Δεν είναι εύκολη η τέχνη στην Αμερική τον καιρό της προεδρίας του Τραμπ. Ακόμη και για το ανέβασμα ενός έργου κλασικού όπως το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» η άποψη να μπει αφροαμερικανός ηθοποιός σε έναν από τους πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες του έργου του Εντουαρντ Αλμπι είναι πρόκληση. Κι έτσι, ο σκηνοθέτης Μάικλ Στρίτερ ο οποίος δούλευε το έργο με έναν θίασο στο Ορεγκον δεν πήρε την έγκριση από τους κληρονόμους της πνευματικής ιδιοκτησίας του Αλμπι γι’ αυτήν του τη σκέψη. Σύμφωνα με την επιστολή του νομικού που διαχειρίζεται τα δικαιώματα του θεατρικού συγγραφέα, η παραχώρηση αδείας στον σκηνοθέτη από το Ορεγκον δεν ήταν εφικτή επειδή διαστρέβλωνε τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου ρόλου. Οπως εξηγεί ο νομικός Σαμ Ρούντι: «Ο κύριος Αλμπι έγραψε τον ρόλο του Νικ για έναν καυκάσιο χαρακτήρα, στου οποίου τα γαλανά μάτια και τα ξανθά μαλλιά γίνονται συχνές αναφορές στη διάρκεια του έργου. Με σκοπό μάλιστα να τονίσει τη συμπάθεια του Νικ προς τη αριανή, ρατσιστική ιδεολογία των Ναζί. Εξάλλου, ο ίδιος ο Αλμπι, όταν τον είχαν προσεγγίσει για το κάστινγκ σε άλλες παρόμοιες παραγωγές, είχε δηλώσει πως ένας τέτοιος γάμος μεταξύ καυκάσιου και αφροαμερικανού πρωταγωνιστή δεν θα περνούσε απαρατήρητο ως ανακόλουθη περίσταση καθώς το έργο αναφέρεται στο συγκεκριμένο κοινωνικό πλαίσιο της δεκαετίας του ’60».