Μάλκολμ Μπράμπαντ. Ο δημοσιογράφος που έγινε διάσημος μέσα σε μια βραδιά στη χώρα μας έχοντας υπογράψει το ρεπορτάζ της διαμαρτυρίας-του-παπουτσιού που δημοσίευσε το site του ΒΒC. Ενας από τους πάμπολλους «φρι λανς» που αγωνίζονται να πουλήσουν ρεπορτάζ σε μεγάλα δίκτυα γι΄ αυτό και υπακούει στους εμπορικούς τους κανόνες. Προϊόν και αυτός μιας αγοράς της ενημέρωσης, που έχει εδώ και χρόνια επιβάλει στη δημοσιογραφία όρους θεάματος. Ούτε καινούργιο ούτε πρωτότυπο και το χειρότερο είναι ότι αποτελεί μάλλον διαφημιστικό πλεονέκτημα το γεγονός ότι προκάλεσε τέτοιον θόρυβο το εν λόγω ρεπορτάζ, σύμφωνα με τον αγοραίο κυνισμό αυτής της νέας μορφής ενημέρωσης. Στον οποίο άλλωστε κυνισμό έχει υποκλιθεί και η εγχώρια ενημέρωση, μάλιστα θαυμάζονται για το ταλέντο τους να διογκώνουν την αρνητική λεπτομέρεια ουκ ολίγοι από τους εγχώριους παθιασμένους αντιγραφείς της εν λόγω μεθόδου. Πόσες αλήθεια «εθνικές κρίσεις» δεν απολαύσαμε οι φιλοθεάμονες χάρη σε εγχώριους Μπράμπαντ, οι οποίοι έκαναν με συνέπεια τη δουλειά τους, κυνηγούσαν το ακραίο και εντυπωσιακό; Σε αυτούς οφείλουμε μια διαστροφική προσέγγιση της πραγματικότητας, η οποία προβάλλεται ως «ψυχαγωγική» αλλά είναι βαθύτατα πολιτική. Γιατί επιβάλλει τον ένα και μοναδικό τρόπο σκέψης, αυτόν που υποδεικνύουν τα τρομολαγνικά στερεότυπα.