Αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας και ένταξη νέων μαθημάτων περιλαμβάνουν τα νέα ωρολόγια προγράμματα του γυμνασίου και του λυκείου, τα οποία ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Παιδείας.

Στην Α’ Γυμνασίου εντάσσεται το μάθημα της Φυσικής καθώς και η ερευνητική εργασία (project), ενώ περιορίζεται κατά μία ώρα η διδασκαλία των ξένων γλωσσών (2 ώρες για την πρώτη και 2 για τη δεύτερη ξένη γλώσσα). Επίσης, τα μαθήματα των Καλλιτεχνικών, της Μουσικής, της Βιολογίας και της Τεχνολογίας θα εξακολουθήσουν να διδάσκονται. Στο ωρολόγιο πρόγραμμα του γυμνασίου παραμένει και η Πληροφορική –οι εκπαιδευτικοί ανησυχούσαν μήπως καταργηθεί. Στο πρόγραμμα του λυκείου προβλέπονται μικρές αλλαγές για την κατανομή των ωρών στα διδασκόμενα μαθήματα, ενώ εισάγονται και τρία μαθήματα (Εφαρμογές Πληροφορικής, Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός) από τα οποία οι μαθητές θα επιλέγουν το ένα. Αντίστοιχα, δεν θα διδάσκεται το μάθημα των Αρχών Οικονομίας.

Παράλληλα, στην τελική ευθεία της επεξεργασίας είναι το σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας που αφορά το λύκειο και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένα από τα θέματα που εξετάζει το υπουργείο μετά και τη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης είναι να ενισχυθεί το μάθημα της Πληροφορικής. Συζητείται μάλιστα το ενδεχόμενο να ενταχθεί στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. Στο μεταξύ συνάντηση, εν μέσω απειλών ότι τα σχολεία δεν θα ανοίξουν τον Σεπτέμβριο, αναμένεται να έχει σήμερα η ΟΛΜΕ με τον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.

Χθες, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης ανέφερε ξανά ότι «η πολιτική της κυβέρνησης κλείνει τα σχολεία καθώς η νέα χρονιά θα ξεκινήσει με 16.000 λιγότερους εκπαιδευτικούς σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οι ελλείψεις και τα κενά θα φανούν αμέσως». Πρόσθεσε μάλιστα ότι με την έναρξη της χρονιάς θα γίνουν συνελεύσεις, «για να αποφασίσουμε ακριβώς πώς και με ποιο τρόπο θα κινητοποιηθούμε».

Νωρίτερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, από το Mega, εξαπέλυσε επίθεση κατά των συνδικαλιστών καθηγητών, τονίζοντας ότι τα σχολεία δεν είναι τσιφλίκια των εκπαιδευτικών.