Πριν από μερικά χρόνια η Μισέλ Ομπάμα έγινε η πρώτη Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ που χόρεψε μπροστά στις κάμερες. Το έκανε στην Αϊοβα το 2012 για να προωθήσει την εκστρατεία της κατά της παιδικής παχυσαρκίας και για τον ίδιο λόγο το 2013 στο τηλεοπτικό σόου Late Night with Jimmy Fallon. Η τελευταία φορά ήταν στον Λευκό Οίκο πριν από τέσσερις ημέρες –και πάντα για καλό σκοπό. Εκεί η Μισέλ Ομπάμα ραπάρισε για να ενθαρρύνει τους νέους να συνεχίζουν τις σπουδές τους μετά το σχολείο. Το βίντεο έδωσε στη δημοσιότητα το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

Το βίντεο με την Ολγα Γεροβασίλη να χορεύει ζεϊμπέκικο δεν είναι γνωστό ποιος το έδωσε στη δημοσιότητα. Το περασμένο Σάββατο, πάντως, μία ημέρα μετά το ραπ στον Λευκό Οίκο, έγινε η πρώτη κυβερνητική εκπρόσωπος που χόρεψε μπροστά στις κάμερες. Αντίθετα από τις χορογραφημένες κινήσεις της Μισέλ, οι δικές της κινήσεις ήταν αυτοσχέδιες. Και ο σκοπός; Η κυβερνητική εκπρόσωπος ήθελε απλώς να διασκεδάσει ή οι στροφές στην πίστα, τα παλαμάκια των φίλων που έχουν γονατίσει γύρω της, τα άνθη που ρίχνει στα πόδια της η λουλουδού του μαγαζιού συμβολίζουν και κάτι άλλο πέρα από τα προφανή;

Δεν χρειάζεται να χαρακτηρίσει κάποιος συριζαίος πολιτιστικά κέντρα τα μπουζουξίδικα, όπως είχε κάνει κάποτε ο Βαγγέλης Γιαννόπουλος, για να δει ότι ο χορός της Ολγας Γεροβασίλη είναι το σύμβολο της οικειοποίησης ενός στυλ που το ΠΑΣΟΚ εγκατέλειψε ενοχικά μετά την κρίση του 2009. Από τον Αλέξη Τσίπρα που αυτοπροβλήθηκε ως νέος Ανδρέας έως τον Λάκη Λαζόπουλο που απέδειξε ότι η απόσταση από τη Δήμητρα Λιάνη έως την αυλή του ΣΥΡΙΖΑ είναι ελάχιστη, η κυβερνώσα Αριστερά οικειοποιείται μια αισθητική εξουσίας, την οποία υποτίθεται ότι είχαμε αφήσει στο παρελθόν επειδή αυτή η αισθητική εξουσίας ήταν η μήτρα της καταστροφής. Από αυτή την άποψη, η κυβερνητική εκπρόσωπος δεν θα μπορούσε να χορέψει και τη Λίμνη των Κύκνων. Αλλά στο όνομα της εξέλιξης, ας ραπάριζε τουλάχιστον όπως η Μισέλ.