Εν έτη 2019 μπορεί να συναντήσει κανείς επαγγέλματα που λίγα χρόνια πριν αγνοούσαμε την ύπαρξή τους, πολλώ δε μάλλον τους οικονομικούς ορίζοντες που αυτά ανοίγουν σε όσους αποφασίζουν να ασχοληθούν μαζί τους επαγγελματικά.

Σε αυτήν την κατηγορία μπορούμε, άφοβα να συμπεριλάβουμε κι αυτό του influencer. Και αυτό για το γεγονός ότι μπορεί να το κάνει ο καθένας, αλλά και για το ότι αν το κάνει κανείς σωστά, είναι μακράν το πιο επικερδές.

Το «επάγγελμα» incluencer, έχει εξαπλωθεί τα τελευταία χρόνια, σε τέτοιο βαθμό, που αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, υπάρχουν χιλιάδες αν όχι εκατομμύρια ανθρώπων, που δουλεύουν και πληρώνονται μάλιστα αδρά για τις υπηρεσίες τους.

 

View this post on Instagram

 

I’m ready to Play It Cool! Are you?😉 #CR7PlayItCool

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

Από που έρχονται τα κέρδη των influencers

Στη σημερινή intagnt πραγματικότητα των social media, η δύναμη της εικόνας είναι τεράστια και τόσο πολύτιμη, που αξίζει να πληρώσει κανείς για αυτή, προκειμένου να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που έχει να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό.

Εταιρείες που επενδύουν σήμερα στη διαφήμιση μέσω Instagram είναι πολλές. Πάρα πολλές. Σύμφωνα, μάλιστα, με τις σχετικές εκτιμήσεις, το διαφημιστικό budget για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω Instagram, θα εκτοξευτεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Άρα εύκολα μπορεί κάποιος να αντιληφθεί πως ο συγκεκριμένος χώρος έχει πολύ «ψωμί».

Το διαφορετικό που προσφέρει το Instagram, είναι πως ο καθένας μπορεί να βγάλει χρήματα, χωρίς να είναι διάσημος. Το μόνο που αρκεί να κάνει, είναι δημοσιεύσει εντυπωσιακές φωτογραφίες – η δύναμη της εικόνας που λέγαμε- και να μαζέψει followers, σχόλια και likes.

 

View this post on Instagram

 

Welcome fall ❤️

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 

View this post on Instagram

 

Feeling @dior 🖤 at the #DiorSS20 show in shanghai #DiorShanghai Anzeige

A post shared by Caroline Daur (@carodaur) on

Η περίπτωση των celebrities

O καθένας μπορεί να κερδίσει πολλά χρήματα αν μάθει να αξιοποιεί σωστά την πλατφόρμα του Instagram, ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι celebrities που τα κέρδη τους, από το Instagram, φτάνουν αστρονομικά νούμερα.

Έτσι, υπάρχουν οι celebrity influencers με αρκετές χιλιάδες ή εκατομμύρια followers, αλλά και οι celebrities mikr;oterhw dynamik;h, oi leg;omenoi «micro-influencers», οι οποίοι έχουν στον λογαριασμό τους από 50.000 μέχρι 200.000 folloers, ωστόσο, τα χρήματα που μπορούν να χρεώσουν για μια ανάρτηση στο προφίλ του μπορούν να αγγίξουν διόλου ευκατραφρόνητα ποσά.

Η Κάιλι Τζένερ για παράδειγμα, διαθέτοντας σήμερα 149 εκατ.  followers στο λογαριασμό της στο Instagram, μπορεί να βγάλει περισσότερα από 1.2 εκατ. δολάρια απλά δημοσιεύοντας μια φωτογραφία στο προφίλ της.

Ακολουθεί η Αριάνα Γκράντε η οποία θα δημοσιεύσει  ένα pos στο προφίλ της στη φιλική τιμή των με μια τιμή των 996.000 δολάρια, τρίτος είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο κερδίζοντας 975.000 δολάρια για κάθε του sponsored post, ενώ την πεντάδα κλείνουν η Κιμ Καρντάσιαν και η Σελένα Γκόμεζ κερδίζοντας 910.000 και 886.000 δολάρια ανά δημοσίευση αντίστοιχα.

 

View this post on Instagram

 

coming to @ultabeauty august 18th ✉️🥥☁️🏹🌫🌪 #thankunext 🌫

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα στοιχεία έτσι όπως δημοσιεύονται από το Instagram Rich για το 2019

Αναλυτικά οι πιο ακριβοπληρωμένοι του κόσμου ανά κατηγορία:

Celebrity

Beuty

Fashion

Fitness

Food

Lifestyle

Sport

Travel