Οι γονείς που αποκτούν λιγότερα παιδιά αγοράζουν πιο ακριβές παιδικές τροφές, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα διατροφής της Nestlé, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αλλάζει τη στρατηγική της για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο της μείωσης των γεννήσεων. Η Nestlé, όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, προσπαθεί να ωθήσει τους πελάτες της στην αγορά λιγότερων και ακριβότερων προϊόντων, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει μια δυνητικά συρρικνούμενη πελατειακή βάση και το υψηλότερο κόστος των συστατικών, μια στρατηγική γνωστή ως premiumisation. Η Serena Aboutboul δήλωσε στους «Financial Times» ότι οι άνθρωποι με λιγότερα παιδιά, ή ένα μόνο παιδί, «τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα. Βλέπουμε μια σαφή μείωση του αριθμού των παιδιών ανά νοικοκυριό. Και αυτό οδηγεί στο premiumisation».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Αnestea the Podcast με την Ελένη Φουρέιρα