H έκτη σειρά του επαγγελματικού – αγροτικού πικ – απ όπως τα αποκαλούμε συνήθως – Mitsubishi L200 εισάγει το ιαπωνικό μοντέλο στην τεχνολογική κατά βάση υπεροχή, με τα συστήματα τεχνολογίας για την ασφάλεια και την συνδεσιμότητα – ενημέρωση του οδηγού να πρωταγωνιστούν.

Με την σχεδίαση του να κερδίζει πόντους σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το ιαπωνικό μοντέλο φέρει πιο σύγχρονες τεχνολογίες, εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, βελτιώθηκε σε ποιότητα, ανέσεις και εφοδιάζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου.

Η εντατική, πολυήμερη δοκιμή στο νέο L200 μας έδωσε μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για το επαγγελματικό όχημα που μπορεί να διαδραματίσει δύο ρόλους. Αυτή του αγροτικού και φυσικά, ενός οικογενειακού, με ρόλο επαυξημένο SUVοειδή!

   

Στο ιαπωνικό μοντέλο,  ο επαγγελματίας μπορεί να το επιλέξει ανάμεσα σε πλειάδα εκδόσεων ως προς τους τύπους (Club Cab και Double Cab), και με ατού ότι συνοδεύεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, ενώ φέρει στοιχεία που όντως κλέβουν την παράσταση.

Σαφώς, το σημείο που ξεχωρίζει είναι ο σκλυροτράχηλος χαρακτήρας του που μπορεί να φανερωθεί σε δύσβατα σημεία, να σκαρφαλώσει όπως ένα …κατσίκι, και να κάνει τα δύσκολα εύκολα, ακόμη και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν.

Το νέο L200 με μήκος  5.225 χλστ αποτελεί την πιο σύγχρονη «έκφραση» των μοντέλων που θέλουν να διαδραματίσουν δύο ρόλους. Ένα του επαγγελματικού και ένα του life – style, όντας μοντέλο που μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση ενός SUV με …καρότσα!

 Και στο εσωτερικό του έχει γίνει μια επανάσταση, με την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, το νέο πίνακα οργάνων και την προσθήκη μαλακών επενδύσεων στις πόρτες και χαμηλά.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα πάντα, ότι δηλαδή και ένα σύγχρονο επιβατικό  με πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης, όπως συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, ένδειξης τυφλού σημείου, προειδοποίησης οπισθοπορείας σε διασταύρωση και με σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Το εσωτερικό του μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες, με άνεση …λιμουζίνας!

Για τους επαγγελματίες, ικανοποιητικός είναι και ο χώρος φόρτωσης, με ττην καρότσα να είναι υπερ του δέοντος εξαιρετική, όντας το σημείο που δοκιμάζεται στην καθημερινή χρήση.

Σαφώς, στο επίκεντρο της δοκιμής μας, ο νέος σύγχρονος κινητήρας πετρελαίου 2.268 κ.εκ.,που στην συγκεκριμένη περίπτωση αγγίζει τους 150 ίππους με τη ροπή να …σκαρφαλώνει στα 400 Nm!

To συγκεκριμένο μοτέρ τηρεί τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ε.Ε. στο πλαίσιο του WLTP  και πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d.

Στα στοιχεία που ξεχωρίσαμε, μεταξύ άλλων, είναι η βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και η δυνατότητα των καλορυθμισμένων αναρτήσεων να «καλύπτουν» με περίτεχνο τρόπο κάθε ανωμαλία του εδάφους. Ο ντίζελ κινητήρας  προσφέρει άφθονα αποθέματα ροπής, όπου σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου και με σύμμαχο το εξάρι κιβώτιο δίνει τα …ρέστα του σε όσους θεωρούν – ή πιστεύουν ακόμη – ότι τα επαγγελματικά είναι μόνο για τα χωριά.

 Και στις εκτός δρόμου διαδρομές το νέο L200 απλά κάνει τους χωματόδρομους να μοιάζουν με χαλί,  προσπερνώντας τα εμπόδια με ευκολία,  χάρη στην εξελιγμένη και αποτελεσματική τετρακίνηση.

Σύμμαχος σε αυτό και το σύστημα 4κίνησης Easy Select που περιλαμβάνει κλείδωμα του πίσω διαφορικού και τις επιλογές 2H4H και 4L . Επίσης οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι 30, 24 και 22 μοίρες αντίστοιχα και η πλευρική γωνία είναι 45 μοίρες.

Συνολικά, το νέο L200 είναι η πιο σύγχρονη πρόταση στην κατηγορία του, με ατού το τεχνολογικό του υπόβαθρο, το τούρμπο ντίζελ μοτέρ που …καταπίνει κάθε διαδρομή χωρίς κόπο με σύμμαχο την πλειάδα των ηλεκτρονικών συστημάτων. Και όλα αυτά σε συνδυασμό με μια καμπίνα πολυτελείας, που μπορεί να ντροπιάσει ακόμη και τα πιο «καλογυαλισμένα» SUV.