Το μάλε βράσε γίνεται στην Red Bull μετά την αποχώρηση του Κρίστιαν Χόρνερ, που είδε την πόρτα της εξόδου, μετά από 20 χρόνια στην ομάδα που την κέντησε ο ίδιος από την αρχή. Ο 51χρονος Βρετανός, που ήταν στο τιμόνι της Red Bull Racing από το 2005, αποτελούσε τον μακροβιότερο team principal στην ιστορία της F1. Ο Χόρνερ φαίνεται ότι πλήρωσε το τίμημα της ανάρμοστης συμπεριφοράς του σε γυναίκα εργαζόμενη της Red Bull, τις οποίες αρνήθηκε κατηγορηματικά αλλά μάλλον αυτό δεν άγγιξε την διοίκηση της ομάδας.
Ο ίδιος διατηρούσε τη θέση του μέχρι και την αιφνιδιαστική απομάκρυνσή του τον Ιούλιο του 2025, έχοντας κατακτήσει αρκετά πρωταθλήματα και βάθρα.

Με την αποχώρηση του Κρίστιαν Χόρνερ (αριστερά) από τη Red Bull, οι Σειρήνες της Mercedes ηχούν δυνατά για τον Μαξ Φερστάπεν (δεξιά)
Ο Μπέρνι Εκλεστόν, πρώην επικεφαλής στην F1 χαρακτήρισε τον Χόρνερ ηλίθιο για το σκάνδαλο που επισκίασε τη θητεία του στη Red Bull. Η βαριά συννεφιά φαίνεται ότι θα αργήσει να φύγει πάνω από τα γραφεία της ομάδας, την ώρα που ο Πικέ Τζούνιορ, αδελφός της Κελι Πικέ και σύντροφος του Φερστάπεν δήλωσε σε τηλεοπτικά Μέσα ότι ο Μαξ ετοιμάζεται να φύγει από την Red Bull!
Όπως τονίζεται η Mercedes F1 και ο Μαξ Φερστάπεν βρίσκονται σε “προχωρημένες διαπραγματεύσεις” για το ενδεχόμενο μεταγραφής του Ολλανδού στο Μπράκλεϊ από το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2026. Η επόμενη μέρα φαίνεται ότι βρίσκει την Red Bull σε τροχιά ανασυγκρότησης, αφού η πτώση της απόδοσης των μονοθεσίων χρεώνονται και αυτές στο Χόρνερ. Η ομάδα θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να ανασυνταχθεί στο επόμενο σχεδόν μισό του πρωταθλήματος, με στόχο την αλίευση όσων περισσότερων βαθμών γίνεται.
Και αυτό είναι το πρώτο σκέλος της ομάδας που θα απασχολήσει μηχανικούς και οδηγούς, αφού έχουν μπροστά τους, το δύσκολο 2026, με τους νέους κανονισμούς και την προετοιμασίας των νέων μονοθεσίων.