Συνηθίζεται σε χώρες του αγγλοσαξονικού κόσμου η κυκλοφορία ενός βιβλίου να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις κριτικές που αυτό δέχεται από τα ΜΜΕ ή και από ιστοσελίδες που έχουν σχέση με το βιβλίο – είτε εμπορικά είτε απλά λόγω ενδιαφέροντος ή ακαδημαϊκής κλίσης. Τώρα τελευταία μάλιστα η μόδα αυτή έχει ξεφύγει από τα όρια των χωρών αυτών και έχει εξαπλωθεί σε πολλές από τις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου. Ετσι, η τύχη ενός βιβλίου εξαρτάται σε μεγάλο ποσοστό από τη στάση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλών εκδοτικών επιχειρήσεων που σχετίζονται με το αντικείμενο. Φαίνεται πως οι διάφορες τάσεις της κουλτούρας δικτυώνονται με περίεργους τρόπους με βιβλία και συγγραφείς ανεβάζοντας κάποιους στα ουράνια και αδιαφορώντας τελείως για πολλούς άλλους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ