Υστερα από ένα εκτεταμένο φρεσκάρισμα στο 208 η Peugeot προχώρησε το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά! Το 208 αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot, με την τελευταία του γενιά να διάγει και μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία και τη φρεσκαρισμένη εκδοχή του να προσφέρεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, όντας μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του.

Σήμερα, η γαλλική φίρμα προσφέρει το νέο 208 στην Ελλάδα, όπου οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις εξοπλιστικά εκδόσεις. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο εσωτερικό του, με πρακτική «νοοτροπία» και πολυτελείς πινελιές όπως ο πίνακας οργάνων που βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού και διαθέτει ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών. Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με τον εύκολο έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων πολυμέσων, του Peugeot i-Connect και Peugeot i-Connect Advanced.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ‘Η ΒΕΝΖΙΝΗΣ Στην γκάμα των μοτέρ το νέο 208 εξηλεκτρίζεται. Υπάρχουν δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V που χρησιμοποιούν τον 1.2 PureTech και αποδίδουν 100 και 136 ίππους αντίστοιχα. Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα τα νέα μοντέλα προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 15% ενώ σε αστικό κύκλο μπορούν να λειτουργήσουν για περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρικά. Η γκάμα συμπληρώνεται με δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις που χρησιμοποιούν τον τρικύλινδρο PureTech 1.2 και αποδίδουν 75 και 100 ίππους αντίστοιχα. Τέλος το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 φέρει τον αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία 400 km. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι μικρότεροι από 25 λεπτά από έναν ταχυφορτιστή (100 kW), 4 ώρες 30 λεπτά από ένα Wallbox (7,4 kW) και 10 ώρες και 30 λεπτά από μια ενισχυμένη παροχή (3,2 kW). Η πρώτη στην γκάμα είναι η Active που ξεκινά από 19.500 ευρώ, ακολουθεί η Allure με 22.400 ευρώ και στην κορυφή είναι η GT με ανώτατη λιανική τις 26.500 ευρώ.