Κρίσιμο το 2025 για την αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ εκτός από τη μεγάλη πίεση στους ναύλους θα προκαλέσει και μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ