Με φόντο τη συγκέντρωση των «Παραιτηθείτε» η κυβέρνηση κλιμακώνει την αντιπαράθεσή της με την αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορώντας την ότι στην προσπάθεια να αποκτήσει αφήγημα ανακαλύπτει κλίμα αντιδημοκρατικής εκτροπής.

Το Μαξίμου ανεβάζει ένα κλικ τους δημόσιους –τουλάχιστον –τόνους απέναντι στο κίνημα των «Παραιτηθείτε» και διά της Ολγας Γεροβασίλη σχολιάζει πως πρόκειται για ένα αίτημα που και στις ανάγκες της κοινωνίας δεν απαντά και εχθρικά προς τη χώρα κινείται.

Η κυβέρνηση θέλει να συνδέσει την αποψινή εκδήλωση με τη Νέα Δημοκρατία και επιμένει ότι μολονότι οι οργανωτές της επιχειρούν να δείξουν ότι είναι μία πρωτοβουλία απολίτικη από δυσαρεστημένους πολίτες, αυτό δεν ισχύει. Αντιθέτως «πρόκειται περί συγκαλύψεως στελεχών συγκεκριμένων πολιτικών χώρων και κυρίως της ΝΔ, που καλά θα έκαναν να είναι με το όνομά τους και την υπογραφή τους» όπως επισημαίνει η κυβερνητική εκπρόσωπος. Ομοίως ο Πάνος Σκουρλέτης αναφέρει ότι ενώ το κίνημα των «Παραιτηθείτε» εμφανίζεται με μία απολιτίκ προσέγγιση «έχει το σπέρμα μιας ακροδεξιάς λογικής».

Για το Μαξίμου το καλύτερο σενάριο θα ήταν να επιβεβαιώσει τις υποψίες του και να εντοπίσει ανάμεσα στους δυσαρεστημένους του Συντάγματος πολιτικά στελέχη κομμάτων ούτως ώστε να έχει πατήματα για την επίθεση της «επόμενης μέρας». Επίσης, η κυβέρνηση θα εμφανιζόταν ιδιαίτερα ικανοποιημένη εάν διαπίστωνε ότι το κίνημα των «Παραιτηθείτε» δεν διαθέτει τελικώς τέτοιο ρεύμα στην κοινωνία που να δικαιολογεί και το αίτημα των διοργανωτών για αποχώρηση των κυβερνώντων από την εξουσία.

Οπως και να ‘χει όμως μία εκδήλωση που φέρει τον τίτλο «Παραιτηθείτε» για μία κυβέρνηση δεν είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να της συμβεί. Επομένως το Μαξίμου θα επιμείνει στην αλλαγή της ατζέντας και θα επικεντρωθεί σε θέματα όπως η παρουσίαση του προγράμματος της «Δίκαιης Ανάπτυξης» από τον Πρωθυπουργό στο Μουσείο της Ακρόπολης, η επικοινωνιακή στρατηγική της κυβέρνησης για την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και φυσικά η προώθηση των θεσμικών αλλαγών με την αλλαγή του εκλογικού νόμου και τη συνταγματική μεταρρύθμιση.

Στο Μαξίμου, πάντως, χθες αντιμετωπίστηκε ως μια προσπάθεια αντιπερισπασμού από την αξιωματική αντιπολίτευση η επιστολή Μητσοτάκη προς τον Νίκο Βούτση, με την οποία ουσιαστικά καταγγέλλει την κυβέρνηση ότι απαξιώνει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και διαπιστώνει κλίμα αντιδημοκρατικής εκτροπής σε συνθήκες οικονομικής δυσπραγίας.

Για το πρωθυπουργικό περιβάλλον το πολιτικό σχέδιο της ΝΔ εστιάζεται στην προσπάθεια πρόκλησης κοινωνικής έντασης μιμούμενη τις εκδηλώσεις εναντίον αριστερών κυβερνήσεων σε διάφορα μέρη του κόσμου. Εξ αυτού του λόγου κατηγορεί τη ΝΔ για πρόκληση κοινωνικής έντασης από τα πανέρια.

Το συμπέρασμα του Μαξίμου είναι πως αυτό είναι το μόνο που απομένει στην αξιωματική αντιπολίτευση, καθώς όσο κι αν προσπάθησε η ΝΔ το αίτημά της για εκλογές «εκφυλίστηκε σε πολιτικό ανέκδοτο» και το μόνο που της απομένει είναι να προσπαθήσει να ανακόψει μία περίοδο πολιτικής σταθερότητας και οικονομικής ανάκαμψης.

Κυβερνητικά στελέχη δεν διστάζουν να μιλήσουν για ένα «άκρως επικίνδυνο σχέδιο» με στοιχεία γραφικότητας, βγαλμένο από τις καλύτερες παραδόσεις της πολιτικάντικης υποκρισίας και ανυποληψίας, «γνήσιο τέκνο της πολιτικής απελπισίας».

Στο ίδιο μοτίβο και η Κουμουνδούρου ανέφερε χθες πως όσο και να επενδύει στην καταστροφή και να κατασκευάζει σκηνικό πόλωσης εκεί που δεν υπάρχει, η πολιτική γύμνια της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν κρύβεται.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Το Μαξίμου για να δείξει ότι η λογική του κινείται πέρα από αυτά συγκάλεσε σύσκεψη του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής υπό τον Αλέξη Τσίπρα για τη βελτίωση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό. Δεν είναι τυχαίο ότι στην εισήγησή του ο Πρωθυπουργός είπε ότι αποστολή της κυβέρνησης είναι να παράγει πολιτικές και έργο σε μία σειρά από τομείς με θετικά πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα για την οικονομία και την κοινωνία. «Οφείλουμε να συντάξουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνιακής πολιτικής, διότι αν δεν διαχειριστούμε εμείς την εικόνα της χώρας μας, κάποιος άλλος θα το κάνει για μας» είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας για την ανάγκη διπλασιασμού των διαφημιστικών δαπανών στον τομέα του τουρισμού.