Γαλλική σφραγίδα είχε και η προσπάθεια της Ελλάδας να συγκροτήσει τις πρώτες αεροπορικές της υπηρεσίες τον Απρίλιο του 1911 στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των Ενόπλων Δυνάμεων. Και βέβαια η ελληνική κυβέρνηση και οι επιτελείς των Ενόπλων Δυνάμεων πού αλλού θα αναζητούσαν πληροφόρηση, γνώσεις και βοήθεια; Στους Γάλλους, οι οποίοι ήταν τότε πρωτοπόροι στην αεροπορία. Ετσι, πριν από ακριβώς 109 χρόνια, τον Δεκέμβριο του 1911 έμπαιναν οι πρώτες βάσεις για την Πολεμική Αεροπορία. Τότε αναχώρησαν για τη Γαλλία οι υπολοχαγοί Δημήτριος Καμπέρος – ο Ελληνας που ταύτισε το όνομά του με το αεροπλάνο στην Ελλάδα, ο αεροπόρος – θρύλος γνωστός και με το παρατσούκλι «Τρελοκαμπέρος» για τις ριψοκίνδυνες πτήσεις του – και Μιχαήλ Μουτούσης, μαζί με τον ανθυπίλαρχο Χρήστο Αδαμίδη, προκειμένου να εκπαιδευτούν ως αεροπόροι στη σχολή των αδελφών Farman, στην Etampes, κοντά στο Παρίσι, όπως τονίζει το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ) στο εκτενές ιστορικό της Πολεμικής Αεροπορίας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ