Κατά της αύξησης των ταχυτήτων στα τρένα, υποστηρίζοντας ότι δεν πληρούνται ακόμα οι προδιαγραφές ασφαλείας, τάχθηκε χθες ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), Κώστας Γενιδούνιας, παρουσία αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ωστόσο, η πρόταση αυτή καθιστά αδύνατη την προγραμματισμένη αύξηση των δρομολογίων στον άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στα προαστιακά δρομολόγια προς Κιάτο και Χαλκίδα, αλλά και στον Προαστιακό της Θεσσαλονίκης προς Λάρισα και Βόλο, καθώς οι ταχύτητες των συρμών θα παραμείνουν καθηλωμένες στα 80 χλμ./ώρα. Σε ό,τι αφορά το δυστύχημα στα Τέμπη, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ κατήγγειλε ότι επιχειρείται στοχοποίηση των μηχανοδηγών, υποστηρίζοντας ότι «υπάρχει απόκρυψη κρίσιμων συνομιλιών για το δυστύχημα». Οπως ανέφερε ο ίδιος, «η δικογραφία δεν περιέχει όλες τις κρίσιμες συνομιλίες», προσθέτοντας ότι η Hellenic Train οφείλει να τοποθετηθεί για το πολύνεκρο δυστύχημα και «όχι να κρύβεται πίσω από τα συνδικάτα». Υπέρ των θέσεων του προέδρου της ΠΕΠΕ τάχθηκαν και ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE) Juan Jesus Garcia Fraile και ο πρόεδρος του Σωματείου Ιταλών Μηχανοδηγών Pietro Serbassi. Ο Κώστας Γενιδούνιας ανακοίνωσε ότι η ΠΕΠΕ απέστειλε και νέο εξώδικο προς τα αρμόδια υπουργεία, τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, αλλά και τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών, στο οποίο επισημαίνεται «η αδιαφορία που συνεχίζουν να επιδεικνύουν οι αρμόδιοι για θέματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο, δυόμισι μήνες μετά το πολύνεκρο ατύχημα στα Τέμπη». Η ΠΕΠΕ κάνει λόγο «για σοβαρά ζητήματα ασφαλείας που εγκυμονούν κινδύνους και για άλλα δυστυχήματα, επειδή οι αρμόδιοι φορείς δεν λαμβάνουν μέτρα, άμεσα και δραστικά».

Vidcast: Face2Face