Είναι ο μετρ του τρόμου. Ο σκηνοθέτης που είχε εθίσει τους θεατές να τον αναζητούν στις σύντομες εμφανίσεις cameo από τα φιλμ του. Ένας από τους πρωτοπόρους του κινηματογράφου, η πρώτη έγχρωμη ταινία του οποίου, η «Θηλιά», βγήκε στις αίθουσες με ένα μονοπλάνο και χωρίς μοντάζ.

Πόσοι όμως γνωρίζουμε ότι ο Άλφρεντ Χίτσκοκ διάλεγε ο ίδιος με ιδιαίτερη προσοχή τα έργα τέχνης που θα κοσμούσαν το πλατό της κάθε ταινίας του – είχε σχεδιάσει με ακρίβεια τα σκηνικά για τουλάχιστον 50 από τις ταινίες που σκηνοθέτησε στα 60 χρόνια της καριέρας του -, είχε παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής, έφηβος στο Λονδίνο, διέθετε μία πλουσιότατη και ενημερωμένη βιβλιοθήκη για την ιστορία της τέχνης στο γραφείο του της Universal και ήταν συλλέκτης έργων τέχνης;

Τι ρόλο είχαν οι διάφοροι πίνακες που εμφανίζονται στις ταινίες του Χίτσκοκ;

Ποια διάσημα έργα τέχνης είχε στην κατοχή του ο διάσημος σκηνοθέτης;

Με τι κριτήρια επέλεγε ο Χίτσκοκ τα έργα τέχνης της συλλογής του;

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο της Μαίρης Αδαμοπούλου στα ΝΕΑ Σαββατοκύριακο