Τέτοιες ημέρες, δεκαέξι χρόνια πριν, στη Θεσσαλία οι πολυήμερες κινητοποιήσεις των αγροτών έληξαν άδοξα λόγω μιας άλλης επιχείρησης για να σπάσουν τα μπλόκα στις Εθνικές. Νωρίς το πρωί της 7ης Φεβρουαρίου 1997, δυνάμεις των ΜΑΤ ακινητοποίησαν τα τρακτέρ στην Εθνική Οδό στις Μικροθήβες, συνέλαβαν εννιά αγρότες που βρίσκονταν στο μπλόκο, ενώ οι υπόλοιποι έλειπαν, και ξεφούσκωσαν τα λάστιχα των τρακτέρ που ήταν παραταγμένα αριστερά και δεξιά του οδοστρώματος. Αμέσως μόλις έγινε γνωστή η επιχείρηση αυτή της Αστυνομίας, αγρότες της περιοχής, εξαγριωμένοι πλέον, προσπάθησαν να φτάσουν ώς την Εθνική Οδό, εμποδίστηκαν όμως από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.  
«Λίαν ορθώς, λίαν αξιεπαίνως και λίαν επιτυχώς εφάρμοσε η Αστυνομία το μέτρο της αδρανοποίησης ή της ακινητοποίησης των τρακτέρ. Την κατάργηση δηλαδή του μέσου προς διάπραξη ενός εγκλήματος…», δήλωνε ο τότε υπουργός Δικαιοσύνης, Ευάγγελος Γιαννόπουλος, ενώ και ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Ρέππας, εκθείαζε τον «ευρηματικό τρόπο» με τον οποίο κινήθηκε η Αστυνομία. Αντιθέτως, η γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα διαμαρτυρόταν στον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης, Γιώργο Ρωμαίο, για τις καταστροφές που, όπως του είπε, έκαναν οι αστυνομικοί. Αργότερα, σε συνέντευξή του στα «ΝΕΑ», ο κ. Ρωμαίος έλεγε: «Δεν αισθάνομαι υπερήφανος που ξεφούσκωσαν τα λάστιχα. Θέλαμε όμως να αποφύγουμε τα επεισόδια και να μην υπάρξουν θύματα…». Πάντως, δεν θυμόταν ποιος από όλους τους συνεργάτες του στο υπουργείο είχε την ιδέα.
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Vidcast: Στα Σχοινιά