Η ανακριβής καταγραφή της κατανάλωσης κατά την αλλαγή προμηθευτή ενέργειας, η μη επαρκής λήψη πληροφοριών πριν από τη σύναψη σύμβασης σε πάροχο ενέργειας και η μη ορθή απόδοση της έκπτωσης Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταγγελίες στον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή το 2024. Στο 11μηνο 2024 υποβλήθηκαν συνολικά 284 αιτήματα, εκ των οποίων 268 αφορούσαν παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, 14 ζητήματα παροχής φυσικού αερίου. Ο Διαμεσολαβητής εξέδωσε 67 συστάσεις, εκ των οποίων 45 (ποσοστό 67%) υπέρ του καταναλωτή και 22 (ποσοστό 33%) υπέρ του προμηθευτή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά