Αλλαξε η καμπάνια με τις αφίσες κατά της Κρήτης από σουηδική εταιρεία «στοχεύοντας» αυτή τη φορά τη Μαγιόρκα.

«Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στη Μαγιόρκα το καλοκαίρι – Εγγυημένα χαρούμενα παιδιά στο πάρκο μας Liseberg», αναφέρει η νέα διαφήμιση.

Η ανάδειξη του θέματος προκάλεσε την αντίδραση του υπουργείου Τουρισμού, με την υπουργό, Όλγα Κεφαλογιάννη να προβαίνει στην εξής δήλωση:

«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη.

Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκεια μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες. Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα.

Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα βρίσκομαι στη Στοκχόλμη προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα».