Το ζήτημα της τιμωρίας και των ποινών απασχολεί κάθε κοινωνία και τις δομές της, προφανώς και την εκπαίδευση. Στην ελληνική εκπαίδευση, όπως και σε όλες τις χώρες έχουν προταθεί και εφαρμοστεί, από παιδαγωγούς ή άλλους παράγοντές της, πολλές μορφές και ύψη ποινών, και ανάλογα με την εποχή και το ευρύτερο κοινωνικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο τροποποιούνται. Ο παιδαγωγικός ρόλος της τιμωρίας δεν έχει αμφισβητηθεί γενικώς, ποικίλλουν όμως θέσεις και απόψεις και συχνά αποτελούν αντικείμενο έντονης διαμάχης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- Φάμελλος στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ για συνεργασίες: Βάζουμε το «εμείς» πάνω από το «εγώ», το πρόγραμμα πάνω από τις καρέκλες
- Τρόμος στην Ελλάδα: Τουλάχιστον 4 παιδιά εντοπίστηκαν με τη γονιδιακή μετάλλαξη του δανέζου δότη σπέρματος
- Κρεμλίνο: Οι πρόσφατες δηλώσεις του Τραμπ για την Ουκρανία «συνάδουν» με το όραμα της Μόσχας







