Από όποια πλευρά κι αν το δει κάποιος, όταν η οικογένεια μαζεύεται για το κυριακάτικο γεύμα, συναντώνται διαφορετικοί κόσμοι. Το χάσμα των γενεών όμως παρατηρείται και στην καταναλωτική συμπεριφορά των διαφορετικών ηλικιακών ομάδων. Σύμφωνα με στοιχεία από τραπεζικές έρευνες, οι νέοι 20-30 ετών ξοδεύουν τα χρήματά τους πολύ διαφορετικά από τους γονείς τους. Ως γενικό συμπέρασμα, μπορούμε να πούμε ότι οι νέοι αγοράζουν εμπειρίες σήμερα, ενώ οι μεγαλύτεροι στην ηλικία στοχεύουν στην ιδιοκτησία και την αποταμίευση για ασφάλεια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ