Στην ελληνική αγορά πριν λίγες ημέρες λανσαρίστηκε η νέα γενιά του Audi Q5 e-hybrid quattro και Q5 Sportback e-hybrid quattro, που πλέον προσφέρει υβριδικές εκδόσεις με συστήματα που φροντίζουν την οικονομία καυσίμου. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 300 και 350 ίππους, συνδυάζοντας θερμικό και ηλεκτρικό κινητήρα με στόχο την υψηλή απόδοση, αλλά και την οικονομία.
Ο μελλοντικός οδηγός του θα έχει ως σύμμαχο κάτω από το καπο του τον γνώριμο δίλιτρο κινητήρα TFSI που αποδίδει 250 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, δημιουργώντας ένα σύνολο που στην έκδοση των 300 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 6,2″. Η ισχυρότερη έκδοση των 350 ίππων κατεβάζει τον χρόνο αυτό στα 5,1″, με τις δύο εκδοχές να περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα σε τελική ταχύτητα. Διαθέτει για την ηλεκτρική του λειτουργία, μπαταρίες ,με χωρητικότητα 25,9 kWh (εκ των οποίων τα 20,7 kWh είναι ωφέλιμες), προσφέροντας αυτονομία 100χλμ, υποστηρίζοντας φόρτιση AC με ισχύ έως 11 Kw, όπου η φόρτιση πραγματοποιείται σε 2,5 ώρες.
Στην ελληνική αγορά η οικογένεια των SUV με υβριδική τεχνολογία διαθέτει και το νέο Renault Symbioz. Το Symbioz, έχει μήκος 4.413 χλστ. τοποθετείται ανάμεσα στο Captur και στο Austral, με μεγάλο χώρο για τους επιβάτες και χώρος αποσκευών από 492-624 λτ., ανάλογα τη θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος. Το νέο μοντέλο προσφέρει αποκλειστικά full υβριδικό σύνολο E-Tech Hybrid 145, το ίδιο με αυτό που έχουν και τα γνώριμα αδελφάκια του, το Clio, Captur και Arkana. Το υβριδικό του σύνολο αποτελείται από τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 95 ίππων, ο οποίος ενισχύεται επικουρικά από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων, μαζί με μια γεννήτρια 20 ίππων και 50 Nm.
H συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 145 ίππους και μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη, με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,26 kWh καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας να παρέχει το ρεύμα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. To Symbioz επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., φτάνει τα 170 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 106 γρ./χλμ. CO2.
Στην ελληνική αγορά προσφέρεται εδώ και λίγες ημέρες και το νέο smart #5.Η smart όπως είχε ανακοινώσει πριν μερικά χρόνια θα ενισχύσει τη γκάμα της μόνο με ηλεκτρικά μοντέλα, που εισέρχονται σε διαφορετικές κατηγορίες. Το νέο της ηλεκτρικό χαρτοφυλάκι προσφέρει ήδη τα smart #1 και #3 ενώ ήδη έχει έρθει και το μεγαλύτερο το smart #5 , το πρώτο μεσαίου μεγέθους SUV της μάρκας, που έχει περισσότερο χώρο και προηγμένη τεχνολογία.
Τροφοδοτείται από πλατφόρμα 800 Volt, που επιτρέπει σημαντικά αυξημένη αυτονομία και εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Η εφαλτήρια εκδοχή το smart #5 Pro των 340 ίππων προσφέρει μπαταρία 76 kWh. Καταναλώνει 18,5 kWh/100 χλμ. και παρέχει αυτονομία έως 465 χλμ. σε μεικτή χρήση ή έως 655 χλμ. στην πόλη. Από το smart #5 Pro+ και έπειτα, όλα τα μοντέλα διαθέτουν μπαταρία 100 kWh, βασίζονται στην προηγμένη πλατφόρμα 800 Volt. Το smart #5 Pro+ διαθέτει ελαφρώς περισσότερη ισχύ στους 363 ίππους ενώ το smart #5 Premium έχει ίδια ισχύ και επιδόσεις με το #5 Pro+. Το #5 Pulse ανεβαίνει στους 588 ίππους! Κοστίζει από 46.990 ευρώ.