Επενδύσεις «πολυτελείας» σε λιγότερο αναπτυγμένες τουριστικά περιοχές προσελκύει τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα. Η χώρα βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων ξένων και εγχώριων επενδυτών, ενώ η ανάπτυξη νέων προορισμών, πέρα από τους ήδη γνωστούς διεθνώς, αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Στο στόχαστρο των επιχειρηματιών έχουν μπει κυρίως προορισμοί που θεωρούνται αναπτυσσόμενοι και έχουν διατηρήσει την αυθεντικότητά τους. Σε μεγάλη ζήτηση βρίσκονται περιοχές όπως η Πελοπόννησος, η Εύβοια, η Αιτωλοακαρνανία, η Νότια Κρήτη και η Χαλκιδική.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ