Οι περισσότεροι επιβάτες της γραμμής 3 επέλεξαν τα ΙΧ τους και όχι τις νέες λεωφορειακές γραμμές

Κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Αθήνα λόγω... μετρό

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/02/2009 11:36 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 16/02/2009 13:00 |

Έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα παρατηρούνται από το πρωί σε κεντρικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας. Συγκοινωνιολόγοι και Τροχαία τα αποδίδουν στη διακοπή της γραμμής 3 του Μετρό, από τον σταθμό «Εθνική Άμυνα» ως και το Αεροδρόμιο αλλά και στο γεγονός ότι είναι κλειστός λόγω έργων ο σταθμός του Ηλεκτρικού στο Θησείο.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν όσοι οδηγοί κινούνται στις λεωφόρους Κηφισίας και Μεσογείων, ιδίως στη συμβολή με την Κατεχάκη. Όπως φαίνεται, οι περισσότεροι επιβάτες της γραμμής 3 του Μετρό επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τα οχήματά τους για τις μετακινήσεις τους και όχι τις νέες κυκλοφοριακές γραμμές που δημιουργήθηκαν για την εξυπηρέτηση του κοινού. Σημειώνεται ότι οι επιβάτες που εξυπηρετούνταν από το Μετρό, μεταξύ Εθνικής Άμυνας - Δουκίσσης Πλακεντίας και Αεροδρόμιο, υπολογίζονται καθημερινά σε 25.000.

Υπενθυμίζεται πως από τις 14 Φεβρουαρίου λειτουργούν οι νέες γραμμές του ΟΑΣΑ Χ5 (Στ. Εθνική Αμυνα-Στ. Χαλάνδρι-Στ. Δουκ. Πλακεντίας) και Χ6 (Στ. Εθνική Αμυνα-Στ. Δουκ. Πλακεντίας). Επιπλέον, έχουν πυκνώσει τα δρομολόγια της γραμμής Α5 (Ακαδημία - Αγ. Παρασκευή - Ανθούσα) και της γραμμής τρόλεϊ 19 (Μουσείο – Χαλάνδρι).

Κων/νος Αργυρακόπουλος
17/02/2009 00:46
Φίλε gn 16/2/2009 18:55 μην λασπολογείς... εκτός και μπορείς να δώσεις στοιχεία του μεγαλοεκδότη και την τοποθεσία των οικοπέδων του.

Όπως έχω ξαναπεί, το δημοτικό συμβούλιο ήταν αυτό που έφταιξε - όχι λέει, μια χούφτα εμείς οι δημοτικοί σύμβουλοι δεν θέλουμε μετρό - και άσε τους κατοίκους της Αγίας Παρασκευής και της Ανατολικής Αττικής να παιδεύονται! Εμείς κάναμε το δικό μας!!! Και φυσικά κανείς δεν τους έχει κλείσει ακόμα στο Δαφνί!

Αυτά τα ευτράπελα πάντως τα βλέπουμε παντού! Τώρα οι κάτοικοι της Ηλιουπόλεως και Αργυροπούλεως ξέρουν καλύτερα από όλους και δεν θέλουν τον υπόγειο κόμβο στους δήμους τους, οι αγρότες ετσιθεληματικά κλείνουν τους δρόμους, οι αντιεξουσιαστές τα καίνε όλα και πάει λέγοντας...

Και όλα αυτά όταν ο υπόλοιπος πλανήτης ρίχνει νερό στο κρασί του μπας και σώσει τίποτα!
gn
16/02/2009 18:55
ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΑΓΝΟΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
Η κατευθυνση της αρχικης χαραξης του μετρο αλλαξε προκειμενου να αποκτησει αξια η γη γνωστου μεγαλοεκδοτη.
Ετσι φτιαχτηκαν σταθμοι σε αραιοκατοικημενες περιοχες των οποιων η αξια γης εκτιναχθηκε και για να συμβει αυτο ακυρωθηκε η κατασκευη του σταθμου στην πλατεια της Αγ. Παρασκευης και επισπευσανε τα εργα προκειμενου να παραδοθουν οι σταθμοι Χαλανδρι και Δ. Πλακεντιας πριν τους Ολυμπιακους και με την ανοχη δημοτικων αρχοντων και υπουργων.Αλλωστε η σπουδη ηταν τετοια που σταματησαν τα εργα σε Χολαργο και Νομισματοκοπειο για να πραγματοποιησουν το στοχο τους.
Οσο για το νεο σταθμο της Αγ. Παρασκευης ειναι εκτος των οριων του δημου (ανηκει στο Χαλανδρι και απεχει 1χλμ απο την κεντρικη πλατεια).Η πλειονοτητα των κατοικων της πολης θα εξυπηρετειται απο σταθμο Νομισματοκοπειο.
Αυτα προς ενημερωση καποιων κομπλεξικων.
( H αγνοια ειναι κακος συμβουλος την ωρα που εξασκουμε το εκλογικο μας δικαιωμα)
Δρόμοι Ελλήνων...
16/02/2009 18:33
Ανεξάρτητα από τους πολίτες της Αγίας Παρασκευής και με το Μετρό πάλι χάλια ήταν οι δρόμοι. Τόσες χιλιάδες ΙΧ, κάθε χρόνο κι άλλα κι άλλα, στους ίδους δρόμους, λογικό είναι. Απλά τώρα είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Διότι οι "φωστήρες" της εξουσίας φρόντισαν εκτός από το Μετρό να κόψουν και τους ΗΣΑΠ, τμηματικά έστω, το ίδιο χρονικό διάστημα!!! 5 χρόνια κυβερνάνε, δεν θα μπορούσαν τους ΗΣΑΠ να τους τέλειωναν πριν κόψουν το Μετρό; Ο Προαστιακός δε ως ηλεκτρικός και άνετος, αεροδρόμιο Αθήνα Πειραιάς, θα ολοκληρωθεί τον επόμενο αιώνα(!), επειδή κάποιοι θέλουν υπογειοποιήσεις και τρέχα γύρευε! Πού όλα αυτά; Μα στην Ψωροκώσταινα ασφαλώς, όπου τα δημόσια έργα γίνονται όπως και τα... δημόσια "σπίτια". Κόκκινα φανάρια δηλαδή, συν τα λευκά της όπισθεν...
JIM
16/02/2009 17:36
Δόξα και τιμή στα ζώα τους "πολίτες" του δήμου Αγ. Παρασκευής. Από δική τους μήνυση καθυστέρησε ο περιφερειακός του Υμηττού και από δική τους μα..κία γίνεται πάλι στην Αθήνα το έλα να δείς.
Tse
16/02/2009 16:18
Προς Αδέξιο

Στο μποτιλιάρισμα βάλε ακόμη την τοστιέρα στη θέση του αναπτήρα και στην πίσω μπρίζα του πορτ μπαγκάζ να συνδέσεις φορητή TV με βαριά σουξέ!
Εχε θερμός με εσπρέσο στη θέση του συνοδηγού και κανένα πούρο Αβάνας μαζί σου μην ξεχνάμε και τα χρόνια της επανάστασης!
ΖΗΤΩ ΟΙ...ΑΝΕΤΟΙ!
Κώστας Μ.
16/02/2009 16:07
Άντε, καλή Σαρακοστή. Σε 6 μήνες (αφού η τουριστική σαιζόν θα βαίνει προς το τέλος της) θα ξαναδουλέψει το Μετρό για αεροδρόμιο και (ποτέ δε ξέρει κανείς) και η στάση Θησείο.

Μα καλά, σοβαρά πράγματα είναι αυτά; Δεν ήθελε, λέει, ο δήμαρχος Αγίας Παρασκευής να δώσει άδεια για στάση, οταν κατασκευαζόταν το Μετρό. Εντάξει, γιατί δεν του είπε το ΠΕΧΩΔΕ, ότι η ευκαιρία, πάει, πέταξε; Αλλά, ξέχασα, έρχονται εκλογές.

Με τις υγείες σας.
O Αδέξιος
16/02/2009 15:43
Επιμενω άνεση και Ι.Χ.
george
16/02/2009 15:03
XA XA! ΠΑΝΖΟΥΡΛΙΣΜΟΣ! Πραγματικά σ''αυτή την πόλη δεν βαριέσαι ποτέ! Ξυπνάς να πας στη δουλειά σου και δεν ξέρεις αν θα καταφέρεις να φτάσεις κι αν θα ξαναγυρίσεις. Πως μπορεί άραγε να αναπτυχθεί μια χώρα που ούτε καν τρόπος να πας στην εργασία σου δεν υπάρχει? Αυτό ήταν ρητορική ερώτηση για τους πάσης φύσεως φωστήρες, ιδεολόγους, οικονομολογους, συγκοινωνιολογους, καθηγητές πανεπιστημίου, κτλ, κτλ που κατέχουν τις θέσεις εξουσίας (αλήθεια που βρίσκεται εκείνο το μεγάλο οικονομικό μυαλό, ο κος Αλογοσκούφης?)
Zafiropoulou dimitra
16/02/2009 14:34
Αντί για λεωφορεία θα εξυπηρετούσε τον κόσμο να πυκνώσουν τα δρομολόγια του προαστιακού και να λειτουργήσει η γραμμή προαστιακού από αεροδρόμιο κατευθείαν στο σταθμό λαρίσης(και όχι να διακόπτεται όπως γίνεται μέχρι στιγμής).Επίσης θεωρώ υπερβολή να διακόπτονται τα δρομολογια εθν.αμυνας-πλακεντιας για 6 μήνες.Είναι πολύ μεγαλο το χρονικό διάστημα.
Βοήθεια!!
16/02/2009 14:31
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η ΔΕΗ κάνει έργα και έχουν σπάσει τα πεζοδρόμια στο σταθμό της Ε. Άμυνας (άνοδος προς Αγία Παρασκευή). Ή μήπως από το Σάββατο πρόλαβαν και τα μπάζωσαν; Ψιλά γράμματα θα μου πείς...
Παράνοϊκό!!
ΔΔ
16/02/2009 14:30
ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ... ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ... ΜΟΝΟ ΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΙΣΩΣ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ...
Σπύρος Γιακουμάκης
16/02/2009 14:23
Η λύση για την Αθήνα είναι η εξής μία:

-ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ γρήγορο ΤΡΑΜ.

Ωστε να χρησιμοποιούνται τα ΙΧ μόνο για εκδρομές τα Σαββατοκύριακα!

-νέα γενικευμένη κυκλοφοριακή μελέτη με μονοδρομήσεις λεωφόρων και ποδηλατόδρομους με όδευση τραμ πλάϊ.

-λεωφορεία και τρόλευ εξαγωγή εκτός Ευρωπαϊκής Ηπείρου.

-πεζόδρομοι στο κέντρο της πόλης με πολύ πράσινο και τραμ.

γιωργος κουσουρλης
16/02/2009 14:21
Ποσους συγκοικωνιολόγους χρειαζεσαι κ Σουφλιά για να σου πουν αραγε πως δεν κλεινεις ή δεν αρχιζεις εργα ταυτοχρονα και τους δυο σιδηροδρομους που οδηγούν στην Αθήνα Και από την Πλακεντία κλειστά αλλά και ο ηλεκτρικός με έργα την ίδια περίοδο οπότε όχι έφραγμα ουτε black out δημιουργείται αλλά αποσύνθεση. Τι έκανε ομως ο ανθρωπος σωστό 5 χρονια τώρα για να κάνει και το αυτονόητο ; Δεν υπάρχουν αντρες βουλευτές στην παραταξη σας να πουν ενα βροντερο ΟΧΙ σε καποια ψηφοφορία στη Βουλή και να τελειωνουμε μια ωρα γρηγωρότερα αυτο το μαρτυριο που μας υποβαλλεται ; Δεν θα ειναι αποστατες θα θεωρουνται σαν ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ και όχι σαν κατι λουληδες που μαζευτηκαν εκει μεσα που λένε και ξελένε συνέχεια κατω απο τα φουστάνια της μαμας
ΝΙΚΟΣ
16/02/2009 14:05
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΙΧ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΡΚΙΝ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ.
Δημήτρης
16/02/2009 13:55
Σωστά αναφέρθηκε οτι όλη η ιστορία δημιουργήθηκε από τον εν λόγω δήμο. Παρόμοια έγιναν με τη Γεωπονική που δεν ήθελε το σταθμό μέσα στο χώρο και τώρα είναι στον Κεραμικό. Το θέμα είναι οτι η εξυπηρέτηση από τα λεωφορεία είναι γενικά σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Είναι ΗΔΗ κορεσμένα από άποψη χωρητικότητας και επιπλεόν πολλά κινούνται και απελπιστικά αργά και ακολουθούν απαρχαιωμένες διαδρομές. Ο δε αριθμός των λεωφορείων αντιστοιχή σε πόλη 1 μέγιστο 2 εκ/μύριων κατοίκων και οχι 5 ...
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
16/02/2009 13:46
Αν δεν βάλουν
1) διόδια στο κέντρο της Αθήνας και
2) απαγορεύσουν την είσοδο σε ι,χ, με λιγότερο από 2 επιβάτες μην περιμένετε αλλαγή στην ανυπόφορη αυτή κατάστση.
Μια ζωή κυκλοφοριακό, μόλυνση και ηχορύπανση θα έχουμε.
Και πλήρωνε Έλληνα φορολογούμενε τα πρόστιμα της Ε.Ε.

1 διαμέρισμα-4 κάτοικοι-5 ι.χ.-1 πάρκιν!!!!!
αυτή είναι η κατάσταση................
ΛΙΤΣΑ
16/02/2009 13:46
Περίμενα σήμερα 15 λεπτά το λεωφορείο στην Εθνική Άμυνα για Δουκίσσης Πλακεντίας, που αυτά που μας λένε κάθε 10 και 15 λεπτά. Τέλος πάντων ήρθε στοιβαχτήκαμε σα τα ζώα πατείς με πατώ σε. Ο οδηγός δεν ήξερε που να πάει τον καθοδηγούσε ένας επιβάτης. Πάει κι αυτό. Μπλέξαμε μες τη κίνηση στις λεωφοριολωρίδες μπαίνανε ταξί ΙΧ χαμός. Αλλά τι να κάνουμε? Το σωστό θα ήταν αυτοί που εξυπηρετούνταν μέχρι τώρα με το μετρό να μην πάρουν τ αυτοκίνητα γιατί η κατάσταση έγινε χειρότερη. Έχω μια απορία όμως γαιτί το κάνανε αυτό τώρα και όχι το χειμώνα. Ποιός αντέχει με τις ζέστες να κάθεται στις στάσεις να περιμένει τα λεωφορεία? Και κάτι άλλο πόσο κακό κάνει αυτό στο τουρισμό μας το σκέφτηεκε κανείς?
Ζαχαρίας Μπατάλιας
16/02/2009 13:39
Παγκόσμια πρωτοτυπία πρέπει να αποτελεί το γεγονός αυτό για άλλη μια φορά στην ψωροκώσταινα...

Δεν ήθελε ο δήμαρχος αγ.παρασκευής λέει να του χαλάσουν τα πλακάκια που έβαλε στην πλατεία...κόπηκε το συγκοινωνιακό έργο.!!! Αλλά τώρα άλλαξε γνώμη... άντε ας περάσει από δω το μετρό...

...α ρε αθάνατη ψωροκώσταινα με τους Μάο - Μάο σου...

Νίκος
16/02/2009 12:49
ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ.
ΧΑΖΤΖΗΣ
16/02/2009 12:38
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΠΛΑ ΔΗΜΟ, ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ...

ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΕΚΛΕΞΑΤΕ, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙΤΕ .
Κώστας
16/02/2009 12:20
Τα παράπονά σας στον Δήμο Αγ. Παρασκευής που αρχικά δεν ήθελε να περνάει το METRO από εκεί ενώ τώρα, κατόπιν εορτής θέλει. Ας λέμε όλη την αλήθεια στα άρθρα και όχι ό,τι μας συμφέρει.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις