Αλλάζει η βαθμολόγηση των γραπτών

Το Βαθμολογικό Κέντρο θα παρεμβαίνει όταν οι διαφορές στους βαθμούς είναι μεγάλες

, ΕΡΕΥΝΑ Του , Χρήστου Κάτσικα , xkatsikas@xkatsikas.gr   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/03/2009 07:00 |
 Αλλάζει η βαθμολόγηση των γραπτών

Νέα δεδομένα στη βαθμολόγηση των γραπτών τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις θα αντιμετωπίσουν οι φετινοί υποψήφιοι, μετά τις αλλαγές που έκανε το ΥΠΕΠΘ.

Για πρώτη φορά φέτος δίνεται η δυνατότητα στα μέλη κάθε Βαθμολογικού Κέντρου να παρεμβαίνουν όταν κριθεί αναγκαίο, ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή σύγκλιση στην αξιολόγηση των βαθμολογητών. Παράλληλα στη διαδικασία της βαθμολόγησης, ο πρώτος βαθμολογητής δεν θα υπογραμμίζει πια- όπως έκανε μέχρι πέρσι- ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό, αλλά απλά θα αναγράφει με κόκκινο στιλό τον βαθμό στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού, θα υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού και μετά την ολοκλήρωση της διόρθωσης, θα επιστρέφει τα γραπτά στην επιτροπή του Βαθμολογικού Κέντρου. Ο δεύτερος βαθμολογητής θα σημειώνει με πράσινο στιλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και θα αναγράφει τον βαθμό στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού. Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 - 100.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης και αφού ελεγχθεί η αναγραφή του βαθμού του δεύτερου βαθμολογητή σε κάθε γραπτό και στις δύο θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και ελέγχεται αν έχει διαφορά από τον δεύτερο βαθμολογητή μεγαλύτερη των 12 μονάδων. Εάν η διαφορά είναι μεγαλύτερη από 12 μονάδες στην κλίμακα 0- 100, τότε στο συγκεκριμένο τετράδιο, αφού επικαλυφθούν οι βαθμολογίες του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή με αδιαφανή αυτοκόλλητα, παραδίδεται από τη γραμματεία στον αναβαθμολογητή, ο οποίος σημειωτέον δεν μπορεί να είναι από αυτούς που αξιολόγησαν το συγκεκριμένο γραπτό για πρώτη ή δεύτερη βαθμολόγηση.

Η Νεοελληνική Γλώσσα
Αλλαγές έχουμε και στη βαθμολόγηση της Νεοελληνικής Γλώσσας, της οποίας η εξέταση αφορά στο σύνολο των υποψηφίων. Από φέτος στο μάθημα αυτό, το πρώτο θέμα βαθμολογείται με 25 μονάδες και το δεύτερο με 35, οι οποίες κατανέμονται σε επιμέρους ερωτήσεις, ενώ το τρίτο θέμα βαθμολογείται με 40 μονάδες. Σύμφωνα με τις νέες αλλαγές, αν ο υποψήφιος φέρει μαζί του στην αίθουσα στην οποία εξετάζεται, αντικείμενο ή μέσο απ΄ όσα έχουν απαγορευθεί, ή αντιγράφει κατά τη διάρκεια της εξέτασης από βιβλίο ή οποιουδήποτε είδους σημειώσεις ή από γραπτό δοκίμιο άλλου εξεταζομένου, ή θορυβεί και δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των επιτηρητών, επιχειρώντας να αντιγράψει ή εμποδίζοντας την εξέταση άλλων εξεταζομένων, απομακρύνεται από την αίθουσα εξέτασης με αιτιολογημένη απόφαση και το γραπτό βαθμολογείται με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0).


Καθοριστική η βαθμολογία

Ο ΓΡΑΠΤΟΣ βαθμός στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα έχει και φέτος καθοριστική σημασία για τους χιλιάδες υποψηφίους, καθώς είναι αυτός που «κανονίζει» τελικά και εκ των υστέρων την κίνηση της βαθμολογίας σε κάθε μάθημα, αφού έχει τη δυνατότητα να ανατρέπει όλα τα προηγούμενα δεδομένα. Από αυτή την άποψη, η γραπτή επίδοση των υποψηφίων έχει μεγάλη σημασία στη διαμόρφωση της συνολικής βαθμολογίας τους. Ιδιαίτερα τα μαθήματα Κατεύθυνσης, και από αυτά ακόμη περισσότερο τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, παίζουν τον ρόλο του... τροχονόμου της πρόσβασης.

18
ταμ τιρι ρι
12/03/2009 01:43
Ξέρω περίπτωση κοπέλας που έγραψε φανταστικά στον ΑΣΕΠ και την κόψανε, γιατί της έφαγε τη σειρά μια άλλη με <<μέσον>.. Η κοπέλα το κυνήγησε δικαστικά έφτασε μέχρι τον Αρειο Πάγο, το έψαξε, και πηρε τη θέση που εδικαιούτο, με ένα χρόνο επιπλέον καθυστέρηση.
Τη στήριξαν όμως πολύ οι γονείς της, γιατί τα χρήματα με τους δικηγόρους, και τα τρεχάματα στα δικαστήρια ήταν αρκετά.
Αν οι γονείς της δεν την εμπιστεύονταν ότι είχε γράψει καλά, ή ήταν οι αγαθοβιόληδες γονείς του στιλ: <<σωπα τώρα που γίνονται λαμογιές στον ΑΣΕΠ! εσύ δεν θα έγραψες καλά βούρλο!>>την κοπέλα θα την είχε φάει το σκότος...
αννα
11/03/2009 21:04
@Georgia 11/3/2009 20:12, αγαπητή υπέβαλλε χαρτιά για τον επόμενο ΑΣΕΠ. Δεν σου κάνω πλάκα. Βέβαια, λίγο δύσκολα θα διορθώσεις νηπιαγωγούς ΠΕ60. Εδώ οι διδακτορικοί, τουλάχιστον στο πανεπιστήμιό μου και σε 2-3 που γνωρίζω είναι στην συντριπτική πλειοψηφία εκπαιδευτικοί, παντρεμένοι με παιδιά. Μην ξεχνάς τις συνθήκες της Ελλάδας και μην τις συγκρίνεις με αυτές της Γερμανίας και τις υπόλοιπης Ευρώπης. Εδώ μετά τα 35-40 ανακαλύπτουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και αυτό για να πάρουμε την πολυπόθητη εκπαιδευτική άδεια. Επιπλέον, στην Ελλάδα δεν τελειώνεις τόσο εύκολα βασικό πτυχίο σε 4 χρόνια, μεταπτυχιακό σε 1 και διδακτορικό σε 3. Αν γνωρίζεις το ανώτα εκπαιδευτικό σύστημα καταλαβαίνεις τι σου λέω.
Georgia
11/03/2009 20:12
@άννα Φιλενάδα δεν ξέρω σε ποιο τομέα είσαι αλλά είμαι στα 28 μου ήδη 2 χρόνια post-doc και ολοι οι διδακτορικοι μας εδωπέρα δεν ξεπερνούν τα 25 χρόνια. Να υποβάλλω τα χαρτιά μου για διορθώτρια ή θα ξινήσουν οι φίλοι σου οι καθηγητάδες εκει πέρα? α και για να μην ξεχνιόμαστε πληρωνόμαστε μισθό όλοι κανονικά. Δημόσιο Πανεπιστήμιο Γερμανίας τομέας πυρηνικής Φυσικής
αννα
11/03/2009 18:37
@Ταμ τιρι ρι...
Είμαι εκπαιδευτικός διορισμένη μέσω ΑΣΕΠ, αλλά λόγω μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος έχω ακόμα εξαίρετες σχέσεις με τους καθηγητές της σχολής μου, οι οποίοι διορθώνουν κιόλας. Λοιπόν το τι έχω ακούσει δεν περιγράφετε πραγματικά. Σε πρώτη φάση αναφέρω ότι διορθώνουν άλλες ειδικότητες τα γραπτά. Δεν μπορεί ένας καθηγητής με ειδίκευση στην κοινωνική ψυχολογία ή στην ιστορία να διορθώνει τη διδακτική.... Δεν γίνεται γιατί δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις. Επιπλεόν, κάποιοι μεγαλοκαθηγητές βγάζουν τα απωθημένα τους......
Τέλος, πληροφορήθηκα ότι στον ΑΣΕΠ του 2007 λόγω έλλειψης διορθωτών έβαλαν νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς..... Σημείωση: Για να γίνεις διορθωτής πρέπει να είσαι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος. Αρνούμαι, λοιπόν να πιστέψω ότι 25, 26 και 27 ετών εκπαιδευτικοί είναι κάτοχοι.
Αγαπητέ, τα συμπεράσματα δικά σου.....
vaskaris
11/03/2009 11:44
Οιι πανελλήνιες για χρόνια- παρά τα όποια ελαττώματά τους- ήταν για χρόνια η μόνη σε μεγάλο βαθμό καθαρή διαδικασία..Εδώ και καιρό βρίσκεται σε εξέλιξη μία προσπάθεια απαξίωσής τους από πρυτάνεις και άλλους -συντηρητικούς κυρίως- ώστε να περάσει ο έλεγχος της εισόδου στα ΑΕΙ στην πανεπιστημιακή συντεχνία...

ΥΓ.Δεν συζητάμε καν για άλλους διαγωνισμούς, εισόδου στο δημόσιο κλπ..,όπου κανόνας είναι μάλλον η μεροληψία κάτω από τη νομιμοφάνεια και τη σιωπή...
Απόστολος Αποστολίδης
11/03/2009 10:02
Καλές κινήσεις. Θα πρότεινα επίσης (α) και ο δεύτερος βαθμολογητής να μην σημειώνει τίποτε πάνω στο γραπτό παρά μόνο τον βαθμό (β) Σε περίπτωση αναβαθμολόγησης οι βαθμολογητές να καλούνται να αιτιολογήσουν εγγράφως και επαρκώς τον βαθμό που έδωσαν σε κάθε γραπτό. (γ) Στην περίπτωση κατά την οποία ανεξάρτητη επιτροπή (στην οποία μπορεί σε κάθε περίπτωση να μετέχει και τεχνικός σύμβουλος που ορίζει ο εκάστοτε εξεταζόμενος) κρίνει ανεπαρκή ή λανθασμένη την αιτιολόγηση του βαθμού να επιβάλλεται στον βαθμολογητή πρόστιμο ίσο με την εκατονταπλάσια αμοιβή που λαμβάνει για κάθε γραπτό (δ) στην περίπτωση επιβολής προστίμου από την επιτροπή τα στοιχεία του βαθμολογητή να δίνονται στην δημοσιότητα και κύρια να παραδίδονται στον εξεταζόμενο ο οποίος εαν το επιθυμεί να κινήσει αγωγές εναντίον του Μόνο με τέτοια μέτρα μπορούν να πεισθούν οι κύριοι κύριοι αυτοί, οι οποίοι βαθμολογούν ελαφρά τη καρδία και ελληνιστί όπως γουστάρουν και έχουν αναγάγει το χρέος σε κονόμα.
γονέας
11/03/2009 09:04
Ευχαριστούμε για την πάντα έγκυρη ενημέρωση που μας κάνετε κ. Κάτσικα. Να ξέρετε ότι μικραίνετε την αγωνία μας που είναι πολύ μεγάλη γιατί ουσιαστικά δεν έχουμε πληροφόρηση από πουθενά. Παρακαλώ να μας κρατάτε ενήμερους για όλα μέχρι την ολοκλήρωση των εξετάσεων
Κρίτων
10/03/2009 21:41

Στην αρχή θα έχουμε παρατράγουδα αλλά όλα θα πάνε καλύτερα.Τέρμα η αυθαιρεσία.
Δύο κατηγορίες έχουν πρόβλημα και πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους.
Μερικοί -λίγοι πολύ λίγοι βαθμολογητές που μετρούν μόνο αριθμό γραπτών
Οι μαθητές πουπαρουσίαζαν την κακή βαθμολογία σαν αδικία των βαθμολογητών.
Διαφάνεια παντού και πάντα!! Είναι θετική όπως και να το κάνουμε.
Β. Τ.
10/03/2009 21:40
ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΣ, ΕΞΕΤΑΣΗΣ, ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ, ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΗΜΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ; ΔΙΔΑΣΚΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ, ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΜΕ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΕΣΤ ΣΕΛΛΕΡ, Η ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΠΑΡΑΔΟΞΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ". ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΩΝ ΗΜΙΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΩΝ ΓΟΝΙΩΝ, Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΓΩΝΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΣΕΒΑΣΤΗ" Η ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΗΜΙΜΕΤΡΩΝ, ΟΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ, Η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ, ΟΤΙ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΙΤΕΣ: ΜΕ ΟΛΕΣ ΧΑΝΕΙΣ ΒΑΡΟΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΠΙΣΤΑ. ΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΜΕ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΗ ΠΕΙΣΤΟΤΗΤΑ, ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΑ, ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΤΕΙ; ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΜΙΚΡΟΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ, ΞΕΓΛΙΣΤΡΗΜΑΤΑ, ΚΟΛΠΑΚΙΑ, ΑΜΕΛΗΤΕΕΣ ΛΟΞΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ... ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΑΛΛΑΓΕΣ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΕΙΡΗΝΕΣ: ΑΚΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΛΩΔΙΑ, ΔΕΝ ΞΕΚΟΥΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ ... ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !
kamenos
10/03/2009 20:15
Θυμάστε φέτος πως καμάρωνε ο υπουργός παιδείας κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης για την “επιτυχία” στις πανελλήνιες εξετάσεις; Πίστευε ότι ήταν καλύτερος. Κούνια που τον κούναγε. Μόνη της άραγε η επιτροπή των πανελληνίων εξετάσεων έβαλε γελοία θέματα στην χημεία και στην φυσική (δείτε τα στατιστικά) μετά το αλλαλούμ που προκλήθηκε από τα θέματα των μαθηματικών; Αποτέλεσμα. Στην Ιατρική φέτος περνούσαν αυτοί που τα πήγαν καλά στα μαθηματικά και όχι αυτοί που τα πήγαν καλά στην χημεία όπως προβλέπει ο νομοθέτης. Κύριε Στυλιανίδη ο υπουργός παιδείας δεν πρέπει να νοιάζεται μόνο αν θα μείνουν ξενοίκιαστες οι γκαρσονιέρες σε κάποιες επαρχιακές πόλεις. Πρέπει να στέκεται στο ύψος του και να επιλύει τα προβλήματα της παιδείας. Εσείς άραγε πόσα από αυτά γνωρίζατε;
rousfetopoulos
10/03/2009 18:49
to piasate to yponooymeno!etsi?????? ; )
ταμ τιρι ρι
10/03/2009 18:10
Αννα
τι εμπειρία έχεις για ΑΣΕΠ;
αννα
10/03/2009 15:59
@Ταμ τιρι ρι...

καλά εγώ υπήρξα θύμα σε χειρότερη κατάσταση: Γ λυκείου, βιολογία γενικής παιδείας. Α βαθμ: 18,9 , Β βαθμ.: 7,3 και Γ βαθμ: 14,5 (τα θέματα αφορούσαν καθαρά θεωρητικά απαντήσεις και με βάση τις απαντήσεις που δόθηκαν είχα γράψει γύρω στο 19,8....). Και επειδή έχω δώσει δεκάδες φορές εξετάσεις ήταν και είναι το μόνο γραπτό που κόβω το κεφάλι μου ότι έγραψα ΑΡΙΣΤΑ
Φίλος βαθμολογήθηκε στα αρχαία κατεύθυνσης Γ Λυκείου με: Α βαθμ: 10,3 , Β βαθμ.: 6,9 και Γ βαθμ: 19,3..... Και πόσα ακόμα μπορώ να γράψω από παραδείγματα φίλων.
Κύριε Κάτσικα παρακαλώ γράψτε και για το πως βαθμολογούνται τα γραπτά στις εξετάσεις των εκπαιδευτικών.... Οι πανελλήνιες είναι αστείο μπροστά στο αίσχος του ΑΣΕΠ.
Πουνέντης
10/03/2009 14:38
Όπως φαίνετε με το παρόν σύστημα δεν χώραγαν αρκετά ρουσφέτια.
υποψήφιος
10/03/2009 11:19
Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη βαθμολόγηση κ. Κάτσικα αυτή είναι η αλήθεια.
Ταμ τιρι ρι...
10/03/2009 10:56
Εγώ σας λέω ότι με τις βαθιμολογίες της Εκθεσης, θα γελάει και ο παρδαλός Κάτσικας, σε λίγο...εξάλλου έχει και στο παρελθόν ξεκαρδιστεί στα γέλια...να σας πώ ιστορίεεεες!
Υπήρξα αυτόπτης μάρτυρ...
Σε βαθμολογικό έκθεσης: Τι έβαλε ο πρώτος βαθιμολογητής; ΜΗΔΕΝ!
Ναι ρε φίλε!
ΜΗΔΕΝ!!
Ετσι γούσταρε το παλικάρι, ή η κερία που βαθιμολογούσεεε!
Τι έβαλε ο δεύτερος;
ΠΕΝΤΕ!!
Ναι , ρε!
ΠΕΝΤΕ!
Ετσι γούσταρε και αυτός!
Τι βάλανε οι αναβαθιμολογητές;
ΔΕΚΑΟΧΤΩ, ΔΕΚΑΕΠΤΑ, ΔΕΚΑΕΝΝΙΑ, (ΤΟ ΕΙΔΑΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ...)
<<Θα τρελαθούμε, κυρία μου εντελώς>> και σου το λέω, φίλε, υπήρξα αυτόπτης μάρτυρ...πήγε να μου φύγει το τσερβέλο, εκεί κατάλαβα ότι οι υποψήφιοι πρέπει να συνεχίσουν
ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ...ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
Είχε << άγιο>> το εν λόγω παιδί, που ήταν πάνω απο 4 μονάδες η διαφορά της βαθιμολογίας, αλλιώς, στο λέω, φίλε,
ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑΑΑΑ!

ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΣΑΣΤΕ!
Υποψήφια
10/03/2009 09:33
κ. Κάτσικα πότε θα ανακοινώσουν τις θέσεις; τι πρόβλεψη υπάρχει για τα τμήματα δασκάλων; Ευχαριστώ
αρίστος
10/03/2009 09:32
Ποια ειναι η γνώμη σας για την αλλαγή στην έκθεση;