται αυτόματα το ποσό των εξόδων του αντίστοιχου φυσικού προσώπου που κατέχει το συγκεκριμένο ΑΦΜ.Mε το τρόπο αυτό βοηθούνται πολλά φυσικά πρόσωπα τα οποία μπορεί να κάνουν πχ λάθος στην άθροιση του ποσού των αποδείξεων σε super market.
SPYROS
11/02/2010 11:43
ΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ''ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ'' ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ? ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ! ΒΓΗΚΑΝΕ ΠΑΓΑΝΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΡΠΑΖΑΝ ΟΤΙ ΕΒΡΙΣΚΑΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ 21 ΧΡΟΝΙΑ (ΠΑΣΟΚ) ΚΑΙ Η Ν.Δ. (ΑΛΛΑ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ)! ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ.
ΦΙΛΑΚΙΑ
11/02/2010 11:41
Αυτοι ειναι χειροτεροι απο τους προηγουμενους...
Κατακαημενε Ελληνα, παλι σε κοροϊδεψαν με αυξησεις και λεφτα υπαρχουν!
Και το κακο ειναι πως ειναι η τελευταια φορα που χρειαστηκαν να σε κοροϊδεψουν ΟΧΙ μονο γιατι νομιζω πως επιτελους ξυπνησες, αλλα και απο τις επομενες εκλογες θα εχουν 1 εκατομμυριο νεους ψηφοφορους.
Το ειχε πει ο Σταλιν εξαλλου: Αν δεν μπορεις να ικανοποιησεις τον λαο, μπορεις να αλλαξεις τον λαο!
ΦΙΛΑΚΙΑ!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
11/02/2010 11:41
30% του εισοδήματος πρέπει να έιναι τα μικρά έξοδα. τα ιατρικά, φροντιστήρια, κοινή οφέλεια κλπ δεν θα είναι το 25%. Ο φόρος θα είναι σε μέσο όρο το 25%. Τελικά μένει για αποταμίευση το πολύ ένα 20%. Μ''αυτό θα κτίσει κάποιος ένα κομπόδεμα για τα παιδιά του. (έξοδα παντρειάς , βοήθεια αποκατάστασης κλπ)
Οι άνθρωποι μόνο κλέβοντας ξέρουν να βγάλουν λεφτά. Αν ήξερε άλλο τρόπο ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ θα γινόταν επιχειριματίας και όχι πολιτικός. Θά έδινε έτσι και σε κανέναν άλλο δουλειά.
ΑΝΕΣΤΗΣ
11/02/2010 11:38
ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΣΙ ΠΛΗΡΩΝΩ 250 ΕΥΡΩ ΔΟΣΗ ΣΥΝ 6000 ΓΙΑΤΑ ΜΕ ΤΡΑΚΑΡΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥΚΑΝΑΝ ΔΗΛΩΣΗ,500 ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ,ΣΥΝΟΛΟ 850,ΙΣΑ -ΙΣΑ ΠΟΥ ΖΩ ΜΕ ΤΑ 1000 ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ.ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ 2ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ??ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΛΑ - ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ.ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ.....
APLOS EGO
11/02/2010 11:38
AS MPATOUNIAROUME, THA FIGOUNE TA 300 DIS ... NA KSANARTHI H RAXMH........ NA ARXHSOUME APO THN ARXH KAI O THEOS BOHTHOS.....
Σταυρος Τ.
11/02/2010 11:36
Εχει πλακα που λεει το γραφημα για τις αποδειξης των βενζιναδικων οτι θα περναν ΟΤΑΝ βαλουν ταμιακες ... χαχαχαχαχα. Δλδ εμεις φορολογουμαστε απο τον Ιανουαριο κανονικα και οι βενζιναδες μπορει να μην βαλουν ποτε ταμιακες! Ηδη τους ζητας αποδειξεις και κανουν τους κινεζους ολοι τους! Ε ρε ξεφτιλα ... κρατος μπανανια! Ρε ζωα, πρωτα ετοιμαζετε την αγορα και το πλαισιο που θα κινουνται οι επαγγελματιες και μετα εφαρμοζετε μετρα φορολογησης για του πολιτες/καταναλωτες! Οχι το αναποδο! Αχρηστοι ολοι πια ... Απορω πως αυτοι ολοι που εχουμε για "κυβερνητες" κουμανταρουν τα σπιτια τους! Με αυτη την λογικη του παραλογου αποκλειεται παντως!
Γιώργος Κ
11/02/2010 11:35
Πάντως, πράγματι για ένα με εισόδημα 30.000, 00 € είναι πρακτικά αδύνατο να συγκεντρώσει κάποιος τις απαιτούμενες αποδείξεις. Αφενός αν έχει δάνεια, κάρτες, κ.λ.π.δεν θα του περισεύουν τόσα χρήματα για να ξοδέψει αλλά και αν δεν έχει τέτοιες υποχρεώσεις, τότε θα .....αναγκάζεται να ξοδέψει περισσότερα απ'' ότι έχει ανάγκη, προκειμένου να συπληρώσει το απαιτούμενο ποσό αποδείξεων για να κερδίσει το αφορολόγητο !!! Πράγματι, λοιπόν, έχουμε περίπτωση "κρυφού φόρου" και αυτό είναι σίγουρα μια αδικία. Μέσα στις τόσες άλλες, βέβαια......
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΑΛΛΗΣ
11/02/2010 11:31
Ειμαι συνταξιουχος ,με εισοδημα λιγο πανω απο τις 40.000.Ζω μονος και τα εξοδα διαβίωσης μου ειναι πολυ περιορισμενα.Ο,τι μου περισευει το καταθετω στην τραπεζα ως αποταμίευση.Τελικα θα τιμωρηθώ που αποταμειευω και δεν σπαταλω?
ΑΦΕΛΗΣ
11/02/2010 11:28
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΩ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΜΕ ΦΟΡΟ 10% ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΝΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ? ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΜΕ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ(ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ) ΕΙΣΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΣΗ????
ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ
11/02/2010 11:25
ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ??

ΦΑΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!

ΤΟ 44% ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ.

ΜΟΚΟ!!

ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΚΟ !!!
JBG
11/02/2010 11:25
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΧΑΜΗΛΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΑΙΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ. Η ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΑΠΟ 24% ΣΕ 18% Ή 22% ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΝ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ. ΜΕΓΑΛΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΚΟΛΠΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΞΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΕΤΣΙ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΧΕΡΕΙΑ ; ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΔΙΑΙΩΝΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΔΑΦΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΣΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΜΕ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΧΡΟΝΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ. ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. Η ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ. ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΘΛΙΨΗ.

ΝΙΚΟΣ Ρ
11/02/2010 11:21
ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΩΡΑΙΟ......... ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ

ΚΑΘΕ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ. ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΝ ΟΧΙ ΕΓΩ . ΕΝΤΑΞΕΙ??????
giannis
11/02/2010 11:19
ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΟΣΟ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΥΡΩ....ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΖΕΙ ΔΙΧΩΣ ΑΥΡΙΟ...
Idoia Velasco
11/02/2010 11:01
Sto paradigma avto to thema den einai pos na mazepsoun aposeikseis 8100 euro to xrono, alla oti me 8100 euro to xrono=675 euro to mina diskola mporoun na plirosoun soupermarket, rouxa papoutsia cinema diakopes tabernoules. Theoro oti oi dapanes sto parageigma einai fouskomenes kai mi realistikes
Λέλος
11/02/2010 11:00
Καλώς τα ΝΔ-Στρουμφάκια τα ζουμπουρλούδικα! Μας λείψατε βρε! Τι καιρό κάνει στο λαγούμι που ήσασταν τόσο καιρό?
gp
11/02/2010 10:56
Οσο λιγότερο σκέφτονται τα σαίνια των υπουργείων και όσα λιγότερα κάνει το κράτος, τόσο καλύτερα για όλους μας και τη χώρα.
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
11/02/2010 10:54
@ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ Καλοί είναι οι λογαριασμοί , αλλά λογαριάζετε χωρίς τον ξενοδόχο . Υποτιμήσατε τον κ. Γ. Παπανδρέου , αλλά δεν υπολογίσατε ότι αυτοί που έστησαν το σκηνικό για να τον κάνουν πρωθυπουργό, προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους , και που τον εκπαίδευσαν στα ειδικά σχολεία της C.I.A., γνωρίζουν την πνευματική ανεπάρκειά του. Ούτω του έχουν στείλει τοποτηρητές που τον κατευθύνουν, οι οποίοι δίνουν την ανάλογη γραμμή στους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ . Για να δικαιολογήσουν δε αυτή την υποτέλεια της ξεφτίλας οι υπουργοί , βάφτισαν τους πράκτορες "σοφούς" που ήρθαν στην Ελλάδα επειδή οι Ελληνες υπουργοί είναι ανεπαρκείς . Δηλαδή δεν μπορούν να χωρίσουν δυό χαϊβανιών σανό. Ετσι δικαιολογούν την εξάρτηση και την υποτέλειά τους με τον όρο "ΣΟΦΟΙ". Ο δε κ.πρωθυπουργός ταξιδεύει συνεχώς για να του διαβιβάζουν τις εντολές στο εξωτερικό τα αφεντικά, και αυτός να τις διαβιβάζει με τη σειρά του στους υπουργούς κατά τις σύντομες επισκέψεις του στην Ελλάδα . 11-2-2010 Φ.Π.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
11/02/2010 10:48
ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ .ΕΙΧΑΜΕ 22000 ευρώ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ
SK
11/02/2010 10:34
Mas eftage o Kostakis ke i ipia prosarmogi...fate tora ton "iparxun ta lefta" sti muri ke stin tsepi sas...ithele na kani to magka o Giorgaros fuskonodas to elima ke anigodas etsi tin orexi ton kerdoskopon...ala as opsete o amiros o misthotos...exete na fate mia mavrila, sosiaLISTES...vlepo na to spate to record tu Karmanli...(ute dietia de vgazete.....)
M
11/02/2010 10:28
Καλά τι άρθρο είναι αυτό; Ένας φορολογούμενος λέτε που παίρνει 27000 το χρόνο περνάει μόνο με 650 ευρώ το μήνα; Θα μας τρελάνετε; Βάλτε και μια δόση πιστωτικής άλλα 500 ευρώ το μήνα και το άρθρο θα στέκει μια χαρά. Εξάλου αν έχει στεγαστικό δάνιεο για πρώτη κατοικία προφανώς ( εκτός να στο παραδειγμά σας είνια εισοδηματίας με πολυκατικίες" έχει έκπτωση φόρου από εκεί. Άσε που στο παραδειγμά σας ο τύπος πληρώνει 600 ευρώ ενοικιο. Δηλαδή μένει μόνος του σε τεσσάρι; Ή αγόρασε τεσσάρι; Και πληρώνει και 500 στο αμάξι. Τι αγόρασε. ΒΜW; Συγνώμξη, αλλά αν θέλει να μένειθ σε τεσσάρι και να κυκλοφορεί με BMW, να πληρώσει. Λίγη σοβαρότητα. Ο Δημοσιογράφος που ζει; Στον Άρη;
george
11/02/2010 10:28
@Θιγομενος για πες τώρα τα δικά σου ρε φίλε, για να σε δώ για βγάλε τις δικαιολογίες σου
Νικόλαος Κωστούλας
11/02/2010 10:21
Αδικίες με τις αποδείξεις.
Ένα παράδειγμα: Υπάλληλος με ετήσιο εισόδημα 12000 € συγκεντρώνει αποδείξεις 1200 € και πληρώνει φόρο 0 €. Υπάλληλος με ετήσιο εισόδημα 12001 € συγκεντρώνει αποδείξεις 1200 € και πληρώνει φόρο 240 €!!!
Ερώτηση: Γιατί το ποσό των αποδείξεων από 10% του εισοδήματος μέχρι 12000 € ανεβαίνει στο 30% του εισοδήματος από 12001 € και άνω, ενώ θα ήταν λογικό να ανεβαίνει προοδευτικά;
ΑΔ
11/02/2010 10:17
Δεν είμαι λογιστής αλλα κατι δεν μου φαινεται σωστο στους υπολγισμους σας. Αν το ενοικιο δεν μετραει στις αποδειξεις μετραει σε εκπτωση φορου-αρα το ποσο που αφαιρειται για φορο θα επρεπε να ειναι μικροτερο. Τωρα δεν ξερω ποια ακριβως θα ειναι αυτη η διαφορα οποτε μερικως μπορει να εχετε δικιο.
Νίκος
11/02/2010 10:17
Ε ΡΕ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ!ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΚΑΙ EUROFIGHTER. ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ''''ΘΑ ΦΑΜΕ ΞΥΛΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ''''........ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΙΛΕ ΑΝΔΡΕΑ.ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.ΑΥΤΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΔΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ!
Παράγκας ο περι-γραφικός(ανάμεσα σε 1.022.100 Δ/Υ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
11/02/2010 10:14
Όλα τα κόμματα (Πα.ΣοΚ, Ν.Δ, Κ.Κ.Ε., ΣΥ.ΡΙΖ.Α, ΛΑ.Ο.Σ.) τα οποία το καθένα με τον τον τρόπο του έβαζε το λιθαράκι (είτε με εξουσία, είτε με πίεση για "τακτοποίηση" όσων δούλευαν στην “Δημόσιο και φορείς Α.Ε" ) του να πουν συγνώμη στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ (τον ταμία, τον courier, τον security, τον υπάλληλο γραφείου κ.ο.κ) για την κατάντια και την χρόνια λιτότητα......και τα ένσημα του....
kostas
11/02/2010 10:13
τα εισιτηρια αεροπλανων κλπ γιατι δεν περνανε?τα περιπτερα που δινω 2500 το χρονο για τσιγαρα και εφημειδες κλπ. αφου αυτη τη στιγμη δεν εχουν ταμιακη πως θα παρω αποδειξη?και σιγουρα θα περασει κανενας χρονος μεχρι να βαλουν εαν βαλουν...ολα προχειρα τελικα
maria
11/02/2010 10:10
α ... εσεις ειστε πιο αλητες απο τους προηγουμενους. πρεπει υποχρεωτικα να ξοδεψω ολο το εισοδημα μου και να χρεωθω και επιπλεον μεσω καρτων και δανειων για να εχω δικαιωμα στο αφορολογητο. ρε αντε.... απο δω!
ΜΠΑΖΑ
11/02/2010 10:08
ΧΜΜ... ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙ 2-3 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ??

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ????
ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ Ή ΘΑ ΤΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ή ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ..!!! ΣΩΣΤΑ??
βασίλης
11/02/2010 10:05
ερώτημα για την κα Έλενα Λάσκαρη Σχετικά με τις αποδείξεις έχω ένα ερώτημα: Τα ασφάλιστρα ζωής φορολογούνται σε ειδική κατηγορία, αλλά μέχρι 1200 ευρώ. Το τυχόν επί πλέον ποσόν (το άνω των 1200) μπορεί να χρησημοποιηθεί στην κατηγορία των αποδείξεων; Μήπως μπορείτε να το διευκρινήσετε παρακαλώ; ευχαριστώ
Βασίλης
11/02/2010 10:05
Είναι σωστό οι 12000 να χρειάζονται 1200 ευρώ αποδείξεις και οι 13000 να χρειάζονται 3900 ευρώ? Γιατί δεν υπάρχει και εδώ μία κλιμάκωση?
ΓΔ
11/02/2010 10:04
Γιατι δεν υπολογίζεται το ενοίκιο, λογαριασμοί, αυτοκίνητο, κ.λπ. Δεν είναι έξοδα αυτά; Κι αν δηλαδή από τα λίγα που περισσεύουν θέλουμε να βάλουμε κάτι στην άκρη, τιμωρούμαστε με έξτρα φορολογία; Να τα χαλάσουμε όλα δηλαδή σε καταναλωτικά αγαθά και μετά αν τύχει κάτι στην οικογένεια, να μην έχουμε που να στραφούμε για βοήθεια.
Ντροπή να τιμωρούν έτσι τα μικρομεσαία εισοδήματα. Άλλη μια φορά γλυτώνουν οι μεγάλοι που έχουν τα χρήματά τους κρυμμένα σε εταιρίες και δεν τα δηλώνουν ως προσωπικό εισόδημα.
Λευτέρης
11/02/2010 10:04
Ενα παντελώς άδικο "νέο" φορολογικό σύστημα είναι προ των πυλών. Το κόλπο grosso με τις αποδείξεις είναι τουλάχιστον κατάπτυστο. Είναι αδύνατο να μαζευτούν αποδείξεις που να αντιστοιχούν στο 30% του δηλωθέντος εισοδήματος, μιας και η αγοραστική δύναμη του μέσου Ελληνα έχει υποβαθμιστεί, σχεδόν εκμηδενιστεί. Χώρια που δεν συνυπολογίζονται σ'' αυτές λογαριασμοί ΔΕΚΟ κλπ
Πάλι τον λογαριασμό καλούνται να πληρώσουν μισθωτοί και συνταξιούχοι. Ασε που δεν διευκρινίστηκε τι θα συμβεί με το αυξημένο αφορολόγητο που είχαν ως τώρα οικογένειες με δύο, τρία ή περισσότερα παιδιά.
Μείωση ελλείμματος δεν γίνεται με λογιστικές αλχημείες και νέους φόρους αλλά με δραστική περικοπή των δαπανών του Δημοσίου, γενναία κίνητρα για επενδύσεις με νέο αναπτυξιακό νόμο που θα καταργεί τελείως τη γραφειοκρατία και θα διευκολύνει την επιχειρηματική δραστηριότητα και καλλιέργεια κλίματος εμπιστοσύνης σε ντόπιους και ξένους επενδυτές.
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε τελείως λάθος δρόμο, όπως ορθά επισημαίνουν επώνυμα, και όχι μόνο, στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
Αγωνίζεται βλέπεις για την ταχεία επάνοδο της Δεξιάς που διέλυσε το σύμπαν πριν παραδώσει την εξουσία. Αβουλοι, μοιραίοι πορεύονται προς την αυτοκαταστροφή, που επιμελώς με τις πράξεις τους χτίζουν σε καθημερινή βάση.
Μαέβιους Παχατουρίδης
11/02/2010 10:03
Στις 12.000 πρέπει ο φορολογούμενος να προσκομίσει 1.200 ευρώ αποδείξεις ποσοστό 10%, και στις 12.100 πρέπει να προσκομίσει 3.620 Ευρώ αποδείξεις.
Γιατί δεν έγινε προοδευτικά ;;;;
giannis
11/02/2010 10:03
ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ? Ο ΚΑΡΑΜΑΛΗΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΙΓΕ ΓΙΑ ΟΛΑ? ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ...
ΟΜΗΡΟΣ.Τ
11/02/2010 10:01
ΤΟ ΑΛΑΛΟΥΜ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ

ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΧΙ

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΛΟΥΜ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ

ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ !

Georg
11/02/2010 09:54
Γιναμε πρωτοσελιδο σε ολα τα μεσα της Γερμανιας και τον τυπο της Ευρωπης, ολοι μιλανε για τα χαλια μας , τα σκανδαλα. τις βρωμιες μας, και τις αυθαιρεσιες, τα καταφερε το χοντρομουλαρο ο καραμανλης να μας κανει ρεζιλι διεθνως, κανονικα αν ειμασταν σοβαρο κρατος ηθελαν ολοι αυτοι κρεμασμα, αλλα εχουν και το θρασος απο πανω, να λενε η κυβερνηση του πασοκ βαζει βλεπετε μεγαλους φορους και κανει αυξησεις παντου, δηλαδη φιλοι μου να εξηγηθουμε τωρα αν ηταν η ΝΔ η το ΚΚΕ η Συνασπισμος, δεν θα εκανε το ιδιο, αφου το κρατος ειναι υπο φτωχευση, και ας μην ξεχναμε ποιος μας εφερε σε αυτα τα χαλια τα 5,5 χρονια της ΝΔ , ηδη ολοι η Ευρωπαιοι θα συμβαλουν σε αυτη την βοηθεια, περιτο ειναι να λεμε εγω δεν πληρωνο φορους και αλλα, αφου κανενας δεν πληρωσε σε αυτο το κρατος ποτε, καιρος ειναι να αναλαβουμε τις ευθυνες μας και να δουλεψουμε σοβαρα, αν θελουμε να επιβιωσουμε σαν κρατος, διαφορετικα θα διαλυθουμε, αυτο περιμενουν οι φιλοι μας τουρκοι και σκοπιανοι, να παρουν ενα κομματι απο την πιτα.
tk
11/02/2010 09:50
Ας μας πουν ότι καταργολυν το αφορολόγητο να ξεμπερδεύουμε.ούτε να καθόμαστε να μαζεύουμε αποδείξεις ούτε να τις φροντίζουμε σαν μωρά μη μας ξεθοριάσουν και τι θα κάνουμε μετά.
Παράγκας ο....περι-γραφικός(ανάμεσα σε 1.022.100 Δ/Υ!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
11/02/2010 09:47
"Δεν θα πληρώσει ο κοσμάκης" ή.....μήπως πληρώνει (Βενζίνα, καρτοκινητά, κτλ.;;;;;;;;;;;..........
JJJ
11/02/2010 09:37
ΜΠΑΤΣΟΚ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ??

ΦΑΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ
Dina
11/02/2010 09:35
Ειναι απαράδεκτο να επιβαρύνονται τα χαμηλά εισοδήματα με το βάρος των αποδείξεων όταν το 40% του εισοδήματος πάει σε στεγαστικό δάνειο που έχει συναφθεί πριν το 2009. Συγκεκριμένα, δεν έχω εισόδημα να καταναλώσω μετά την αφαίρεση των δόσεων του δανείου και των λοιπών εξόδων που δεν προσμετρούνται και πρέπει να πληρώσω επιπλέον φόρο για αυτό. Ναι, να τιμωρηθώ, διότι δεν φοροδιαφεύγω πληρώνω την κρίση που μου επιβάλεται. Να τιμωρηθώ μήπως και εκείνοι που είχαν την άνεση να με κλέβουν με λυπηθούν και δεν με εξαντλήσουν. Διότι με έχουν ανάγκη για να καταναλώνω ...
vana
11/02/2010 09:34
Πολύ ωραίο ρεπορτάζ! Αποκαλύπτεται για άλλη μια φορά ότι μικρά και μεσαία εισοδήματα βρίσκονται στο στόχαστρο της φορολογίας! Σε καμιά περίπτωση δεν είναι δίκαιο να υπάρχει η ίδια κλίμακα του αφορολόγητου για εκείνους που έχουν ετήσιο εισόδημα 16.000€ με εκείνους που έχουν 300.000€!
Τελικά όταν σχεδιάζανε το φορολογικό σύστημα, στόχο είχανε να εξαιρέσουνε τα δικά τους εισοδήματα από την φορολογία? Πρέπει να βγεί ένα αντίστοιχο κόμικς του ΑΣΤΕΡΙΞ ΟΒΕΛΙΞ με τους Ελληνες και τους πολιτικούς της, θα έχει μεγάλη απήχηση! και σίγουρο κέρδος κανείς δεν θα έπαιρνε εφημερίδα ή οποιοδήποτε άλλο έντυπο! Μήπως θα πρέπει να αρχίσω να την σκέφτομαι ως επιχειρηματική κίνηση!
333
11/02/2010 09:29
ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΗΡΘΑΝΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΜΑΣ. ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις