Άγιος Στέφανος, Μάρτιος 2011 – Τα CheetosSweetos, τα γεμάτα, τραγανά δημητριακά της Tasty Foodsαπέσπασαν το βραβείο για το καλύτερο λανσάρισμα του 2010 από το περιοδικό Sales Marketing and Business Review. Hβράβευση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου Πωλήσεων που διοργάνωσε το περιοδικό Sales Marketing and Business Review, ενώ η επιλογή έγινε από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από εκπροσώπους εταιρίας ερευνών, αλυσίδας λιανεμπορίου και διαφημιστικής εταιρίας.

Με το λανσάρισμα των Cheetos Sweetos, η Tasty Foods εισήχθη σε μια νέα αγορά, αυτή των παιδικών δημητριακών μπαρών και κατάφερε να αποκτήσει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ηγετική θέση (βάσει στοιχείων της Nielsen).

Τα Cheetos Sweetos είναι τα τραγανά Δημητριακά Πλούσια σε Φυτικές Ίνες με απολαυστική γέμιση από κακάο και γάλα που ξετρελαίνουν τα παιδιά. Έρχονται σε πρακτικές ατομικές συσκευασίες και γίνονται το ιδανικό θρεπτικό σνακ που μπορούν να απολαύσουν τα παιδιά κάθε στιγμή της ημέρας: στο σχολείο, στο γήπεδο, στο σπίτι, παντού και σε 4 γευστικές προτάσεις: δημητριακά με γέμιση από γάλα, από γάλα και κακάο, από κακάο και γάλα με γεύση φράουλας και από κακάο και γάλα με γεύση μπανάνας.

Cheetos Sweetos: «’Απαιχτα»! «Γεμάτα Δημητριακά»!


Λίγα λόγια για την εταιρία Tasty:

Η Tasty Foods αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια μια από τις πιο αγαπημένες εταιρίες στην κατηγορία των αλμυρών snacks στην Ελλάδα. Ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά το 1973, ενώ το 1987, η PepsiCo International, η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής αλμυρών snacks σε όλο τον κόσμο εξαγοράζει την ελληνική Tasty Foods μέσω της Frito Lay International που ανήκει στον όμιλό της. Ανάμεσα στα επιτυχημένα προϊόντα της εταιρίας συγκαταλέγονται τα Lay’s, Cheetos, Lay’s Σπιτικά, Ruffles, Doritos, Tasty Naturals, Tasty Snacks, Quaker και Tasty Corn Flakes.

Σήμερα η Tasty απασχολεί 820 εργαζόμενους και παράγει 15.000 τόνους προϊόντων το χρόνο. H εταιρία διαθέτει μία υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής στον Άγιο Στέφανο Αττικής με τα πιο προηγμένα σε παγκόσμιο επίπεδο συστήματα βιολογικού καθαρισμού, μοναδικά στο είδος τους στον ελληνικό βιομηχανικό χώρο και τα οποία διασφαλίζουν την αποτελεσματική προστασία του περιβάλλοντος.

Επίσης, η Tasty, όπως και όλες οι εταιρίες της PepsiCo Europe, έχουν υιοθετήσει το πρόγραμμα Υγεία & Ευεξία (Health & Wellness), το οποίο ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στη συμπεριφορά του καταναλωτή, εξελίσσοντας τα προϊόντα μαζί με τις επιθυμίες του για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Βασικό και απαράβατο στοιχείο της πολιτικής της Tasty αποτελεί η παραγωγή προϊόντων σύμφωνα με τις υψηλότερες απαιτήσεις και τους κανόνες ποιότητας και ασφάλειας των τροφίμων. Ειδικότερα στο πλαίσιο των απαιτήσεων για την ασφάλεια των προϊόντων, η εταιρία προχώρησε σε πιστοποίηση του υπάρχοντος συστήματός τηςσύμφωνα με το πρότυπο ISO 22000:05, από τον Γερμανικό φορέα TUV Nord, που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την TUV Hellas. Η επιθεώρηση του Συστήματος από τον Φορέα Επιθεώρησηςολοκληρώθηκε στις 3 Ιουνίου 2010.

Το ISO 22000:05 αποτελεί το διεθνές πρότυπο για την εφαρμογή και λειτουργία ενός συστήματος που εξασφαλίζει την παραγωγή και διάθεση ασφαλών τροφίμων. Η εταιρία, λειτουργώντας πάντοτε κάτω από αυστηρούς κανόνες και προδιαγραφές ασφάλειας των προϊόντων της, προχώρησε και στην πιστοποίηση του συστήματος Ασφάλειας Τροφίμων, ενδυναμώνοντας την πολιτική της για τον σεβασμό προς τον καταναλωτή.

Σχετικά με την PepsiCo:

H PepsiCo διαθέτει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο σε brands τροφίμων και αναψυκτικών παγκοσμίως, αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που περιλαμβάνει 19 διαφορετικές σειρές προϊόντωνηκάθε μία εκ των οποίων ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσιες λιανικές πωλήσεις.

Οι κύριες επιχειρήσεις μας – Frito-Lay, Quaker, Pepsi-Cola, Tropicana και Gatorade – παράγουν επίσης εκατοντάδες θρεπτικά, νόστιμα τρόφιμα και ποτά που προσφέρουν απόλαυση στους καταναλωτές μας σε περισσότερες από 200 χώρες. Με ετήσια έσοδα που ανέρχονται στα 60 δισεκατομμύρια δολάρια, όλους εμάς τους ανθρώπους της PepsiCo μάς συνδέει η ξεχωριστή δέσμευσή μας για βιώσιμη ανάπτυξη, που ονομάζουμε Performance with Purpose (Απόδοση με Σκοπό).

Αφιερώνοντας τους εαυτούς μας ώστε να προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα επιλογών ανάμεσα σε υγιείς, εύχρηστες και διασκεδαστικές τροφές, να μειώσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που προκαλούμε και να προωθήσουμε μία πολυσυλλεκτική και χωρίς αποκλεισμούς κουλτούρα στο χώρο εργασίας, η PepsiCo συνδυάζει την ισχυρή οικονομική απόδοση με την προσφορά στις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.pepsico.com