Ο αντικαταστάτης της Jaguar S-Τype, η νέα C-ΧF αφήνει μια για πάντα το χλιδάτο σακάκι και φοράει την αθλητική στολή έστω και αν στο εσωτερικό παντρεύεται με περίτεχνο τρόπο η πολυτέλεια με τις σπορ ανησυχίες της βρετανικής εταιρείας
▅ Στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ, η Jaguar είχε σε περίοπτη θέση το νέο ΧF. Το μοντέλο με τη σπορ σχεδίαση αναμένεται να αντικαταστήσει τη μάλλον ήδη γερασμένη S-Τype. Έχει σχεδιαστεί καθαρόαιμα από Βρετανούς και η παραγωγή του θα γίνεται σε εργοστάσιο της πολυτελούς φίρμας στην Αγγλία. Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτει ότι η C- ΧF αλλάζει ρότα στον μέχρι σήμερα συντηρητικό προσανατολισμό των μοντέλων της.

Άλλωστε, και οι δηλώσεις των υπεύθυνων της βρετανικής φίρμας συγκλίνουν ότι: «Η νέα Jaguar C-ΧF είναι ένα σπορ οικογενειακό μοντέλο, το οποίο θα προκαλέσει τους ανθρώπους να σκεφθούν και πάλι τη Jaguar ως μια τολμηρή και διαφορετική μάρκα».

Οι σχεδιαστές της Jaguar πιστεύουν ότι o αντικαταστάτης της S-Τype θα ακολουθήσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία της νέας ΧΚ.

Και γιατί όχι αφού η σπορ αίσθηση κυριαρχεί σε όλη τη σχεδιαστική φόρμα του νέου μοντέλου. Έτσι, η εξωτερική σχεδίαση είναι με μια φράση προκλητική.

Τα επιθετικά φωτιστικά σώματα, που θυμίζουν μάτια γάτας, αλλά και το μεγάλο ρύγχος με την τεράστια διχτυωτή μάσκα φαίνεται ότι θα είναι η νέα ταυτότητά του. Από τη μάσκα αρχίζουν και τα δύο μεγάλα νεύρα του σπορ μοντέλου, τα οποία εκτείνονται στο επάνω μέρος του εμπρός καπό.

Από το πλάι ξεχωρίζει η τοξοειδής οροφή, ενώ τα φιμέ τζάμια ενισχύουν ακόμη περισσότερο τον επιβλητικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η Jaguar αποκάλυψε και το εσωτερικό του νέου μοντέλου της βρετανικής εταιρείας. Αν και η εικόνα του σαλονιού είναι εν μέρει φουτουριστική, πολλά από τα στοιχεία που βλέπουμε στην πρωτότυπη έκδοση ίσως να τα δούμε και στο μοντέλο παραγωγής.

Ο οδηγός για παράδειγμα θα έχει στη διάθεσή του μια αεροπορικού τύπου θέση οδήγησης, κρατώντας στα χέρια του το μικρό, τρικάκτινο τιμόνι αεροπορικού τύπου.

Επίσης, πίσω από το σπορ τιμόνι δεσπόζουν οι δύο λεβιέδες, συν και πλην, που ανεβοκατεβάζουν τις σχέσεις στο κιβώτιο. Στο κέντρο και πίσω από το τιμόνι δεσπόζουν δύο στρόγγυλα όργανα με ρετρό χαρακτήρα που απεικονίζουν το ταχύμετρο και το στροφόμετρο.

Στο κέντρο του λιτού σχεδιαστικά ταμπλό δεσπόζει μια μικρή οθόνη, η οποία ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες του πολυτελούς μοντέλου.

Στο Αμερικανικό Σαλόνι ο αντικαταστάτης της S-Τype έκρυβε κάτω από το καπό έναν V8 βενζινοκινητήρα 4.2 λίτρων με άγνωστη προς το παρόν ιπποδύναμη.