Επί σειρά ετών πουλούσε πλαστά έργα του Νόρμαν Κόρνις (φωτογραφία), του ζωγράφου που απεικόνιζε τη ζωή των βρετανών ανθρακωρύχων έχοντας ο ίδιος προσωπική εμπειρία, ως αυθεντικούς. Τα κέρδη του είχαν φτάσει τις 30.000 στερλίνες και προέρχονταν κυρίως από μια γκαλερί στο Νορθάμπερλαντ στην οποία είχε προωθήσει 14 αντίγραφα. Κάποια στιγμή όμως ο 56χρονος Ρίτσαρντ Πίρσον από το Σάντερλαντ έγινε αντιληπτός. Ενας συντηρητής παρατήρησε ότι οι καμβάδες που χρησιμοποιούσε ήταν σχετικά καινούργιοι καθώς και ότι οι αποδείξεις που επικαλούνταν ανέγραφαν τιμές όχι σε σελίνια, όπως ταίριαζε στην εποχή, αλλά σε πένες. Τα πράγματα μπερδεύτηκαν κι άλλο, όταν προ ημερών ο δημόσιος κατήγορος Νιλ Πάλιστερ ανακοίνωσε ενώπιον του δικαστηρίου ότι ο Πίρσον δεν βρέθηκε να διαθέτει ούτε ένα περιουσιακό στοιχείο προς κατάσχεση. Το αίτημά του ήταν αφενός να εκδοθεί διαταγή κατάσχεσης για το συμβολικό ποσό της μίας στερλίνας και αφετέρου, ο κατηγορούμενος να παρακολουθείται για την περίπτωση που περιέλθει στην κατοχή του οτιδήποτε. Ο Πίρσον εμφανίστηκε σε οθόνη με απευθείας σύνδεση, ο δικαστής τον διέταξε να καταβάλει τη μία στερλίνα εντός 28 ημερών και η γκαλερί αποζημίωσε τους πελάτες της που είχαν αγοράσει τα πλαστά έργα.