Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει σε κάθε περίπτωση να επενδύσει στα μικρά αυτοκίνητα, που για πολλές δεκαετίες είχαν ισχυρή παρουσία και έφερναν ζεστό χρήμα στα ταμεία τους, ενώ ταυτόχρονα έδιναν την ευκαιρία σε εκατομμύρια αγοραστές να αποκτήσουν το τετράτροχο όνειρο. Πλέον τα φθηνά αυτοκίνητα είναι είδος προς εξαφάνιση! Οι αγοραστές βλέπουν τις τιμές να έχουν πιάσει σε λίγα χρόνια ταβάνι, κάτι πουέχει ταράξει και τις ισορροπίες των εταιρειών, που ελέω των συστημάτων ασφαλείας – όντας υποχρεωτικά– έχουν οδηγήσει τις γνώριμες φίρμες στην κατασκευή μοντέλων υψηλού κόστους (με ολοένα και πιο ψηφιοποιημένα εσωτερικά, που δελεάζουν τους αγοραστές), πράγμα που έχει συμπαρασύρει και τις τιμές των καινούργιων μοντέλων εδώ και πέντε χρόνια προς τα πάνω, χωρίς να υπάρχει φως στο τούνελ στο μέλλον. Λίγες προς το παρόν είναι οι φίρμες που επιθυμούν να επιστρέψουν στα φθηνά μοντέλα ή να έχουν έστω δύο – τρία μοντέλα για όλους. Οπως η Dacia που έχει στα πλάνα της ένα μικρό και ιδίως προσιτό μοντέλο, που θα είναι ηλεκτρικό, θα έχει όλα τα πλεονεκτήματα ενός σύγχρονου αυτοκινήτου αλλά θα έχει και σχετικά προσιτή τιμή! Μάλιστα, θα είναι χάτσμπακ και προς το παρόν έχει την κωδική ονομασία Evader. Το μοντέλο θα βασίζεται στην AmpR Small Car πλατφόρμα, την ίδια που χρησιμοποιούν τα νέα Renault 4 και 5 που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ